Τρίτη, 14 Σεπτεμβρίου 2010

Communication ...


Bookmark and Share

34 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Είδες διαφορές;;; χαχαχαχαχαχα!
Καλημέρα!!!

zekia είπε...

κοίτα, εγώ νομίζω, αμα είσαι κατίνα, το φύλο δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο! Και αρσενικές κατίνες έχω δει πολλες

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ είπε...

XΑ! Μία πραγματικότητα...

SpIrToKoYto είπε...

Skoylikiτσα μου,
μας λένε κατίνες και πολυλογούδες ή το πιασα λάθος..??

καλημέρες...-:))

kikop80 είπε...

XAXAXAAAA!!!
Πόση αλήθεια χωράει ένα μπλόγκ ε????
:-DD

Σταλαγματιά είπε...

Θα με βρεις απόλυτα σύμφωνη στην επικοινωνία των γυναικών :))))

Dreamcatcher είπε...

Πολύ πετυχημένες όλες οι καταστάσεις!

meanan είπε...

ελα τωρα ,υπερβολικες οι 2 πρωτες.Εχω δει αντρες να κανουν χειροτερα.

Mariel είπε...

το πρώτο θεικό! έκλαψα..!!!

Skouliki είπε...

Hfaistiwnas...
σιγα μωρε τις διαφορες σε ενα δυο σημεια μονο :))

zekia...
ναι στανταρ ισχυει αυτο!!!

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ...
σαν να τα βλεπω να γινονται μπροστα μου λεμε

SpIrToKoYto...
οτι μας λενε μας λενε , το θεμα ειναι οτι και αυτοι ιδιοι ειναι :)

Skouliki είπε...

kikop80...
και ομως !! μιλαμε για γεγονοτα εδω !!! εγω και ο χατζηνικολαου τετοια ακριβεια

Σταλαγματιά...
ναι καλε ! τι λεμε τωρα αρσακειο εβγαλα φαντασου !!

Dreamcatcher...
:D εντελως

Skouliki είπε...

meanan...
ενταξει σιγουρα και οι αντρες τα κανουν αυτα αλλα εμεις εχουμε παρει μαστερ !!

Mariel...
καλωςηρθες στην παρεα μας !! :)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

βρε, δεν τα βλέπω λέμε! είναι μικρά τα γραμματάκια. Μα δεν βλέπεις πως στο κοινό, υπάρχουν και μεγαλάνθρωποι?

καλό μας φθινόπωρο!!!

υ.γ. το θυμάμαι καλά πως είσαι Ζυγός, το ξαναξεχνώ?
ομοίως είδα ως πέρασες!!!
φιλιά ζζζζζζζζζζζζβουριχτά!!!

Ευρύνοος είπε...

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια!!

SpIrToKoYto είπε...

μη σου πω και χειρότεροι σκουλικίτσα μου..
έχεις κρυφακούσει όσα λεν οι άντρες μεταξύ τους...???...παπαπαπα...

Skouliki είπε...

ΓλυκόΚερασοZουζούνα...
καλε !! παρθενος ειμαι !!
το προβλήμα περασε και στην μνημη αχαχα

Ευρύνοος...
ναι αλλα δεν ειναι fan :)

SpIrToKoYto...
ξερω διοτι οι κολλητοι μου τυχαινει να ειναι αντρες οποτε !! οεο

Δραπέτης είπε...

Καλά υπάρχουν και άντρες που ξεπερνούν τις 20.000 λέξεις (το λεπτό) , αλλά εδώ μιλάμε για τον μέσο όρο..

Καλό απόγευμα! :)

zoyzoy είπε...

Φιλιά θαλασσινά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

καλησπέρα σκουλήκι....

Σκορπινα είπε...

Χαχαχαχα!
Ναι είμαστε τόσο διαφορετικοί.Αλλά γιαυτό αρέσουμε ο ένας στον άλλο...

:)

Βέβαια έχω στο μυαλό μου κάτι άντρες (ο Θεός να τους κάνει), που τσεκάρουν τα πάντα στα πρώτα 3-5 δευτερόλεπτα που θα σε δουν και στη συνέχεια ανοίγουν το στόμα τους και δεν προλαβαίνεις να πεις ούτε κιχ...


ΑΠΑΠΑΠΑΠΑ!

Φιλιαααααααααααα!

Manolog3 είπε...

Γυναικες τι να πεις?? :P

Leviathan είπε...

poli kalispera sas!!! :) :) :)

(Cou) Coula είπε...

Γυναίκες...τς τς τς

φτιάχνουν διαγραμμα των πιο δυσκολων εξισωσεων με το βλεμμα τους!

φιλιά πολλά σκουληκακι!

Κούκος είπε...

Άμα είχατε και την ανάλογη παραγωγικότητα θα είχε λυθεί το πρόβλημα της χώρας
:)

Darthiir the Abban είπε...

Δεν είναι ν' απορεί κανείς μετά γιατί είστε συνέχεια κουρασμένες και με πονοκέφαλο...

Skouliki είπε...

Δραπέτης...
σιγουρα καλε !! εμενα μου λες

zoyzoy, ΦΟΥΛΗ...
καλησπερα κοριτσια

Σκορπινα...
μαλλον αρχιζουν οι ρολοι και αντριστρεφονται επικινδυνα αχαχαχ

Skouliki είπε...

Manolog3...
να τις λατρεψεις μονο μπορεις :Ρ

Leviathan...
καλως τον καλησπερα

Coula...
οταν το iq μπερδευεται με την βαφη μαλλιων ειδες τι γαματα αποτελεσματα βγαινουν !

Skouliki είπε...

Κούκος...
ναι ! και ελεγα τι εχουμε ξεχασει !!

Darthiir the Abban...
ετσι ειναι οι δοξασμενες !!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΟΒΕΡΕΣ ΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ:))))
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.

Και λοιπόν;E allora? είπε...

έχουμε και άλλες διαφορές!!!!

Estella είπε...

πολυ αληθινο πραγματικα!!! φιλούρες κ καλή βδομάδα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

KitsosMitsos είπε...

Ουγκ.

Skouliki είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
καλη εβδομάδα και σε σένα :)

Και λοιπόν;E allora?...
ναι αλλα ανεπαιστητες

Estella...
καλή βδομάδα κοριτσακι μου :)

KitsosMitsos...
αλο αγορακι ;)