Τετάρτη, 5 Μαΐου 2010

Βρες ποιο είναι το εργαλείο...

Στοιχείο 1.

Αυτό το χρήσιμο εργαλείο, απαντάται συνήθως σε μεγέθη μέχρι 15 - 18 πόντους. Τις υπηρεσίες του απολαμβάνουν άτομα και των δύο φύλων. Συνήθως βρίσκεται κρεμασμένο χαλαρά, έτοιμο για στιγμιαία δράση.

Στοιχείο 2.

Αποτελείται από ένα τριχωτό μέρος στην μία άκρη του και μια μικρή τρύπα στην άλλη. Χρησιμοποιείται εισάγοντάς το, σχεδόν πάντα οικειοθελώς, μερικές φορές αργά και απαλά, άλλοτε γρήγορα, σε ένα ζεστό, σαρκώδες και υγρό άνοιγμα όπου μπαίνει και βγαίνει για λίγα λεπτά.

Στοιχείο 3.

Ξανά και ξανά, συνεχόμενες εισαγωγές και εξαγωγές, που συνοδεύονται και από συγκεκριμένες κινήσεις του σώματος. Οποιοσδήποτε βρεθεί εκεί κοντά, σίγουρα θα αναγνωρίσει τον ρυθμικό, χαρακτηριστικό ήχο που προέρχεται από τις προαναφερθείσες κινήσεις. Όταν, τελικά, τραβηχτεί έξω, αφήνει πίσω του μια υγρή, λευκή και κολλώδη ουσία, η οποία απαιτείται να καθαριστεί είτε από την εξωτερική επιφάνεια είτε από τα εσωτερικά μέρη του ανοίγματος.

Στοιχείο 4.

Όταν, τέλος, αφεθεί να ξεκουραστεί, κρέμεται και πάλι έτοιμο να δοθεί και πάλι σε μια ακόμη περίοδο δράσης, όταν αυτό ζητηθεί. Στην καλύτερη περίπτωση, αυτό θα γίνει δύο ή τρεις φορές την ημέρα αν και συνήθως συμβαίνει πολύ σπανιότερα.


Όπως όλοι θα μαντέψατε, η απάντηση σε αυτό το απλούστατο κουίζ είναι...

?????

(η απάντηση στα σχόλια εντός)


πηγή: a33.gr

Bookmark and Share

26 σχόλια:

Skouliki είπε...

Η ΟΔΟΝΤΟΒΟΥΡΤΣΑ!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!!!!

Raven είπε...

Προς το παρόν, δεν αφήνεις την οδοντόβουρτσα και να πιάσεις την σφουγγαρίστρα;

Για σφουγγάρισμα δεν πήγαινες εσύ; Ακαμάτρα!

Mistirios είπε...

Γιατί, που αλλού μπορεί να πήγε ο νους μας δηλαδή;

ο φιλος του οικονομου είπε...

νομίζω οτι η οδοντόβουρτσα δεν καλύπτει πλήρως το στοιχείο 2...

Έχει μεν μια τριχωτή μερια... αλλά από την άλλη δεν έχει τρύπα... (δλδ η δικιά μου τουλάχιστον)

Σκορπινα είπε...

Με πιστεύεις ή μη αυτό σκέφτηκα από την αρχή...Βρωμερό σκουλίκι!

Είσαι τρομερή όμως...

"Όταν, τελικά, τραβηχτεί έξω, αφήνει πίσω του μια υγρή, λευκή και κολλώδη ουσία, η οποία απαιτείται να καθαριστεί είτε από την εξωτερική επιφάνεια είτε από τα εσωτερικά μέρη του ανοίγματος."

Φιλούμπες...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αχ.... το κατάλαβα αμέσως ποιό είναι.
Κουίζ δικό μου τώρα...
Με τί θα πλένουμε όμως τα δόντια όταν δε θα υπάρχει ...σάλιο για οδοντόκρεμες;
Μήπως να γυρίσουμε στο χοντρό αλάτι όπως οι γιαγιάδες μας;...

Φιλι και Γλαρένιες αγκαλιές

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχχα και μένα μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!!!

zoyzoy είπε...

Καλέ όλα αυτά κάνει η οδοντόβουρτσα κοίτα που δεν την είχα σε υπόληψή!
Είναι αυτό που λένε μπέρδεψα την π...
με την οδο...βούτσα!

Φιλιά θαλασσινά!!

Αυτή ή αυτός; είπε...

Μαρήηηη, από εδώ και πέρα θα προσέχω πολύ την οδοντόβουρτσα μου.. Πιο πολύ από πολύ..

Εμένα το μυαλό μου δεν πήγαινε πουθενά.. Ναι, λέω ψέματα..

Φιλιά ύπουλη σκουληκαντέρα!

Dokimos είπε...

Popw brwmies!!!! Blepw o ekmaulismos synexizetai sto blog su, xairomai!

Kala bre Skouliki, poulane akoma odontobourtses me trypa sthn akrh?!

Pou ta poulas auta... :)))))))))

Manolog3 είπε...

Εγω πρεπει να ειμαι πολυ διεστραμενος τελικα... με αυτο που σκεφτηκα!! Χαχαχα :P

ΦΟΥΛΗ είπε...

Όχι εγώ το κατάλαβα και πήρα φόρα να το γράψω, αλλά με πρόλαβες!!!

Darthiir the Abban είπε...

Σκώληξ άσε το βουρτσάκι κι οργανώσου στο κρεβάτι... :)))

Και λοιπόν;E allora? είπε...

χαχαχχα καλό!!!!

Δραπέτης είπε...

Μακάρι να ήταν και άλλοι γρίφοι τόσο απλοί... πάντως έτσι που το αρχίζεις μοιάζει με το πέος..

Εύα Παραδείσου είπε...

Skoulikaki μου γλυκό κι εγώ που νόμιζα ότι είναι το χτυπητήρι του καφέ σε νέα έκδοση :D

VAD είπε...

Κρεας μπαίνει,κρέας βγαίνει,
και το ζουμί κέρδος ειναι!

-Ασε μας και συ και η...οδοντόβουρτσά σου!Ψεύτρα:))

Skouliki είπε...

Gi Gaga Kouni Beli...
ειναι συμπληρωματικος και καλ α

Raven...
νταξει !!! αμαν με εσκασες ..παω ουφ

Μistirios...
στην οδοντόκρεμα ισως??!

Skouliki είπε...

ο φιλος του οικονομου...
πωπω παρατηρητικοτητα
ναι εεε βρηκες λαθος στο κειμενο αχαχ αδεν το εχω γραψειε γω αλλα να σου πω εχεις δικιο ουτε η δικη μου εχει τρυπα αχαχχα

Σκορπινα...
υπαρχει μια ηδονη αναμεταξυ της πενας και του συγγραφεα του κειμενου
καθως δεν το εγραψα εγω ..αλλα το βρηκα πολυ σουπερ !:)

Skouliki είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ...
θα μασαμε τσιχλες !! εεε καλο εε

Hfaistiwnas...
απο αηδιες αλλο τιποτα :)

zoyzoy...
χαχαχαχ ακριβως αυτο αλλα εγω δεν το ειπα επειδη ειμαι τοσο σεμνη οπως ολοι ξερετε

Skouliki είπε...

Αυτή ή αυτός...
ελπιζω να εχεις αυτην την απλη οχι !! αυτην με την δονηση διοτι παραπεμπει ετσι ααχχαχα

Dokimos...
εγω δεν ξερω τιποτα ειμαι αθωα ψηλη και καταβαθος ξανθια , οτι μαυρο υπαρχει πανω μου προερχεται απο βαφη καμουφλαζ

Manolog3...
ωχ !! φοβαμαι και να ρωτησω
τρωγεται ? αχαχαχαχχαχαχχα

Skouliki είπε...

ΦΟΥΛΗ...
εσυ εισαι πολυ εξυπνη αλλα που θα παει θα σε περιλαβω και σενα :))

Darthiir the Abban...
μα ειμαι ηδη οργανωμενη εχω πολλα βουρτσακια αλφαβητικα βαλμενα στο κομοδινο καλε !!

Και λοιπόν;E allora?...
καλησπερα φιλακια

Skouliki είπε...

Δραπέτης...
ε οχι !!!!! δεν το πιστευω αυτο !!

Εύα Παραδείσου...
καλα μπορει να φτιαχνει και καφε σε λιγα χρονια που ξερεις αχαχαα

VAD...
δεν λες και μπραβο μου που σου ανοιγω τους οριζοντες εκει στην ξενιχτια που εισαι !!

Drmakspy είπε...

Διαβάζοντας τα σχόλια θυμήθηκα το ανέκδοτο με το Tide και την γύφτισσα... "Από τότε που ο άντρας μου πλένει το ...... με Tide τήρα δόντια!!!!!"

Skouliki είπε...

χαχαχ ναι το εχω ακουσει !!

καλωςηρθες στην παρεα μας