Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2010

Ζώδια και οικονομία...


ΚΡΙΟΙ
Οι Κριοί είναι πιο εξαρτημένοι από το κύρος και τη φήμη από ότι με την περιουσία και δεν έχουν κανενός είδους τρέλα να γίνουν πλούσιοι. Προτιμούν να ξοδεύουν αντί να αποταμιεύουν και σπάνια προσέχουν ή βάζουν σε τάξη τα οικονομικά τους.

ΤΑΥΡΟΙ
Εργάζονται πολύ σκληρά για να κερδίσουν τα χρήματά τους, πράγμα που τους επιτρέπει να έχουν μια σταθερή πορεία σε αυτό το θέμα. Εντούτοις, ένα μεγάλο μέρος των προβλημάτων τους σχετίζεται πάντα με την οικονομική τους δυσπραγία. Με λίγα λόγια, με τα λεφτά αισθάνονται ευτυχισμένοι.


ΔΙΔΥΜΟΙ
Δεν κολλάνε στα έξοδα, ειδικά όταν τα κάνουν για τους φίλους τους. Συνήθως, στέκονται ελάχιστα για να αξιολογήσουν τα οικονομικά τους. Δεν χάλασε και ο κόσμος αν δεν πληρώσουν τους λογαριασμούς στην ώρα τους, αν και είναι πάντα συνεπείς.

ΚΑΡΚΙΝΟΙ
Οι Καρκίνοι διακατέχονται από την έννοια της ασφάλειας, πράγμα που έχει αντίκτυπο στα λεφτά τους. Συνήθως, είναι οι τέλειοι συνέταιροι για διαπραγματεύσεις, αποταμιεύοντας το κατάλληλο ποσό για να επιτύχουν ένα ισορροπημένο προϋπολογισμό και συνήθως αποταμιεύουν περισσότερο από κάθε άλλο ζώδιο.

ΛΕΟΝΤΕΣ
Ζώδιο που απολαμβάνει μεν τα έξοδα αλλά δεν του αρέσει να έχει κανενός είδους χρέος. Συνήθως ξοδεύουν πολλές ώρες στα ψώνια και δεν μπορούν να αντισταθούν σε κάθε τύπο πολυτέλειας.

ΠΑΡΘΕΝΟΙ
Είναι πολύ επιφυλακτικοί και λογικοί όσον αφορά τη διαχείριση των χρημάτων τους. Μπορούν να ζήσουν χωρίς μεγάλα προβλήματα με έναν λογικό μισθό που καταφέρνουν να τον προσαρμόζουν στα έξοδά τους, ενώ τα ψώνια δεν είναι απαραίτητο το αγαπημένο τους σπορ.

ΖΥΓΟΙ
Ποθούν συχνά την τάξη και την ισορροπία. Χάρη σε αυτό, μπορούν να αποταμιεύσουν πραγματικά πολλά λεφτά και πάντα πορεύονται ανάλογα με τα κέρδη τους. Πολλοί από αυτούς θα μπορούσαν να καταπνίξουν συνήθειες βαθιά ριζωμένες, όπως το τσιγάρο, προκειμένου να αποταμιεύσουν περισσότερα χρήματα.

ΣΚΟΡΠΙΟΙ
Έχουν ένα σταθερό ταμπεραμέντο, συχνά πιεστικό, το οποίο όμως λειτουργεί υπέρ των οικονομικών τους. Είναι πολύ λίγοι αυτοί οι Σκορπιοί που παραδέχονται ότι ξοδεύουν πολλά λεφτά, πάνω από όλα για το γεγονός ότι το χρήμα είναι για πολλούς από αυτούς μια δυνατή πηγή έντασης.

ΤΟΞΟΤΕΣ
Οι Τοξότες ήταν ανέκαθεν πολύ σπάταλοι, ποτέ δεν ανησυχούσαν για το χρήμα. Αν δεν το δουν σαν μια δουλειά που τη βαριούνται, θα μπορούν να κάνουν πολύ καλή διαχείριση των χρημάτων τους. Είναι πολύ λίγοι αυτοί που μπορούν να αποταμιεύσουν, μιας και οι περισσότεροι προτιμούν να ξοδεύουν με τους φίλους ή με τους συγγενείς τους.

ΑΙΓΟΚΕΡΟΙ
Χαρακτηρίζονται για την κακή διαχείριση του χρήματος χάρη στη σύνεσή τους και την προσκόλληση στη σκληρή δουλειά. Σαν αποτέλεσμα, συνήθως περνούν την περισσότερη ώρα τους δουλεύοντας παρά ξοδεύοντας.

ΥΔΡΟΧΟΟΙ
Ο Υδροχόος έχει την ικανότητα να κερδίζει πολλά χρήματα αν και δεν βλέπουν το χρήμα σαν το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή τους. Πάρα πολλοί Υδροχόοι καταφέρνουν να βάλουν στην άκρη ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσόν κάθε μήνα και χάνουν εύκολα την υπομονή τους, όταν κάποιο πρόβλημα τους εμποδίζει να πετύχουν τους στόχους τους.

ΙΧΘΥΕΣ
Θα έχουν συχνά την ευτυχία να λαμβάνουν χρήματα από μια κληρονομιά ή από το άγγιγμα της τύχης . Είναι αρκετά αφηρημένοι και μπορεί να κάνουν κακές επενδύσεις. Για αυτό συνήθως, είναι οι γνωστοί τους αυτοί οι οποίοι επιφορτίζονται με το να λύσουν τα οικονομικά τους προβλήματα.


σημ. το κείμενο το έλαβα με mail/πηγή: e-magazino.gr

Bookmark and Share

42 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΑΟΣΤΗ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΖΩΔΙΑΚΙΑ .ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΦΤΩΧΟΣ.ΚΛΑΨ ΚΛΙΨ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΡΙΟΣ :))))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ :)))

Hfaistiwnas είπε...

Μα γιατί είναι τόσο χάλια όλα αυτό το καιρό;;;;

Manolog3 είπε...

Εγω που ειμαι δυο ζωδια, μονο σε ενα μερος επεσε μεσα. Οτι τα λεφτα δεν ειναι το σημαντικοτερο πραγμα στη ζωη.

Καλα γενικα το πιστευω αυτο και γι' αυτο και δεν θα κανω ποτε λεφτα. Δεν τα σεβομαι και δεν τα εκτιμω, εχω μια σχεση μισους μαζι τους!! :)

Εγω, Εκεινη και ενα μπουκαλι bacardi, για φαι δεν υπαρχει προβλημα, αλλωστε θα τρεφομαστε με ερωτα!!

Αντε καλησπερα :))

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Μάλλον στο μάθημα αστρολογίας έπαιζες TETRIS. Σε μένα πάντως έπεσε έξω αρκετά!

Mistirios είπε...

Άμα κρίνω από τα δικά μου οικονομικά (Σκορπιός) για ακόμα μία φορά τα ζώδια πέφτουν έξω...

koulpa είπε...

xaxaxa εμένα με τσίμπισε η ουρά μου στο οικονοικό επίπεδο :):)
καλησπερούδιαααα :):)

Skouliki είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
οι ωραιοι εχουν χρεη δεν λεει το ασμα αλλωστε :))

Hfaistiwnas...
γιατι τις αηδιες αλλωνων τις ριχνουν σε μας προφανως ουφ!

Manolog3...
εγω σαν παιδι της λογικης τ αλεφτα μου φερνουν καποια ασφαλεια ή νομιζω τουλαχιστον αχαχ , ασε που ειμαι και υπερκαταναλωτικο ον !

Skouliki είπε...

Gi Gaga Kouni Beli ...
δεν ξερω αστρολογια καλο μου απλα σε μαιλ μου ερχονται και τα βαζω :)

Mistirios...
πολυ πιθανον και αυτο αχαχ
φιλια

koulpa...
το ταμπεραμεντο σου φταιει :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Για τον Κριό καλά τα λέει,τα λεφτά είναι για να τρώγονται,φρέσκα!!!

kikop80 είπε...

Εγώ ρε είμαι λάρτζας!!!
βαριέμαι να ασχοληθώ και ξοδεύω ακατάπαυστα!!!
Αμέ, τι?
:-DD
Καλησπέρες σκουλικάκιον!!!

MONKEYCOP είπε...

ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙ ΛΕΣ
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ
ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΩ!

Δραπέτης είπε...

Καρκίνοι και τα λεφτά στις τράπεζες!!!

Σταλαγματιά είπε...

χαχαχαχ
καλά τώρα να πω ή να μην πω πως λέει μπούρδες για τους Υδροχόους;
:)))
Καλά δεν το λέω :))))

Φιλιά πολλά σκουληκάκι

Mike είπε...

Δε φτανει που η σιχαμενη η Man. United εριξε 3 μεσα στο Μιλανο, στη βραδυνη περιηγηση μου στα διαφορα ιστολογια, φθανω εδω, σε ενα απ' τα καλυτερα blogοπαιδα :) αλλα.. μολις βλεπω τον τιτλο: "Ζωδια και οικονομια"...

... Πω ρε πουστη μου, ποσο χειροτερη μπορει να γινει η βραδια;;!
χαχχαχα!

Παντως ειδες τι λεει για σενα, ε;
"...τα ψώνια δεν είναι απαραίτητο το αγαπημένο τους σπορ"!!
χαχααχα!

Καλο ξημερωμα Skouliki :)

VAD είπε...

Τι μαθαίνω;;;Εγώ,ο Υδροχόος έχω την ικανότητα να κερδίζω πολλά χρήματα!!!Χα! Αν ειχα αυτή την ικανότητα,θα καθόμουν εδώ κάτω στου διαόλου τη μάνα;;; Ώρα να απολύσεις την ...αστρολόγα σου:)))

Σκορπινα είπε...

Λοιπόν!!!

Ως κλασσικός σκορπιός πρέπει να σου πω ότι η λέξη σταθερότητα δεν συνάδει με το ζωδιό μας, και σε καμία περίπτωση δεν ντρέπομαι να πω ότι "ΌΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ, ΤΑ ΘΥΣΙΑΖΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΓΟΒΕΣ"....

Φιλιά!

Γιώργος Τ. είπε...

Επιτέλους!! Πιστεύω στα ζώδια!! Χαχαχα! Με πέτυχε απόλυτα!! (Παρθένος)

Καλή Σαρακοστή!!!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Βλέπω οτι και σε μένα έπεσε διάνα!!
Έμαθα πως το..ταπεραμέντο μου λειτουργεί υπέρ των οικονομικών μου!!!
Τώρα εξηγείται γιατί με ερωτεύθηκε ο άντρας μου!!!

Skouliki είπε...

ΦΟΥΛΗ...
και ζεστα !!!

kikop80...
και ετσι να μεινεις , ειναι ωραιαο ο αντρας να ειναι κουβαρντας και η γυναικα ασφαλως

MONKEYCOP...
καλωςηρθες στην παρεα μας :)

Skouliki είπε...

Δραπέτης...
που εχεις κρυψει την βιλα !!

Σταλαγματια...
μωρε πες οτι θες χαχαχχα σαμπως εγω τα εγραψα :))

Mike...
το ειδα λιγο και εγω αυτο το ματς στο νοβα νομιζω ηταν
χαχαχαχ σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια

βασικα εγω ξοδευω εχω μανια με τα ψωνια τωρα απο που και ωσπου μοιαζω του παρθενου αγνωστο !
μαλλον στην χαρη !!!!!:)

Skouliki είπε...

VAD...
εσυ εισαι η εξωτικη περιπτωση του ζωδιου καλε :))

Σκορπινα...
ωωω και εσυ μανια με τα παπουτσια εε , εγω αγοραζω τονους μποτες απο την αλλη

Γιώργος Τ....
επισης !!! και εγω παρθενος αλλα ξοδευω βρε αδελφε καποιος να με σταματησει χιχι

Skouliki είπε...

NANTIA-BAD RELIGION 7...
για το φωτεινο σου ξανθο βρε κοπελα που ακτινοβολεις !!!

island είπε...

Μπορείς να μου δώσεις πολλά λεφτά να ξοδέψω αφού έτσι κάνουν όλοι οι Σκορπιοί; ;)

Marouli είπε...

Συμφωνω οτι πορευομαστε με οσα εχουμε οι ζυγοι, δεν ξεφευγουν απο τον προυπολογισμο οι ζυγοι, σπάνια μόνο..

Μαρουλοφιλακια!

zoyzoy είπε...

Μέσα έπεσες για τους Ταύρους δέν έχω να πω τίποτα!

Φιλιά θαλασσινά!

A-tsalos à la maison ... είπε...

ψεματα; εδω και δυο χρονια ολο ξοδευω και ξοδευω! καποιος να με σταματησει ..

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Με λέει παραδόπιστη ή κάνω λάθος????
Εγώ που δίνω και το εσώρουχό μου (αρκεί να μην είναι agent provocateur)??
Επίσης άσχετο, αλλά ο ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟΣ πρόλαβε στα σχόλια τον Ηφαιστίωνα...
Φιλί, φιλί, φιλί.

VAD είπε...

Eλα να δεις πάλι το...κατόρθωμά σου:)

Darthiir the Abban είπε...

Μούφα μούφα!

gourou9672 είπε...

ειναι ακριβως οπως τα λες....

και για τους διδυμους που ειμαι εγω..

και για τους υδροχοους που ξερω...

Parakmiako Ergaleio είπε...

Psemata auto gia tous Ixtheis! Egw lynw kai ta oikonomika twn allwn :P :P :P

Γιώργος Τ. είπε...

Χρόνια πολλά!!!!!! Ό,τι επιθυμείς!! Να σε χαιρόμαστε!!

marianefeli είπε...

Χρόνια πολλά γλυκούλι και από μένα!!! Να σε χαιρόμαστε!!! -)

Pantos kai emeis oi neroulades ydroxooi de leme oxi se liga euros... ouffff!!! -)

Η Ώρα του Τέλους είπε...

Ego sto diko mou zodio den to pisteuo apolita

kikop80 είπε...

Ωπ?
Τι χρόνια πολλά ακούω???
Γιορτάζεις σκουλικάκι???
Ή έχεις γενέθλια???
Χρόνια πολλάααα πάντως!!!
Να τα χιλιοεκατοστησεις και βάλε!!!
XE!!!
:-))

Skouliki είπε...

island..
καλε ασφαλως αλιμονο!!

Marouli...
εκτος αν εκτακτως καποιος τους κλεψει τα βρακια εε χαχαχα

zoyzoy...
φιλακι καλο σκ :)

Skouliki είπε...

A-tsalos à la maison ...
και εγω ομως σαν και εσενα !!

Αστρο - Συμμορίτες...
καλα μην το δινεις αλλο κρατα το και λιγο εβαλε κρυο χχαχα

VAD...
οκ οκ τσακιζομαι

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban
νατη παλι η αντιπολιτευση

gourou9672...
καλωςηρθες στην παρεα μας , μερσι αλλα εγω απλως τα ποσταρω αλλος τα γραφει μου ερχονται απλα σαν μαιλ

Parakmiako Ergaleio...
καλωςηρθες στη παρεα μας, αν παρω απο τον αδελφο μου μονιμως χανει δεξια και αριστερα λεφτα και πραγματα

Skouliki είπε...

Γιώργος Τ...
να σαι καλα σε ευχαριστω που το θυμηθηκες

marianefeli...
σε ευχαριστω κοριτσακι , ναι ετσι ειναι εχω ωροσκοπο και εγω υδροχοο

Η Ώρα του Τέλους...
καλως την και παλι :))

kikop80...
σε ευχαριστω πολυ , γιορτη ειναι :)

Darthiir the Abban είπε...

Μα γιατί η αλήθεια είναι πάντα στην αντιπολίτευση;;; !!!

;)

Skouliki είπε...

για μπουγιο!