Δευτέρα, 31 Μαΐου 2010

My Statement...

Πουφ !!! Bookmark and Share

41 σχόλια:

meanan είπε...

πουφφφφφφφφφφ

Δραπέτης είπε...

Χωρίς παρεξήγηση...

http://www.youtube.com/watch?v=pK4bLMd0avU

http://www.youtube.com/watch?v=vkBcg2dEGu0

http://www.youtube.com/watch?v=zEl6kKX5bLA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ULyB55IS3so
:ρρρρρ:))))))

Skouliki είπε...

meanan ...
αστα να πανε

Δραπετης ...
χαχα μολις τωρα τελειωσα απο ολα
δεν παραεξηγουμαι μην ανησυχεις
ριξε αφοβα !! ααχαχχα

Manolog3 είπε...

Ακου Τακο ειναι και καλοκαιρινο.... ηρθε το καλοκαιιιιιιιιριιιιιιι επιτελους διακοπες θα μαι στις παραλιες με γκομενες πολλες!! :P

Hfaistiwnas είπε...

Πως να το κάνουμε αυτό;

Και λοιπόν;E allora? είπε...

ουυυυυυυυυυυυυυυυυφα!!!!!!

NdN είπε...

Too far away to be creative... :)

koulpa είπε...

xaxa εγώ έκανα την προσπάθειά μου.. πριν ακόμα το ζητήσεις.. :):)
καληνυχτούδιααα :):)

☆LoUniTa☆ είπε...

κ εμενα καποιος...πφφ
(κρατα με να σε κρατω,να ανεβουμε το βουνο.ψιλοασχετο αλλα μου ηρθε..μετα απο τις τοσες ωρες διαβασματος,τι μυαλο να κουβαλας ε?)
αντε κ κατι σε βιντεακι,εγω να εβλεπα παλι πριν λιγο τον κυριο "fresness my goood!!!"
http://www.youtube.com/watch?v=ml7rqGWUCaw&feature=PlayList&p=671EAEDE50E0537D&playnext_from=PL&index=0&playnext=1
φιλια σκουλικακι!!!

elenaki είπε...

Να σε παρω να παμε παραλια να κανουμε πλατσουρισματα και να χτισουμε καστρακια θελεις? αν θελεις ελααααααααα!!! :p

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα καλό μήνα...

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Καλό μήνα. Βγες καλό μου έξω, όυ έχεις πήξει με τη φάρμα κ το κωλόνησο!

Darthiir the Abban είπε...

Κι εγώ, έλα να πλήξουμε μαζί! :)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Kι ανάποδα, νομίζεις πως θα διασκεδάσεις? χι χι χι !!!
ζζζζβουριχτά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:))))

Σκορπινα είπε...

Το πολύ ιντερνετ βλέπτει!

Προτείνω καφέ στο κολωνάκι!

Κάτι μπορεί να κάνει...

Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

ΑαΑαΑ! ίσως μια βουτιά μπορεί να άλλαζε λίγο την κατάσταση!

Drmakspy είπε...

Καλό μήνα..... Κι εγώ βαρυέμαι... Είδα και κάτι φωτογραφίες στου Δύσπιστου και με έπιασε μανία για ακρογυλιά... Όμως...

Skouliki είπε...

Manolog3...
ελπιδοφορο το μηνυμα σου αχαχαχαχα

Hfaistiwnas...
βαλε την φαντασια σου καλε !
ειμαι ανεχτικια εγω αντεχω

Και λοιπόν;E allora?...
οτι και να πεις ναι θα πω

Skouliki είπε...

NdN...
κατσε να σε δειρω λιγο να ξεπιαστω
:)

koulpa...
μερσι !!!!!! ρεμπετη

LoUniTa...
παω να το δω !! φιλακια
ελπιζω το σκ να πεθανω στο αραγμα

Skouliki είπε...

elenaki...
ναι !!!!!!!!!!! γιουπι !!!!
παμεεεεεεεεεεεεε παμεεεεεεεεεεε

ΦΟΥΛΗ...
επισης κοριτσι
φιλια

Gi Gaga Kouni Beli...
δεν παιζω το νησι , και μην νομιζεις ολη την μερα στην δουλεια ειμαι
παω σπιτι στις 22 και προσπαθω να προλαβω ολα και ολους

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban...
θα με κρατας μην πεσω απο την καμηλα ?

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα...
χαχαχα σωστο αλλα ειπα μπας και !!
καλο μηνα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
επισης να εισαι καλα

Skouliki είπε...

Σκορπινα...
καφε στο κολωνακι στανταρ θα παιξει και πολι πιθανον και να ειναι πεμπτη...καλό μήνα!

Drmakspy...
ασε απο φωτο που βλεπω και εγω μονο καταθλιψη με πιανει
διακοπες θελωωωωω

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

καλο μηνα!

SkinLikeSand είπε...

Καλύτερα σήμερα; :)

stardust30 είπε...

Ένας παπάς αποφασίζει, ότι μια επίδειξη θα έδινε άλλη βαρύτητα στο κυριακάτικο κήρυγμα, γι’ αυτό έβαλε 4 σκουλήκια σε 4 μπουκάλια.
Έβαλε:
-Το πρώτο σκουλήκι σε μπουκάλι που περιείχε οινόπνευμα
-Το δεύτερο σκουλήκι σε μπουκάλι που περιείχε καπνό
-Το τρίτο σκουλήκι σε μπουκάλι που περιείχε σπέρμα
-και το τέταρτο σκουλήκι σε μπουκάλι που περιείχε καθαρό νερό.

Στο τέλος του κηρύγματός του ο παπάς δείχνει τα αποτελέσματα της διαδικασίας αυτής με τα σκουλήκια και τα μπουκάλια:

- το σκουλήκι που τοποθετήθηκε στο μπουκάλι του αλκοόλ, πέθανε
- το σκουλήκι που τοποθετήθηκε στο μπουκάλι του καπνού, πέθανε
- το σκουλήκι που τοποθετήθηκε στο μπουκάλι με το σπέρμα, πέθανε
- αυτό μόνο που τοποθετήθηκε μέσα στο καθαρό νερό έζησε.

Ο παπάς απευθυνόμενος στο εκκλησίασμα ρώτησε:
"Ποιο είναι λοιπόν το ηθικό δίδαγμα από αυτήν την επίδειξη τέκνα μου; "
Και μια γριούλα από το βάθος της εκκλησίας αναφωνεί:

«ΌΣΟ ΠΙΝΟΥΜΕ, ΚΑΠΝΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΗΔΙΟΜΑΣΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ!!!!»

Darthiir the Abban είπε...

Μα βρε κουτό, θα το αφήσουμε στην τύχη, να μη βαριόμαστε!!! :p

Εύα Παραδείσου είπε...

Skoulikaki μου γλυκό Καλό σου μήνα. :) Τι είναι αυτό που σε κάνει να βαριέσαι και να πλήττεις? Η ρουτίνα της καθημερινότητας ή γύρω σου άτομα χωρίς χιούμορ; Πολλά φιλάκια,

Αυτή ή αυτός; είπε...

Γεια χαραντάν! (πολύ βαριά είσοδο έκανα)

Καλό μήνα, καλή εποχή, καλή εβδομάδα και καλημέρα. Τώρα ξύπνησα. Δικαιολογείται η βλακεία..

Και γω πλήττω, άρα..

Η πλήττων στην πλήττουσα δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα!

Εγώ προειδοποίησα πιο πριν..
Φιλιά!

Skouliki είπε...

Ο ΜΑΓΟΣ...
επίσης :))

SkinLikeSand...
παντα ειμαι καλα απλως τελευταια ειμαι πολυ Ζzzzzzzzzzz

stardust30...
χαχα ναι το ξερω ειναι παλιο !!
το ειχα βαλει και εγω στο μπλγοκ εδω

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban...
αδικο !!! κακιε !!! να γεμισεις μελανιες ευχομαι

Εύα Παραδείσου...
καλο μηνα τοοτι εχω πολυ δουλεια και οταν ξεκουραζομαι κουραζομαι και οτι θελω βιταμινες :)

Αυτή ή αυτός...
και δεν ειναι οτι δεν εχω να κανω κατι ισα ισα αλλα μαλλον οκ καιρος με υπνωτιζει οεο

mahler76 είπε...

να σου χορέψω γυμνός να δείς entertainment χαχαχαχα

This Is Me είπε...

lol
http://www.youtube.com/watch?v=eiHXASgRTcA

Λιώνω...!

συνvεφάκι είπε...

Κάτι μας είπες τώρα.Εδώ να δεις πλήξη.Παράτα όλα και πάρε το πρώτο πλοίο που θα δεις στο λιμάνι του Πειραιά και όπου σε βγάλει.

Εύα Παραδείσου είπε...

Skoulikaki μου να σκέφτεσαι κάτι ευχάριστο για να χαλαρώνεις. Κι επειδή κι εμένα με κουράζουν πολλά και με προβληματίζουν γράφω και φορτώνω τις μπαταρίες μου. Φιλάκια.

ασημωνης είπε...

Καλο μηνα, και καλο καλοκαιρι!!!!!!

Skouliki είπε...

mahler76...
ααχχαχαχα ειμαι ετοιμη για σενα !!
μεχρι και μπανιο εκανα !!

This Is Me...
τα θελω ολα !!! τι γλυκουλια ρε

συνvεφάκι...
δεν το κανουμε καλυτερα αεροπλανο που σιγουρα θα με βγαλει σε αλλη καλυτερη χωρα (θελω να ελπιζω)

Skouliki είπε...

Εύα Παραδείσου...
σκεφτομαι να μου κανουν μασαζ και αερα και να ερχονται οι πινες κολαντες και οι αναναδες

ασημωνης...
επίσης !! δεν μπορω να μπω στο μπλογκ σου γιατι ? απο το προφιλ σου παω

Dokimos είπε...

Xexe, bariesai akoma skoulikion?! Gi' auto den exeis postarei akoma tpt ponhro k kalokairino??

Ante, mphke k o Iounhs!! kalo mhna!

Skouliki είπε...

για να δω ..αφου το λες θα το κανω

KitsosMitsos είπε...

Να χορέψω τον χορό της τριχωτής κοιλιάς;

Skouliki είπε...

οχιιιιιιιιιιιιι σε ευχαριστουμε