Παρασκευή, 14 Ιανουαρίου 2011

Πιφ...


Bookmark and Share

23 σχόλια:

Drmakspy είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχχαχχαχχχαχαχαχχαχαχχχαααα.......... Πεθαίνωωωωωωωωωωωω!!!! Που πας και τα βρίσκεις!!!!!! Χα χα αχ αχ αχα χαχαχαχαχαχαχααααχα...

Crazy Tourists είπε...

Χαχαχα!!! Τέλειο!!!

Τρελοτουρίστρια

Hfaistiwnas είπε...

Τέρμα το μπαιγκόν!!! χαχαχαχα!

kikop80 είπε...

ΧΑΧΑΧΑ!!!!
Χέσε κλάσε βήξε ανάσανε που λένε!!!
:-D

koulpa είπε...

xaaxaxaxaxxaxxa treloskoulikoooo :):)
καλησπερούδιαααα :):)

zoyzoy είπε...

Δεν παίζεσαιιιιιι!

χαι!χα!χα!

φιλί θαλασσινό!

next_day είπε...

έλεος καλέεεεε........
αυτό το πράγμα όταν σε διαβάζω να τρώω και να κοντεύω να το βγάλω πρέπει να το κόψω!
Τρελοσκούλικο!

☆LoUniTa☆ είπε...

χαχαχαχα

Dokimos είπε...

Den mporw na mhn balw sxetiko link: http://www.fart-sounds.net/fart_sound_board.htm

Proeidopoiw oti gia kapoious mporei na einai ligo eleeino alla exw kalh prothesh :0)

Th myga th skotwse mallon to Air Biscuit...

Darthiir the Abban είπε...

Έβαλε το τούρμπο μπούστ!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Άπαιχτοςςςςςςςςςςςςςςςςςς
χαχαχαχα
Καλημέραααααααααα

SpIrToKoYto είπε...

αέεεερααααααααα...
( κάπου την έχω ξανακούσει προσφάτως αυτή την ιαχή...pp )
φιλιά και καλή εδομάδα...-:))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΗ:))))))))

Skouliki είπε...

Drmakspy...
εχω αποθεμα :)

Crazy Tourists...
φιλακια καλησπερα :)

Hfaistiwnas...
χαχαχα και ειναι και φυσικος τροπος !

kikop80...
οι παροιμιες απο τον λαο βγαινουν :Ρ

Skouliki είπε...

koulpa, zoyzoy, LoUniTa ...
καλησπέρα παιδια φιλακια :)

next_day...
μην πνιγεις κιολας !!!

Skouliki είπε...

Dokimos ...
ελα ρε αχαχχαχααχαχαχ μπλιαχ
αχαχαχχα

Darthiir the Abban...
ετσι κανουνστην ανηφορα :Ρ

ΦΟΥΛΗ...
καλησπερα :))

Skouliki είπε...

SpIrToKoYto ...
αχαχχα τυχαιο ? δεν νομιζω !

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
ευχαριστω επισης καλη εβδομαδα :)

zoyzoy είπε...

Πέρνα μια βόλτα για μάθημα :))

The Brother είπε...

χαχαχαχαχαχαχα τελειο!!!!!!! τελειο!!
τέλειο!!!! την καλησπερα μου θκουλικάκι

ria είπε...

που τα βρίσκεις βρε κοριτσι μου αυτά; που τα βρίσκεις; μου έφτιαξες τη μέρα!

Skouliki είπε...

zoyzoy...
ερχομαι δασκαλα μου !!!

The Brother...
καλως τον :)

ria...
εχω μια μεγαλη αποθηκη γεματη απο δαυτα :))

zekia είπε...

δε μπορώ τα αστεία με τις κλανιές γιατί στα λεοφωρεία που τρυγυρνάω όλη μέρα, πολλοί κλάνουνε, και έχω τραυματικές εμπειρίες...!

Skouliki είπε...

εχεις και εσυ τα δικια σου ταλαιπωρη :Ρ