Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010

Berlin stuff...




Τάκα τάκα τάκα τα
τάκα τάκα τάκα τα
τάκα τάκα τάκα τα
Τάκα τάκα τάκα τα
τάκα τάκα τάκα τα





Και το κοίταγα ..και το κοίταγα ...και κατι μου θύμιζε ...
μπα !!!... αποκλείεται !!!
Επίσης έφαγα κράξιμο επειδή πέρασα με κόκκινο τον δρόμο απέναντι... πουφ !!








Ηξερες εσύ οτι για κάθε κατούρημα είναι υποχρεωτικό
να αφήσεις 30 λεπτά ??? εγώ οχι !! ..

ελά όμως που ο κυριούλης δεν με άφηνε να φύγω αν δεν
πλήρωνα ...πόσο ρεζίλι ακόμα να γίνω !!
και φυσικά δεν ειχα πορτοφόλι μαζί μου για κατούρημα
πήγα, δεν κουβάλαγα και την προίκα μου μαζί !!

και αυτός δεν μίλαγε και αγγλικά !! ουφ !!
πληρωσε μια κυριά παραδίπλα ..
ντροπή!!! ρε !!!





Θα βάψω το μαλλί μπλέ, θα βρω δουλειά στον εκπληκτικό ζωολογικό κήπο που έχουν και θα πάω να μείνω μόνιμα στο Βερολίνο...

Ενθουσιάστηκα λέμε ....

Bookmark and Share

39 σχόλια:

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Τάκα τάκα τάκα τάκα
σαν περπάταγες στην στράτα
και σου έστρωναν χαλί
εγώ σ' έβαζα στη βάρκα
και σε πήγαινα μια τσάρκα
στο απέναντι νησί

Τάκα τάκα τάκα τάκα
σαν παντρεύτηκες σου τα 'πα
να 'σαι πιο προσεκτική
μα εσύ μυαλό δε βάζεις
βγαίνεις μπλέκεις και αράζεις
όπως έκανες μικρή

ΧΑ ΧΑ την πιο μαγικη μου καλημερα!

Hfaistiwnas είπε...

Πωπω! Γι'αυτό στήνονται στις τουαλέτες οι κυρίες;;; χαχαχα!
Και μένα κάτι μου θυμίζει, αλλά δεν λέω χαχαχα!
Περάσατε καλά γενικά;;

Mike είπε...

Ελα βρε πολυπαθο σκουληκι, δεν μπορει να ηταν τοσο χαλια......

Anyway, θα περασεις καλυτερα στο επομενο ταξιδι :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

ωχ και έκανες το κουλό να πας για κατούρημα χωρίς τσάντα!!! σε φαντάζομαι να πλένεις τουαλέτες χα...
Πέρασες καλά;
Πολλά φιλιά...

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Εμείς λέμε πως η Ευρώπη δεν σου πάει.
Ούτε Παρίσια ούτε Βερολίνα ούτε τίποτα.
Πήγαινε προς Ανατολή κούκλα, σε κανένα Ντουμπάι, Μαρόκο, Τυνησία να απλώσεις και το ψιλόλιγνο.
Σε φιλούμε αμφότεροι.

VAD είπε...

Σα δε ντρέπονται κωλογερμαναράδες, ολόλκηρο Skouliki πήγε να τους...κατουρήσει,τιμή τους και καμάρι τους θαπρεπε να το θεωρούν,κι αυτοί θέλανε πλερωμή!Α,να χαθούν οι απόγονοι των Ούννων:))

Drmakspy είπε...

Είπα κι εγώ τόσες μέρες κλειστή η σλουληκότρυπα.... Καλωσόρισες πίσω... Εδώ που τα λέμε κάποιες φορές κόντεψα να σκάσω στα ΚΤΕΛ στον Κηφισσό που είναι η τύπισσα στην πόρτα και ντρέπομαι να πάω απλήρωτα...

Crazy Tourists είπε...

Αυτό με το κατούρημα με είχε προβληματίσει κι εμένα...
Χαχα!!
Φιλιά

Τρελοτουρίστρια

musicbug είπε...

LOL Xontro!!! Entelws akyro ki asteio ayto me to katourima :-) Kali ypoloipi vdomada from athens :-)

*Κορίνα* είπε...

Σαν δεν ντρέπεστε και οι δύο Ηφαιστίωνα και σκουλήκι.... Είναι ο Γρηγόρης, δεν τον αναγνωρίζετε???
Πέρασες τουλάχιστον καλά γλυκό μου σκουληκάκι?
Έφερες κανέναν "Βερολινέζο" γυρνώντας?

Σκορπινα είπε...

Τα λεγα εγω...

Το Βερολίνο με έχει τρελάνει!

Πήγαινα πολύ άνετα να ζήσω εκεί και ας έφαγα μέσα σε 10 μέρες τόσο χιόνι που δεν έχω φάει 4 χρόνια στην Καστορια!

μάκια!

Δραπέτης είπε...

Πσσσ... γυρίσαμε;;; Καλά 30 λεπτά το κατούριμα το δηλ. χ***μο πόσο;;;
Καλως ήρθες!!
Πάμε να πεταξουμε!!! ::ΡΡ :):)
(και ας κουτσάθηκα)

Manolog3 είπε...

Τον περασμενο Ιουλιο στο Παρισι, το κατουρημα ειναι 50 λεπτα και τα λεφτα μπροστα, αλλιως δεν σε αφηνε να κατουρησεις!! :PpP Η πλακα ηταν πως ουτε ο μαυρουλης που εκανε τον ταμεια στη δικια μου περιπτωση μιλουσε αγγλικα και προσπαθουσα να καταλαβω τι μου λεει και για ποιο λογο δεν με αφηνε να παω στην τουαλετα!!

Coula είπε...

Μα τι γύφτοι θέε μου!

Και το κατούρημα πληρώνουν; Εμ γι' αυτό η οικονομία τους βαράει κορυφη!

Γιώργος Τ. είπε...

Το πράσινο ανθρωπάκι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!! Το αγάπησα! Το Βερολίνο πάλι δεν με τρέλανε, αλλά παραδέχομαι ότι ήμουν προκατειλημένος...
Ο ζωολογικός κήπος υπέροχος, αλλά πολύ περπάτημα!! Άσε που με ξενέρωσαν και τα καγκουρό που ήταν ξάπλα και δεν κουνιόντουσαν με τίποτα... Έπαθα πλάκα όμως με την τίγρη (που έχω και στο FB) που έβγαζε ένα μίσος απίστευτο!!
Όσο για τις τουαλέτες, εγώ δεν πλήρωσα (αλλά ούτε μου ζήτησαν να πληρώσω) πουθενά!!! Μήπως σου έκατσε περίπτωση?!?

Fri είπε...

Τέλειο το Βερολίνο, συμφωνώ κι επαυξάνω!
Το πράσινο ανθρωπάκι το κατασυμπάθησα και το αγόρασα σε κούπα, σε μπλούζα κοκ. Και ο ζωολογικός πολύ καλός! Όσο για το πιπι με πληρωμή, εμένα με κέρναγε ο καλός μου. χιχι

Άντε και σύντομα με το μαλλί μπλε!

Coula είπε...

@fri

πέθανα στα γέλια

Αγάπη μου; Να σε κεράσω ένα κατούρημα;

αχαχαχαχα

Να εισαι καλα

island είπε...

Πληρώνεις για να κατουρήσεις; Με τί ΦΠΑ; Και ενθουσιάστηκες;;;;;

Αυτή ή αυτός; είπε...

Δεν έχω πάει ποτέ. Μήπως να μην πάω ποτέ;

Πηγαίνοντας για Ουγγαρία, σταματούσαμε κάθε 5 χιλιόμετρα για να κατουρήσω. Αν πλήρωνα κάθε φορά θα έπρεπε να είχα πάρει δάνειο..

Πέρασες καλά μαϊμουνάκι ε; Εεε σκουλήκι ήθελα να πω.

Φιλάκιαα..

Skouliki είπε...

Ο ΜΑΓΟΣ...
χαχα πολυ καλος καλωςηρθες στην παρεα μας :)

Hfaistiwnas...
πολυ καλα περασα
πιστευω οτι ειναι ενα απο τα δυο μερη που θα μπορουσα να μεινω μονιμα το αλλο μερος ειναι η κινα που λατρευω

Mike...
καθόλου χαλια ισα ισα που ηταν γαματα .... απλα γελαγα με τα οσα δεν εχω συνηθισει

Skouliki είπε...

ΦΟΥΛΗ...
ναι ααχαχχα δεν παιρνω ποτε στην τουαλετα τσαντα κτλ διοτι δεν θελω να ακουμπησουν πουθενα σιχαινομαι και ετσι αχαχα πολυ γελιο λεμε

Αστρο - Συμμορίτες...
οχι ρε μια χαρα μου παει...
ισα ισα
που το λατρεψα το Βερολινο

VAD...
λες να επρεπε να ειχα και κομπιουτερακι μαζι μου να διαιρω και να προσθετω αχαχαχ

Skouliki είπε...

Drmakspy...
ναι οκ και εγω αφηνω καμια φορα αλλα δεν ηξερα οτι ηταν υποχρεωτικο
θα με ειπαν και γυφτισσα απο πανω !

Crazy Tourists...
τι τραβαμε ρε συ εμεις και οι αναγκες μας !!αχαχ

musicbug...
και που να εβλεπες το υφος μου !!!

Skouliki είπε...

Κορίνα...
Γρηγορης ειναι σιγουρα !! καμια αμφιβολια λεμε.. αυτος που ειχα παει ειναι γερμανοελληνας οποτε :)

Σκορπινα...
και εγω !! ανετα !!!!
φιλια

Δραπέτης...
χαχαχα δεν ξερω !!!!! ελπιζω οχι σε χαρτονομισμα παντως

Skouliki είπε...

Manolog3...
ναι και στο Παρισι αφηνες θυμαμαι αλλα οχι υποχρεωτικα !!
τι κολλημα και αυτο αχαχα
δινουν και ρεστα λες??

Coula...
εμεις εδω ειμαστε αλανιαρηδες στο κατουρημα ...τςτστστστ

Γιώργος Τ...
ο ζωολογικος κηπος μιλαμε τελειος!! μπηκα στις 10 και βγηκα στις 18 ..υπερπαραγωγη το θεμα

Σε ολες τις δημοσιες τουαλετες στα υποκαταστηματα, καφετεριες, αεροδρομια κτλ πληρωνες σε τουαλετες εστιατοριων οχι

Skouliki είπε...

Fri...
αχαχαχχαχ πολυ γελιο
τελικα και εκει πολιτισμος υπαρχει
με το εβγαινε καποιος πριν μπει ο επομενος καθαριζαν αμεσως
οχι σαν εδω που ειναι ολες χε###νες

island...
χααχαχ δεν ξερω λες αν εκανα και τπτ αλλο να ειχα εκπτωση ?
ναι !!!! γουσταρα τρελα

Αυτή ή αυτός...
χαχαχαχ κατουροδανειο !!!!
να πας ρε .... να δεις αναπτυξη και ετσι
που ο κυριος με το μπλε και το κοκκινοπαρδαλο μαλλι με τις 100 τρυπες μιλαει με εγκυκλοπαιδικη ευγενεια

mahler76 είπε...

κι εγώ που νόμιζα πως ήταν ελληνική πατέντα αυτό χαχαχαχα

NdN είπε...

Καλά ρε skouliki είναι δυνατόν να είσαι στο εξωτερικό και να μην πάρεις τουλάχιστον την πιστωτικη σου (ακόμα κι) αν πας για κατούρημα; Το τσάμπα πέθανε λέέέέμε!!!

Μαγικό το Berlin! ;)

Darthiir the Abban είπε...

Μη τα δημοσιεύεις έτσι χύμα ρε ‘συ αυτά.
Μπορεί να μπει καμιά ιδέα στο ΓΑΠ να φορολογήσει το κατούρημα και μετά να σας δω!!!

Εύα Παραδείσου είπε...

Skoulikaki μου καλως ήρθες!!! Χαίρομαι που πέρασες όμορφα. :) Μέχρι και το πιπι-Room χρεώνει η Μέρκελ?! Να το 'χουμε υπόψη μας! :D

KitsosMitsos είπε...

Πφφφ! Βερολίνα! Ποιος τρέχει τώρα σε τέτοια και να τρώει όλη την ώρα παλιολουκάνικα πίνοντας παλιομπύρες... Πφφφ σου λέω :P

koulpa είπε...

xaxa περίμενα περισσότερα από ένα ταξήδι.. μια χαρά η γερμανία.. να μιλούσαν και αγγλικά.. άντε γαλλικά.. με τα γερμανικά δεν.. :):)
καλημερούδιααααα :):)

Και λοιπόν;E allora? είπε...

με το πιπι-ρουμ την έχω πατήσει κι εγώ.....να μην έχω κέρματα και να μην έχει να μου χαλάσει...άσε!

Side21 είπε...

Τι νόμιζες τζάμπα !!!
Γι' αυτό δεν κινδυνεύουν
αυτοί από το Δ.Ν.Τ. !!!
Καλό Σ.Κ. ...

marianefeli είπε...

Σε ζηλεύω λέμε!!!!! Βερολινέζα, ε βερολινέζα!!! -))

Skouliki είπε...

mahler76...
ανετα θα μπορουσε ασφαλως !

NdN...
θα κρεμασω αυτο το παγουρακι που ειχα μικρη αχαχ
Θεικο !!

Darthiir the Abban...
Αυτος δεν μπορει να ξεχωρισει το ποδηλατο απο το κανο μωρε

Skouliki είπε...

Εύα Παραδείσου...
ναι ηταν πολυ ωραια σε ευχαριστω
καλα κατακοκκινησα απο τηνντροπη μου ετσι!! θα λενε τι γυφτισσα αυτηη ελλληνιδα

KitsosMitsos...
ναι εσυ εισαι απο αφρικη και πανω !! ερχεταιιιιιιιιιιι ..θα σε δειρω το ξερω αλλα δεν στο λεω :)

koulpa...
τα θετικα δεν τα λεω , λεω μονο τα ευτραπελα ετσι για να εχω κανει να γκρινιαζω τι σοι παρθενος ειμαι

Skouliki είπε...

Και λοιπόν;E allora...
μα τι τραγικο ρε !!!

Side21...
φραγκοφονιαδες παιδι μου λεμε

marianefeli...
αντε να παω εκει να μεινω βαρεθηκα εδω !! θα δω και την γιουροβιζιον αχαχα

zekia είπε...

χεχε μ'αρέσουν τα όσα επέλεξες και ξεχώρισες να μας παρουσιάσεις απο το ταξίδι σου. Κλασικό σκουλικοποστ:)

Skouliki είπε...

:) βαζω παντα τα ευτραπελα ετσι για να γελαμε