Τρίτη, 14 Δεκεμβρίου 2010

Funny Santa ...


Bookmark and Share

25 σχόλια:

kikop80 είπε...

χαχα!!!
Καημένε σάντα!!!
:-D
Γειά σου Σκουλικάκι!

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχαχαχχαχα καλό!!!!

mahler76 είπε...

κατάλαβα, παραμονή Πρωτοχρονιάς δεν τραβάμε καζανάκι.

Εύα Παραδείσου είπε...

Skoulikaki μου γλυκό θα κουραστεί να κρατάει το γκι! :D

Πολλά φιλάκια! :)

NdN είπε...

Skouliki καταπληκτικές όπως πάντα!

Darthiir the Abban είπε...

Να τον δω να μπαίνει στις βερσαλίες!

zoyzoy είπε...

Τέλειες και οι δύο!
πονηρό σκουλίκιον :))

Φιλί θαλασσινό

Dokimos είπε...

Xexe, poly kales Skoulikidion!
o Agios kai to kathiki prepei na bgei se cartoon, den to syzhtw!!

Crazy Tourists είπε...

Και αναρωτιόμουνα πώς μπαίνει στα σπίτια που δεν έχουν τζάκι!!!
Χαχα!!

Τρελοτουρίστρια

ΦΟΥΛΗ είπε...

καλησπέρα σκουληκάκι!!!

Δραπέτης είπε...

Χαχαχα την Πρωτοχρονιά να θυμηθώ να σηκωσω το καπάκι τις τουαλέτας..:)))

ποντίκι είπε...

Αυτό που καμία φορά αναρωτιέμαι που πας και τα βρίσκεις...
τέλεια..
Καλές γιορτές σε όλους..

..οι οξύμωροι είπε...

χοχοχοχοχοχοχο (για να συμβαδίζω με το πνεύμα των Χριστουγέννων)

Ε μη μιλάτε άσχημα για τον Μπιλ. Με ενοχλεί, εντάξει;

Φιλιά..

The Brother είπε...

xaxaxaxaxaxaxaxaxa kalhmera!!!! xaxaxaxaxa

Doctor Beli είπε...

Γι' αυτό κι εμείς στο σπίτι μας έχουμε 2 μπάνια! (Δεν έχω υπολογίσει βέβαια το ενδεχόμενο, μαζί με τον Βασιλάκη να θέλει να πιει ένα ρόφημα και κανένας τάρανδος!)

Skouliki είπε...

kikop80...
μην τον λυπασαι παιρνει μεγαλη συνταξη αυτος :Ρ

Hfaistiwnas...
καλησπερες :)

mahler76...
τουλαχιστον κοιτα πριν τραβηξεις χαχαχ

Εύα Παραδείσου...
θελω να ελπιζω και εγω ασφαλως :)

Skouliki είπε...

NDN,zoyzoy ...
ευχαριστω παιδια :)

Darthiir the Abban...
θα την βρει την τρυπα του αυτος !

Dokimos...
ναι !! αντε και μου θυμισες τωρα αυτα που διαβαζα μικρη !!

Skouliki είπε...

Crazy Tourists...
εδω ειμαι εγω να σου λυνω αυτες τις σημαντικες αποριες :Ρ

ΦΟΥΛΗ...
καλως την :)

Δραπέτης...
καλη τυχη :ΡΡ

ποντίκι...
εχω μεγαλο αποθεμα απο βλακειουλες μην νομιζεις:Ρ

Skouliki είπε...

οι οξύμωροι...
δεν θα στον πειραξουμε τον βασιλακη μην ανησυχεις ;))

The Brother...
καλως τον :)

Doctor Beli...
καλωςηρθες στην παρεα μας , και να ηθελε δεν τον βλεπω να χωραει :ΡΡ

zekia είπε...

χαχαχαα πολύ το ευχαριστηθηκα που ειδα ολα τα χριστουγεννιάτικα μαζί! Καλές Γιορτές σκουλικι:)

KitsosMitsos είπε...

Ειδικά με την πρώτη πέθανα στο γέλιο! Χαχαχα!

Menia είπε...

:-D

Καλή εβδομάδα να έχουμε!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ:))))))

fresco είπε...

καλά χριστούγεννα και πολλά φιλιά καλό μου σκουληκάκι :-)

Skouliki είπε...

zekia...
επισης κοριτσακι να ειμαστε γεροι ολοι

Kitsosmitsos, Menia ...
φιλακια παιδια :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
να σαι καλα επισης !!

fresco...
επισης ερχομαι προς τα μερη σου σε λιγες μερες φιλακια :)