Τετάρτη, 29 Σεπτεμβρίου 2010

Love is ... supporting

Bookmark and Share

26 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Πάντα ακόμη και σ'αυτή την ηλικία!!!

Darthiir the Abban είπε...

Μωρέ καλά λέω εγώ ότι προετοιμάζεσαι...

Δραπέτης είπε...

Κράτα με να σε κρατώ.. να ανεβούμε το βουνό! :Ρ


Χαχαχα..

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ είπε...

Καλά έχεις ξεφύγει...

Fri είπε...

Supporting δε θα πει τίποτα!
χαχα
Την καλησπέρα μου :)

meanan είπε...

Συμφωνω...............

ΦΟΥΛΗ είπε...

της ανάρτησης γίνετε χαχα....
φιλιά...

musicbug είπε...

Kaloooooooo :-)

zoyzoy είπε...

Που ήσουν δηλαδή και που κατάντησες :))

Φιλιά θαλασσινά!

mahler76 είπε...

χαχαχα so true

ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλο μου σκουλικακι την αλλη φορα θα σου φερω δωρο τη σκουπα μου ακου να πεις δεν ειμαι μαγος ?

Drmakspy είπε...

Αν η γριά έχει Parkinson γίνεται καλό παιχνίδι...

Leviathan είπε...

xaxa siglonistiko! kalisperaaaaaaaa! :)

Σταλαγματιά είπε...

Αυτό είναι αγάπη, να είσαι εκεί και στα δύσκολα :Ρ

kikop80 είπε...

Να βάλουμε ένα χεράκι!!!!
XEXEXEEE!!!
:-D
ή αλλιώς
¨-Δ

SpIrToKoYto είπε...

Skoylikiτσα μου,
in that old age,όση υποστήριξη και να δώσεις ή να πάρεις...άστα βράστα...
( αυτό πάντως δεν το στέλνω με μειλ στον καλό μου,γιατί θα του ρίξω...το ηθικό...καλύτερα να μη ξέρει τί τον περιμένει..pp)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

:)))))))))) ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.

Skouliki είπε...

Hfaistiwnas...
ναι παντα ενα σκοινακι το χρειαζεσαι :)

Darthiir the Abban...
λαθος !! εγω το βαζω επειδη αυριο γιορταζεις ειναι η μερα των ηλικιωμενων / 3η ηλικια !!

Δραπέτης...
στα σιγουρα :)

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ...
ναι απο παλια , οχι τωρα απλα τωρα ειδα κατηφορα και ειπα να το..βουμ

Skouliki είπε...

Fri...
για να περναει και η ωρα ετσι :)

meanan...
θετικο !!

ΦΟΥΛΗ...
απλα μιλαμε για το φαινομενο της βαρυτητας δες το επιστημονικα

musicbug...
Καλησπερα :)

Skouliki είπε...

zoyzoy...
δεν τα ξερεις οτι ανεβαινει κατεβαινει

mahler76...
καλησπερα :)

ΜΑΓΟΣ...
δεν ειπα αυτο βρε αχχα παω να σου γραψω στην σελιδα σου

Drmakspy...
αχχαχαχαχαχα θεικο σχολιο !!!

Skouliki είπε...

Leviathan,JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
καλησπερα παιδια :)

Σταλαγματιά...
και οταν πεφτεις καποιος να σου δινει ενα χερι/σκοινακι/λαστοιχο

kikop80...
προσεχε μην σκονταψεις :))

SpIrToKoYto...
αχχα ναι ασε το νιατο να ανθισει οσο αντεξει :)

Darthiir the Abban είπε...

Σιγά μη γιορτάζω, εγώ γιορτάζω την ημέρα των υπεραιωνόβιων!

Katerina είπε...

ότι ανεβαίνει.. κατεβαίνει...
και πάλι το ίδιο... χαχαχαχα


καλημέρα!

KitsosMitsos είπε...

Να κρεμάσει ένα μπαλόνι για να μην της πιάνοντας τα χέρια :P

konsoulito είπε...

Με τρομάζεις σκουλήκι νέο άνθρωπο!
Καλό μήνα!!!

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban...
τα ιδια αποτελεσματα εχετε

Katerina...
σωστη !!:)

ΚitsosMitsos...
χαχα ναι θυμιζει και εν α παλαιοτερο σκιτσο που ειχα βαλει

konsoulito...
καλο μηνα, εχεις εσυ ακομα !! μην φοβασαι αχαχαχ