Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011

Βραβείο Trendy blog award ...


Ευχαριστώ το Spirtokoyto για το βραβείο "Trendy blog award".

Με την σειρά μου και εγω το προσφέρω σε 10 αγαπημένα blog, αυτά είναι :

6 blogs τα οποία ασχολούνται κυρίως ή κατά ένα μέρος με την μαγειρική, με τυχαία σειρά είναι τα εξής : Και λοιπόν;Και συνεπώς, armenaki, Ο ΓΑΡΓΑΝΤΟΥΑΣ, LaxanoKitsos, Οι τρελοτουρίστες όταν δεν ταξιδεύουν, Σκέτη Γλύκα

4 blogs τα οποία ασχολούνται κυρίως ή κατά ένα μέρος με τα παιδιά, με τυχαία σειρά είναι τα εξής : Mamma El , απο το χαμογελο στο γελιο, Απο τη νονά μου, Μητρικός θηλασμός




* όλα τα βραβεία υπάρχουν εδώ Skouliki Fan Club - Blog Awards
Bookmark and Share

26 σχόλια:

kikop80 είπε...

ΩΩΩΩΩ!!! Καλό μου σκουλικάκι!!!
Σ' ευχαριστούμε για την τιμιτική βράβευση και υποσχόμαστε να συνεχίσουμε τις γευστικές έρευνες προς τέρψιν του γαργαντουοκοινού!!!!
:-))

next_day είπε...

σας ευχαριστούμε και οι δυο κυρία σκουλίκι για την τιμή αυτή!!!!!!!!!!
Καλημέρες!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!
Και συγχαρητήρια σε ΟΛΟΥΣ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Skouliki είπε...

kikop80...
φορτσα !!!!!

next_day...
παρακαλουμε ωραιοτατη μου!


ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ...
ευχαριστουμε :))

Hfaistiwnas είπε...

Μπράβο μπράβο!!!

Νίκη είπε...

Ευχαριστω ευχαριστω ευχαριστω!!! εισαι σκουληκάκι σκέτη γλύκα!!!!

Mamma El είπε...

Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Σκουληκάκι μου σε πρόλαβε άλλος αλλά μου αρέσει πολύ που με σκέφτηκες!
Αναρωτιόμασταν χθες αν ήμασταν τρεντυ. Με τη δική σου προσφορά το επιβεβαιώσαμε!!!
Φιλάκια!

ΦΟΥΛΗ είπε...

μια χαρά!!
φιλιά πολλά..

Skouliki είπε...

Hfaistiwnas...
καλησπερα :)

Νίκη...
παρακαλω :Ρ

Mamma El...
την ειδα την αναρτηση και ναι ειμαι ζηλιαρα !!! ας με προλαβε αλλος εγω ομως ολοκληρωσα αχαχα :Ρ

ΦΟΥΛΗ...
καλη συνεχεια κοριτσι :)

Mamma El είπε...

Ολοκλήρωσες με την καλή έννοια, που λέει και ο Ψινάκης.
Χαχαχαχα............

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!

zoyzoy είπε...

Σ'ευχαριστώ καλέ με καλομαθαίνεις!
Μου'χεις δώσει πολλά βραβεία εσύ:))

Εύχομαι να'χεις πάντα και στη ζωή σου επιβραβεύσεις!

Φιλιά θαλασσινά!

kostaslogh είπε...

Με τη σειρά μου ,ως ενεργό μέλος του Γργαντούα να σ΄ευχαριστήσω για την τιμή καλό μου σκουλίκι!
Γλυκούς χαιρετισμούς!

SpIrToKoYto είπε...

μα ήταν δυνατόν να μην επιβεβαιώναμε οτι είσαι trendy αγαπημένο μου υφέρπον πρωτόζωο...???
άντε ...και σε σκουλικαντέρα...
σμουααατςςςς στα μουτράκια σου....-:))

zinaa kapa είπε...

περασα να σου ευχηθω
ενα χρονια πολλα
γεματα υγεια
και ευτυχια!!!

την καλημερα μου!!!

meanan είπε...

μα εσυ απεχθανεσαι τα παιδια............οπως και να εχει εγω και τα 3849573764 παιδια μου σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ πολυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!

Fri είπε...

Συγχαρήτηρια για το νέο σου βράβειο skoulikάκι!
Την καλημέρα μου :)

Skouliki είπε...

Mamma El...
ακριβως ;Ρ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
ευχαριστω !!!!

zoyzoy...
ναι μωρε σε εχω ευκολη, μετα μπορεις να τα μεταπουλήσεις ή να τα υπερνοικιασεις :Ρ

Skouliki είπε...

kostaslogh...
να σαι καλα !! :))

SpIrToKoYto...
η αληθεια ειναι οτι ειμαι πολυ !!! απλα λογω μετριφροσυνης το κρυβω ;Ρ

zina kapa...
και καλα εκανες κοριτσι επισης να ειμαστε καλα , καλη χρονια και σε σενα :)

Skouliki είπε...

meanan...
το κανω για να ριξω σταχτη στα ματια σου :ΡΡΡΡΡ

Fri...
ευχαριστω βρε :)

KitsosMitsos είπε...

Άμα είσαι trendy φαίνεται! Χεχε!
Ευχαριστώ για το βραβείο!
Φιλιά!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

αργώ αλλά φτάνω :))))

Manolog3 είπε...

Οοοολοιιιιιι τρεεεεεεεντυυυυυ!!!! Που λεει και το ασμα!!

Skouliki είπε...

KitsosMitsos...
παρακαλω :))

Και λοιπόν;E allora...
αυτο ειναι και η ουσια ντε αχαχχααχ

Manolog3...
τελειο αυτο το τραγουδι !!!

Crazy Tourists είπε...

Ευχαριστούμε!! Φιλιά πολλά!!!

Skouliki είπε...

να σαι καλα !