Τετάρτη, 6 Ιανουαρίου 2010

Ζώδια και ατάκες...


ΚΡΙΟΣ

Όλα εγώ τα κάνω..

ΤΑΥΡΟΣ
Μη μου μιλάς εμένα έτσι!

ΔΙΔΥΜΟΙ
Καλά μωρέ μην κάνεις έτσι. Τόσο σοβαρό είναι;

ΚΑΡΚΙΝΟΣ
Κάθε πέρσι και καλύτερα...

ΛΕΩΝ
Μου κάνεις μια χάρη;

ΠΑΡΘΕΝΟΣ
Τι θα'λεγες να μαζεύαμε λίγο το δωμάτιο;

ΖΥΓΟΣ

Άμπε μπα μπλομ του κείθε μπλομ...

ΣΚΟΡΠΙΟΣ

Αγάπη μου, φιλαράκι μου, αϊ στο καλό, με γράφεις;

ΤΟΞΟΤΗΣ

Σημασία έχει το ταξίδι...

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Μήπως είναι πολύ ακριβό;

ΥΔΡΟΧΟΟΣ
Αν ήμουν εγώ Πρωθυπουργός...

ΙΧΘΥΕΣ
Αχ, δεν το είχα σκεφτεί αυτό...



σημ. το κείμενο το έλαβα με mail/πηγή: pamakhouse.gr

σημ. στο Underground σήμερα " Η καλύτερη ατάκα του 2009 "

Bookmark and Share

39 σχόλια:

koulpa είπε...

xaxaxa Αγάπη μου, φιλαράκι μου, αϊ στο καλό, με γράφεις;
ως σκορπιός το αποποιούμαι.. σθεναρά.. :):)
καληνυχτούδιαααα :):)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Όλα εγώ τα κάνω..
Κάποιος να με βοηθήσει καλεεεεε!!

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!!!
Ακόμη θα τα βγάζω για να δω ποιός θα βγει! λολολ!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Κι εγώ σαν τη Φούλη! Δεν ξέρω τι θέλω και δε θα ησυχάσω αν δε το αποκτήσω!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

ΖΥΓΟΣ
Άμπε μπα μπλομ του κείθε μπλομ...ψέεεεεεεεμματα!!!!

Leviathan είπε...

vre tou zigou de ti katalava... :) filiaaaa kai kali xronia!!!! :)

homemade είπε...

αχ δεν τοχα σκεφτεί.....
καλη σου χρονιά με υγεία και χαρά...νάσαι ΄καλά

mahler76 είπε...

κλασικά ο Ζυγός χαχαχαχαχα

Skouliki είπε...

koulpa...
χαχααχα δεν θες να το παραδεχτεις μαλλον εεεε

ΦΟΥΛΗ...
εγω !! σαν παρθενος ολο δουλειες κανω το νυχι με μαρανε !!

Hfaistiwnas...
χαχχααχ καλη τυχη !

Skouliki είπε...

Gi Gaga Kouni Beli...
να σου δωσω ενα φαρασι και μια σκουπα να δουμε αν θα σου αρεσουν :))))

Και λοιπόν;E allora?...
μην τρως οταν τα "βγαζεις" λεμε
φτου και παμε !!

Leviathan...
οτι και καλα ειναι παιχνιδιαρης κτλ κτλ κτλ τρεις λαλουν και δυο χορευουν δηλαδη

Skouliki είπε...

Homemade...
επισης χρονια πολλα

mahler76...
ναι ναι στον κοσμο του

Dreamy Cloud είπε...

Mέσα έπεσε!! :ΡΡ Φιλάκια!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Το φαρασόσκουπο πού κολλάει εδώ βρε?

eirini είπε...

χαχαχα...δίκιο έχεις για τους Ταύρους!
Καλή χρονιά Σκουλίκι!!! Εύχομαι τα καλύτερα για το 2010!
Φιλιά πολλά!!!

Skouliki είπε...

Dreamy Cloud...
καλησπερα :))

Gi Gaga Kouni Beli ...
ειπα να πω τον πονο μου και εγω σε καποιον μπας και θελει να κανει τις δουλειες που επρεπε να ειχα κανει εγω!

eirini...
φιλακια ειρηνη χρονια πολλα

korinoskilo είπε...

τελικα εγω ειμαι ο οροσκοπος μου ... σημασια εχει το ταξιδι .... γιατι απο το να σκεφτομαι τπτ αλλο :ρρ


καληηηηηηηηηηηηηηη χρονια και απο εδω

Σταλαγματιά είπε...

Αν ήμουν εγώ Πρωθυπουργός...


Μην το γελάς το έχω πει πολλές φορές :)))

Καλό βράδυ σκουληκάκι

zekia είπε...

χαχαα μου θύμισες αυτό το ανέκδοτο
http://www.youtube.com/watch?v=sTFo6Kpsovo
με τη γελοιογραφία! φιλιά!

Γιώργος Τ. είπε...

Ένστασις!!!!! Έλα να ρίξεις μια ματιά στο δωμάτιό μου (με την καλή έννοια!!!)... Παρθένος είμαι!!!!

Skouliki είπε...

korinoskilo...
νομιζω οτι παιζει μεγαλο ρολο ο ωροσκοπος ναι
φιλακια

Σταλαγματιά...
αντε ντε γινε!!!!! να εχω και μια γνωστη να της ζηταω χαρες γιατι καλυτερη ειναι η ντορα απο σενα χααχ

zekia...
χαχααχχα καλο !!!

Γιώργος Τ....
ναι αλλα εισαι και αντρας !!!
αχαχ οποτε υπερισχυει !!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλά, του Υδροχόου δεν παίζεται!!
Ωραίες οι ατάκες, μας έδωσες ιδέα να βγάλουμε κι εμείς κάποια στιγμή!!
Επίσης να χαίρεσαι όσους αγαπάς σήμερα και να είσαι πάντα ευτυχισμένη.
Φιλιά.

Και λοιπόν;E allora? είπε...

έχεις δώρο!!!!κόπιασε....

Skouliki είπε...

Αστρο - Συμμορίτες...
εχω πειρα με τους υδροχοους
τοσους εχω γυρω μου :)))

Και λοιπόν;E allora?...
τσακιζομαι καλε !!

Darthiir the Abban είπε...

Αποκλείεται να χρησιμοποιούσα κάτι τόσο ευγενικό όσο το "άει στο καλό"!!!

Raven είπε...

ΟΛΑ τα σκέφτομαι, επειδή ως γνωστόν, εμείς τα ψάρια, είμαστε τετραπέρατα, πανέμορφα και παντογνώστες :Ρ

Μπλακσαντ είπε...

χαχαχα!! αλλα δεν καταλαβα γιατι στους Αιγοκερους τετοια?? Αιγοκερως ειμαι και διαφωνω!!
Καλη σου χρονια! Κλασικα τα αρθρα σου σκιζουνε κωλους, συνεχισε

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban..
ξερω εσυ εισαι μιλια πιο μπρουταλ!

Raven...
καλα μονο αυτα !!!! και βαλε !!!
θεε μου γιατι ?!

Μπλακσαντ...
αχαχαχ ακου σκιζουν :))
ειναι οι αιγοκεροι σκεπτομενοι ανθρωποι (δεν θα πω τσιγκουνηδες)

the_lone_deranger είπε...

Το "Αμπε μπα μπλομ" του ζυγού νομίζω πως σαρκάζει την αναποφασηστικότητά τους.
Εγώ δεν πιάνω Ταύρο, Λέοντα και Καρκίνο (εκτός κι αν η ατάκα μπήκε για να δείξει πως είναι λίγο γκρινιάρηδες)
Ας μου εξηγήσει κάποιος ! :/
:D

the_lone_deranger είπε...

Γιώργος Τ. αυτό το "με την καλή έννοια" ήταν όλα τα λευτά!! Χαχαχα

συνvεφάκι είπε...

Μη μου μιλάς εμένα έτσι.Έχει μεγάλη δόση αλήθειας πρέπει να το παραδεχτώ.Αλλά δεν φταίω εγώ το ζωδιό μου.

NdN είπε...

Για τους Αιγόκερους δεν είναι σωστό, το αποποιούμαι και εγώ. Δεν ασχολούμαστε με χρηματικά θέματα, είμαστε υπεράνω!

Καλό ΣΚ!

Estella είπε...

Καλά αυτο με το "τοσο σοβαρό ειναι;" το λέω συνέχεια... Συν το: "έλα ρε σιγά..." "σιγα μωρέ..." "και τι έγινε;" "ε καλα δε τρέχει τίποτα χέστηκε η Φατμέ στο γυαλιτζαμί..."και λοιπές παραλαγές... :P Φιλιά σκουλικάκι

Skouliki είπε...

the_lone_deranger...
ειναι ατακες με χιουμοριστικη δοση
καλημεα :)

συνvεφάκι...
ναι ναι για ολα το ζωδιο φταιει δεν το συζηταω ...οπωςδηποτε !!

NdN...
σαφως καλε ..απλα εγω πειραζει που γελαω χαχχαα φιλια

Estella...
και εγω την φραση "και τι εγινε" την λεω τοσο συχνα που θα με θεωρουν ζαμανφουτιστρια στο τελος

Σκορπινα είπε...

Η ατάκα του Σκορπιού δεν έχει σχέση...

Αρνούμαι πεισματικά να τη δεχτώ!

Φιλιά μικρή μου!
:)

Skouliki είπε...

axaxax
αρνηση ισον καταφαση

marianefeli είπε...

"Αν ήμουν εγώ πρωθυπουργός" χαχαχαχα!!! Ω ναι!!! Είμαι Υδροχόος και σχεδόν πάντα λέω αυτή τη φράση. Καλό!!!!

Χαιρετώ!!!!!

Skouliki είπε...

φιλακια :)

founio είπε...

Ως ζυγός θα στμφωνήσω με το ζώδιο μου. Βέβαια αφήνουμε να περάσει και λίγο η ώρα μήπως μας έρθει έμπνευση αλλά μπααα

Skouliki είπε...

xaxax σωστα αν παρω παραδειγμα απο τον μπαμπα μου