Σάββατο, 19 Μαρτίου 2011

Love is ... that

Bookmark and Share

32 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Κι απ' τ' αφτιά, κι απ' τ' αφτιά!

Siren Girl είπε...

αχαχαχαχαχαχαχαχα

Mistirios είπε...

hahaha!
(and men love to love like this...)

kikop80 είπε...

Της πετάχτηκαν τα μάτια ώξω!!!
ΧΑΧΑΧΑ!!!

Καλό ΣΚΚΚΚΚΚΚ!!!!
:-D

Hfaistiwnas είπε...

Όλες γενικώς!!

iLiAs είπε...

μονο μην ειναι μια "τρυπα στο νερο"!
:P

ομορφο σαβ/κο να εχεις Ντορα! :)

VAD είπε...

Aμάν!!!Αυτό ειναι αγάπη και δεν τό'ξερα;:)))

mahler76 είπε...

εμένα μυ λές? χαχαχαχαχα

zoyzoy είπε...

Αυτό και αν είναι:))

Φιλί θαλασσινό!

Manolog3 είπε...

Ετσιιιιιιιι και οποιος εχει αντιρηση να μην του δωσουν αγαπη για τα επομενα 30 χρονια!! :P

koulpa είπε...

xaxaxa έχει αμέτρητους ορισμούς.. ότι βολέυει τον καθένα :):)
καλησπέρουδιαααα :):)

Drmakspy είπε...

Τέρας!!! Χα χα χα... Με στέλνεις πάντα αδιάβαστο... !!!!

KitsosMitsos είπε...

Ντροπής πράγματα! τς τς τς!

Dokimos είπε...

Thes na sto xanakleisoun to blog mou fainetai, xaxaxa!!!

Doors - Backdoor man: tairiazei ganti :))

ΦΟΥΛΗ είπε...

"Love is ... that"
Όλα τα άλλα είναι μπαρμπούτσαλα

homemade είπε...

κατι μου θυμίζει εμένα ...χμμμ.....

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

:)))))))

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban...
σιωπη εσυ !!!

Siren Girl,Mistirios,kikop80 ...
καλο σκ παιδια :)

Skouliki είπε...

Hfaistiwnas ...
αουτς !!

iLiAs ...
χαχαχα σωστο και αυτο !

VAD ...
βλεπεις ποσα πολλα !! σου μαθαινω κατα καιρους ετσι ;)

mahler76...
χαχχαχαχααχ θεος !

Skouliki είπε...

zoyzoy ...
καλο σκ φιλια :)

Manolog3 ...
ουου κακο !!:Ρ

koulpa...
ασφαλως !!!καλημερες

Drmakspy ...
δεν φταιω εγω ετσι γεννηθηκα :ΡΡ

Skouliki είπε...

KitsosMitsos...
και εγω κοκκινησα μην νομιζεις !

Dokimos ...
χαχαχ οχι ειμαι καλο παιδι !!!!

ΦΟΥΛΗ ...
Oh yes !!

homemade...
αμυδρα να υποθεσω :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ...
καλο σκ :)

ο Κυρ Αντρεας είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
SpIrToKoYto είπε...

εγώ θα σταθώ στην κοινωνική απήχηση της ανάρτησης...
13 κύριοι - αν έχω ξεγελαστεί από κάποιο άβαταρ,συγνώμη σας ζητώ,συγχωρέστε με - 3,άντε κι εγώ 4 τα θηλυκά...
Συμπέρασμα:
οι άντρες ξέρουν ν' αγαπούν...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΠΩΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΗΣΥΧΑ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.
ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΚΟΥΛΙΚΙ ΕΔΩ http://skouliki-skoulikia.blogspot.com

ή ταν ή επί τας είπε...

χαχαχαχα γέλασα πολύ, να σαι καλά σκουληκάκι

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ.

Δραπέτης είπε...

Όποιος αγαπάει παιδεύει!

Δραπέτης είπε...

Καληνύχτα! :)

The Brother είπε...

καλημερα σου! για μια τρυπα ολα ρε γαμωτο!!! χαχαχαχαχαχα

PiciFriki είπε...

αγαπημένοι (παιδικοί) ήρωες!

Skouliki είπε...

Κυρ Αντρεας...
πετυχημενο !!! καλωςηρθες στην παρεα μας :)

SpIrToKoYto...
δεν αμφεβαλλα ποτε !! ειναι απο γεννησιμιου τους καλε

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ...
ναι το γνωριζω υπαρχουν και αλλα , φιλια και καλη εβδομαδα :)

ή ταν ή επί τας...
ευχαριστω ! καλωςηρθες στη παρεα μας

Skouliki είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
οκ αθ ερθω να δω φιλακια !

Δραπέτης ...
νομιζω οτι ειναι σωστο αλλα ακομα δεν το εχω ξεκαθαρισει :)

The Brother...
ειναι να μαην τρυπωσεις απαξ και τρυπωσεις ....... που λεει και η ελληνικη ταινια αχαχαχ

PiciFriki...
καλωςηρθες στην παρεα μας :)