Δευτέρα, 4 Απριλίου 2011

Ζώδια και μαλλιά...



Κριός
Ο βιαστικός Κριός είναι αδύνατο να ασχοληθεί πολύ με τα μαλλιά του και μοιάζει κάποιες φορές σα να υπήρχε περίπτωση ακόμα και να ξεχάσει την ύπαρξή τους, αν αυτά δεν βρίσκονταν στο κεφάλι του. Τα λουσίματα διαρκείας και τα απαιτητικά χτενίσματα δεν είναι γι΄αυτόν. Αλλά εδώ συμβαίνει κάτι αξιοπερίεργο: Πώς γίνεται αυτό το ατημέλητο κεφάλι να δείχνει πάντα τόσο περιποιημένο;

Ταύρος
Ο αισθησιακός Ταύρος βουρτσίζει 100 φορές τα μαλλιά του πριν κοιμηθεί και ακριβώς διπλάσιες όταν ξυπνήσει, λίγο πριν βγει στον έξω κόσμο. Επιπροσθέτως, τα περιποιείται πάντα με κάποιο ακριβό και υψηλής ποιότητας προϊόν μαλλιών, και γι΄αυτό η κάθε μέρα είναι μέρα χαράς για τα μαλλιά του όμορφου Ταύρου!

Δίδυμοι
Οι Δίδυμοι σπάνια διατηρούν το ίδιο στυλ μαλλιών. Τα αφήνουν να μακρύνουν μέχρι την πλάτη και ξαφνικά τα κουρεύουν πολύ κοντά γιατί απλά τους την έδωσε και θέλουν αλλαγή. Δεν φοβούνται τις περμανάντ ή τα εξτένσιον. Από όλα τα ζώδια, το πιθανότερο είναι αυτό, που τη μία μέρα θα βάψει την τρίχα μπλε και την αμέσως επόμενη ξανθό φραουλί. Η ματαιοδοξία τους, τους κάνει ανοιχτούς σε πειραματισμούς.

Καρκίνος
Όταν ο Καρκίνος χρειάζεται να αποφασίσει για τα μαλλιά του, ακολουθεί σχεδόν πάντα τη συντηρητική οδό. Κοντοκουρεμένα για τα αγόρια, μακριά για τα κορίτσια, ή ακόμα ένα κλασικό, καλαίσθητο κούρεμα. Καμιά φορά όμως το καβούρι κάνει την έκπληξη και ακολουθώντας τη διαίσθησή του δοκιμάζει κάτι εντελώς νέο και πρωτοποριακό.

Λέων
Ο αξιαγάπητος Λέων είναι κομματάκι ματαιόδοξος όταν ασχολείται με τη «χαίτη» του: αρέσει και το ξέρει. Σγουρά ή ίσια, ανοιχτόχρωμα ή σκούρα, μακριά ή κοντά, το λιοντάρι δίνει την απαραίτητη προσοχή στα μαλλιά του. Ο Λέων είναι το ζώδιο που θα βυθιστεί με άνεση στη μπανιέρα κάποιου άλλου χρησιμοποιώντας το σπρέυ μαλλιών, το τζελ και τη λακ του χωρίς τύψεις.

Παρθένος
Οι Παρθένοι συμπαθούν τα πρακτικά χτενίσματα και κουρέματα. Θέλουν να φαίνονται ωραίοι σίγουρα, αλλά χωρίς μεγάλη προσπάθεια. Σε τελευταία ανάλυση, υπάρχουν πολλά πράγματα που τρέχουν να προλάβουν σε μια μέρα και δεν θα ήθελαν να προσθέσουν και την αγωνία ενός περίτεχνου χτενίσματος! Με ελάχιστη προσπάθεια παρ΄όλα αυτά, η Παρθένος τα καταφέρνει μια χαρά.

Ζυγός
Οι κομψοί Ζυγοί μπορεί να έχουν τα μαλλιά τους μακριά, κοντά ή ημίκοντα. Αλλά ένα πράγμα που θα δείτε σπάνια σ΄ αυτούς τους εραστές της δικαιοσύνης είναι το ασύμμετρο κούρεμα. Ανεξάρτητα από το πόσο τολμηροί μπορεί να είναι, η ιδέα ότι από τη μια πλευρά τα μαλλιά τους είναι μακριά και από την άλλη κοντά, θα μπορούσε να ανισορροπήσει αυτόν το λάτρη της ισορροπίας.

Σκορπιός
Ο Σκορπιός μπορεί να μείνει άλουστος για μέρες και είναι ικανός να αμελήσει για μήνες την επίσκεψη στον κομμωτή του. Μάλλον θα προτιμούσε να κουρέψει τα μαλλιά του μόνος του και να εξοικονομήσει έτσι χρήματα για κάτι άλλο. Το αστείο είναι ότι οι άλλοι έχουν μια τρελή επιθυμία να πλέξουν τα δάχτυλά τους στα μαλλιά του προκλητικού Σκορπιού, όπως κι αν είναι αυτά.

Τοξότης
Ο Τοξότης αγαπά τα μαλλιά του, με τον τρόπο που ο James Bond αγαπά το μαρτίνι του: απλά. Ο ενεργητικός τοξότης είναι τόσο πολυάσχολος, ώστε δεν του περισσεύει χρόνος να ασχοληθεί ιδιαίτερα με την κόμμωσή του. Θέλει να βγει έξω και να εξερευνήσει τον κόσμο όσο το δυνατόν γρηγορότερα, γι΄αυτό διατηρεί τα μαλλιά του κοντά, αποφεύγοντας έτσι την πολλή περιποίηση.

Αιγόκερως
Περιγράφοντας τον Αιγόκερω, πρέπει να αναφέρουμε ότι έχει αδυναμία στα μαλλιά του: ουσιαστικά αυτό είναι το σημείο που προσέχει περισσότερο στον εαυτό του, όσον αφορά την εικόνα του. Ο Αιγόκερως ξέρει ακριβώς τι χρειάζονται κάθε φορά, είτε είναι μια νέα κουπ, είτε ένα φρεσκάρισμα. Και είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν όσο χρόνο χρειάζεται για να πετύχουν το ιδανικό αποτέλεσμα, που συνήθως τους δικαιώνει!

Υδροχόος
Ο Υδροχόος δίνει σίγουρα προσοχή στο πώς δείχνουν τα μαλλιά του και δεν βγαίνει ποτέ από το σπίτι χωρίς να ρίξει μια τελευταία ματιά στον καθρέφτη. Ωστόσο, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με προϊόντα στάιλινγκ ή φόρμας. Εάν τα μαλλιά του, του φαίνονται καλά με μια πρόχειρη ματιά, αυτό για έναν Υδροχόο είναι αρκετό.

Ιχθύς
Οι Ιχθείς θα μπορούσαν να περνούν ώρες ασχολούμενοι με το στάιλινγκ των μαλλιών τους εάν δεν ήταν τόσο απορροφημένοι από άλλα πράγματα: ψάχνοντας ένα πουκάμισο που να ταιριάζει με τα εσώρουχά τους, φτιάχνοντας καφέ, γράφοντας ένα ποίημα, διαλέγοντας ένα ζευγάρι παπούτσια, βγάζοντας το τοστ που μόλις έκαψαν. Έτσι, εξ ορισμού οι Ιχθείς αφήνουν τα μαλλιά τους τελείως φυσικά!


πηγή: asteriskos.wordpress.com

Bookmark and Share

35 σχόλια:

PiciFriki είπε...

τόση ισορροπία, ως ζυγός, ακόμα και στα μαλλιά δεν την περίμενα!

Darthiir the Abban είπε...

Μούφα!
Δεν αντέχω ούτε το άλουστο, ούτε το μακρύ μαλλί!!!

Marouli είπε...

Λεει αληθεια για τους ζυγους!!!!

Καλησπεραααααααα!

Μαρουλοφιλακια!

Hfaistiwnas είπε...

Ναι όντως, ένα κόλλημα με το μαλλί το έχω! Πάντα κοντά!

zoyzoy είπε...

Μέσα έπεσε στον Ταύρο πάντα θέλει ένα να'χει περιποιημένα μαλλιά!
Αυτό με τα 100 βουρτίσματα το είχα πρίν χρόνια μετά δεν βουρτσίσματα χρόνο:))

Φιλί θαλασσινό!

Coula είπε...

Πράγματι, εγω ως Κριός, δεν ασχολούμαι και πολύ αλλά τα βολεύω στα γρηγορα!!!

:)))

mahler76 είπε...

για αυτό κι εγώ τα έχω ξυρίσει όλα ως ζυγός για να έχω συμμετρικό κούρεμα χαχαχαχα

The Brother είπε...

kala den to sizitaw 100% mesa o tavros .... klatses mpori na min foresw ala to mali einai ierotelestia!!!! kalh evdomada skoulikaki !:P

Manolog3 είπε...

Ετσι ειμαστε εμεις οι Υδροχοοι! :P

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

skouliki μου θα τρελαθώ
το έχω πει και κοίτα ΕΔΩ
για την επιθυμία του την τρελή
να μου το πλέκει το μαλλί...

Α, όλα κι΄όλα... πάντα λουσμένο διότι καλά λέει ο Καμηλιέρης μας,
"Δεν αντέχω το άλουστο..."

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Lily είπε...

pwpw poso kairo exw na perasw apo dw...kai epesa panw sto kalitero!! ZWDIA!!! Kai Leon kai Mateodo3H...Kai den exw kai lefta na paw gia antabia sth xeth mou :PPP

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλά τώρα!!
Σιγά μην αφήσω απεριποίητα τόσο καιρό τα μαλλιά μου και σιγά μην πάω στη κομμώτρια!!!!
Όμως θα συμφωνήσω ότι ο αγαπούλης γουσταρίζει να πλέκει τα δάχτυλά του στα μαλλιά μου!!
Σκόρπια σκορπίνα είμαι σε περίπτωση που δεν...
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ναι ρε έτσι είναι, μια χαρά τα λέει για το κριάρι...
Καλημέρα..

Skouliki είπε...

PiciFriki...
τα βλεπεις εισαι τελειος !

Darthiir the Abban...
ουτε εγω το αλουστο μακρυ εχω ομως!

Marouli...
ενταξει :Ρ φιλακια

Hfaistiwnas...
και εμενα στους αντρες το πολυ κντο μου αρεσει

Skouliki είπε...

zoyzoy...
εγω να σου πω δεν τα βουρτσιζω και καθολου μαλακτικη και πολυ ειναι :)ειμαι και τεμπελα βεβαια

Coula ...
και εγω σαν και εσενα και σαν παρθενος σε μενα επεσε μεσα

mahler76...
α ρε εραστης της δικαιοσυνης !!!! αχαχαχχα

The Brother...
φωτια στο ζελε ετσι :Ρ

Skouliki είπε...

Manolog3...
επιμελως ατιμελητοι :))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ...
εμ τα βλεπεις !!! ολα ειναι προδιαγραμμενα λεμε !!!

Lily...
στα κανω και εγω στην μιση τιμη ετσι οπως καταντησαμε ολα θα τα κανουμε αναμεταξυ μας αχαχ

Darthiir the Abban είπε...

Χαρά η κομώτρια!

Skouliki είπε...

ΝΑΝΤΙΑ...
αυτο με τις δαχτυλοτουφιτσες εμενα με νανουριζει :Ρ

ΦΟΥΛΗ...
εισαι απο την φυση σου εσυ φτιαγμενη ετοιμη !! :))

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban...
τρελη !!! παιρνει πακετο καθε φορα
αλλωστε !

SpIrToKoYto είπε...

μας καράφλιασες σκώληξ...pp
καλημέρες...-:))

Fri είπε...

Πάντα όμορφη μέσα από την απλότητά μου δηλαδή...
Μα πώς τα καταφέρνω έτσι πάντα η Παρθένος!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Αχα! Και το έλεγα να χτυπήσω καμιά περίεργη ανταύγεια αλλά δεν αντέχω τα πολλαπλά εγκεφαλικά γονιών και φίλων!
Να τα κουρέψω γουλί να ξεμπερδεύω?

Venus on fire είπε...

Καλά τα λέει για τους Ζυγούς.
ξέχασε να αναφέρει όμως το πόσο κόσμο ρωτάνε για το πως να τα κάνουν.
Να τα βάψω ή οχι ,κι αν ναι τι χρώμα,να τα κουρέψω ή μήπως να το αφήσω?
Μετά από εκτεταμμένη έρευνα 100 ανθρώπων καταλήγουμε να κάνουμε του κεφαλιού μας και προσωπικά εγώ να σκυλομετανοιώνω για τις extreme αλλαγές .
Ζυγός γαρ!!!

Φιλάκια Σκουλήκι μου.

iLiAs είπε...

μαλλια κουβαρια θα γινουμε εδω περα!! :)
ολα τριχες! :P

καλο βραδυ! :)

KitsosMitsos είπε...

Τα άλουστα ανύπαρκτα μαλλιά μου δηλαδή είναι προκλητικά; Να το ξέρω για μελλοντική χρήση :P

Εύα Παραδείσου είπε...

Skoulikaki μου γλυκό πολύ καλημέρα σου, στα περισσότερα έχεις πέσει μέσα στις προβλέψεις. :D

Skouliki είπε...

SpIrToKoYto...
βαλε στεκα :Ρ

Fri...
μοιαζουμε εμεις οι τελειες !!!

GiGagaKouniBeli ...
βαλε και εσυ λιγο ροζ στην ζωη σου, στο μαλλι σου ειναι κουλ !!

Venus on fire...
τουλαχιστον εχεις την αισθηση της ανανεωσης ..εγω δεν τα αλλαζω ποτε
μετα απο 10 χρονια που τ αβαφω μαυρα τωρα αποφασισα να τα γυρισω στο φυσικο μου καστανοξανθο σκουρο
αντε βρες ακρη δηλαδη :)

Skouliki είπε...

iLiAs ...
ειδες ποση αξια εχουν ομως :Ρ

KitsosMitsos...
εμ στα ελεγα εγω οτι εισαι φωτια !!!! αλλα εσυ δεν με πιστευες :ΡΡ

Εύα Παραδείσου...
μερσι αλλα δεν τα γραφω εγω αχαχχαα

Δραπέτης είπε...

"Τα καβούρια"

Ωραίο όνομα για ροκ μπάντα ή για ταβέρνα δίπλα στη θάλασσα,με τα ψαράκια της, τα τσιπουράκια της,τα ουζάκια της,μύδια σαγανάκι..καβουροσαλάτες και άλλα! :)


Είμαι καβούρι βλέπεις...χαχαχαχα!

Δραπέτης είπε...

Όσο για τα μαλλιά, που είναι το θέμα μας.. νομίζω παίζει ρόλο η ηλικία, το επάγγελμα κτλ..κτλ..
Εγώ έχω κάνει και την μοϊκάνα, αλλά και το "συντηρητικό" κοντό.

Είμαι μοντέρνο καβούρι...χαχαχα!

Skouliki είπε...

Δραπέτης ...
εσυ ειναι μεταλλαγμενο καβουρι χαχαχ :ΡΡΡΡ

kikop80 είπε...

Ποιά μαλλιά?

Skouliki είπε...

αυτην την 1 τριχα !!!! αχαχχαχα

Και λοιπόν;E allora? είπε...

τα δικά μου είναι ασυμμετρα αλλιως θα είμαι αφάνα :)))

Skouliki είπε...

εγω θα ηθελα να τα ειχα ισια αλλα τεσπα ειμαι vileda