Κυριακή, 3 Οκτωβρίου 2010

Ζώδια και γλυκά ...

ΚΡΙΟΣ
Προτιμά τις έντονες και χορταστικές γεύσεις.

ΤΑΥΡΟΣ
Προτιμά τις πλούσιες γεύσεις και την ποικιλία.

ΔΙΔΥΜΟΣ
Προτιμά τις λεπτές γεύσεις και τα φωτεινά χρώματα στη διακόσμηση των γλυκών.

ΚΑΡΚΙΝΟΣ
Προτιμά τις ελαφριές γεύσεις και τις πρωτότυπες ιδεες.

ΛΕΩΝ
Αγαπά πολύ τα γλυκά και απαιτεί την τελειότητα στην παρουσίασή τους

ΠΑΡΘΕΝΟΣ
Είναι πολύ εκλεκτικός στη γεύση του, για αυτό δίνει ιδιαίτερη
σημασία στα υλικά που χρησιμοποιούνται σε ένα γλυκό.

ΖΥΓΟΣ
Προτιμά τις έντονα πικάντικες γεύσεις και την ωραία παρουσίαση των γλυκών.

ΣΚΟΡΠΙΟΣ
Αποφεύγει τις πολύ γλυκές γεύσεις και αγαπά ιδιαίτερα τους ξηρούς καρπούς.

ΤΟΞΟΤΗΣ
Αγαπά τα γλυκά και προτιμά όσα έχουν κρέμα και σαντιγύ.

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Προτιμά τις απλές γεύσεις και γοητεύεται απο τις διακοσμήσεις .

ΥΔΡΟΧΟΟΣ
Προτιμά τις πικρόγλυκες γεύσεις και τον συγκινούν οι απίθανες ιδέες στην παρουσίαση τους.

ΙΧΘΕΙΣ
Προτιμά τις αρωματικές γεύσεις και φυσικά τα γλυκά που περιέχουν αλκοόλ.


πηγή: greekmasa.gr

Bookmark and Share

38 σχόλια:

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Ας μην είμασταν σκατοπαράξενοι εμείς οι Καρκίνοι και θα σου 'λεγα εγώ τι θα προτιμούσαμε! Με εμάς δε βγάζεις άκρη παιδί μου!

koulpa είπε...

χαχα πάνω που σχολίαζα στη diva στο fb ότι πρωτιμώ τη σοκολάτα χωρίς ξηροκάρπια.. :):)
καλησπερούδια και καλό μήνα :):)

Hfaistiwnas είπε...

Ένα γλυκό θα το ήθελα τώρα..
ζυγος..

ΦΟΥΛΗ είπε...

ναι, ο ναι,σωστός ο Κριός

musicbug είπε...

Den ksero an isxyei kai poly gia mena pou eimai Zygos. Eimai toso ligouris pou opws kai nanai to glyko to trww :-p

kittaro... είπε...

Χρώμα πολύ χρώμα… όπως και στη ζωή! Όσο για τη γεύση… αναλόγως τη διάθεση…

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ είπε...

Δεν συμφωνώ! Λατρεύω τα σιροπιαστά, τα πολίτικα...

mahler76 είπε...

η εμφάνισή τους μου αρέσει αλλά δεν τα πολύ τρώω τα γλυκά.

Venus είπε...

Την ωραία παρουσίαση ναι ,την προτιμώ.Γιατί αν κάνω το αστείο να τα φτιάξω ,τότε παίρνω ΄Οσκαρ αποτυχίας. Τις πικάντικες γεύσεις δεν τις προτιμώ.
Γλυκό να 'ναι και ό,τι να 'ναι.

Φιλάκια σιροπιασμένα Σκουλήκι μου.

Ενεσούλα είπε...

Αν και διδυμάκι, περισσότερο μου ταιριάζουν οι κρέμες των απέναντι τοξοτών!

Marouli είπε...

Ωραια παρουσιαση ναι, τωρα τα πικαντικα δεν θα τα ελεγα...

Μαρουλοφιλακια!

Δραπέτης είπε...

Ανήκω σε όλες τις κατηγορίες! :)

Καλή εβδομάδα!

(Cou) Coula είπε...

Σωστό για τον Κριό!

:))))

Καλησπέρα σκουλήκιον

meanan είπε...

Δεν τον πετυχε σε μενα!!!!!!!!!!

KitsosMitsos είπε...

Το ξηροκάρπι το πέτυχε! Φανατικός!

Skouliki είπε...

GiGagaKouniBeli...
πιο σκατοπαραξενοι απο εμας τους παρθενους δεν γινεται!!

koulpa...
μαγος εχω γινει !!

Hfaistiwnas...
μην γλυφεσαι καλε αχαχ παχαινει !!

ΦΟΥΛΗ...
σε πετυχε :)

Skouliki είπε...

musicbug...
και αν εισαι αυτος στην φωτο μια χαρα διατηρεισαι καλε !!

kittaro...
θετικοτατο !! και απολαυστικο υποθετω :)

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ...
εμενα παλι με μελωνουν ολα αυτα :)

mahler76...
εγω που δεν τα τρωω καθολου τι να πεις :)

Skouliki είπε...

Venus...
γλυκατζου και εσυ λοιπον !! καλε ποιος τ αφτιαχνει μονος του που να βρεις χρονο σημερα

Ενεσούλα...
κρεμς με ταιζαν μικρη με το ζορι ααχαχα φιλια

Marouli...
πικαντικο γλυκο υπαρχει ? σοκολατα με πιπερι δηλαδη ?

Δραπέτης...
πολυσοκολατικος εισαι δηλαδη :Ρ

Skouliki είπε...

Coula...
καλη εβδομαδα κοριτσι

meanan...
εσυ εισαι ειδικη περιπτωση ανθρωπου :Ρ

KitsosMitsos...
νομιζω οτι η σοκολατα με τους ξηρους καρπους δενει τρελα

the writer είπε...

Είμαι Σκορπίνα και δεν τρελαίνομαι για ξηρούς καρπούς. Προτιμώ τα σοκολατένια γλυκά, αλλά κάνουν κακό στα σπυράκια (ουπς!)

ΜΑΓΟΣ! είπε...

ξηρους καρπους? ουτε σκιουρακι να ημουν? το διαβασα το ζωδιο που εγραψες σκουλικι
και φευγω τωρα απο εδω
παω στην αποθηκα..

Crazy Tourists είπε...

Μα μες στο μυαλό μου είσαι!!!

Τρελοτουρίστρια

SpIrToKoYto είπε...

ο καλός μου=ΚΑΡΚΙΝΟΣ: ότι κινείται ...πυροβολείται( κατεβάζει αδιακρίτως,τί ελαφριές γεύσεις και πράσινα άλογα )

η καλή του καλού μου,δηλ.εγώ(εξ όσων γνωρίζω ) = ΛΕΑΙΝΑ:ούτε που μου κάνουν κούκου,αλλά μ'αρέσει να τα φτιάχνω και να τα παρουσιάζω εντυπωσιακά...

συμπέρασμα: 1 στα 4...( ή η αστρολόγος να αλλάξει επάγγελμα ή εγώ ζώδιο και καλό...!!!)

καλή εβδομάδα σκουλικίτσα μου..-:))

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Και ο Καρκίνος σωστός θα έλεγα από ότι με ξέρω!
Και είμαστε και σκατοπαράξενοι όπως λέει μια ψυχή!!!!

SkinLikeSand είπε...

Εμένα μου αρέσουν αυτά του ιχθύοντος. Τα ξηροκάρπια ούτε με το ποτό πια...

zoyzoy είπε...

Γλυκά να'ναι και ότι νά'ναι Σκουλήκιον!

Φιλί θαλασσινό!

Side21 είπε...

Εγώ γιατί προτιμώ
όλα τα γλυκοειδή !!!
Μας άνοιξες την όρεξη ...
τρέχω για το ψυγείο !!!

Raven είπε...

Προσωπικά προτιμώ την σοκολάτα... Αλλά δεν με χαλάνε και τα ποτά στα γλυκά, η αλήθεια να λέγεται :)))

Φιλάκια

Dokimos είπε...

Wraia enwses Litsa Patera k pâtisserie!

me mena epeses exw omws...
...
...
...
...
...

ta tsakizw OLA!

Skouliki είπε...

the writer...
ναι η σοκολατα κανει σπυρακια :))
καλωςηρθες στην παρεα μας

ΜΑΓΟΣ...
αντε και καλη τυχη !!

Crazy Tourists...
παλι γλυκα ονειρευεσαι ?

SpIrToKoYto...
χαχαχ μου αρεσει που βαθμολογεις το αρθρο και τον συντακτη του τρελη !!

Skouliki είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη...
θα ταιριαζεις με εμας τους σκατοπαραξενους παρθενους :))

SkinLikeSand...
εγω τρωω παραδοξως ξηρους καρπους

zoyzoy...
σε καταλαβα οτι εισαι γλυκατζου !!

Side21...
μηπως σου λειπει το σεξ !!??

Skouliki είπε...

Raven...
εγω παλι τα σκετα τα ποτα μου αρσεουν ;))

Dokimos...
ναι ειμαι καλη στις ενωσεις !!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

έπεσε μέσα πάντως σε'μενα :)))

NdN είπε...

Για τους Αιγόκερους έχει απόλυτο δίκιο. Η "διακόσμηση" πάντοτε μετράει για να μην σου πω ότι αναδεικνύει την γεύση!

Darthiir the Abban είπε...

Εμάς τους δρυοκολάπτες πάλι στο φτύσιμο!
Λοιπόν, μας αρέσουν το καζάν ντιμπί και το κιουνιφέ!

Skouliki είπε...

Και λοιπόν;E allora...
ομορφα :) φιλακια

NdN...
παντα η εμφανιση σουανοιγει την ορεξη πιστευω

Darthiir the Abban ...
γεροπαραξενιες

Katerina είπε...

ΛΕΩΝ
Αγαπά πολύ τα γλυκά και απαιτεί την τελειότητα στην παρουσίασή τους

ακριβώς αυτό!!!!

καλημέρα!

Skouliki είπε...

καλως την ;)