Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου 2010

Galop - Hfaistiwnas...



Bookmark and Share

43 σχόλια:

Δραπέτης είπε...

Den kserw/den apantw...

Skouliki είπε...

εμενα παιζει να ειναι σε ολες τις αναρτησεις ο πρωτος που απανταει

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ είπε...

Παρακαλώ πολύ μπορώ να διαλέξω την κουρτίνα νούμερο 3;

Φιλί

Σταλαγματιά είπε...

χαχαχχααχ

Τώρα που είναι;
ααα μα να λείπει το τιμώμενο πρόσωπο;


Φιλιάαααααα

fresco είπε...

εκτός από αυτήν!!!

υ.γ. ποιός είναι ο ηφαιστίωνας;

Covenant είπε...

Peiragmata.... :P

Se mena pantws einai panta o prwtos kai sxedon panta kai o monadikos!!

Kai kala kanei diladi!

Kai se osa blog afinei ton euxaristoume opoia thesi kai an exei!!

:))))))

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!
Βρε Σκουλήκι, τι πράγματα είναι αυτά; Και να σκεφτείς μετά το (σαν απειλή) σχόλιό σου, το λιγότερο βόμβα στην εξώπορτα περίμενα να μου στείλεις! χχααχα!
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την αφιέρωση! Το ξέρετε ότι σας αγαπώ πολύ!!! Θα κρατήσω την ανάρτηση αποθηκευμένη! Με συγκίνησες χαζό!
Οσον αφορά την γκριμάτσα που πήρα.. ένα θα σου πω, πήγε να μου σταθεί το κορν φλέικς στο λαιμό πρωί πρωί! χαχαχα! :)
Τα φιλιά μου!
Την καλημέρα μου!

Ευχαριστώ πολύ και πάλι Dora μου!!!

mahler76 είπε...

ΑΓΑΠΆΜΕ Ηφαιστίωνα!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Σκουλήκι θα σε λιώσω με το παπούτσι!
μη μου πειράζεις τον Ηφαιστιωνάκο,είναι το καλύτερο παιδί των blogs....
Καλημέρα φιλιά...

Skouliki είπε...

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ...
Θα βγει η μενεγακη προσεχε αχα

Σταλαγματιά...
θα κοιμαται ο δολιος εν τα προκαμει και ολα !αχαχχα

fresco...
ενα πολυυυυυυυ καλο παιδι που εχει ενσωματωμενο το πληκτρολογιο στο χερι του

Skouliki είπε...

Covenant...
kaλωςηρθες στην παρεα μας
ναι ειναι ο φλασμαν , ο γραφε και εφτασε τυπος !!

Hfaistiwnas...
τι ευχαριστεις καλε , εγω που εισαι παντα με το ενσωματωμενο πληκτρολογιο στο χερι και ερχεσαι εδω...ντουρασελ!
καλημερες:)))

Skouliki είπε...

mahler76...
αγαπαμε ναι, καλημερες :))

ΦΟΥΛΗ...
εννοειται και για αυτο και τον πειραζουμε , αν με λιωσεις θα πω στην μενεγακη να σε δειρει !!!

koulpa είπε...

xaxaxa γιαυτό είναι οι φίλοι.. :):)
καλημερούδιααα :):)

dyosmaraki είπε...

Και σε εμένα είναι σχεδόν πάντα ο πρώτος. Οσο για τη γκριμάτσα, νοιώθω πως είναι ειλικρινής. Εξαρτάται από το θέμα.
Πάντως όταν δεν αφήνει π΄ρωτος σχόλιο αρχίζω να ναησυχώ μην και του συμβαίνει κάτι. Τόσο πολύ τον αγαπώ και τον νοιώθω σαν μέρος της καθημερινότητάς μου.
Καλημέερς πολλέεεες

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

χα,χα,χα!! Είσαι φοβερή, γιατί στη γύρα μας στα μπλογκς το έχουμε παρατηρήσει και έχουμε γνώμη.
Και θα απαντήσουμε αν και δεν συναστρεφόμαστε τον Ηφαιστίωνα (δεν έτυχε) ότι από τα 10 μπλογκς για παράδειγμα, αφήνει πρώτος σχόλιο στα 8.
Τα άλλα 2 ξέφυγαν για κλάσματα δευτερολέπτου και άφησε δεύτερος.
Τα φιλιά μας!!

Miou-Popofotitsa είπε...

Σκουληκάκι τέλεια η ανάρτησή σου!!!!Μπράβο!!!

Φιλάκια****καλό μήνα και πολλά χαμόγελα!!!!

marianefeli είπε...

Γλυκιά ανάρτηση!!! Μου άρεσε πολύ!!! -)

Cheers Skoulikaki!!!

Darthiir the Abban είπε...

(1) Ξέρω τουλάχιστον 2!
(2) Elementary... την Νο6!

Skouliki είπε...

koulpa...
ναι ναι για να τους πειραζω εγω !!

dyosmaraki...
ναι καλε και εγω !! τι ταχυτητα ειναι αυτη !!! λες και του χτυπουν οι καμπανες

Αστρο - Συμμορίτες...
ειναι πολυ καλο παιδι να πατε να του κανετε επισκεψη

Skouliki είπε...

Miou-Popofotitsa,marianefeli...
ευχαριστω κοριτσια καλημερα :)

Darthiir the Abban...
σας ευχαριστουμε για την συμμετοχη σας , ακολουθει πολιτικη διαφημιση

zekia είπε...

επίτηδες σε αυτό το ποστ δεν απάντησε πρώτος!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Ευτυχώς που τον πέτυχες στα καλά του γιατί ποιος ξέρει τι θα σου έλεγε! Αν και πολύ φοβάμαι ότι θα ανταποδώσει. Έτσι δεν είναι Ηφαιστίωνα?

kat. είπε...

hfaistiwna μου.. τι σου λένε..
η αλήθεια πάντως είναι είναι ετοιμοπόλεμος..
άσε και το άλλο! αν σε μια ανάρτηση μου δεν δω πως το πρώτο σχόλιο είναι δικό του, ανησυχώ..

hfaistiwna μου σε αγαπάμε τόοοοοοοοοοοοοοοοοοσο πολύ!

Venus είπε...

Μπράβο Skoulikaki.
είσια ευφάνταστη και αυτή σου η ανάρτηση δείχνει πόσο σέβεσαι τους bloggers και κατά συνέπεια πως εκτιμάς κάποιους ανθρώπους.
Τον Hfaistiwna τον διαβάζω και ομολογώ κι εγώ πως προλαβαίνει να κάνει σχόλια σε τόσα blogs.
Είναι φοβερός όπως και να ΄χει.

Πολλά φιλιά .

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

α, πα, πα, θα το πνίξεις το παιδί!
καλά βρε Ηφαιστίνα, κι εσύ με το κορν φλέικ στο στόμα, διαβάζεις σκουλίκι? τζήζες, είδες τι μπορεί να πάθεις?

φιλιά σ' όλους

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Χαχα... σε μένα μόνο μια φορά του πήραν την πρωτιά
Ο λατρεμένος μας hfaistiwnakos πανταχού παρών, μπροστάρης και σημαιοφόρος εκτός από αυτήν εδώ που τον αφορά
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Hfaistiwnas είπε...

@παιδιά, ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια! :) Εύχομαι να είμαστε όλοι καλά και να συνεχίσουμε να τα λέμε, μέσα από τα σχόλια και τις αναρτήσεις!

@zekia, κοιμήθηκα νωρίς χτες γι'αυτό!!!

@Gi Gaga Kouni Beli, τι να ανταποδώσω βρε;

@Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα, ε μα μόλις άρχιζα το πρωινό μου! Έβαλα τραγούδια στο πισί και κοίταγα μπλόγκ! χαχαχαχα! Πρωινή συνήθεια!

Skouliki είπε...

zekia...
ειναι και σεμνος !! αχαχχα

Gi Gaga Kouni Beli...
ειναι καλο παιδι αυτος δεν θα κανει τιποτα , δεν ειναι σαν και σενα αγελαδος !!!!

kat...
καλε ειμαι σιγουρη πως εχει αυτο το λαπτοπ κολλημενο στο κουτελο και σε καθε νεο μηνυμα δονειται ολοκληρος ααχαχχα

Και λοιπόν;E allora? είπε...

χαχαχα διαβάζω τα σχόλια του Hfaistiwnas στα διαφορα μπλογκ....και νομίζω ότι έχει την πρωτιά ότι απαντάει πρώτος

Hfaistiwnas είπε...

@Skouliki, σκουληκάκι μου, θα σου φανεί περίεργο αλλά δεν είχα και ούτε έχω λαπ τοπ.. ό,τι κάνω από το σταθερό! :)

Skouliki είπε...

Venus...
ναι τον σεβομαι για αυτο και τον πειραζω-κοροιδευω :))))
αλλωστε το κανω με αγαπη παντα :)

ΓλυκόΚερασοΖουζούνα...
μα σκιαζομαι δεν προλαβαινω να πατησω το send και τσουπ!!! αχαχαα πετιεται , λες να ειναι χταποδι ?!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ...
ναι καλε καλα λες σημαιοφορος ειναι !!!

Skouliki είπε...

Και λοιπόν;E allora?...
να του δωσουμε ενα βραβειο
ο πρωταρης αχαχαχχαχα


Hfaistiwnas...
εισαι ηρωας !!!!!!! θεος

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Και πού το κακό στο να είσαι αγελάδος δηλαδή? Εσύ που είσαι σκουλήκι τι κατάλαβες? :PPP

Skouliki είπε...

εισαι ψηλος και αχαρος !!

Radio Marconi είπε...

Σε αυτή την κατηγορία παίζει μόνος του!!!

tzonakos είπε...

Tην γκριμάτσα 2 κάνει.
Εγω αυτην κάνω συνήθως.

zoyzoy είπε...

Πάντως είναι πάντα γλυκούλης και ευγενικός στα σχόλια που τον συναντώ!
Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

Skouliki είπε...

Radio Marconi...
εντελως!!

tzonakos...
χαχαχ φανταζομαι :))

zoyzoy...
μα ειναι πολυ καλό παιδί καλε

KitsosMitsos είπε...

Επίτηδες άργησε να απαντήσει αυτή την φορά! Μην τον πούνε και ψώνιο! Χαχαχα!
Γεια σου ρε Ηφαιστίωνα με τα ωραία σου!

Hfaistiwnas είπε...

@KitsosMitsos, Βρε κοιμόμουν εκείνη την ώρα! Νομίζεις θα άφηνα την ευκαιρία; χαχαχα!

Skouliki είπε...

ας το πιστεψουμε !!

kikop80 είπε...

ΧΙΧΙΙΙΙΙ!!!
Φοβερό το αφιέρωμα στον Ηφαιστίωνα!!!
ΧΕΧΕ!!
Εϊναι φοβερός!!
:-))

Skouliki είπε...

ναι ειναι !!!!