Σάββατο, 19 Ιουνίου 2010

How To Take a Bath...

ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΠΑΝΙΟ ΟΠΩΣ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ

  1. Βγάλτε τα ρούχα σας και βάλτε τα στους αντίστοιχους κάδους ( λευκά / χρωματιστά )
  2. Πηγαίνετε με το μπουρνούζι προς το μπάνιο αν συναντήσετε καθ οδών τον σύντροφο σας καλύψτε κάθε εκατοστό του σώματος σας και τρέξτε προς το μπάνιο
  3. Παρατηρήστε τον εαυτό σας στον καθρέφτη και τραβήξτε έξω την κοιλιά σας όσο πιο πολύ μπορείτε . Στην συνέχεια παραπονεθείτε ότι έχετε κάνει κοιλιά
  4. Μπαίνετε κάτω απ το ντους . Πάρτε όλα τα είδη σφουγγαριών που χρησιμοποιείτε
  5. Λούστε τα μαλλιά σας με το σαμπουάν 1 σε 4 με 84 βιταμίνες
  6. Ξεπλύνετε με διάλυμα με βάση λάδι-Jojoba
  7. Τρίψτε το πρόσωπο σας με μάσκα από αυγά αναμεμιγμένα με πούλπα από βερίκοκο
  8. Ξεβγάλετε
  9. Ξυρίστε τις μασχάλες και τα πόδια σας
  10. Κλείστε την βρύση
  11. Σκουπίστε όλα τα υγρά σημεία της μπανιέρας με ένα σφουγγάρι
  12. Βγείτε από το ντους . Σκουπιστείτε με μια πετσέτα η οποία είναι 2 φορές μεγαλύτερη από την Ελλάδα
  13. Πηγαίνετε στο δωμάτιο σας και κλειστείτε εκεί όπου για 1 ½ ώρα επιλέγετε τα ρούχα που θα φορέσετε

ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΠΑΝΙΟ ΟΠΩΣ ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ

  1. Καθίστε στο κρεβάτι , βγάλτε τα ρούχα σας και πετάξτε τα σε ένα σωρό
  2. Πηγαίνετε ολόγυμνος προς το μπάνιο
  3. Παρατηρήστε την συγκλονιστική σας σιλουέτα στον καθρέφτη και ρουφηξτέ την κοιλιά σας για να δείτε αν έχετε κοιλιακούς
  4. Μπαίνετε στο ντους
  5. Κλάστε και χαρείτε με την αντήχηση που κάνει η κλανιά στο μπάνιο
  6. Πλύνετε τα γεννητικά σας όργανα και γενικά την γύρω περιοχή
  7. Πλύνετε τα οπίσθια σας χωρίς να ξεχάσετε να αφήσετε τρίχες επάνω στο σφουγγάρι
  8. Πάρτε οποιοδήποτε σαμπουάν και λουστείτε
  9. Μην ξεχάσετε να κατουρήσετε
  10. Βγείτε από το ντους και αγνοείστε το νερό το οποίο έχει απλωθεί στο πάτωμα γιατί δεν κλείσατε τελείως την κουρτίνα
  11. Αφήστε την κουρτίνα να στάζει στο πάτωμα αντί μέσα στο μπάνιο
  12. Παρατηρήστε τον εαυτό σας στον καθρέφτη . Τεντώστε τους μύες σας , ρουφήξτε την κοιλιά σας και θαυμάστε
  13. Μην ξεπλύνετε την μπανιέρα από τις σαπουνάδες και φυσικά μην σβήσετε το φως του μπάνιου
  14. Καλυμμένος μόνο με μια πετσέτα γύρω από την λεκάνη πηγαίνετε πίσω στο σωρό με τα ρούχα στο δωμάτιο . Αν συναντήσετε καθ οδών την σύντροφο σας ανοίξτε την πετσέτα , και πείτε της « έχεις δει το πράγμα μου ; »
  15. Πετάξτε την υγρή πετσέτα στο κρεβάτι και φορέστε όποιο ρούχο βρείτε μπροστά σας μέσα σε λίγα λεπτά


σημ. το κείμενο το έλαβα με mail

Bookmark and Share

45 σχόλια:

mahler76 είπε...

εγώ πάντως το φώς του μπάνιου το κλείνω χαχαχαχαχα

Drmakspy είπε...

Σε κάποια είναι μέσα (δεν λέμε σε ποιά ούτε σε πόσα, μην θέλετε να τα μαθαίνετε όλα).... Στα άλλα είμαι εκπαιδευμένος.... Τελικά θέλετε άντρες ή αμφίφυλα ρομπότ;;; Για να ξέρουμε... Πάντως γέλασα πολύ πάλι.... Μα πάρα πολύ... Θα με παρεξηγήσουν οι γύρω μου στο internet cafe' κάποια μέρα.... Για χαχανούλη θα με περάσουν ...

koulpa είπε...

xaxaxa η αδικία της φύσης.. άλλος να είναι αποτελεσματικός κι άλλος να το διασκεδάζει.. :):)
καλησπερούδιααα :):)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Χαχαχα « έχεις δει το πράγμα μου ; »
χαχαχα, ναι δεν εχω χάσει,ψεκάστε τελειώσατε, χαχαχα
κλάστε!! κατουρήστε!! χαχαχα αποθέωση, πέθανα!!!

s_pablo είπε...

Για το ανδρικό 5, το μόνο που έχω να προσθέσω είναι και η οικονομική μετατροπή μιας απλής μπανιέρας σε τζακούζι.

Και μετά λένε πως δεν έχουμε πρακτικό μυαλό...

Δραπέτης είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!

Είναι απίστευτο!!
Είδες το πράγμα μου;;; Και πετσέτα δύο φορές μεγαλύτερη από την Ελλάδα !χαχαχαχα

Θα το ξαναδιάβασω άλλη μία!
Να σαι καλά!! Καλό Σ/Κ!! :)))))

Dimos El Grec είπε...

Υπερβολές!!! ;)))

Dreamy Cloud είπε...

Mια αλήθεια υπάρχει όσο να ναι!!! :)
Πολύ καλό!!!

Hfaistiwnas είπε...

Ευτυχώς δεν είναι όλοι έτσι!!!!

☆LoUniTa☆ είπε...

απο το αντρικο ντουζ: 2,8
απο το γυναικειο: 1σε εναν καδο ομως..ειπαμεεε,3οταν θυμαμαι το κανω για κυτταρυτιδα χα!! :P,4,6,9,11,
12-->τελειοοο και 13..περισσοτερο απο 1μιση ωρα αν εχω κεφια χαχα

τελειο γελασα πολυ...με του αντρα κυριως!!!
φιλακια

the BluElephant είπε...

ξεχασες να βαλεις και το mp3/ipod/dcplayer να παίζει διαπασών!

*Κορίνα* είπε...

Το οτι πηγαίνουν χωρίς παντόφλες μέχρι το δωμάτιο και γεμίζουν νερά και το υπόλοιπο σπίτι, το ξέχασες? ( αδερφός μου...) Γουρούνια, τι να πείς!!! Καλό σκ σκουλικάκιιιι! :)

Αυτή ή αυτός; είπε...

Ρε συ σκουληκαντέρα, μάλλον είμαι άντρας. Τα περισσότερα από αυτά που κάνω ταιριάζουν σε κείνη την κατηγορία..

Κάτι έμαθα και σήμερα..

Φιλιά κούκλα.. ( θ' αρχίσω να στην πέφτω σε λίγο)

γνωστος αγνωστος είπε...

ελεος!!!!
και εγω θα γινω???
δες το πραμα και ορμα!!!
χαχαχαχα

Marsy είπε...

"Τραβήξτε προς τα έξω την κοιλιά σας όσο μπορείτε. Μετά παραπονεθείτε οτι έχετε κάνει κοιλιά" Respect χαχαχαχαχα

Μετεωρίτης είπε...

Δεν γελώ γιατί όλα αυτά

ΙΣΧΥΟΥΝ !!!!!!

καλησπερούδια

Estella είπε...

Xαχαχα η ηχώ του κλασίματος στο μπανιο χαχαχαχαχαχαχα ελεος ελεος. Θεικοοοο

marianefeli είπε...

Χαχαχα!!! Τα κάνω όλα τα γυναικεία συν ότι απλώνω και κρέμα αντιμουστακική στο μουστάκι -μη γίνουμε και μουστακαλούδες- και μετά το μπάνιο βάζω και λακ/ζελέ στο μαλλί!!!!

Πολύ καλό κείμενο!!! Να είσαι καλά!!! -))

Skouliki είπε...

mahler76...
παλι καλα

Drmakspy...
εγω προτιμω ρομποτ αν γινεται να μην μιλαει κιολας θα ηταν γαματα !!

koulpa...
ναι αλλα το θεμα ειναι πιο καθαριζει μετα

Skouliki είπε...

ΦΟΥΛΗ...
και εγω γελαγα οταν το διαβασα πολυ, εχει δικιο σε πολλα ομως αχαχ

s_pablo...
και να εχει και μπιτε μεσα αχαχα που ξερεις !!

Δραπέτης...
και εχω μια τετοια τεραστια αχαχαχ αληθεια !!!

Skouliki είπε...

Dimos El Grec...
σιγααααααα σαν να σε βλεπω ειναι :))

Dreamy Cloud είπε...
καλε στανταρ εχει πιασει το 80%

Hfaistiwnas...
εισαι η εξαιρεση !!!! τοτε

Skouliki είπε...

LoUniTa...
εγω γελαγα και με την γυναικα με τα τοσα μπουκαλακια και σκατακια ευτυχως εγω δεν εχω κολληματα με κρεμες οποτε ειμαι ευκολη στο μπανιο

the BluElephant...
σωστο ...δεν το εγραψα εγω το κειμενο οποτε :))

Κορίνα...
ναι ισχυει !!! το κανω και εγω αυτο καμια φορα ομως αχαχαα
το κειμενο το ελαβα με μαιλ δεν ειναι δικο μου βρε

Skouliki είπε...

Αυτή ή αυτός...
ανησυχω ! τι παιδικα τραυματα εχεις ρε ...

γνωστος αγνωστος...
χαχαχ τι να πω και ο θεος βοηθος

Marsy...
χαχαχα και ομως το κανουμε ετσι αχαχαχαχχα

Skouliki είπε...

Μετεωρίτης...
στανταρ ισχυουν !!!! δεν το συζηταω

Estella...
πολυ καλο ναι !!! αχαχ

marianefeli...
ευχαριστω οπως ειπα και πιο πανω δεν ειναι δικο μου το κειμενο απλα ξερεις ηρθε με μαιλ , γελαγα πολυ οταν το διαβασα ομως

Σταλαγματιά είπε...

χαχαχαχαχααχ

ολόκληρη διαδικασία για ένα μπάνιο :)))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΕΝΑ ΦΙΛΙΚΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.ΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ:)))

ΧΕ ΧΕ!!!!!ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ.ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΥ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.

fresco είπε...

xaxaxaxa!

einai ontws all time classic!

;-)))

kisses;-)

☆LoUniTa☆ είπε...

χαχαχχαχα ουτε εγω...οταν το θυμαμαι μια κρεμα για να ξεμπερδευτει η "τζιβα" στα μαλλια μου...(που πλεον μοιαζω με τον τραγουδιστη των λοκομοντο..)

αν υπαρχει γυναικα που εχει 10 σφουγγαρια,20σαμπουαν και 15κρεμες...
ε νομιζω πως η συγκεκριμενη θα κανει μπανιο μια φορα το μηνα..
αποκλειεται να κανει καθε μερα τοσες ωρες :P

Creep είπε...

Το αιώνιο, ανεξάντλητο θέμα της μάχης των δύο φίλων.
Ακράδαντη απόδειξη πως είμαστε πολιτισμένες. :)

efi είπε...

Γέλασα πάρα πολύ :)

Εγώ δεν σκουπίζω απλά το μπάνιο ρίχνω και Ντετόλ... αυτό που σκοτώνει 99,999% των μικροβίων

Darthiir the Abban είπε...

Και τις γκαμήλες που τις πλένουν;;;

:o

Ημιτελής ο οδηγός σου!!!

next_day είπε...

το δικό μου σαμπουάν έχει 53 θερμίδες... πάλι κάτι κάνω λάθος γαμώτο...

Radio Marconi είπε...

Αυτοί είναι οι σωστοί τρόποι συμπεριφοράς στο μπάνιο του ...Χρ.Ζαμπούνη???

koulpa είπε...

ε μα ο αποτελεσματικός αν θες να γίνει η δουλειά.. :):)
καλησπερούδιαααα καλή εβδομαδα :):)

Side21 είπε...

Χα χα χα ...
Διάνα έπεσες !!!

Εύα Παραδείσου είπε...

Skoulikaki μου γλυκό πολύ ωραία αισθητικά η αλλαγή στο blog σου, επίσης και το μοτίβο που υπάρχει στο background, ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Όσο για την αποκάλυψη της πεσέτας όοοοχι γιατί τρομάζω :D . Πολλά πολλααααά φιλάκια στα γλυκά σου μαγουλάκια :)μου έλειψες. Έχω εξεταστική.

Skouliki είπε...

Σταλαγματιά...
εεε και που εισαι ακομα
:))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
κλαη εβδομαδα μα σαφως και εχει δικιο αχαχ

fresco...
δεν ξεπερνιεται ποτε ~!

Skouliki είπε...

LoUniTa...
δεν εχεις γνωρισει την μαμα μου ειναι ο βασιλιας των κρεμων δεν υπαρχει λεμε

Creep...
και πεντακαθαρες !!!!

efi...
καλωςηρες στην παρεα , να σε γνωρισω στην μαμα μου να σε υιοθετησει με χαρα !!!

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban...
εχει σκαφη εξω ..μεγαληηηηη

next_day...
τι ειναι ? σοκολατα αρωμα με μιλφειγ?

Radio Marconi...
ο ζαμπουνης μαλλον θα τον κανουν μπανιο !! κανενας μπατλερ μετα την σωστη απολυμανση ασφαλως

Skouliki είπε...

koulpa...
οι γυναικες ειναι σικ οτι και να λεμε τωρα

Side21...
σαννα το ηξερα !!:)

Εύα Παραδείσου...
σε ευχαριστω πολυ
καλα αποτελεσματα κοριτσι ευχομαι :)

Darthiir the Abban είπε...

Για πες και το διαδικαστικό!

asimonis είπε...

Χαχαχαχχαχα!
Καιρο ειχα να γελασω ετσι!

KitsosMitsos είπε...

Έχεις δει το πράγμα μου... Χαχαχα! Κορυφαίο!
Αυτό και το άλλο με την πετσέτα μεγαλύτερη από την Ελλάδα! Χαχαχα!

zekia είπε...

χαχαχαχαααα εντάξει νομίζω οτι το κείμενο υπερβάλει λιγάκι για τις γυναίκες... για τους άντρες πάλι δε νομίζω!!

"Τεντώστε τους μύες σας , ρουφήξτε την κοιλιά σας και θαυμάστε"
...L O L

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban...
μπαινεις , ξεψειριζεσαι και βγαινεις..ολα σε 3 κινησεις !

asimonis...
καλως τον !! καιρο εχω να σε δω φιλακια

KitsosMitsos...
και εσυ εκει σταθηκες λοιπον στο πραγμα !!

zekia...
για τους αντρες ειανι ολα τα λεφτα ακριβως ετσι ομω ς!!!