Δευτέρα, 6 Δεκεμβρίου 2010

Δηλώστε Συμμετοχή και φέτος ...



Οπως συνηθίζω κάθε χρόνο έτσι και φέτος θα κάνω μια χριστουγεννιάτικη εικόνα - ανάρτηση σε όλους εσάς τους Blog friends μου ...

'Οποιος θέλει μπορεί να δηλώσει συμμετοχή...

Δείτε εδώ τις σχετικές αναρτήσεις απο τα προηγούμενα χρόνια Blogmas Tree...oeo !!! (2008 ) και Christmas dedication to friends... (2009)

Η ανάρτηση υπολογίζω να ανέβει γύρω στις 20/12


















* για τα παιδιά που δεν διαθέτουν avatar μου ειναι κάπως δύσκολο να τα συμπεριλάβω ωστόσο κάτι θα σκεφτώ

Το θέμα έκλεισε - Ευχαριστώ όλους όσους δήλωσαν συμμετοχή ...

Bookmark and Share

44 σχόλια:

Crazy Tourists είπε...

Είμαι περίεργη να δω τι θα σκεφτείς πάλι!
Εννοείται είμαστε μέσα!
Φιλιά

Τρελοτουρίστρια

VAD είπε...

Μπορει να λειπει η...πίπα;:)))

Καλησπέρα από Χαρτουμ...

Hfaistiwnas είπε...

Και εγώ!!!
Μην με αφήνετε έξω!!!!!
χαχαχαχααχαχα!
Θα το περιμένουμε!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΓΩ:)))
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.

*Κορίνα* είπε...

Καλέεε Ντόρα μου, κ εγώ μέσα είμαι! Α.. Σε λίγες μέρες θα αλλάξω avatar, οπότε θα σου είναι πιο εύκολο να με χώσεις κάπου.. :)) Σαν αράχνη, ήταν πιο εύκολο, αλλά κάτι θα κάνεις, δεν σε φοβάμαι!
Μάκιααα!

kikop80 είπε...

Εννοείται πως θέλω κι εγώ ε??
:-))))

Skouliki είπε...

Crazy Tourists...
ελα μου ντε ουτε εγω ξερω αχαχαχαχ

VAD ...
οχι βεβαια !!!

Hfaistiwnas...
και οχι εσενα σε ειχα ουτως η αλλιως μεσα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
καλως τον !!

Hfaistiwnas είπε...

:)))))))))))

Skouliki είπε...

Κορίνα...
οκ με το νεο σου αβαταρ ελα και ξαναγραψε μου κατι να σε δω
ολα τα μπορω ειμαι σουπερμαν

kikop80...
ναι καλε στανταρ !!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Μαααλιστα, μάλιστα, πάλι θα ρεζιλευτώμεν στο παν-νέτιον!!!! χα χα χα !!!
χαλάλι σου βρε, άμα σου δίνει ιδέες η ζουζουνιά μου!! Μέσα !

Marouli είπε...

Τελειααααααα!! Θα κατουρηθουμε παλι αχαχαχα!!!

Μαρουλοφιλακια!

SpIrToKoYto είπε...

χαλάλι σου...πρώτη φορά θα γίνουμε ρεζίλι...??
καλή εβδομάδα να έχεις..-:))

KitsosMitsos είπε...

Εσύ και ο Άγιος Βασίλης τέτοια συνέπεια!
Εννοείται πως θέλουμε!

☆LoUniTa☆ είπε...

θελωωωω (κ ας μην εχω συγκεκριμενο)
αφηνομαι στα χερια σου,κατι θα σκεφτεις ;)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Εεε; να βάλω τα καλά μου τότε!!
φιλιά σκουλήκι...

Δραπέτης είπε...

Ελπίζω το άβαταρ μου να αποτελεί πρόκληση για σενα!

Είμαι μέσα καλή εβδομά! :))

(σήμερα ξεχνάω το δα από το εβδομάδα χαχαχα)

ποντίκι είπε...

Θέλω συμμετοχή...
Μην με ξεχάσεις.... καλά Χριστούγεννα..

Siren Girl είπε...

ki egw??????? :p

Darthiir the Abban είπε...

Κοίτα να δεις, δηλώσω δε δηλώσω συμμετοχή, μάγο που να πηγαίνει στη φάτνη με γκαμήλα πρέπει να έχεις!

Manolog3 είπε...

Εμενα μου αρεσει η φωτο που εχεις βαλει σε αυτη την αναρτηση... εχω λιωσει!! :P

Καλησπερες!! :)

Leviathan είπε...

8elo kai egoooooo! :) kiss kiss! kali evdomada! :)

Katerina είπε...

υπέροχη ιδέα!!!

καλή εβδομάδα να έχεις και... καλές εμπνεύσεις!!

Ευρύνοος είπε...

Εγώ χωράω?

καλημέρα Σκώληξ!

:-)

koulpa είπε...

xaxaxa skoulikaki μου το φυζίκ μου ταιριάζει και σε αι βασίλη.. και σε μπάλα.. απορώ που δε με έχεις συμπεριλάβει ακόμα.. :):)
καλές γιορτές λοιπόν :):)
καλησπερούδιαααα :):)

zoyzoy είπε...

Να δώ πάλι τι θα σκαρφιστεί το πονηρό σκουλικίδιον:))

Φιλιά θαλασσινά!!

Skouliki είπε...

ΓλυκόΚερασοΖουζούνα...
εμενα ολος ο κοσμος μια ιδεα μου δινει παντα :ΡΡ

Marouli...
καλα εσυ εχεις ιδιαιτερη θεση στην φωτο μου στο λεω εισαι το πιο καλο απο ολα αχαχααχαχχ

SpIrToKoYto...
τι εισαι παρθενα !! αχαχα ...:ΡΡΡ

KitsosMitsos...
τα βλεπεις ποσο καλη ειμαι !!!

Skouliki είπε...

LoUniTa...
ασφαλως μικρη μου λουλου !

ΦΟΥΛΗ...
βαλτα βαλτα :))))

Δραπέτης...
οκ οκ σε εχω περιλαβει :ΡΡ

ποντίκι...
οχι καλε εσυ εισαι και ευκολοδημιουργητο :))

Skouliki είπε...

Siren Girl...
ασφαλως !!!!!

Darthiir the Abban...
εσυ οτι και να πεις σε εχω ηδη βαλει,δεν σου δινω και σημασια σε αυτα που λες ουτως η αλλιως:Ρ

Manolog3...
μερσι ;))) καλησπερες

Leviathan...
αμεεεεεεεε :)

Skouliki είπε...

Katerina...
ευχαριστω κοριτσι να εισαι καλα :)

Ευρύνοος...
ασφαλως ντε !!

koulpa...
εσυ εισαι σταθερη αξια !

zoyzoy...
οι γνωστες βλακειες :Ρ

koulpa είπε...

xaxaxaxa τώρα θυμήθηκα ότι έχω ποζάρι και ως αρνακι πριν το πάσχα.. με μεγάλη αποτυχία (κανένας δε το πρόσεξε).. :):)
καληνυχτούδιααααα :):)

Venus είπε...

Είμαστε τόσοι πολλοί οι φίλοι σου!!!
Και πως να μην είμαστε ,αφού δεν ξεχνάς κανέναν κάθε χρόνο?
Να σαι καλά Σκουληκάκι μας.
Καλές γιορτές και να δεχτείς τα πιο όμορφα δώρα.
Φιλιά.

Darthiir the Abban είπε...

Άσε τα σάπια, το ξέρω ότι κατά βάθος μ' αγαπάςςςςςςςςςςςςςςςς!

Skouliki είπε...

koulpa...
Ηταν πολυ επιτυχημενη η αφισοκολληση ρε συ για αυτο αχαχαχα

Venus...
επισης κοριτσακι μου :))

Darthiir the Abban...
οχι εσενα ρε την καμηλα !!!! αγαπαω

Coula είπε...

Χμ, για να δούμε τι θα δούμε....

δηλωνω συμμετοχή κι εγω!

Πόσο παει το μαλλί;

:)))

φιλια

Drmakspy είπε...

Εννοείται ότι θέλω να συμμετέχω κι εγώ... Όσο για avatar δες αυτό...
http://www.bookcrossing.com/mybookshelf/drmakspy....

Και λοιπόν;E allora? είπε...

λίγα λουλούδια :))))

Εύα Παραδείσου είπε...

Skoulikaki μου γλυκό, στολίστηκα κι είμαι έτοιμη :D

Fri είπε...

Είμαι κι εγώ εδώ!!!
Καλημέρα :)

Skouliki είπε...

Coula...
τσαμπα ειναι ακομα δεν ειμαι διασημη αμα γινω ομως θα χρεωνω !!

Drmakspy...
καλο το αβαταρ :) εχει πλακα :)

Και λοιπόν;E allora...
πανευκολο φιλεναδα !!

Skouliki είπε...

Εύα Παραδείσου...
και πολυ καλα εκανες :))

Fri...
και σε βαζω παρουσα λοιπον :Ρ

Skouliki είπε...

Το θέμα έκλεισε - Ευχαριστώ όλους όσους δήλωσαν συμμετοχή ...

SpIrToKoYto είπε...

καλέ...σκιάχτηκα...θα πονέσουμε..??
φιλιά..-:))

Skouliki είπε...

οχιιιιιιιιιιι

SpIrToKoYto είπε...

ουφ....-:))