Τετάρτη, 16 Ιουνίου 2010

Βραβείο Φιλίας...


Ευχαριστώ πολύ την Coula , την Marsy, την LoUnO*tSaRkA ,τον Skpoutzako JΚ και την απο το χαμογελο στο γελιο για το "Βραβείο Φιλίας".
Δεν υπάρχουν κανόνες για την αποδοχή του, το δίνετε όπου και σε όποιον θέλετε.

Εγω θα επιλέξω κάποια blogs στα οποία δεν έχω δώσει ποτέ.

Με τυχαία σειρά λοιπόν οι : Marsy, Trelo Marmeladi, e-malakia, Τέσσερα σύννεφα αρκούν, ElvenKingdom, απο το χαμογελο στο γελιο, Spirogyrismata, Βυθος, LoUnO*tSaRkA


* όλα τα βραβεία υπάρχουν εδώ Skouliki Fan Club - Blog Awards
Bookmark and Share

23 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Πάντα με βραβεία!!!!!

Merlin είπε...

Skouliki Δεν το πιστεύωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!

Σε Υπερ-υπερ-ευχαριστώ!

Ηταν πολύ μεγάλη η έκπληξη!!

Ειλικρινα μου έδωσες πολύ μεγάλη δύναμη για τη συνέχεια!

Merlin είπε...

Συγχαρητήρια και στους υπολοιπους!

Ειδικότερα στη Marsy και το Bυθό που τις ξέρω καλύτερα και είναι ιντερνετοfriends!!!

Αυτή ή αυτός; είπε...

Τιμή μας δεσποσύνη!

Ευχαριστώ και θα δεις τι σου 'χω κι εγώ σε λίγο καιρό. Ούτως ή άλλως το ετοίμαζα! Δεν είναι από υποχρέωση.. :)

Φιλιά πολλά βρωμοσκουληκαντέρα!

Creep είπε...

Awww, σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ, σκουλικάκι μου! Δεν το περίμενα να πάρω 2ο βραβείο, πωπω... :Ρ :)
Θα το ανταποδώσω και μάλιστα με μεγάλες τιμές! :Ρ
Και τώρα προς τις φιλικές μας υποχρεώσεις...:
Πρώτα σαφρακιασμένε γεροξεκούτη μάγο έκανες σχόλιο για την ρυτιδιασμένη μάπα σου και μετά εδέησε το μουχλιασμένο, σαπιοκέφαλό σου να μας θυμηθεί; Τα χάπια σου, γέρο, τον θείο Αλτσχάιμερ από Γερμανία τον θυμάσαι;
Τσκ, τσκ, τσκ.

Δραπέτης είπε...

Όλο και πιο κοντά στο Όσκαρ!!!!
:))))

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κόκκινο χαλί βλέπω ουιιιιιι
Καλό βράδυ...

☆LoUniTa☆ είπε...

χαχα εχουμε και τετοια? ;)
thaaaaanx σκουλικι μου ♥
οταν τελειωσω με αυτα εδω τα μαθηματα(που μ εχουν φαει τα νιατα)θα κανω τα "καρτουνιολογικα" μου και εγω χαχα
φιλακια

Marsy είπε...

Φχαριστώ πολύ σκουλήκιιιιιιιιιιι!:)

meanan είπε...

ευχαριστω σκουλικι.ευχαριστω και χαμογελω.τι λεω καλε ,γελαω με ακους;;;;;;;;;

Fri είπε...

Με' γεια το καινούριο βραβείο!
Καλή σου μέρα :)

meanan είπε...

ΣΚΟΥΛΙΚΙ στο ανταπωδιδω με πολλη αγαπηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

Skouliki είπε...

Hfaistiwnas...
χαχαχ μερσι αν και ειναι απλα ενα παιχνιδι :))

Merlin...
αν ειναι να χαιρεσαι τοσο να σου δινω καλεεεε , το οτι δεν σχολιαζω σε ολους συχνα ειναι επειδη δεν προλαβαινω αλλα σας διαβαζω οποτε εχω χρονο περναω απο ολους να ξερεις

Αυτή ή αυτός...
θα με στέψεις κιολας !!! αχαχαχ
φιλακια βρε

Skouliki είπε...

Creep...
τι ευχαριστεις καλε !! εσεις που γραφετε τοσο ωραια και αληθινα το αξιζετε πραγματικα

Δραπέτης..
να ραψω κανενα φορεματακι !! τοτε

ΦΟΥΛΗ...
ναι ναι ερχεται η ωρα που θα δοξαστω !

Skouliki είπε...

LoUniTa...
παρακαλώ !! πωπω καλες αντοχες με τα διαβασματα

Marsy...
παρακαλω κοριτσι :)

meanan...
εγω σε ακουω αλλα σε ακουνε και οι γειτονες αχαχαχαχ

Skouliki είπε...

Fri...
ευχαριστω καλησπερα και σε σενα:)

meanan...
μερσι :))) φιλακια

Darthiir the Abban είπε...

Πετάει η ομάδα!!!
Άντε ν΄' αγοράσουμε και το ΕλΒεν τώρα!

marianefeli είπε...

Αγαπημένο μου σκουλήκι, δεν έχω λόγια γλυκιά μου!!! Σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ!!! -)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΨ ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΑΞΙΖΕΙΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΒΡΑΒΕΙΑ.

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Παντα με μια καλη κουβεντα στα χειλη...καλησπερα!

Estella είπε...

E-malakia σ ευχαριστεί ολόψυχα σκουλίκι-girl! Σμουτς!

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban...
πανευκολο !! αγοραζω δυο

marianefeli...
παρακαλω !!! φιλακια και καλο σκ

Skouliki είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
καλα εκανες φιλε καλο σκ ευχομαι φιλια

ΜΑΓΟΣ...
να σαι καλα καλο σκ :))

Estella...
φιλακια επισης κοριτσια :)