Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2010

Να σου πω τον καφέ ?...




Bookmark and Share

47 σχόλια:

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλά ε!! Το μεσαίο φλυτζάνι είναι τόσο κατατοπιστικό που δεν χρειάζεται να έχει κανείς ταλέντο.. χα,χα,χα!!!
Απίστευτη.
ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

Mike είπε...

Χαχααχαχα!!
Οχι ιδιαιτερα αισιοδοξα μηνυματα ε;

Καλη σου μερα Skouliki, ελπιζω να εχουμε καλυτερη τυχη απο αυτην... του καφε που μας σερβιρεις!

Hfaistiwnas είπε...

λολολ είναι τόσο ενημερωτικός!
Καλημέρα!

kikop80 είπε...

Μα τι να πεις??
Τα λένε από μόνα τους οι καφεδες!!!
Καλημέρα σκουλικόπουλο!!!!
:-DD

Darthiir the Abban είπε...

Ο πεινασμένος... καφέδες ονειρεύεται!

>:)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

γύρνα το φλυτζάνι κι έρχομαι!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλά... εσύ πρέπει να είσαι απίστευτα χαρούμενος άνθρωπος
Καλό σου μεσημέρι!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Skouliki είπε...

Αστρο - Συμμορίτες...
ναι ναι εννοεις οτι φαινεται οτι προκυτε για μπεκατσα εεε??? χιχιιχ

Mike...
χαχαχχα για αντρες ναι για γυναικες παλι ειναι εντελως αισιοδοξο !

Hfaistiwnas...
καλημερα..αλιμονο καφε απο τα χερακια μου που λενε

Skouliki είπε...

kikop80...
καλυτερα να κανεις σε αυτην την περιπτωση :)

Darthiir the Abban...
δεν ειναι ο δικος μου !!!! καφες
εμενα ο καφες μου πανω εχει τον ντε νιρο !

Skouliki είπε...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα...
χαχαχ σε επεισα ετσι αχαχχα


ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ...
ναι αλλα ειμαι και γκρινιαρα και σπαστικα και ψωνιο !! :)))

Raven είπε...

Βασικά, αυτές οι εικόνες, έτσι ακριβώς όπως τις βλέπει κάποιος, θα μπορούσε να είναι η ιστορία μιας κοπέλας-γυναίκας που (για να το πω κομψά)... δεν έχει δει χαρά ακόμα.

Ας το κοιτάξουμε ως εξής:
Πρώτη εικόνα -> ΠΡΙΝ (κατίφια, μιζέρια, ηλίθιο ύφος)
Δεύτερη εικόνα -> (αυτονόητο)
Τρίτη εικόνα -> ΜΕΤΑ (χαμόγελο χαζής ευτυχίας και αίσθηση πληρότητας)

Skouliki είπε...

raven ...
εσυ πιστευεις τυχαια οτι τα εβαλα ετσι αχαχααχαχααχαχ

Raven είπε...

ΠΟΣΟ έξυπνη είμαι που το έπιασα αμέσως;

Έχω μάθει το ανώμαλο μυαλουδάκι σου... Σκουλήκι.

:)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Εγώ θέλω το καπουτσίνο,για αρχη μετά τον Ελληνικό....χαχα
Φιλιά πολλά...

Aggelos Spyrou είπε...

Μάθε τέχνη κι άστην-ε!

zekia είπε...

θυμάμαι τη γιαγιά μου που παρατηρούσε τις φουσκάλες στον ελληνικό... αλλά είδες πόσο έχει εξελιχθεί το θέμα τώρα;;

Δραπέτης είπε...

Καλισπέρα!!! Εκτός απο φλυτζάνι τι άλλο λές?

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Μέχρι κι ο καφές σε πήρε χαμπάρι σκουλήκω μου! Ο μεσαίος θέλει να σου πει κάτι ή είναι ιδέα μου? :PP

Crazy Tourists είπε...

Καφές με τον Ντε Νίρο...Χμμμμ!! Έναν Σον Κόνερι παρακαλώ!!

Τρελοτουρίστρια

Από μικρό κι από τρελό είπε...

απιστευτες φωτοοος!!!!
πίνω ελληνικό καφέ κ εμένα ποτέ δε μου έχει γίνει τετοιο σχεδιάκι με τις φουσκαλίτσες :(



χιχιχι!


σματςςς!

zoyzoy είπε...

Να μου δείξεις πως το φτιάχνεις τον "ελληνικό έτσι" να τον σερβίρω σε κάτι "κοπέλες":))

Τα θαλασσινά μου φιλιά !!

Leviathan είπε...

xaxa foveres oles oi fotos!!!!! kalisperaaaaa! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ ΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ;ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!!!ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΚΑΦΕΔΕΣ;;

Dreamy Cloud είπε...

Μια μικρή ιστοριούλα καφέ ξετυλίγεται!! :) Φιλάκια πολλά!!

Side21 είπε...

Αααααααα εδώ έχει ...
πέσει μοντάζ του κερατά !!!

VAD είπε...

Μα και στον καφέ μέσα η αχόρταγη αυτό βλέπει;:))

Γιώργος Τ. είπε...

Πάντως, από το "μεγάλη πόρτα θα διαβείς" είναι σαφώς πιο κατατοπιστικά!!

Darthiir the Abban είπε...

Σε πιό έργο;

kat. είπε...

βουλομένο γράμμα διαβάζεις!

KitsosMitsos είπε...

Μετά το κόκκαλα έχει ο καφές, ορίστε και η νέα έκδοση! Χαχαχα!

Skouliki είπε...

Raven...
Πολυ εξυπνη ομολογω !!!!!!!!!!!
εισαι θεα !!

ΦΟΥΛΗ...
εφτασε! λες να σε πιασει και ο νες ?!

Aggelos Spyrou...
ακριβως, παντως πλακα πλακα θα ηθελα να ξερω πως τα λενε ολοι αυτοι :)

Skouliki είπε...

zekia...
κατα πολυ,εδω στο φλυτζανι βασιζονται ολοκληρες σχεσεις , τρεχουν οι γυναικες αχαχαχ

Δραπέτης...
τα αβγα !! :)

GiGagaKouniBeli...
θελει απλα να μου τονιζει την χαρα της καθημερινης ζωης σε συνδυασμο με την γλυκητητα της αφροκρεμας

Skouliki είπε...

Crazy Tourists...
τι να κανω εχω τρελες αδυναμιες
φιλακια

Από μικρό κι από τρελό...
χαχχα ειναι θεμα πως να το βαλεις απο το μπρικι στο φλυτζανι
οπως και με τον αφρο της μπυρας

zoyzoy...
ναι ναι να σε μαθω τρομαρα μου
ενα αβγο δεν ξερω να βρασω ο καφες με μαρανε αχαχ

Skouliki είπε...

Leviathan...
καλως τον καλησπερα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
ναι εχω ταλεντο στην καφεινη
ντοινγκ !

Dreamy Cloud...
ναι καλε μια ιστορια αγαπης !!

Skouliki είπε...

Side21...
ε καλα την δουλεια μου δεν γνωριζω αχαχαχα ακριβως !

VAD...
ειδες θελει η χαρα ν ακρυφτει που λεμε αχαχαχ

Γιώργος Τ....
χαχαχ εξαρταται την πορτα
μου θυμισες ενα τρελο σκηνικο με κατι τυπισσες που μου ειχαν πει οτι ειμαι ουρανια και ηρθα να σωσω τον κοσμο ...ντοινγκ !!

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban...
σε ολα ειναι υπερπαραγωγη

kat...
ε τι μπρικια κολλαμε ?!

KitsosMitsos...
ακριβως !! ο καφες πλεον εχει μονο ματακια !! χιχι

marianefeli είπε...

Δεν τους μπορώ τους ελληνικούς, μου τσουρουφλίζουν την γλώσσα, αλλά ο καφές είναι αδυναμία μου!!!

Έχεις βραβείο από μένα για σένα!!

fresco είπε...

fantasou na sou serviroun twra to deftero kafe...ELEOS!!!

xaxaxaxa!!!

filia
byeee;-)

Dokimos είπε...

kala, den therapeuesai me tpt esy, xexe!!
akoma k sto flytzani tu kafe brhkes pikantikes leptomereies... :)

NdN είπε...

Κοίτα αν είναι να μου βγάλεις κανέναν σαν αυτόν στο δεύτερο φλυτζάνι, άσε δεν έρχομαι!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

χαχαχ βάλε δημοσκόπηση ποιο απ΄τους 2 καφέδες θέλουν να τους διαβάσουν :)))

καλημερούδια
χχχχχχ

Skouliki είπε...

marianefeli...
καλωςτην σου εχω στειλει και παλιοτερα και τωρα μαιλ σε αυτο που εχεις στο προφιλ σου οτι δεν μπορω να αναρτησω σχολιο στο μπλγοκ σου , δεν εμφανιζεται σωστα η φορμα σχολιων θα πρεπει απο τις ρυθμισεις να την αλλαξεις
τα μαιλ σου δεν τα βλεπεις ?
φιλακια και ευχαριστω για το βραβειο (αν και δεν εχει η σελιδα μου να κανει με παιδακια)

fresco...
τωρα τωρα ειαμι δουλεια δεν γινεται αχαχαχ

Dokimos...
παντου βρισκω εγω αυτα που θελω :)))

Skouliki είπε...

NdN...
καλε οχι σε σενα θα ειναι κατι αλλο αχαχαχα μην τρομαζεις !!!

Και λοιπόν;E allora?...
ελπιζω να μην εχω αποχη στην διαδικασια :)

eirini είπε...

χαχαχαχα...άπαιχτο το μεσαίο φλυτζάνι!!! Αν είναι να λες τέτοιο καφέ... ακούμε με προσοχή!!!
Καλημέρα!!!

Skouliki είπε...

χαχαχ ναι μαζευτηκε κοινο !!

matriga είπε...

Γλυκιά μου Dora, ήρθα να σου πω καλό μήνα!
Τι καφές είναι αυτός που λες; lol
Είσαι φοβερή.
Να είσαι πάντα καλά!
Φιλάκια :))

the BluElephant είπε...

βλέποντας το δεύτερο φλιτζάνι, πολλά λεφτά θα πάρεις....χεχεχεχεχεχε