Παρασκευή, 2 Ιουλίου 2010

Βραβείο again...

Ευχαριστώ τον Δραπέτη για το βραβείο "Kreativ Blogger"
Δεν έχω ενημερωθεί για τυχόν κανόνες για την αποδοχή του όποτε με τυχαία σειρά το δίνω στους :

Ο τρελος του χωριου , Ονειροπαγίδα, Scripta manent, Verba volant..., Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΜΟΥ, Νυχτερινή Πένα, Απο τη νονά μου!, Astro Gaga, Διαμαντένια_Προβλήτα, Coula , Καλώς με βρήκατε!, A - KAKIES, ΤΟΥ MAHLER ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ, blog me anyway, LaxanoKitsos, όλα είναι δρόμος.. , Ένα αμιγώς κινηματογραφικό blog , armenaki, ..ή στραβά αρμενίζουμε


* αν κάποιος μου έχει δώσει το βραβείο αυτο και δεν το έχω πάρει χαμπάρι παρακαλώ ενημερώστε με να προσθέσω το όνομα σας

Καλό μήνα και καλό σκ σε όλους/όλες ...


* όλα τα βραβεία υπάρχουν εδώ Skouliki Fan Club - Blog Awards
Bookmark and Share

38 σχόλια:

Darthiir the Abban είπε...

Αυγατίζουν βλέπω!

Skouliki είπε...

σε σενα δεν δινω εσκεμμενα !!!

next_day είπε...

σε είδα καλέ!!!
μπααααα... έκανες επιδρομή για ανακοίνωση!! :p
Σε ευχαριστώ ροζ σκούλικι!

zoyzoy είπε...

Βρε σκουλικίδιον είδες που έφτιαξα ειδική σελίδα και βάλθηκες να με γεμίσεις??

Ευχαριστώ για την τιμή

Θαλασσινό φιλί!!

Δραπέτης είπε...

Καλό μήναααα!!!! :))

Skouliki είπε...

next_day...
ναι ντου πριν φυγω γαι σκ

zoyzoy...
τι μονο εγω θα γεμισω σακκουλες
χαχα..καλα να παθεις :))

Δραπέτης...
επισης αγορι :)

Αυτή ή αυτός; είπε...

Σκουλήκι δώσε βραβεία στο λαό σου!!

Φαντάσου το με ρυθμό ποδοσφαιρικού συνθήματος!!

Φιλιά!

Coula είπε...

Ευχαριστώωωωωωωω

το βαζω στη κορνιζα και σε γλυκοφιλω!

:)))

μουατς

KitsosMitsos είπε...

Η αλήθεια είναι ότι από δημιουργικότητα σκίζεις! Και δεν κάνω πλάκα :-)

Hfaistiwnas είπε...

Δεν το πήρα χαμπαρι, είμαι σε μίνι διακοπες και με σύνδεση άστα να πάνε.. :)
Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!

koulpa είπε...

xaxa ευχαριστώωωω :):)
το παραλαμβάνω και τρέχωωωωω :):)
έχω αγώνα σε λίγες ώρες.. και πριν λίγο γύρισα από δουλειές.. δε προλαβαίνω να κοιμηθώωω :):)
καληνύχτα και καλό μήνα κι από εδώ :):)

Ευρύνοος είπε...

Μερσί για την τιμή Σκώληξ..

δέν λαμβάνω ποτέ βραβεία απο την πρώτη μου μέρα στην μπλογκόσφαιρα, μα θα το κρατήσω εντός μου..

το βραβείο μου είστε όλοι οι φίλοι που απέκτησα εδώ..

καλό βράδυ κι ευχαριστώ :)

Mike είπε...

Φυσικα και το αξιζεις -και- αυτο, για το πολυ ευχαριστο και "δημιουργικο" blog που κρατας.

Θα ηθελα να σε ευχαριστησω για την προσφορα του βραβειου και σε εμενα μεταξυ αλλων, κρατωντας ωστοσο τις επιφυλαξεις μου για τυχον "δημιουργια" απο μερους μου, αλλα επιτρεψε μου να το δεχτω διχως να το αναρτησω στο blog μου για λογους που διεπουν καποιες αποψεις μου γυρω απο τις διαδικτυακες, αλλα και γενικα τις καθε λογης βραβευσεις.

Καλο μηνα ευχομαι και σ' ευχαριστω και παλι.

Keep on blogging!

maria λεμονατη! είπε...

πουσαι ρε σκουλικακι ποπο χαθηκαμε μουχει ερθει μια συγκινησει λες και συναντω παλιοφιλο και σε πιανω και σε λαμπερη στιγμη με βραβεια και φλας και στρας και κοκκινα χαλια και δε συμμαζευεται α, και μια παρατηρηση με τη next day μοιαζετε!

ΦΟΥΛΗ είπε...

ναταν σε φακελάκι θα το τσάκωνα,αλλά είμαι κατά!!
καλημέρα σκουλήκι, λέω να αρχίσω να μοιράζω ζαρζαβατικά τι λες;

Darthiir the Abban είπε...

Γι' αυτό σ' αγαπάω!
Σμακ!

mahler76 είπε...

ευχαριστώ πολύ πολύ σκουλικάκι μου!!!

*Κορίνα* είπε...

Όλο βραβεία είναι το σκουλίκι μας!!!
Φιλάκια και καλό σκ!!

Estella είπε...

Οh my God!!!! Με κατασκλαβώνεις!!!! Θα το ανταποδώσω πολύ πολύ σύντομα... :D

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Χαχχαα εγώ τα τελευταία βραβεία που πήρα τα χάρισα σε όλους σας και όποιος ήθελε πέρναγε και το έπαιρνε.... ;)

χχχ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ είπε...

Α! Thanks καλό μου σκουλίκι! Βραβείο για βουτιές και μακροβούτια έχει το πρόγραμμα;

Φιλί

Εύα Παραδείσου είπε...

Skoulikaki μου γλυκό σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Είναι ευπρόσδεκτο, κάτι ξέρω που λέω ότι είσαι ευαισθητη ψυχούλα. :) Φιλάκια.

Leviathan είπε...

kali kiriaki kai polla bravo gia to vraveio!!! kalimeraaaaa! :)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ για το βραβείο σκουλήκι. Να είσαι καλά και πάντα με χιούμορ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.ΩΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

Δραπέτης είπε...

Τώρα είδα τον τίτλο "Βραβείο again..." Αχ, η επιτυχία σε άλλαξε σκουλίκι.. :ρρρ :))) Καλησπέρα, καλή εβδομάδα!! :)

Creep είπε...

Ιχ, αν αυγατίζουν λέει; :Ρ
Μες στα βραβεία. :Ρ
Τσάγια. :Ρ

Skouliki είπε...

Αυτη ή αυτός...
βουβουζελες ακουγονται στο βαθος !!!

Coula...
φιλακια κοριτσακι

KitsosMitsos...
ααα εισαι πολυ γλυκος ! ευχαριστω :))

Skouliki είπε...

Hfaistiwnas...
να σαι καλα !! και συνεχισε τις διακοπες σου αστα αυτα εδω :)

koulpa...
ναι ναι ξερω αντε ολα καλα ευχομαι και να παρεις την κουπααα ή οτι αλλο παιρνετε εκει τελοςπαντων

Ευρύνοος...
και εγω αυτης της αποψης ειμαι αλλα οκ παιζω και εγω το "παιχνιδι awards" απλα για να μην δυσαρεστω τα παιδια που με καλοσυνη δινουν και παιρνουν αυτα τα βραβεια :))

Skouliki είπε...

Mike...
ναι καταλαβανω αλλωστε αυτα τα βραβεια δεν ειναι τιποτα αλλο απο ενα παιχνιδι εντυπωσεων και λινκ
ασφαλως και η εκτιμηση για καποιον μπλογκερ φαινεται απο αλλα πραγματα :))) και κινησεις
φιλια και καλη εβδομαδα
απλα εγω χαιρομαι να δινω στα νεα παιδια πουανοιγουν μπλογκ επειδη ακριβως αυτα χαιρονται διπλασια :))

maria λεμονατη...
καλεεεεε γυρισεςςςςςςςς που λεει και ο Καρας ... ελπιζω να μαυρισες τουλαχιστον τοσο καιρο που ελλειπες αντε φιλακια ερχομαι και απο οτ μπλογκ σου

ΦΟΥΛΗ...
ξερω θυμαμαι εσυ εισαι ειδικη περιπτωση δεν σου δινω το θυμαμαι εχω κολλησει και γιγας ποστερ πανω απο το κρεββατι μου

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban...
σμακ επισης ..ή σμουκ ..μωρε παε και τα 2 μην με πεις και τσιγγουνα

mahler76...
φιλια καλη εβδομαδα

Κορίνα...
τι να κανω δινουν δινουν ..παιρνω παιρνω ..σε ροη να βρισκομαστε αχαχ

Skouliki είπε...

Estella..
φιλακια κοριτσακι

Και λοιπόν;E allora...
και πολυ καλα εκανες :)))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
να σαι καλα φιλακια καλο μηνα

Skouliki είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ...
ακριβως , ολο το σκ για μπανακι ημουν :))

Εύα Παραδείσου...
παρακαλω κοριτσι ..να σαι καλα

Leviathan...
σε ευχαριστω να σαι καλα , καλο μηνα

Skouliki είπε...

Νυχτερινή Πένα...
παρακαλω νυχτερινο αγορι :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
καλο καλοκαιρι καιν απερνας καλα ευχομαι φιλε

Δραπέτης...
ναι εγινα πιο ψωναρα !! ειναι γεγονος σου λεω δεν την παλευω

Creep...
γερνω απο τα πολλα σε λιγο θα τα βγαλω ebay

zekia είπε...

σε ευχαριστώ πολυ για το βραβείο σκουλίκι!!

Darthiir the Abban είπε...

Αααα το καλύτερο βραβείο μου έδωσες :)))

Skouliki είπε...

zekia...
να σαι καλα κορτσι φιλια πολλλα

Darthiir the Abban...
παλι καλα συμφωνησαμε και σε κατι :)