Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2010

Ανέκδοτο για ξανθούς...


Τρεις Ευρωπαίοι επιχειρηματίες τα πίνουν σ’ ένα μπαρ και συζητάνε πόσο χαζές είναι οι γυναίκες τους.

Λέει ο πρώτος: «Η δικιά μου είναι εντελώς χαζή. Την προηγούμενη εβδομάδα. Πήγε στο σούπερ μάρκετ κι αγόρασε 300 ευρώ κρέας γιατί ήταν σε προσφορά και δεν έχουμε καν κατάψυξη για να το βάλουμε.»

Ο δεύτερος συμφωνεί ότι αυτή ακούγεται πολύ χαζή αλλά επιμένει ότι η δικιά του είναι πιο στόκος. « Ακριβώς πριν μια βδομάδα πήγε και ξόδεψε 17 . 000 ευρώ για να πάρει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και δεν ξέρει καννα οδηγεί!»

Ο τρίτος, ο ξανθός, κουνάει το κεφάλι του σκεπτικά και συμφωνεί ότι και οι δύο σύζυγοι των φίλων του είναι βούρλα, αλλά πιστεύει ότι η δικιά του τις ξεπερνάει.«Κάθε φορά που το σκέφτομαι με πιάνουν τα γέλια», λέει.«Την προηγούμενη εβδομάδα η γυναίκα μου έφυγε για διακοπές στην Ελλάδα.

Την παρακολούθησα που έφτιαχνε τις βαλίτσες της και πρέπει να πήρε τουλάχιστον πέντε πακέτα με προφυλακτικά μαζί της…. Και δεν έχει καν πουλί ! »



σημ. στο Underground σήμερα "Music for Relief για την Αϊτη"

Bookmark and Share

36 σχόλια:

fresco είπε...

:-DDD

αλλά μιλάμε για πολλλλλύ stupid!

μου θυμίζει τον τύπο που λέει στους φίλους του: "Παιδιά, το σπέρμα μου πρέπει να είναι πραγματικά πολύ δυνατό! 1.5 μήνα τα έχω με την κοπέλα μου και αυτή σήμερα μου ανακοίνωσε ότι είναι 3 μηνών έγγυος"

:-DDD

φιλιά
byeee;-)

Hfaistiwnas είπε...

ιιιι πόσο ξανθός μπορεί να είσαι;;; χαχαχαχα!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Α καλά...

Dreamy Cloud είπε...

χαχαχα Το'χει κάψει απο γεννησιμιού του αυτός... Φιλάκια!!

koulpa είπε...

xaxaxa αμαν.. τον αγαθό άνθρωπο αμέσως να τον πήτε χαζο.. :):)
καληνυχτούδια καλή κυριακή πλεον :):)

Dokimos είπε...

Trexte oi leuteres, kelepouri o typos!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα η μέρα ξεκίνησε με ντεκαπαζ γέλιου !!!

Darthiir the Abban είπε...

Γι' αυτό ή έρμη ήρθε να με επισκεφτεί...

Venus είπε...

Χαχαχαχ!!!!!!!

Σωστή η γυνή ! Και που θα πάει να περάσει καλά? Στο Ελλαδιστάν.
Καλή σας μέρα.

Και λοιπόν;E allora? είπε...

τι κάνει ένας ξανθός γυμνός στο μπαλκόνι;
του'παν να χύσει έξω

:))))

καλημερούδια
χχχχ

Nikos.Lioliopoulos είπε...

χοχοχο Η εκδίκηση της ξανθιάς!!!

zoyzoy είπε...

Οι ξανθιές εκδικούνται και καλά κάνουν!
Βρε πας και είσαι ξανθιά??

Φιλιά θαλασσινά!!

Ευρύνοος είπε...

Τελικά παίζουν ρόλο οι χρωματικές απολήξεις μας;

ευτυχώς δέν είμαι ξανθός..
προς το καστανομπορντωπορτοκαλοκοκκινομελαχρινός φέρνω..

πσσσσσσσσσσσςςςςςςςςς τί έγραψα πάλι..

καλησπέρα σκώληξ :)

Marouli είπε...

Αχαχαχαχαχαχαχα!!! Πολυ καλο!! Τελικα οταν το μυαλο δεν λειτουργει..

Μαρουλοφιλακια!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

xe xe!!!ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΜΕ ΞΑΝΘΟΥΣ;ΜΠΑ ΟΙ ΞΑΝΘΙΕΣ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΥΤΑ.

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Skouliki είπε...

fresco...
aκριβως αυτο φιλε μου αχαχχα

Hfaistiwnas...
οσο δεν παει προφανως χιχιι

Gi Gaga Kouni Beli...
καλα κρασια

Dreamy Cloud...
τελικα τα γονιδια παιζουν τραγικο ρολο !

Skouliki είπε...

koulpa...
δεν τον λες και αινσταιν εεεεε?

Dokimos...
μωρε τρεχωωωωω δεν τρεχωωωωω

ΦΟΥΛΗ...
ηταν φυτικη η βαφη ελπιζω

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban...
εσυ εισαι η κοτρωνα του σκανδαλου λοιπον ??

Venus...
ειπε να προσεξει λιγο αφου η επιλογη της στον συζυγο δεν πετυχε

Και λοιπόν;E allora?...
χαχαχαχα ε ναι !!! θα παρουμε το αιμα μας πισω

Skouliki είπε...

Nikos.Lioliopoulos...
επιτελους ναι !!!

zoyzoy...
καστανοξανθη ειμαι αχαχχα αλλα τα βαφω μαυρα πολλα χρονια τωρα

Ευρύνοος...
ουτε να το πω δεν μπορω αχαχχα
πανω κατω εχεις αυτην την αποχρωση ?
αχαχχα

Skouliki είπε...

Marouli...
αυτο λεω και εγω αλλα μου λενε αλλα :))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
αραγε υπαρχει ανεκδοτο με ποντιο ξανθο ?

Γιώργος Τ. είπε...

Καλημέρα!!! Λες και οι ξανθοί να έχουν το "μικρόβιο"???

zekia είπε...

εννοείται πως έλληνας θα το χει γράψει το ανέκδοτο! στάνταρ!

Μάτα είπε...

Επιτέλους!!!!!Κι ένα ανέκδοτο για ξναθούς! Πολύ καλό σκουληκάκι μας! Καλή σου εβδομάδα!

Skouliki είπε...

Γιώργος Τ...
διολου απιθανο χιχιχ

zekia...
χαχα λες ? μπορει

Μάτα...
μερσι καλη εβδομαδα να εχουμε φιλακι

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Εδώ ξανθιά.
Οι ξανθοί δεν με αφορούν, άρα είμαι καλυμμένη.
Φιλιά πάρα πολύ αγαπημένο μας.

kat. είπε...

ντουπ!

Olga είπε...

χαχαχαχαχα.... Πολύ κάψιμοοοοο!!!

Μάκιαααα!!

Radio Marconi είπε...

Πέντε μόνο? Για μέρα θα ερχόταν???

ele είπε...

Και μετά έλεγε ότι εγώ είμαι 'ξανθιά'.... Υπάρχουν και χειρότερα...
Τα τηγανιτά φιλιά μου!@

korinoskilo είπε...

ε μα επιτελους!!!
και νομιζω οτι αυτοι λενε περισσοτερα:ρρρρ


καλησπερες κοριτσι :)

Skouliki είπε...

Αστρο - Συμμορίτες...
χααχα ενταξει σωνεσαι τα εχει μελι εσυ ..βλεπεις ειπα μελι !! οχι κομοδινι !!!

kat...
καλα πηγε ετσι :)

Olga...
δεν σωνεται με τιποτα !

Skouliki είπε...

Radio Marconi...
σιγα να μην ερχοταν και 1 ωρα :))

ele...
μα σαφως φαντασου την διπλη ατυχια και ποντιος και ξανθος ααχαχ

korinoskilo...
ναι καλεεεε κατσε να δεις και θα αλλαξει η ιστορια θα γινει μοδα τα ανεκδοτα με ξανθους

Εύα Παραδείσου είπε...

Μπορεί να επιστρέψει όμως με ένα :D

Skouliki είπε...

χαχχα σωστο και αυτο

KitsosMitsos είπε...

Δεν μας το'πες εγκαίρως να την περιμένουμε στο αεροδρόμιο! Χαχαχα!

Skouliki είπε...

χαχαχαχαχ τι σκεφτηκες παλι ρε συ