Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου 2010

Blog Game ... I love

Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι οι εξής:

1. Να αναφέρεις ποιός σε προσκάλεσε :
Siren Girl, απο το χαμογελο στο γελιο , Griniariko marouli και Δραπέτης

* αν κάποιος με έχει προσκαλέσει και δεν το έχω πάρει χαμπάρι παρακαλώ ενημερώστε με να προσθέσω το όνομα σας

2. Να καταγράψεις 10 πράγματα που αγαπάς.

το χιούμορ
την ανεμελιά
τον αέρα
το καρπούζι
την καρύδα
το csi
τις γάτες
το laptop μου
το skinny jean μου
μια φωτογραφία του Newton H.


3. Να προσκαλέσεις κι εσύ με τη σειρά σου 10 ακόμη φίλους.
Με τυχαία σειρά διαλέγω τους :
Παιχνιδόκουτο, Βυθος , Από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια. , Διαμαντένια_Προβλήτα, Σχέση;Οξύμωρη, LoUnO*tSaRkA , The Music Bug, Marsy, Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΜΟΥ, Και λοιπόν;Και συνεπώς;Και γι'αυτό;

Bookmark and Share

27 σχόλια:

Και λοιπόν;E allora? είπε...

φιλενάδα ευχαριστώ πολύ....έπαιξα ήδη :)

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ είπε...

To No 1 είναι το διαδικτυακό χαρακτηριστικό σου καλό μου και η ουσία του να βλέπεις την ζωή αλλιώς...

Το csi τι είναι;

Φιλί

Hfaistiwnas είπε...

:):):):):)
Χιούμορ σίγουρα!!!

kat. είπε...

το skinny jean σου???
δηλαδή μόνο ένα έχεις? συγνώμη κιόλας που ρωτάω αλλά όταν μιλάμε για jean συνήθως αναφέρουμε μια τεράστια συλλογή..

(άκου τώρα ρε συ που κόλλησα σαββατιάτικα.. δουλειά δεν είχε ο διάολος..)

meanan είπε...

Ξεχασες τα μαλλια σου!!!ποια φωτογραφια;;;;;;;;

ΦΟΥΛΗ είπε...

εσέναααααααα επί 10
φιλιά

fresco είπε...

μένω στο ότι πρώτο-πρώτο έχεις το χιούμορ :-)))

(αναμενόμενο αλλά τόοοοοοοοοοσο σημαντικό :-))) )

πολλά φιλιά;-)

Δραπέτης είπε...

Ωραία πράγματα αγαπάς!




(Η φωτογραφία θέλει να πει κάτι, ή έτσι την έβαλες;)

"ζαχαρούλα.." είπε...

τον αέρα???

ενδιαφέρον!!!

φιλιά ομορφούλα!

..οι οξύμωροι είπε...

Ντανκε φορ δι προσcall! (Είναι πρωι, επιτρεπονται οι μαλακίες..) Μόλις τελειώσω με τις κακίες θα απαν΄τησω..

csi ε; Δεν πειράζει ;)

koulpa είπε...

xaxa παιχνιδιάρικα μπαίνει το φθινόπωρο :):)
καλημερούδιαααα :):)

KitsosMitsos είπε...

Για τα νύχια δεν είπες τίποτε όμως :P

Siren Girl είπε...

το γεγονος, οτι γραφεις και λες για το csi τι να πω! κορυφη! χαχαχαχαχαχαχαχαα

maria λεμονατη! είπε...

τρελαινομαι για λιστες σκουλικακι και η δικια σου μου φαινεται πολυ ζουμερη και αερατη

Darthiir the Abban είπε...

Ψιτ... έχει γεννήσει μια γάτα στη γειτονιά... μπας και ενδιαφέρεσαι;

:p

Marsy είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση!
Πάω να παίξω!
Φιλάκια!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Skouliki είπε...

Και λοιπόν;E allora?...
δεν το ειχα δει :) σου απαντησα εκει

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ...
ελα ρε συ το csi ειναι αστυνομικη ξενη σειρα με δολοφονους και στοιχεια και Fbi Κτλ φοβερο !

Hfaistiwnas είπε...
παντα να εχουμε :)

kat..
ναι πολλα εχω αλλα ενα ειναι το αγαπημενο μου !! οτι και να γινει αυτο θα ειναι ξεβαμμενο και χιλιοχρησιμοποιημενο

Skouliki είπε...

meanan...
σωστο και αυτο , η φωτο αυτη ειναο μια απο τις γνωστες του απεικονιζει καμπαρε στυλ εναν αντρα να δουλευει και γυρω του γυμνες γυναικες ειναι ασπρομαυρη και θεατρικη

ΦΟΥΛΗ...
αχ !! τι καλη !

fresco...
μερσι !! φιλακια

Δραπέτης...
δενξερω απλα με κεντριζει αυτη η φωτο παραπανω γραφω τι απεικονιζει

Skouliki είπε...

ζαχαρούλα...
ναι παντα με γοητευε ετσι να ειμαι καπου εξω και να αισθανομαι τον αερα

οι οξύμωροι...
απο το πολυ που εχω δει σιγουρα καποιο βραδυ καποιον θα τεμαχισω λεμε αχαχαχαχ :Ρ

koulpa...
καλη εβδομαδα να εχουμε

KitsosMitsos...
ειμαι να μην εκθεσω ολα μου τα χαρισματα με την μια !

Skouliki είπε...

Siren Girl ...
εχω φαει τρελο κολλημα με τα csi ολα μιλαμε δεν χανω επεισοδιο

maria λεμονατη...
παιξε το παιχνιδι τοτε !! να δουμε και την δικη σου :))

Darthiir the Abban...
ναι !!!!!!!!!!!!!!!!!! το θελω !

Skouliki είπε...

Marsy...
ερχομαι να δω τι θα γραψεις !

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
επισης καλη εβδομαδα :)

☆LoUniTa☆ είπε...

ολα οσα ειπες εκτος τις γατες,csi και τη φωτογραφια καποιου χαχα πανω στη νυστα π εχω τωρα ουτε που καταλαβα κιολας ποιος ειναι :)
φιλακιαααα κ ευχαριστω για την προσκλησηηηηηη...

Εύα Παραδείσου είπε...

Skoulikaki μου γλυκό ευχαριστώ για την πρόσκληση, μόλις έγραψα. Μη βλέπεις πολλά θρίλερ κι αγριέψει η ψυχούλα σου. :)

Skouliki είπε...

LoUniTa...
ενας φωτογραφος γνωστος :)

Εύα Παραδείσου...
μαθημενη ειμαι καθε μερα βλεπω καμια 100αδα

sunbeam είπε...

Ευχαριστούμε για την πρόσκληση! Το παιχνιδόκουτο έχει ήδη παίξει (ήθελε και να σε καλέσει αλλά είχες ήδη πρόσκληση από άλλους).

Άσχετο ... μόλις συνειδητοποίησα ότι το αγαπημένο μου jean είναι λιωμένο, ξεβαμένο και για πέταμα :(

Skouliki είπε...

αυτο ειναι το ωραιο οτι ειναι χρησιμοποιημενο και παλιο !!
φιλακια