Τρίτη, 6 Απριλίου 2010

I hate first days at work...

Ζzzzzzzzzzzzzzz

Bookmark and Share

34 σχόλια:

fresco είπε...

...και δεν άρχισαν ακόμη και οι μεγάλες ζέστες...φαντάσου τότε "απαλευτίαση"...

ουυυυυυυυφ! :-ΡΡΡ

byeee;-)

Αυτή ή αυτός; είπε...

Το καλό με μας, είναι ότι τα σχολεία αργούν πάντα να ανοίξουν.. :) Εγω αυτό θα το λέω από Σάββατο που θα προετοιμάζομαι για το τέλος των διακοπών.. Και το κακό είναι ότι τώρα θα αργήσουν πολύ οι επόμενες.. Φτου!

Εδώ Αυτή, καλησπέρα!

Mike είπε...

Yeah, it's fucking unbelievable!

p.s.: Welcome back, hope u enjoyed your relaxation days!

ΦΟΥΛΗ είπε...

και να ήταν μόνο η σημερινή μέρα!!!
όλη η βδομάδα ετσι θα πάει....

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Αντε να αντιμετωπίσεις τη δουλεια μετά από τόσες μέρες!!! Εμμμ δεν γινεται!!!! Ας μην έχουν και τρελές απαιτήσεις !!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Πράγματι, ακόμα και μετά από ένα Σ/Κ το ίδιο πάλι νιώθω!!!
Welcome back!

Marouli είπε...

Τι να πω?? Ας ευχηθω αχαχχα!

Χρονια πολλά! Χριστός Ανέστη! Πάντα καλά και με ένα κοριτσάκιιιιι!!!!!!

Μαρουλοφιλακια!

Hfaistiwnas είπε...

Φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη!!!
Χριστός ΑΝέστη!

Σταλαγματιά είπε...

Υπάρχει ανθρωπος που δεν την μισεί ;;
:))
Ευτυχως οι περισσότεροι είχαν ακόμη άδεια κι έτσι τα τηλέφωνα δεν χτυπούσαν σήμερα :))

Φιλιαα!!

ele είπε...

I wonder if the boss has realized i'm in facebook all day.... by the way, i need a fucking raise!
Τα φιλιά μου!

zekia είπε...

στη δουλειά μου είμαστε ακριβώς όπως στη γελοιογραφία! Βέβαια η χειρότερη μέρα δεν είναι η πρώτη στη δουλειά μετά απο διακοπές, αλλά η προηγούμενη, που σκέφτεσαι "γμτ γιατί να δουλεύω αύριο, γιατί;;"
δράμα

Manolog3 είπε...

Δεν ειναι παντα κακο να πηγαινουν αργα τα πραγματα. Και αμα πει τιποτα το αφεντικο πες του το κλασσικο ρητο οτι αν η δουλεια ηταν ευχαριστηση δεν θα μας πληρωναν για να την κανουμε!!

Καλημερες!!

Dreamy Cloud είπε...

Mετά από τέτοιες διακοπές που μυαλό για δουλειά.. δουλευόμαστε;! Φιλάκια και υπομονή :)

Darthiir the Abban είπε...

Εσύ είσαι καλήηηηη
Εγώ τις μισώ όλες, όχι μόνο τις πρώτες!!!

Skouliki είπε...

fresco...
τι γαματη λεξη !!! την αγαπαω απο σημερα πολυ !!

Αυτή ή αυτός...
καλα δεν ψηνομαι καθως ειμαι γνωστη οτι μισω τα τερατακια-παιδακια αχαχ

Mike...
μια χαρα ολα, περασα καλα και ηρεμα :)

Skouliki είπε...

ΦΟΥΛΗ...
σωστο ήδη και σημερα μια στιβα χαρτιων ηρθε .. η ατιμη !!!!

Μυστικό Μονοπάτι...
ναι δεν εχουν αλλα αν δεν τα κανω καθηεμρινα μαζευονται.. και μιλαμε για τεραστιες ποσοτητες
help me !!!!

Gi Gaga Kouni Beli...
ευχαριστω , τουλαχιστον ειναι κουτση εβδομαδα

Skouliki είπε...

Marouli...
οχι κοριτσακι ρε !!!!!!!!!
αααααααααααααααααα μαμα μου !!!!!

Hfaistiwnas...
ναι !!!! φαντασου να μην τον λεγανε και Γιαννη τι εχει να γινει
φιλακια !!

Σταλαγματιά...
εμενα χτυπουσαν ομως ουουου ..σταματημο δεν ειχαν ..
μα καλα δεν εχουν κουραστει ολοι αυτοι εδω σε μενα

Skouliki είπε...

ele...
ελα ρεεεε εχεις φατσοβιβλιο
για πες να σε κανω αντ !!
σου εχω στειλει δωσει το μαιλ στο μπλογκ σου

zekia...
πολυ σωστο και αυτο !! οπου κουτουλας απο την βαρεμαρα

Manolog3...
λες να τονσυγκινησω αμα το πω !!? λες απο την συγκινηση να μου δωσει και μπονους !!?? μακαρι

Skouliki είπε...

Dreamy Cloud ...
ναι ναι ηδη χασμουριεμαι παλι
ουφ !

Darthiir the Abban...
ειμαι σεμνη εγω !! κραταω τα προσχηματα

Σκορπινα είπε...

WHO DOESN'T?

Απάλευτα είναι!όχι μονο την πρώτη μέρα, αλλά την πρώτη εβδομάδα!Μη σου πω τον πρώτο μήνα!:PPP

φιλούμπες!

fresco είπε...

:-)))

πάντα στις υπηρεσίες σας δεσποσύνη μου :-)))

φιλιά;-)

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Χριστός Ανέστη!!!!!

ααααχ πόσο πόσο σε νιώθω....


σματς!!!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Χριστός Ανέστη!!!!

Γιώργος Τ. είπε...

Μα γι' αυτό οι πρώτες μέρες είναι ωραίες!!!! Χαχαχα!! Εγώ είμαι στην 3η "πρώτη" μέρα μου και συνεχίζω!!

zoyzoy είπε...

Μωρέ άν έχεις σπασ-----ίδι διευθυντή κάθε μέρα χάλια είναι!

Και του χρόνου να'μαστε καλά με Φιλιά θαλασσινά!!

Skouliki είπε...

Σκορπινα...
μηπως να μην δουλευουμε καθολου και να ψαχνω για τον πλουσιο γαμπρο ?

fresco...
φιλια στα μπυτρα επισης

Από μικρό κι από τρελό...
και εγω με νιωθω και βαριεμαι !!!
φιλακια

Skouliki είπε...

Και λοιπόν;E allora...
επισης κοριτσακι μου

Γιώργος Τ...
μωρε και εγω συνεχιζω απλα κουτουραω συνεχεια τι περιεργο ! αχαχ

zoyzoy...
αχαχχααχχα σωστο ρε κοπελια
φιλια

bear είπε...

Κι εγώ μια από τα ίδια γκρρρρρρρ
Βαριέμαι την δουλειά την άνοιξη

marianefeli είπε...

Ego pali niotho to idio pragma olo to xrono...!! -)

Sorry gia ta greeklish...

Σκορπινα είπε...

ΑΑΑΑΑΑ!Όχι!Δεν είμαι φαν της Ανωτάτης Παντρευτικής!Καθόλου!ίσα ίσα!Αλλά καλά δεν θα ήταν να δουλεύαμε λίγο και να πληρωνόμασταν πολύ? Για να μπορούμε να κάνουμε και άλλα πράγματα βρε κορίτσι μου!

Μάκια!

iLiAs είπε...

..καλη επανοδο..καλη υπομονη :)

Να περνας καλα οσο μπορεις ;)

Εύα Παραδείσου είπε...

Skoulikaki μου Χριστός Ανέστη, μας έλειψες φαντάζομαι θα πέρασες ωραία για να βαριέσαιτην πρώτη μέρα στη δουλειά και πάντα να περνάς καλά. Πολλά πολλααααά φιλάκια στα γλυκά σου μαγουλάκια :)

Skouliki είπε...

bear...
καλωςηρθες στην παρεασ μας :)

marianefeli...
μωρε και εγω μην νομιζεις αλλα ειμαι σεμνη και δεν το λεω αχααχ

Skouliki είπε...

Σκορπινα...
ναι αλλα αυτα δεν συμβαινουν στην ελλαδα .. αλλα το να εχεις τα δικα σου λεφτα ειναι το παν !!

iLiAs...
και εσυ ηλια φιλια πολλα

Εύα Παραδείσου...
περασα ξεκουραστα κα αυτο ηθελα
φιλια ευακι