Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2010

Αποκριάτικος Αρκάς

Bookmark and Share

33 σχόλια:

Σκορπινα είπε...

Αχ!
Και εγώ λέω να ντυθώ ξανθιά!:PPP

Best of the best ο Αρκάς!

Hfaistiwnas είπε...

Όπως πάντα τέλειος!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Οι Χαμηλές Πτήσεις είναι must!

Mike είπε...

Γουσταρουμε Αρκα με χιλια!!!!
Skouliki δινε στο... λαο Αρκα!

Την καλησπερα μου.

Ευρύνοος είπε...

Σκώληξ, μοναδικός Αρκάς!!

ειδικά ο Μοντεχρίστος που ουσιαστικά ίδια φάτσα και χιούμορ με τον γιό σπουργίτι έχει, καταπληκτικός!!

καλησπέρα :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλά νάταν το πουλί βιολί!!!! εχω και αυτόν τον τίτλο είναι πολύ επίκαιρος!!!

NdN είπε...

Εξαιρετικός ο Αρκάς όπως πάντα! Νομίζω ότι είναι από τους πιο ευφυής Ελληνες!

Mistirios είπε...

Δεν παίζεται ο τύπος!
(Καλό τριήμερο!)

fresco είπε...

arkas...apla akseperastos!!!

fillllia ;-)

stardust30 είπε...

Αρκάς = Religion .-

Σταλαγματιά είπε...

χχχαχχα
καλά φευγάτο το πτηνό :))))

Φιλια πολλά σκουληκάκι

Manolog3 είπε...

Θεος ο Αρκας!! :)

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Αρκάς for ever!!
Καλημέρα!!

Γιώργος Τ. είπε...

Κακόμοιρε πατέρα!!!!! Χαχαχα!!

kat. είπε...

εγώ θα το ξαναπώ και ας έχω γίνει γραφική!
δεν μου αρέσουν οι απόκριες!

island είπε...

Αρκάς ούμπερ άλες σκουλικάκι :)

Skouliki είπε...

Σκορπινα...
δεν θα εχεις και μεγαλη διαφορα αχααχααχ

Hfaistiwnas...
εννοειται !

Gi Gaga Kouni Beli...
λατρευω !!

Mike...
μαλιστα οτι !! πειτε

Skouliki είπε...

Ευρύνοος...
δεν τον αλλαζω με τιποτα και εγω μιλαμε γαι απιστευτο χιουμορ

ΦΟΥΛΗ...
ερχομαι να δωωω

NdN...
ετσι ειναι και παντα μα πανατα επικαιρος

Skouliki είπε...

Mistirios...
επισης καλες αποκριες

fresco, stardust30, Σταλαγματιά ..
φιλακια παιδια καλο σκ και καλες αποκριες

Skouliki είπε...

Manolog, NANTIA, Γιώργος Τ...
ειναι απο τα πρωτα βιβλια που πηρα και γελαγα σαν χαχη μονη μου

kat...
ααα ουτε εμενα που αρεσουν παντως

island...
ετσι !!! φιλι

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Γεια σου σκουλικοαρκίδιον.
Καλές αποκριές και καλό τριήμερο.
Και το νου σου μη ντυθείς σκουλίκι, χα,χα,χα!!

marianefeli είπε...

Καλό!!! Εγώ λέω να ντυθώ τσοπάνα!!!! Χιχιχιχιχι!!

Χαιρετώ γλυκό μου σκουληκάκι!!!

συνvεφάκι είπε...

Χα χα χα χα .Απίστευτος ο Αρκάς.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Σκουλήκι μάλλον έχασες το δρόμο! είναι να μην μου τάξεις χα χα!!!
καλημέρα

Και λοιπόν;E allora? είπε...

όσες φορές και να τον διαβάσω δεν το βαριέμαι!!!!
Καλά κούλουμα!!!!Καλή σαρακοστή

xxxx

Εύα Παραδείσου είπε...

Skoulikaki μου Καλή Σαρακοστή καλό τριήμερο να περάσεις καλά, άραγε τι θα ντυθείς; Θα πετάξεις αετό; Πολλά πολλά φιλάκια στα γλυκά σου μαγουλάκια.

αστροσφίγγ@ είπε...

www.astrogossip.gr Όταν η αστρολογία γίνεται παιχνίδι και όταν η Αστροσφίγγα επιστρέφει. Καλή σου ημέρα!

Estella είπε...

Καλή Σαρακοστή! Πολύ γέλιο ο Αρκάς :P Να σαι καλά ;)

Skouliki είπε...

Αστρο - Συμμορίτες...
να στε καλα παιδια

marianefeli...
χααχαχ καλο θα εχει επιτυχια

συνvεφάκι...
καλημερα κοριτσι

Skouliki είπε...

ΦΟΥΛΗ...
οχι βρε χαχα καλα παω !!

Και λοιπόν;E allora?...
επισης κοριτσι ελπιζω να περασες ομορφα

Εύα Παραδείσου...
δεν ντυνομαιεγω κοριτσι ουτε πεταω αετο βασικα δεν ειμαι πολυ φαν ολων αυτων

Skouliki είπε...

αστροσφίγγ@...
καλη μερα καλωςηρθες

Estella...
επισης φιλακια πολλα

Εύα Παραδείσου είπε...

Skoulikaki μου καλά κάνεις όλο το χρόνο οι περισσότεροι ντυμένοι είμαστε ας εξαιρέσουμε και μια μέρα :D

Skouliki είπε...

χαχαχ καπως ετσι