Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2010

Rain ξανα rain ...






Bookmark and Share

28 σχόλια:

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Τις βροχερές μου καλημέρες!!!

Crazy Tourists είπε...

Χαχα!! Ευτή τη στιγμή muffins θα ονειρευόμουνα εγώ!!
Καλή βδομάδα!

Τρελοτουρίστρια

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Oλη νύχτα έβρεχε και που όνειρα για παγωτό!
Καλή βδομάδα!

kikop80 είπε...

Καλά θα'ταν να έπεφτε και κανα χαμπουργκεράκι μιας που το 'θιξες το θέμα!!!
Μια πείνα την έχω!!!
:-DDD
Βροχερή καλημέρα σκουλικάκι!!

ο φιλος του οικονομου είπε...

Φυσικά έτσι θα τελείωνε αφού μιλάμε για τον Γκάρφιλντ. Τον γάτο που έχει βρει τον τρόπο να του πηγαίνουν όλα καλά ακόμα και στον ύπνο του.

Fri είπε...

Ωραία όνειρα :)
Μήπως να τα αρχίσω κι εγώ στον ύπνο μου αυτά μπας και τα κόψω επιτέλους στο ξύπνιο μου; Έχω παραφουσκώσει τελευταία!

Hfaistiwnas είπε...

Όνειρο ήταν και πάει.. !
Καλή εβδομάδα!!!

SpIrToKoYto είπε...

πες με βιτσιόζα,αλλά τη λατρεύω τη βροχή...

καλή εβδομάδα σκουλικίτσα μου...-:))

meanan είπε...

tetoiaονειρα κανω κι εγωωωωωωωωωωωωωωωωω

Skouliki είπε...

GiGagaKouniBeli...
καλημεροβρόχια :)

Crazy Tourists...
καλη ορεξη τοτε !!

Γιαγιά Αντιγόνη ...
καλη εβδομαδα , μουλιασα πια !!

kikop80...
ντελιβερι..και γρηγορα :)

Skouliki είπε...

ο φιλος του οικονομου...
τρομερος !!! ασφαλως

Fri...
μπορει να ειναι και μεθοδος για διαιτα σωστο καλε :))

Hfaistiwnas...
καλη εβδομαδα αγορακι !

Skouliki είπε...

SpIrToKoYto...
καλα και εμενα μου αρεσει αλλα να καθομαι σπιτι και την βλεπω οχι να δουλευω :)

meanan...
ημουν σιγουρη χαχαχ !

mahler76 είπε...

αχ ναι ρε εσύ, να έβρεχε χάμπουργκερ τι καλά!!!

Σκορπινα είπε...

Χαχαχαχαχα!

Αυτά είναι τρελλοσκούλικο!!

Φιλούρες!

Dreamcatcher είπε...

Καλησπερίζω κι εγώ έχοντας κάνει ένα πολύ καλό μπανάκι από τη βροχή ύστερα από το μάθημά μου. :Ρ

Darthiir the Abban είπε...

O πεινασμένος, καρβέλια ονειρεύεται...

Marouli είπε...

Την βροχερη μου καλησπερα χαχαχα!!

Μαρουλοφιλακια!

ΦΟΥΛΗ είπε...

βρε δεμπα να rain,εγω εκανα και σημερα μπανιο στη θάλασσα,
τι,κρυώνεις;;

Skouliki είπε...

mahler76...
ψημενο ή αψητο το θες :Ρ

Σκορπινα...
φιλια μικρουλα :)

Dreamcatcher...
και εγω βραχηκα αλλα ευτυχως οχι πολυ ...επαθα και λαστιχο ολα ανθηρα δηλαδη χιχι

Darthiir the Abban...
εγω μονο με 0 θερμιδες παντως ολα και ολα

Skouliki είπε...

Marouli...
καλως το γεννθλιαζων κοριτσι :)

ΦΟΥΛΗ...
το διαβασα στην αναρτηση σου !!!
εισαι εξωγηινη νεφελιν δεν εξηγηται αλλιως

Μαύρος Ωκεανός είπε...

Καθε εποχη εχει την δικη της χαρη.Προσωπικα μ'αρεσει πολυ το φθινοπωρο και η βροχη...Καλη εβδομαδα.

Marsy είπε...

Γκαρφιιιιιιιιλντ!

Θεός.&-
Ο μόνος που με καταλαβαίνει από άποψη φαγητού ο καλός μου <3\
Φιλιάαααααα

zoyzoy είπε...

Ναι και'γω θέλω τέτοια όνειρα να μου τρέχουν τα σάλια:))

Φιλιά θαλασσινά!!

KitsosMitsos είπε...

Καλά το πήγε! Χεχεχε!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

εγώ ήρθα με ήλιο, είμαι άκαιρη?

Katerina είπε...

καλημερα
με έναν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ήλιο!!!

Skouliki είπε...

Μαύρος Ωκεανός...
και εμενα !!!

Marsy...
τρως και εσυ ψαρια ε?! χιχιχιιχ

zoyzoy ...
εσυ φαε αυτα τα γλιστερα που παρουσιαζεις μπλιαχ!

Skouliki είπε...

KitsosMitsos ...
καλησπερα :))

ΓλυκόΚερασοΖουζούνα...
οχι καλε !!! μια χαρα λεμε

Katerina...
καλως το κοριτσι :)))