Δευτέρα, 17 Μαΐου 2010

Beach illusion...

Bookmark and Share

37 σχόλια:

next_day είπε...

xaxaxa!!!!!
Τρελό σκουλίκι!!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
Δε θα μου φαινόταν περίεργο αν το συναντούσα!

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχαχαχχαχα!

Σκορπινα είπε...

ILLUSIONS....ΧΑΧΑΧΑ!

Φιλιά ρε τρελλοσκούλικο!

Mistirios είπε...

Κάποτε στην Ίο το είδα live το σκηνικό με έναν βλάκα Ισραηλινό (χωρίς σωσίβιο).

Ευρύνοος είπε...

Αυτό δέν το περίμενα..!
χαχαχα

καλή εβδομάδα Σκώληξ :)

musicbug είπε...

Xaxaxa!!! Kalooooo :-)
Kali vdomada to everybody!

Darthiir the Abban είπε...

Και μετά όλες οι ανώριμες πήγαν να του βουλιάξουν το παπάκι!

Mike είπε...

χαχαχα!!!
beach illusion due to elder... confusion :p

Καλη εβδομαδα σε ολους.

Raven είπε...

Μα δεν καταλαβαίνω... Τι άλλο θα μπορούσε να είναι εκτός από παπάκι;

:)

Φιλιά

Skouliki είπε...

Gi Gaga Kouni Beli...
ουτε εμενα ασφαλως !!!


next_day, Hfaistiwnas, Σκορπινα ...
φιλακια παιδια

Skouliki είπε...

Mistirios...
τι λες βρε !!!! καλα δεν κρατησες το τηλεφωνο του >?????

Ευρύνοος, musicbug ...
καλη εβδομαδα παιδια

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban...
αχαχχαχ και μετα εγινε κυκνος και εζησαν ολοι ευτυχισμενοι !!

Mike...
σωστος αχαχ καλη εβδομαδα ;)

Raven...
κροκοδειλος !!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πολύ πετυχημένο!!

marianefeli είπε...

Γιατί εμένα ο χονδρός με την πάπια μου θυμίζει το κωστάκι καραμανλή; Ή μήπως έχω τρελή φαντασία; Χαχαχα!!!

Χαιρετώωωωωω!!!!! -)

Δραπέτης είπε...

Όταν ήμουν μικρός είχα παρόμιο σωσίβιο... Καλή εβδομάδα!!

zoyzoy είπε...

Πολύ καλό !!
Άφωνες οι γκόμενες!!

Φιλί θαλασσινό!

elenaki είπε...

xaxaxaxaxaxaxaxa teleio

SkinLikeSand είπε...

Ουφ... είπα κι εγώ... Τελικά, δεν ήταν θαύμα της φύσης!

Crazy Tourists είπε...

Γαμάτο!! Χαχα!!!

Τρελοτουρίστρια

☆LoUniTa☆ είπε...

επρεπε να κρατησεις κ αλλο την αγωνια αχαχαχαχα

να τωρα θα μας βαλεις να ψαχουλευουμε στις παραλιες οποιον φαινεται να εχει τα προσοντα του κυριουλι μηπως κ κρυβει απο κατω μουφα σωσιβιο :P

καλα μπανια!!! (σνιφ ζηλευω..)

Radio Marconi είπε...

Ωραία! Επιτέλους θα μπορώ να κινούμαι άνετα με τη πετσέτα στη παραλία χωρίς να με παρεξηγούν!

Coula είπε...

χαχαχαχαχα

Αυτά είναι!

Κάτω από τη πετσέτα, το kinder έκπληξη!

Φιλιά σκουληκάκι!

Skouliki είπε...

ΦΟΥΛΗ...
μερσι κοριτσι φιλακια

marianefeli...
χαχαχα και ομως του μοιαζει !!! δεν ξερω ο καλλιτεχνης της φωτο τι ηθελε να σχολιασει

Δραπέτης...
και εγω !!! θεικο ..

Skouliki είπε...

zoyzoy...
ναι σοκαριστηκαν απο το μεγεθος και την ποιοτητα !

elenaki...
καλωςηρθες στην παρεα μας κοριτσι :)

SkinLikeSand...
ποσο πια??? ουτε μαυρος να ηταν ααχαχχα

Skouliki είπε...

Crazy Tourists...
φιλακια παιδια :)

LoUniTa...
χαχα φανταζεσαι να τρεχουμε πανικοβλητες να ξεσκεπαζουμε οτι βρισκουμε μπροστα μας!! αμοκ ..

Radio Marconi...
ωπα βρε γιγας εσυ :)))

Coula...
ετσι αχαχχαχα και ας ειναι κοντος εχει κρυφες χαρες !

koulpa είπε...

xaxa o καθένας με τα εργαλεία του.. :):)
καλησπερούδιαααα :):)

Side21 είπε...

Καλόόόόοοοο !!!
Όπου ακούς πολλά κεράσια
πάρε και μικρό καλάθι ...

Αυτή ή αυτός; είπε...

Το έχω δει ζωντανά όταν ήμουν μικρή. -Μαμάαααα τι έχει αυτός εκεί;
-Σσσουτ παιδί μου, ρεζίλι γινόμαστε, τίποτα δεν έχει απλά κάτι κουβαλάει!
Γέλασε ύπουλα η μάνα μου κοιτώντας τον πατέρα μου και τσουπ! Ο τύπος αφαίρεσε την πετσέτα!
Ο μπαμπάς γελούσε για 2 ώρες..
Φιλιά!

Manolog3 είπε...

Παππου παππου.... κολυμπας και που και που? :P χαχαχαχαχα

Εύα Παραδείσου είπε...

Skoulikaki μου το είχε φουσκώσει καλά πάντως :D

Skouliki είπε...

koulpa...
ακριβως κλαημερα !!

Side21...
σωστο αλλα καμια φορα δεν ξερεις χιχι:)

Skouliki είπε...

Αυτή ή αυτός...
καλα εχω και εγω ενα τρελο περιστατικο οπου νομιζα οτι ειναι ξυλακι και πηγα και το τραβαγα αχαχα ο δολιος ο κυριος
αστα χαμος !!! εκανε και αυτος γυμνισμο σε παραλια με οικογενειες

Manolog3...
αχαχχα πολυ καλο !!!!

Εύα Παραδείσου...
ηξερε αυτος τι κανει :)

kikop80 είπε...

Ο πενηντάααρηηηηςςς, ο πενηντάαααρηηηης,
είν' ένας νέεεοοοος της εποχήηης!!!
:-DD

zekia είπε...

αχουτο!

tzonakos είπε...

Θα το κάνω να δω αντιδράσεις.

Skouliki είπε...

kikop80...
αχαχχα ταυτιστηκες ρε ?αχαχχα

zekia...
γλυκια !!

tzonakos...
θεε μου ! αχαχχαχα