Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2011

Blog game ερωτήσεων ...

Με κάλεσε η Siren Girl σε ένα παιχνίδι ερωτήσεων...


1. Τι νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις, αλλά τελικά δεν μπορείς.
νόμιζα οτι μπορώ να έχω υπομονή αλλα τελικά δεν έχω καθόλου

2. Ποια λέξη δυσκολεύεσαι να προφέρεις
κηδευομενόμενος μου

3. Αγαπημένο cartoon
thundercats










4. Πες 2 προτερήματα σου και 2 μειονεκτήματα
Προτερήματα
είμαι προνοητική σε πολλά πράγματα
προτιμώ να περιποιούμαι τους άλλους παρά εμένα

Μειονεκτήματα
κυκλοθυμική
νευρόσπαστο

5. Ποιο είναι πιο σημαντικό; αγάπη, φήμη, δύναμη, ή λεφτά;
δύναμη

6. Αν μπορούσες να ζεις σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο, ποια θα ήταν, και γιατί;
θα ήθελα να ζω στο μέλλον, θέλω να δω μέχρι που μπορεί να φτάσει η επιστήμη, ο άνθρωπος, να δω γενικά νέες ανακαλύψεις και αποκαλύψεις

7. Μπορείς να θυμηθείς, τι έκανες σαν σήμερα, ένα χρόνο πριν;
είχα παλι δίπλα μου τα ίδια άτομα και αυτο μου φτάνει

8. Έχεις επαναλαμβανόμενα όνειρα;
βλέπω συνέχεια όνειρα και παλιά υπνοβατούσα κιόλας , εχω δει αστρικά όνειρα και συνήθως βλέπω έντονα και περίεργα

9. Ποιο είναι το ζώδιο σου;
παρθένος

10. Πως κοιμάσαι;
μπρούμυτα

11. Ποιο είναι το αγαπημένο σου vampire ;
εγώ













Προσκαλώ όποιον έχει όρεξη να παίξει ...

σημ1 . προς το παρόν έχω καποια τρεχάματα και αδυνατώ να σας επισκεφθώ, την άλλη εβδομάδα όμως θα είμαι οκ...
σημ2. όσο αφορά τα παιδιά που με έχουν καλέσει στο παιχνίδι με τα "7 μυστικά" το έχω παίξει παλιότερα δείτε εδώ
Blog game...7 αλήθειες

Bookmark and Share

22 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Δηλαδή το "τσαπερδονοκωλοσφυρίχτρα" το προφέρεις άνετα;;; :o

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Γιατί αγχώνεσαι με τις επισκέψεις; Χαλαρά ... γιατί αν τις λειτουργήσουμε σαν "ανταποδοτικά τέλη", το blogging θα πάψει πιστεύω να έχει ενδιαφέρον.

Η δύσκολη προφορά όλα τα λεφτά...
Με βραχυκύκλωσες...
:-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

meanan είπε...

ΘΑΝΤΕΡΚΑΤΣ...ΠΟΥ ΤΑ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ!!!ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΒΛΕΠΑ!!!!!!!!

Hfaistiwnas είπε...

Καλά όλα τα άλλα αλλά η ερώτηση με το vampire, τι σχέση έχει?

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ολα καλα σκουλικακι.Γιατι αγχωνεσαι για το ποτε θα περασεις;σημασια εχει οτι εισαι εδω στη γειτονια μας.
Εύχομαι σε όλους μας μια ευτυχισμενη και τυχερη εβδομάδα με τα λιγότερα προβλήματα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ουυυυφ βαριέμαι!!!
καλή βδομάδα

Δραπέτης είπε...

Για να σε δω εδώ: " εϊγιαφιαλαγιόκουλ". Τι είπες;;;

Καλό βράδυ! ;)))

The Brother είπε...

kalh evdomada skoulikaki ... anakalipsa giati se simpathw ... eisai parthenos! lol ... den kserw ti lene oi aloi kai an varioude egw tah paiksw!!!!

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban...
ανετοτατα το οτι ειμαι δυσλεκτικο δεν προκαλει κανενα πλοβρημα !

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ...
αγχωνομαι ναι διοτι θελω να ερθω αλλα δυστυχως δεν προλαβαινω ! αλλα θα παρω χαπι σβιν ! και θα τα προλαβω ολα

meanan...
τελεια !! τα εβλεπα φανατικα !

Hfaistiwnas...
και εγω αναρωτηθηκα αλλαετσι ηταν το πακετο με τις ερωτησεις δεν ξερω :)

Skouliki είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
απαντησα και πιο πανω δεν ειναι αγχος απλα ειναι κατι που θελω και δεν μπορω προς το παρον καλησπερες :)

ΦΟΥΛΗ...
ελα να πηξεις με μενα !

Δραπέτης...
πουειναι το προβλημα σου απανταω κιολας εϊτιμαςλεςσκουλικομερμυγκοκτλ

The Brother...
ωραια !!! φαντασου και τον υδροχοο που εχω ωροσκοπο.. το ενα χερι σκουπιζει το αλλο ταξιδευει αχαχχα

PiciFriki είπε...

vampire?? σκιάχτηκα

iLiAs είπε...

..και γιατι χρειαζεται να προφερεις, ο κηδευομενος μου?? :P :)

καλο απογευμα :P

zoyzoy είπε...

Αχ!Δεν τα μπορώ αυτά τα παιχνίδια να κάθομαι να βγάζω προσωπικά μου!

Μια χαρά τα πήγες μπράβο!

φιλι θαλασσινό!

Leviathan είπε...

aaa marese!! 8a paixo kai ego!!! :) filiaaa!

Nandia είπε...

Μου αρέσει κι εμένα να παίζω,άρα ξεκινώ:
1.λέω πως δεν την ξαναπατάω με ανθρώπους,αλλά πάλι τα ίδια κάνω και πληγώνομαι.
2.μπαμπά
3.κανένας,δεν το έβλεπα
4.προτερήματα:είμαι καλοπροαίρετη και αστεία.μειονεκτήματα:κυκλοθυμική και καλοπροαίρετη.
5.η αγάπη!
6.στο τώρα
7.όχι συγκεκριμένα...νομίζω τα ίδια που κάνω και τώρα γιατί είμαι σταθερός χαρακτήρας.
8.ναί...
9.υδροχόος με υδροχόο
10.μπρούμυτα
11.κανένα!

Skouliki είπε...

PiciFriki...
μην τρομαζεις καλε !

iLiAs ...
μαλλον γιατι δεν μπορω :Ρ

zoyzoy ...
εσυ εχεις αλλο ρολο, να μας μαθεις μαγειρεμα , μην βγαινεις απο τον στοχο σου αστα αυτα ναι

Skouliki είπε...

Leviathan ...
θα περασω να δω απαντησεις !

Nandia ...
και εσυ αγαπη ε, το μονο σπαστικο που θα απαντησε κατι αλλο θα ειμαι εγω ντοινγκ !..καλωςηρθες στην παρεα μας

iLiAs είπε...

..καλο μηνα...ψεμα ψεμα! :P

αληθινα καλο μηνα! :)

Coula είπε...

@Δραπέτης,
τι πινεις και δε μου δίνεις;;;

Σκουληκακι, όλα καλά

Coula είπε...

Ας παίξω κι εγω εδω!

1) Να κλαίω δυνατά
2) Όλες τις μπορώ
3) Δε τα αγαπω
4) + δε κρατώ κακίες
+ δε θυμώνω εύκολα
- εγωίστρια
- καχύποπτη
5) αγάπη
6) Στο Βυζάντιο
7) Διάβαζα για ένα ακόμη πτυχίο
8) Δεν έχω καθόλου όνειρα
9) Κριός
11)Αυτό από τη σειρά Moonlight: http://www.daemonstv.com/images/cbs/moonlight_cancelled.jpg

Καλή σας νύχτα

Και λοιπόν;E allora? είπε...

κι εγώ έχω την ίδια απορία με το Ηφαιστίωνα...χαχαχα

παλιά και εμένα με αποκαλούσαν νευρόσπαστο :)))

Skouliki είπε...

iLiAs...
επισης !!!!

Coula...
πως γινεται 1 να μην εχεις ονειρα και 2 να διαβαζεις τοσο πολυ !!!

Και λοιπόν;E allora...
μου την ειπαν καποια στιγμη και κολλησα κατι χανω παντα οταν την λεω :Ρ