Κυριακή, 25 Οκτωβρίου 2009

Ζώδια και gifts...

Κριός: Οτιδήποτε έχει σχέση με αθλητικά είδη, σερβίτσια, κρυστάλλινα βάζα και γλάστρες.

Ταύρος:
Ακριβά δώρα μόνο, πράγματα όπως σοκολατάκια, μπαλόνια και μια ευχητήρια κάρτα δε θα θεωρηθούν καν ως δώρα.

Δίδυμοι: Χαρίστε τους mp3 player, DVD, βιβλία, CD, αξεσουάρ για υπολογιστές όπως mousepad, USB flash, εξωτερικοί σκληροί δίσκοι κλπ.

Καρκίνος: Οτιδήποτε έχει σχέση με τα κουζινικά και τη φύση, σετ μαχαιροπίρουνα, κουτάλες, φυτά σε γλάστρες, διάφορες συνθέσεις από υλικά της φύσης. Επίσης κασκόλ, σάλι, μάλλινη ζακέτα κλπ.

Λέων: Ιδανικό δώρο κόσμημα , πολύτιμα μέταλλα , χρυσός, καλλυντικά και αρώματα αλλά μόνο των κορυφαίων κατασκευαστών.

Παρθένος: Οτιδήποτε μπορεί να χρησιμοποιηθεί από αναπτήρα ή στυλό έως κοκαλάκια και τσιμπιδάκια.

Ζυγός: Συγκεκριμένα μικροαντικείμενα και σουβενίρ θα είναι ότι πρέπει, όχι στα κλασικά δώρα όπως τριαντάφυλλα, σοκολατάκια και άλλα παρόμοια.

Σκορπιός: Χαρίστε μια μαγική μπάλα, διακοσμητικά κρύσταλλα ή εναν πολύτιμο λίθο σε κούτα από τηλεόραση.

Τοξότης: Μπορείτε να δωρίσετε απο μία μπάλα ποδοσφαίρου ή ένα αστείο, χιουμοριστικό δωράκι και φτάνει μέχρι ένα βιβλίο ή DVD .

Αιγόκερος: Με σιγουριά χαρίστε τους ημερολόγια, σημειωματάρια, σετ για ράψιμο ή κέντημα.

Υδροχόος: Οτιδήποτε έχει να κάνει με γλυκά και ζαχαρωτά. Επίσης ένα βιβλίο με αστρολογικό θέμα ή επιστημονικής φαντασίας.

Ιχθύς: Ενα μπουκάλι καλό κρασί, συλλογή ποιημάτων, CD ή DVD.



σημ. το κείμενο το έλαβα με mail

σημ. στο Underground σήμερα δήλωσε και εσύ συμμετοχή στην "Εκστρατεία υπέρ της επιστροφής των Μαρμάρων του Παρθενώνα".

Bookmark and Share

45 σχόλια:

Laplace είπε...

καλησπερες..κοντα ειναι στο ψαρακι..
cd/dvd (κανα game θελωωω) ή βιβλιο ειναι οτι πρεπει.
πολλα φιλια,καλο βραδυ κ καλη εβδομαδα.

Raven είπε...

Μέσα σε όλα! Συμπληρώνω και το βιβλίο, οπωσδήποτε... :)))

Υ.Γ. Το DVD τι θα έχει; Τίποτα πονηρά; :Ρ

kikop80 είπε...

βρε κοίτα να δείς που τα δικά μας τα πέτυχες!!!
Μα που τα βρίσκεις επιτέλους??
Και το άλλο με το πρόγραμμα σύζυγος κλπ είχε πολύυυυ πλάκα λέμε!!!

Manolog3 είπε...

Εγω που ειμαι δυο ζω(ο)δια αλλα δεν επεσε μεσα ουτε στο ενα ουτε στο αλλο!! :P

Η Λιτσα Πατερα τα λεει αυτα?? Χαχαχαχα

ο φιλος του οικονομου είπε...

εγώ είμαι μάλλον στα δώρα του τοξότη αλλά δεν έχω καμία σχέση με το ζώδιο. Ούτε απ' έξω από τον αστερισμό δεν έχω περάσει.

καταγγέλω λοιπόν.

ikor είπε...

Ε, όχι! Δε ζητάμε όλοι οι Ταύροι ακριβά δώρα! Φιλιά Σκουλίκι!!

NdN είπε...

Αν μου χαρίσουν σετ για κέντημα θα τους μπουφλίσω! :p

Hfaistiwnas είπε...

Θα είναι στα υπόψη!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Απ ότι κατάλαβα από τα σχόλια ο αστρολόγος δεν είναι έγκυρος..
Ούτε και τον Κριό τον πέτυχε...

next_day είπε...

χαχαχαχα!!!σωστός και στα Τοξοτάκια!!!
8 Δεκεμβρίου να το θυμηθείς!! χαχαχαχα!!:p
Φιλί γλυκό σκουλικάκι!!

Skouliki είπε...

Laplace...οκ μισο παιρνω παραγγελιες και γραφω ..οκ. μαλιστα , αλλοςςςς

Raven..ναι σε τριλογια !!:))

kikop80..χαχα τσο μαιλ μου ερχονται μωρε απο διαφορες σελιδες που ειμαι γραμμενη

Manolog3..ε τοτε εσυ θα θες κανενα σουπερ δωρο !! δε ξερω ποιος τα λεει χχιχιχι

Skouliki είπε...

ο φιλος του οικονομου...ετσι και εγω ειμαι παρθενος αλλα μπα...καμια σχεση

ikor ..τι εισαι σεμνος? παρε εκει τα διαμαντια και μετα πουλα τα ρε !:))

NdN...αχαααχαχχαχχαχαχαχχαχαχαχ
χαχαχαχαχαχχααχχαχαχχαχααχ

Hfaistiwnas ..ναι ναι !!καλησπερες

Skouliki είπε...

ΦΟΥΛΗ ..δεν ξερω εγω δεν εχω ιδεα στο μαιλ μου ηρθε /..φιλακια

next_day..θα το θυμηθω ναι εισαι σιγουρη!!!!!!!!

koulpa είπε...

xaxaxa τι μάρκα σκορπιός είμαι εγώ; αναρωτιέμαι.. μόνο βιβλία και εργαλία.. και γλυκάκια αν είναι πραγματικά πολλά.. :):)
καλημερούδιααα και καλή εβδομάδα :):)

Γιώργος Τ. είπε...

"Οτιδήποτε μπορεί να χρησιμοποιηθεί".. Το εκλαμβάνω ως ότι είμαι γενικά εύκολος και πρακτικός άνθρωπος (!!) και συμφωνώ!!
Σίγουρα πάντως δεν θα μπορούσα να είμαι Καρκίνος, Λέων, Σκορπιός ή Αιγόκερος..!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Και στο ζυγό κοντά είναι...αν και ποτέ δε λέω όχι σε ένα 30φυλλο ή σοκολατάκι!

Καλημερούδια

αντωνης είπε...

ενα σετ για ραψιμο παρακαλω και γρηγορα!!!
χααχαχαχαχαχα

@ndn αιγοκερακι εισαι και συ;

συνvεφάκι είπε...

Για τον Ταύρο έπεσες μέσα.Μου αρέσουν τα λίγο ακριβούτσικα δώρα.Καλημέρες.

Darthiir the Abban είπε...

Τί λες πουλάκι μου!
Μην τους "ακούς".
Συνταγή βέβαιης αποτυχίας είναι αυτά τα δώρα!

Skouliki είπε...

koulpa..εργαλεια !!? καλε εισαι ο μπομπ ο σφουγγαρακης

Γιώργος Τ....ναι ναι εισαι πολυ καλο παιδι !!

Και λοιπόν;E allora?...χαχα εμενα παντως δεν μου αρεσουν τα δωρα - θυμιζω τον γκρινιαρη απο στρουμφ

Skouliki είπε...

αντωνης..χαχαχαχχαχαχχαχχ
χαχαχχαχαχαχ δεν μπορω να σε φανταστω

συνvεφάκι...εεεεετσι κανει μαι σωστ η γυναικα :)

Darthiir the Abban...θα συμφωνησω !! επιτελους

KitsosMitsos είπε...

Μαγική σφαίρα; Μαζί με το κληρονομικό χάρισμα ή τσου;

Estella είπε...

Kαλησπερούδια και απο μένα... Ουιιι είμαστε παιδιά της τεχνολογίας... :D :D :D φιλάκια Σκουλικάκι!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Δε θέλω τίποτα από αυτά! Έχει πέσει έξω μακράν!
Καλή εβδομάδα!

zoyzoy είπε...

Σαν Ταύρος! ή να κάνεις δώρο ή να μην κάνεις!

Φιλιά θαλασσινά!!

VagSiok είπε...

Και στα δικά μου μέσα έπεσες..
Καλή εβδομάδα..

Skouliki είπε...

KitsosMitsos ..μαζι ασφαλως τι μισες δουλειες θα κανουμε ντε

Estella..χαχαχα ναι εσυ και ο microsoft

Gi Gaga Kouni Beli..καλα θα σου δωσω διαμαντια εσενα :)

Skouliki είπε...

zoyzoy ..συμφωνω αλλα δεν θελω δωρα ή μηπως θελω ???? και δενθελω να θελω ??

VagSiok..να τα εγραφα και εγω καλα θα ηταν αχαχα

founio είπε...

Αν και ζυγός θα προτιμούσα λουλούδια.

Καλως σε βρήκα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!!ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΓΩ.ΠΡΩΤΟΣ Ο ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΣ ΤΟ Skouliki xe xe!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

irlandos είπε...

Καλά κάνω εγώ και δεν πιστεύω στα ζώδια! Διότι παρόλο που είμαι Ταύρος, λατρεύω τα σοκολατάκια.

Επίσης, εκτιμώ πολύ το καλό κρασί και τα ποιήματα - βρε μήπως είμαι Ιχθύς και δεν το ξέρω ?
(κατά το "μήπως εισαι ΚΟΔΗΣΟ και δεν το ξέρεις?")

Φιλικά,
Ιρλανδός

Μάτα είπε...

Ως γνήσια Ταυρίνα συμφωνώ!Τα σοκολατάκια παχαίνουν,τα μπαλόνια είναι συσκευασμένος αέρας και η κάρτα είναι αποδεκτή μόνο ως συνοδός του δώρου! Αμ πως!
Φιλιά!

fanny-banny είπε...

Παιδι μου μη μου κλεβεις τη δουλεια!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Έπεσες μέσα στον Υδροχόο, εύγε!!!!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Τι ωραία!!!!!!!!
Μπράβο σκουλικίδιον.
Ανιχνευτής των πάντων.
Φιλί.

Skouliki είπε...

founio..μαλιστα ερχεται η παραγγελια :) καλωςηρθες

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
ναι ναι ο μεγας μαντολογος !!!

irlandos..καλωςηρθες στην παρεα
βασικα ουτε και εγω πιστευω απλα αμ ατυχει τα κοιταω που και που ..οχι οτι καταλαβαινω αλλα ετσι για χαβαλε :)

Skouliki είπε...

Ματα...χαχαχ τα δικαιολογησες αψογα :)

fanny-banny ..καλε στο μαιλ ερχονται τσουβαλια απο τετοια ! φιλια

Μάγισσα Κίρκη ...εγω ! το μαιλ μου αχαχαχαχαχαχ

Αστρο-Συμμοριτες...καλημερα παιδια

lygsym είπε...

Γεια σου Σκώληκα!!! :)

Καλά το πήγαμε στο Λέοντα!
Άντε να βρούμε να μας τα χαρήσουν τώρα! χιχιχι!

Καλά να περνάς! :)

Skouliki είπε...

καλως την και απο δω
ναι αυτο που λες ειναι ενα θεμα!!αχαχχαχ

Εύα Παραδείσου είπε...

Σκουληκάκι μου γλυκό όλοι με την τσέπη έξω είναι όταν μας βλέπουν, μπας και μας έχουν παρεξηγήσει? :D Φιλάκια πολλά.

Εύα Παραδείσου είπε...

ΥΓ: Στα λιονταράκια αναφέρομαι :)

Skouliki είπε...

xaxax καλα δεν θα μας παρεξηγησει κανεις

Δραπέτης είπε...

Επειδή είμαι καρκίνος θέλω να πω πως μαρέσουν τα κασκόλ και οι ζακέτες... από κουζινικά έχω τα βασικά. Έπειτα τα γενέθλια μου είναι τον Ιούνιο οπότε δεν κολλάει να μου πάρει κανείς κασκόλ ή μαλλινη ζακέτα και η γιορτή μου τον Ιανουάριο. Οπότε τον Ιανουαριο πέρτε μου μία ζακέτα και το καλοκαίρι ένα ταξιδάκι θα είναι ότι πρέπει! Εντάξει??? Θα περιμένω....

Δραπέτης είπε...

Υ.Γ : 25-6 ΓΕΝΈΘΛΙΑ 18-1 ΓΙΟΡΤΗ

Skouliki είπε...

μαλιστααα
μισο σημειωνω
και ζακετα και κασκολ ναι ναι