Τετάρτη, 3 Μαρτίου 2010

Smoking problem...


ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ:

Ο πατέρας έπιασε τον δεκατετράχρονο γιο του να καπνίζει το βράδυ στο κρεβάτι του.





ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ:

ΠΑΤΕΡΑΣ: (Του παίρνει τα τσιγάρα και τα καπνίζει ο ίδιος).

ΜΗΤΕΡΑ:Ουρλιάζει, βάζει τα κλάματα, πάει στη μαμά της, αφού το συζήτησε επί 8 ώρες τηλεφωνικώς με τις φίλες της αποφασίζει ότι δεν είναι σωστή μητέρα. Κλείνει ραντεβού με τον ψυχολόγο για το μικρό, αλλά στο τέλος πάει η ίδια.

ΠΑΠΠΟΥΣ: Αχ, δώσε μου κι εμένα μια τζούρα τώρα που δεν κοιτάει η γιαγιά σου...

ΘΥΡΩΡΟΣ: Εμ βέβαια. Το κατάλαβα εγώ. Χτες κατέβηκε στις έντεκα και δεκαεφτά το βράδυ για να παει στο περίπτερο. Τι να ήθελε; Σοκολάτα;

ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ: Προσφέρω με την κούτα των δώδεκα πακέτων δυο ακόμα πακέτα δώρο!

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Μικρέ μου, μπορούμε να μηνύσουμε το μπαμπά ως άστοργο και να εισπράξουμε αποζημίωση.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΖΑΜΠΟΥΝΗΣ: Οι καλοί τρόποι απαιτούν να κρατούμε με χάρη το σιγαρέττον και να μη ρίπτομε τας στάχτας εις το πάτωμα. Επίσης, επ"ουδενί δυνάμεθα να ομιλούμεν, του σιγαρέττου όντως εντός του στόματος. Παρατηρήστε την αυτού μεγαλειότητα τον βασιλέα και την υψηλοτάτη σύζυγόν του πως καπνίζουν δια να λάβετε μαθήματα αριστοκρατικής συμπεριφοράς.

ΘΑΝΟΣ ΑΣΚΗΤΗΣ: Έχω την υποψία ότι της πράξης του καπνίσματος προηγήθηκε ερωτική συνεύρεση με συμμαθήτρια. Μα αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό. Το παιδί, στην ηλικία αυτή είναι ένας σεξουαλικά ενεργός πολίτης.

ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΝΙΚΟΣ : Και τώρα ένα συγκλονιστικό ανθρώπινο ρεπορτάζ! Από την τρυφερή ηλικία των δώδεκα βούλιαξε στο βόρβορο της εξάρτησης από τη νικοτίνη.

ΤΑΤΙΑΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ: Σε λίγο αποκλειστικά στην εκπομπή μας: Τι έφαγαν εκείνο το βράδυ, τι μάρκα τσιγάρα κάπνιζε ο μικρός, τι μάρκα εσώρουχα φοράνε όλα τα μέλη της οικογένειας και πόσο συχνά «το κάνουν» οι γονείς.

ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ: Να τον καλέσουμε να μας διηγηθεί την εμπειρία του.

ΒΕΦΑ ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ: Και τώρα μια εκπληκτική συνταγή για ένα ελαφρότατο γλυκό να συνοδέψουμε το τσιγάρο μας.

ΣΤΑΘΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ: Σκουλήκι! Θες και τσιγάρο ακόμα δε βγήκες απ"τ"αυγό! Ρε, που τα πουλάς αυτά; Ξέρεις πως με λένε εμένα; (Χτυπάει το χέρι του στο γραφείο)

ΦΟΙΒΟΣ: Γράφει το "Μανούλα sorry, μα είμαι θεριακλίδικο αγόρι.


σημ. το κείμενο το έλαβα με mail

Bookmark and Share

52 σχόλια:

musicbug είπε...

LOL Exw gamithei sta gelia (sorry kiolas:-p). Eidika oi atakes tou Askiti, Zampouni kai Foivou ola ta lefta!
Kalimeraaaaa

Crazy Tourists είπε...

Χαχα!!! Τρελό σουξεδάκι η αντίδραση του Φοίβου!!

Τρελοτουρίστρια

"ζαχαρούλα.." είπε...

κάτι ξέρω που σε διαβάζω όταν στην δουλειά γίνεται πανικός!!!

σταθερή αξία να μου φτιάχνεις το κέφι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

φιλιάαααααααααα...........

fresco είπε...

χαχαχαχαχα!

έλεοςςςςςς!!!! χαχαχαχα!!!

που τις μάζεψες όοοοοολες αυτές τις αντιδράσεις βρεεεεε! :-))))))

φιλιά;-)

Mousikoulis είπε...

χαχαχαχαχα ΤΑ ΕΣΠΑΣΕΣ τέλος! μαμι σορι μα ειμαι θεριακλιδικο αγορι! Οχι ρε σκουλήκι που τα βρίσκεις :P Φιλάκι που έχω να δώσω καιρό!

Ευρύνοος είπε...

Σκώληξ δέν παίζεσαι..

καλημέρα :)

Manolog3 είπε...

O παππους θεος μου θυμισε μια ιστορια με εναν θειο μου που ειχε προβλημα με την υγεια του και του ειχε πει ο γιατρος να μην καπνιζει. Μια μερα που ηταν στο νοσοκομειο τον πιανει η θεια μου να καπνιζει και τον αρχιζει στα μου σου του. Της λεει ο θειος "Πως κανεις ετσι για ενα τσιγαρακι?" και πεταγεται μια γυναικα που ηταν διπλα και λεει "τι ενα τσιγαρακι κυρια μου μην τον ακουτε καθε μερα με στελνει να του παιρνω πακετα" :P

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

θεριακλίδικό αγόρι!!! Τρομερόοοοο!!!

Καλό μήνα να έχεις!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Δικηγόρος καο Ευαγγελάτος καλό....
Σκουλήκι γεια...

Hfaistiwnas είπε...

ε άστο να το καπνίσει αν είναι να μπλέξεις έτσι!

Δραπέτης είπε...

Καλά η Βέφα τη γλυκό θα έκανε?

ο φιλος του οικονομου είπε...

Κώστας Γκουσκούνης;;;

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Το έγραψες εσύ??
Ακόμα και αν όχι σε είχαμε ικανή και με το παραπάνω.
Ο περιπτεράς είχε το γνωστό περίπτερο στη Γλυφάδα? χα,χα,χα!!
Οσο για το φινάλε Φοίβος, άναυδοι!!!
Φιλάρες.

Σταλαγματιά είπε...

Χαχαχχα
Ψηφίζω Στάθη Θεοχάρη με τα χίλια : ))))))))))

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλά ε!
Είσαι απιστεύτου και απαίχτου!!!
ΧΑΧΑΧΑ!!
Καλό απόγευμα.

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Παλιό αλλά άπαιχτο! Ο Θεοχάρης rules!!!

YpNoS είπε...

Το τελευταιο με αποτελειωσε..

"ΦΟΙΒΟΣ: Γράφει το "Μανούλα sorry, μα είμαι θεριακλίδικο αγόρι. "

Ευγε!

Θεοχαρη :p

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

O Ζαμπούνης και ο Θεοχάρης..χαχαχα
Οσο για τον Φοίβο του βάζεις ιδέες!

Mike είπε...

Εκπληκτικο!
Σε ευχαριστουμε Skouliki, νασαι παντα πολυ πολυ καλα να μας χαριζεις ευθυμες και αστειες στιγμες με την αποδεδειγμενα πια ιδιαιτερα αναπτυγμενη αισθηση του χιουμορ που διαθετεις -η υιοθετεις- και που αποτυπωνεται καλαισθητα σε καθε αρθρο σου -ειτε ανηκει σε σενα ειτε ειναι αντιγραμμενο-!

Καλο βραδυ.

Leviathan είπε...

xaxa fovero!!!! na sai kala!!!! kalisperaaaaaa! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΕ ΧΕ!!!ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

the BluElephant είπε...

θύμα και θύτης...

/στο μπαλκόνι

"κολοκατασταση... πότε θα βρω το δικό μου σπίτι να μπορώ να γίνω κομμάτια όποτε γουστάρω...... χμμμ...... που είναι το κοριτσάκι από απέναντι?"

Venus είπε...

Χα Χα Χα!!!! Μπράβο ρε Σκουληκάκι .

Μας έφτιαξες τη μέρα .
Πολλά πολλά φιλιά.

Darthiir the Abban είπε...

Να τί συμβαίνει άμα τα βάζεις από νωρίς στο κρεβάτι!

Γιώργος Τ. είπε...

Καλημέρα!!! Εξαιρετικό!!!

Skouliki είπε...

musicbug...
καλημερα ναι ειναι πολυ αστειο :))και εγω οταν το ελαβα γελαγα

Crazy Tourists...
μην το γελας σουξε θα γινει λεμε :)

ζαχαρούλα...
και εδω χαμος λεμε φιλακια

Skouliki είπε...

fresco...
εεε τα βλεπεις ολα και κατι βρισκω δεξια και αριστερα :))

Mousikoulis...
μου τα στελνουν στο μαιλ τι να κανω !! αχαχχα τονους μαζευω καθημερινα ..φιλια

Ευρύνοος...
καλημερα :))

Skouliki είπε...

Manolog3...
χαχαχαχ σωστος !!! ξερει και αλλους δρομους :))

Μυστικό Μονοπάτι...
καλως ηρθες στην παρεα μας
επισης καλο μηνα :)

ΦΟΥΛΗ...
καλημερα ομορφη :)

Skouliki είπε...

Hfaistiwnas...
βασικα και εμενα αυτο μου περασε απο το μυαλο αχαχαχ

Δραπέτης...
ξερω εγω τι να πω .. χορτόπιτα ??

ο φιλος του οικονομου...
τι θα έλεγε εννοεις ?

Αστρο - Συμμορίτες...
οχι οχι δεν το εγραψα εγω ειναι απο τα πολλα που λαμβανω μεσω μαιλ απο φιλους και βαζω εγω ..

Skouliki είπε...

Σταλαγματιά...
χαχχα και εγω σαν σκουλικι!!

NANTIA-BAD RELIGION...
και επισης πηζω αλλα αλλο θεμα θα παιξει και εικονα σχετικη αχαχ

Gi Gaga Kouni Beli...
μεγαλος σταρ !! εμενα μου ηρθε στο μαιλ και δεν το ειχα ξαναδει οπου και γελαγα μονη μου !!

Skouliki είπε...

YpNoS...
σε αγγιξε ο τιτλος ε!!!?

Γιαγιά Αντιγόνη...
απο την ζωη βγαλμενα παιδι μου λεμε αχαχα

Mike...
καλημερα , ευχαριστω για τα καλα σου λογια αλλα οπως εχω πει και πιο πανω δεν το εγραψα εγω απλα ειναι απο τα πολλα που λαμβανω μεσω μαιλ απο φιλους και συχνα τα ποσταρω και εδω .. κατα τα αλλα στην δουλεια εργαζομαστε σκληρα :)

Skouliki είπε...

Leviathan...
καλημερα φιλια !

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
καλημερα φιλε :)

the BluElephant...
εσενα η φαντασια σου οργιασε και παλι ουαου !!

Skouliki είπε...

Venus...
φιλακια κοριτσι :)

Darthiir the Abban...
ενω αμα τα αφηνεις να οργιαζουν λες να ειναι καλυτερα δες και εμενα !!

Γιώργος Τ...
καλημερα :))

zekia είπε...

χαχαχαααα γέλασα πολύ με την Τατιάνα-Όπρα Στεφανίδου όπως και με τον άντρα της επίσης! φιλιά σκουλίκι

Mike είπε...

Το ξερω βρε συ... Το ειχα διαβασει αλλωστε παλαιοτερα.

Το θεμα ειναι -ακομη κιαν δεν γραφεις καποιο προσωπικα αλλα το ξεπατικωνεις- οτι καταλαβαινεις και υιοθετεις το χιουμορ που ενυπαρχει στο εν λογω κειμενο και αυτο κατα συνεπεια αποδεικνυει την αδιαμφισβητητη αισθηση καλογουστου χιουμορ απο πλευρας σου!

Skouliki είπε...

zekia...
φιλια γενικα ειναι πολυ καλο το κειμενο αχαχ

Mike...
σε ευχαριστω..τα λες τοσο ωραια !!!!!!!!!! θες να με παντρευτεις?? :))

zoyzoy είπε...

Φοβερό το σουξέ του Φοίβου!!
Καλό βράδυ!!

Darthiir the Abban είπε...

Ναι, για έλα να σε δω να δούμε αν θα αποκτήσω και αντεπιχειρήματα :p

Raven είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ!!!

Με πέθανες!!!!

Skouliki είπε...

zoyzoy...
επισης φιλακια

Darthiir the Abban...
ναι ερθω αλλα φοβαμαι μην θαμπωθεις!!!! if u dare ελα FB

Raven...
ειμαι συγκλονιστικια εκτος απο ολααα τα αλλα

Darthiir the Abban είπε...

Είμαι του live εγώ, όχι του virtual ;)
if u dare come to papa!

mahler76 είπε...

αχαχαχαχαχα και που να τον έπιανε να βλέπει την τσόντα της Τζούλιας χαχαχαχαχαχα

Σκορπινα είπε...

Σκουλίκι : γράφει στο blog για την ιστορία από διάφορες οπτικές και μας κάνει γελάμε...


Πάλι καλά που μέσα σε όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας εμείς μπορούμε και γελάμε ακόμη!


Φιλούμπες!

Mike είπε...

Γυναικα..... :))

Ρε τι παθαινει κανεις... Ενα κοπλιμεντο εκανα (και ουτε καν κοπλιμεντο, μια διαπιστωση εκανα, αναγνωριζοντας μια εμφανη πτυχη του σκουληκο-χαρακτηρα σου!) ...
... και πηρα πισω μια προταση γαμου...!

Εσπευσες να με επιβεβαιωσεις αμεσως ετσι; Να απαντησεις και παλι με χιουμορ!!

Keep "fan clubbing"!

Καλο υπολοιπο Κυριακης ευχομαι και καλη εβδομαδα :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ :)))

Εύα Παραδείσου είπε...

Skoulikaki μου αφού δε γυρίστηκε κι αυτό σε dvd πάλι καλά :D Φιλάκια.

Radio Marconi είπε...

ΓΕΩΡΓΙΟΥ: Ήμαρτον ρε μάγκααααα!

Καλημέρα!!!

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban...
κριμα δεν ταιριαζουμε μαλλον

mahler76...
ε εκει θα κανανε ολο το πακετο παρεουλα

Σκορπινα...
φιλακια :)) μην νομιζεις και εγω γελαω μονη μου σαν χαζο εννιοτε

Skouliki είπε...

Mike..
καλημερα...σημερον ημερα οποιος πει καλη κουβεντα τρεχειςςςς να τον μπαγλαρωσεις ..δεν τον αφηνεις
:))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
να σαι καλα επισης καλη μας μερα

Εύα Παραδείσου...
χαχαχχα που ξερεις

Radio Marconi...
χαχαχαχα ναι ναι καλημερα

Darthiir the Abban είπε...

Μια δοκιμή θα σε πείσει!

Skouliki είπε...

i will think about it

Darthiir the Abban είπε...

Think hard, don't just sleep on it!