Τρίτη, 8 Ιουνίου 2010

Japanese Symbols...

Bookmark and Share

38 σχόλια:

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Αυτά είναι....
Σκουληκάκι μου τι κάνεις?

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Τι να πρωτοπείς είναι το δίλημμα.
Σ' αγαπώ ή σε λατρεύω.
Αν και το αποτέλεσμα είναι το ίδιο! χα,χα,χα,χα πονηροσκούλικο.

SkinLikeSand είπε...

Γιατί μου φαίνεται ότι τα λένε ανάποδα; Το σ' αγαπώ πάει στα προκαταρκτικά, ενώ το σε λατρεύω στην κορύφωση της ηδονής από την ...πίσω πόρτα!

musicbug είπε...

O,ti nanai LOL
Poly plaka!!!!
Kali ypoloipi vdomada

Hfaistiwnas είπε...

Τέλειο! χαχαχαχαχαχα!!!
Καλησπέρα!!!

zekia είπε...

ελ οου ελ!!

Drmakspy είπε...

Δεν παίζεσαι.... Αλλά με τίποτε λέμε... Χα χα χα ....

Creep είπε...

Σε αγαπώ θα πούμε εμείς οι γυναίκες! Κατά της υποδούλωσης στον φαλλό! :Ρ
Πάντως το σε λατρεύω δεν πάει πίσω...

Skouliki είπε...

GiGagaKouniBeli...
στα ιδια και στα ιδια μερα μπαινει εμρα βγαινει και σε ενα γραφειο μεσα ειμαι ...
αλλα το σκ του δινω και καταλαβαινει

Αστρο - Συμμορίτες...
οτι και να πεις σαλια θελει χαχα

SkinLikeSand...
εγω ειμαι ακομα τοσο αθωα για να μπορεσω να σου απαντησω !

Skouliki είπε...

musicbug, Hfaistiwnas, zekia ...
καλη εβδομαδα παιδια :)) φιλακια

Drmakspy...
προσπαθω να μαθω ξενες γλωσσες καλε :)

Creep...
μαλλον θα πουμε και τα 2 και ενα τραγουδι χιχιχ

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πω πω Τζουλιες και Ντουβλες!!!
Καλησπέρα...

Δραπέτης είπε...

Χαχαχχ!! Πάλι καλά που έβαλες και τη μετάφραση γιατί δεν ξέρω Ιαπωνικά!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ:)))
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Μετεωρίτης είπε...

Που είσαι ρε άτομο;!
Δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί, το είχα γράψει στον Κίτσος-Μίτσος καιρό πριν- ότι ΔΕΝ μπορούσα να μπω στο μπλογκ σου γιατί κολλούσε η αρχική σελίδα. Πήγαινα να πατήσω το αυτό στα σχόλια και δεν γινόταν τίποτα.
Μπορεί να έφταιγε κάτι στο δικό μου pc που μεταμορφώθηκε πλέον και όπως είδα, όλα καλά! Τώρα θα μπορώ να σε επισκέπτομαι, θα μάθω και... ξένες γλώσσες.

Σε πετυχαίνει ο χάζμπαντ στη ζου και μου είπε πως κυκλοφορούν δύο σκουλίκια! Σε αντιγράφουν;!

πολλά φιλιά

Mistirios είπε...

Πάντα ήταν μπροστά οι Ιάπωνες...

Αυτή ή αυτός; είπε...

Για τις γυναίκες πώς είναι το σε λατρεύω;;;

Φιλιά!

Σκορπινα είπε...

Ρε τρέλλα!

Έλεος ρε!

Όταν γνωρίσουμε Γιαπωνέζο να ξέρουμε, ανάλογε με τις διαθέσεις μας αν θα του πούμε Σ'αγαπώ ή Σε λατρεύω!απαπαπα!

Μάκια

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Χαχχα καλό!!!Πρέπει να μάθω ιαπωνικά ;)
καλημερούδια

Crazy Tourists είπε...

Γιατί νομίζω ότι σε όλες τις γλώσσες το ίδιο είναι;

Τρελοτουρίστρια

Darthiir the Abban είπε...

Σκύψ' ευλογημένη!

Skouliki είπε...

ΦΟΥΛΗ...
χαχα ναι ειναι παντου !!

Δραπέτης...
αα πολυ ευκολη γλωσσα !!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
επισης αγορι φιλια

Skouliki είπε...

Μετεωρίτης ...
δικο σου το προβλημα μαλλον διοτι εγω δεν ειχα ποτε θεμα και δεν μου ανεφερε κανεις τιποτα οποτε μαλλον κατι με σενα ..γινοταν
παω να σου απαντησω σε σενα λεπτομερειες
φιλια ρε μην χανεσαι

Mistirios...
αφου δεν εχουν υψος εχουν μυαλο τουλαχιστον :)) ναι ειμαι κακια!

Αυτή ή αυτός...
κατσε να το σκεφτω και να το σχεδιασω

Skouliki είπε...

Σκορπινα...
καλα ουτως η αλλιως ετσι κοντοι που ειναι θα σκυψεις για να του μιλησεις χαχαχ

Και λοιπόν;E allora?...
και εγω !! αλλα προς το παρον αυτοσχεδιαζω

Crazy Tourists...
γιατι ειναι !!! ειναι διεθνες το συμβολο

Darthiir the Abban...
παλι?????????

NdN είπε...

Τα Ιαπωνικά σου είναι σε εξαιρετικό επίπεδο! Να μην αμελείς να τα εξασκείς συχνά γιατί ότι αφήνεις σε αφήνει!

Τα φιλιά μου skouliki!

Εύα Παραδείσου είπε...

Skoulikaki μου μαθαίνουμε και ξένες γλώσσες. :D

SkinLikeSand είπε...

Να αφήσεις τις δικαιολογίες πέρι αθωότητας κατά μέρος. Πφφφ...

marianefeli είπε...

Και που παραδίδονται μαθήματα γιαπωνέζικων, είπαμε;; -))

Χαιρετώωωω!!!

γνωστος αγνωστος είπε...

αλλες στασεις δεν εχουν??? :P

s_pablo είπε...

Γι'αυτο οι Γιάπωνες είναι πάντα χαμογελαστοί?

Skouliki είπε...

NdN ....
καλε εντατικα μαθηματα σου λεω κανω

Εύα Παραδείσου...
ναι ειπα να κανω ενα δυο να περασει η ωρα καταλαβες :)))

SkinLikeSand...
προσπαθω αλλα ελα που ειμαι τοσο !!! αναλαφρη

Skouliki είπε...

marianefeli...
εγω καω ιδιαιτερα διοτι με κοσμο δεν λειτουργω καλα !

γνωστος αγνωστος...
καλωςηρθες στην παρεα μας , ναι εχουν αλλα εγω ειμαι σε αρχικα σταδια μαθησης ακομα

s_pablo...
καλωςηρθες στην παρεα μας , ναι πιθανον αχαχ

Mike είπε...

Δεν πιστευω τωρα και λογω Μουντιαλ να αρχισεις και τα.. Αφρικανικα μαθηματα; :p :p

Darthiir the Abban είπε...

Τρεις φορές την ημέρα, σαν την αντιβίωση!

Skouliki είπε...

Mike...
διολου απιθανο :)

Darthiir the Abban...
μα...μα..μα...μα...

Darthiir the Abban είπε...

Σσσσσστ!
Δυσχεραίνεις τη θέση σου!!!

Skouliki είπε...

hiewyhdoushdcjsabcdiuqWG9

tzonakos είπε...

Πλλλάκα με κάνεις

Skouliki είπε...

χαχχα και ομως !