Κυριακή, 10 Ιανουαρίου 2010

Blog Sunshine award...


H Και λοιπόν;Και συνεπώς; , η Estella, η This is me και Οι Συμμορίτες μου έδωσαν το βραβείο " Sunshine award " στο Skouliki Fan Club , ο VORTICES και η Libertas στο Skouliki Underground

Τους ευχαριστώ όλους πολύ !

Καθώς έχω μόνο 12 να επιλέξω βάση των κανονισμών με τυχαία σειρά θα προτείνω τους :
ΑΣΠΑΣΤΌΣ, Gi Gaga Kouni Beli, Ο SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS Ο JKOK, Estella , Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΜΟΥ, ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΚΑΝΕΛΑΣ, Venus On Fire, Griniariko marouli, o kipos tou Theo, Σκέτη Γλύκα, Καθημερινές ιστορίες: χαμογελάστε παρακαλώ!, ΠΑΡΑΤΡΙΧΑ




* όλα τα βραβεία υπάρχουν εδώ Skouliki Fan Club - Blog Awards

Bookmark and Share

33 σχόλια:

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Ευχαριστώ! Τσιμπήθηκε!

koulpa είπε...

xaxaxa πάντα άξιο πολυβραβεβμένο μας σκουλικακιιιι :):)
καλησπερούδιαααα :):)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.

Venus είπε...

Χίλια ευχαριστώ για το βραβείο.

Πάω να το κάνω ανάρτηση άμεσα.

Φιλιά πολλά Σκουληκάκι μου.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλησπέρα σκουληκάκι μπράβο βρε...

Skouliki είπε...

Gi Gaga Kouni Beli...
και πολυ καλα εκανες !!

koulpa...
καλημερα, γεμισαμε παλι

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
να σαι καλα , καλημερες

Skouliki είπε...

Venus...
παρακαλω να σαι καλα !

ΦΟΥΛΗ...
καλημερα κοριτσακι και σε σενα
ξερω οτι δεν θες βραεια εσυ αλλιως θα σε ειχα μεσα

irthe_h_pitsa είπε...

Συγχαρητήρια σκουλήκι μου! Πάντα τέτοια! :))

Σταλαγματιά είπε...

Ευχαρσιστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σκουληκάκι μου!!

αααα καλά με πήρε το ψώνιο μου και είδες δεν σου είπα συγχαρητήρια για το βραβείο σου :))))))

Φιλιά πολλά !!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Σκουλίκι μου το αξίζεις και με το παραπάνω!

Εμένα τώρα τι με ήθελες και μάλιστα... σημαιοφόρο;
:-)))
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και με τιμάς.

Χαίρομαι που μέσω της απονομής σου μου δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσω νέες αξιόλογες σελίδες

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

VAD είπε...

Tο αριστερό θα...μετεξελιχθεί σε λουλούδι;:))))

Darthiir the Abban είπε...

Τα λελουδικά αγαπιούνται στη λιακάδα;

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ξέρω και σε ευχαριστώ ,με βγάζεις από τη δύσκολη θέση, του να κάθομαι να εξηγώ..
φιλιά μικρό μου...

Δέσποινα είπε...

Μπράβο, Σκουληκάκι μου, όσα βραβεία και να πάρεις σου αξίζουν!Καλή Χρονιά!

Dreamy Cloud είπε...

Μεγειά το βραβειάκι Skoulikion!! Φιλάκια :)

Skouliki είπε...

irthe_h_pitsa...
μερσι ..αν και τα βραβεια εξω μετρανε αλλα αφου αποκλειεται να παρω ποτε εξω ας χαρω με δαυτα αχαχα

Σταλαγματια..
παρακαλω , εγω ειμαι γνωστο ψωνιο οποτε !!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ...
ετσι ετσι ..με τοσους γλαρους κυκλοφορεις δεν παιρνας απαρατηρητη

Skouliki είπε...

VAD..
το ελπιζω αλλιως πολλα θα σκεφτω !!

Darthiir the Abban...
ειναι πλατωνικος ερωτας κατι σαν το μπρικι και το κουταλακι

ΦΟΥΛΗ...
δεν υπαρχει λογος....καμια φορα και εμενα με κουραζουν αλλα τα θεωρω fan and game οποτε...ξερεις να περνα η ωρα

Skouliki είπε...

Δέσποινα...
ευχαριστω δεσποινακι καλη χρονια και σε σενα :)

Dreamy Cloud...
σε μερσω ταμαλα !:)

Marouli είπε...

Σκουλικακι μου! Παντα τετοια! Να εισαι γεματη στα βραβειαααααααααα! Σ'ευχαριστω πολυ που μου το δινεις!! Αχ θα κλαψω απο την συγκινηση, το νιωθω ερχεται το δακρυ..

Μαρουλοφιλακια!

Σκορπινα είπε...

Άντε και άλλο βραβείο στη συλλογή σου!

Εύχομαι να έχεις μια όμορφη και δημιουργική χρονιά!

Φιλιά!

Fri είπε...

Ευχαριστώ! Θα αναρτηθεί άμεσα...
Σε φιλώ σταυρωτά :)

Skouliki είπε...

Marouli...
OXIIIIIII Μην κλαψεις !!! συγκρατησου αχαχαχ

Σκορπινα...
επισης κοριτσακι και ευσ :)

Fri...
να σαι καλα
φιλακια

island είπε...

Τί σημαίνει pansy;;;

Skouliki είπε...

island ...
ειναι ενα ειδος βιολετας νομίζω μοβ αλλα χρησιμοποιηται και σαν βρισια
σημαινει "αδελφη"

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Πάντα να βραβεύεσαι όχι γιατί το επιζητάς αλλά γιατί το αξίζεις με τον τρόπο σου.
Χαιρόμαστε πολύ που αυτός ο κύκλος συνεχίζει αμείωτα.

ιωαννα-carino είπε...

σκουλικι πωσ θα διαφημισω εδω το μπλογκ μου καιπου ακριβως τι πρεπει να κανω?

Skouliki είπε...

Αστρο - Συμμορίτες...
και εσεις παιδια συνεχιστε ετσι !

ιωαννα-carino...
ιωαννα δεν εννοουσα εδω ,
κατα λαθος ξεχασα να σου δωδω το λινκ..παω τωρα να στο αφησω στο blog σου

zoyzoy είπε...

Αξίζεις όλα τα βραβεία του κόσμου.

*Οχι όμως και το αριστερό λουλούδι:))

Φιλιά θαλασσινά!!

Skouliki είπε...

ευχαριστω :))))))))))))))))))

Εύα Παραδείσου είπε...

Γλυκό και ευρηματικό skoulikaki σ΄ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες για το λουλούδι. Το ξέρω ότι έχεις ευγενή αισθήματα στην καρδούλα σου.

Skouliki είπε...

παρακαλω ευακι νασαι καλα

founio είπε...

Μπράβο!!!

Skouliki είπε...

ευχαριστωωωωωω