Τρίτη, 6 Οκτωβρίου 2009

Κάτι άλλο...?

Bookmark and Share

37 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

λολολ σωστός! Και δεν είναι ο μόνος με την ίδια κατεύθυνση!

thomai είπε...

Δε θέλω να σας πληγώσω μα τελικά όλοι σε αυτό πιστεύουμε...κτηνώδης ατομικισμός!!

Sir. Stefanos είπε...

μου φαίνετε οτι κατι ξέρει ο montechristo!!!!!!

Laplace είπε...

καλημερες!
ΤΕΛΕΙΟΣ,ετσι?
χαχαχαχα

Trellos_tou_xoriou είπε...

Μα αυτή δεν είναι η θεωρεία που περνάνε εντατικά σεμινάρια όλοι οι πολιτικοί της χώρας μας ;

Skouliki είπε...

Hfaistiwnas...Ναι ειμαι και εγω !!

thomai...εγω συμφωνω οσο περναειο καιρος ολο και πιο πολυ

Sir. Stefanos...καλημερα μα και βεβαια αλλωστε το χιουμορ μεσα απο την ζωη βγαινει

Laplace..φοβερος καλημερα :)

Skouliki είπε...

Trellos_tou_xoriou... το πιθανοτερο αχααχχα

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Κτηνώδης ατομικισμός με τέλειο εκφραστή τον απερχόμενο....
Υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις, οι οποίοι είναι και περισσότεροι!

Φιλιά πολλά.

Μετεωρίτης είπε...

lol, καρα-lol λέμε,
άσε που τότε ο Αρκάς έδινε ρέστα γιατί όλες του οι δουλειές ήταν εμπνευσμένες!

Πολλά διασκεδαστικά ανεβάζεις, αλλά σήμερα, καλό μου Σκουλίκι, "ανέβασες" από τα καλύτερα!

Μπράβο κόρη μου!

Fri είπε...

Σοφός ο Μοντεχρήστο κι ας τον λένε κάποιοι κυνικό ;)

next_day είπε...

Α ρε σκουλίκι!!!
Υπέροχη ανάρτηση για ακόμα μια φορά!

Λινα είπε...

Βρίσκω απίστευτα εκρηκτικό το κυνικό χίουμορ του Μοντεχρήστου..
Φοβερός!!!

:) :) :)


**Καλησπέρα σκουλικάκι μου, τι κάνεις γλυκιά μου;
Φιλιά :)

Dokimos είπε...

Xexe, Arkas athanatos... k epikairos!

Auto to pontiki apopneei mia filosofhmeni stasi zwhs, katastalagmeno... aneta tha mporouse na asxolithei me ta koina tu topou :)

kikop80 είπε...

Γειά σου σκουλικάκι!
Μοντεχρίστος!!!!
Μοντεχρίστος!!!!
Και Αρκάς γενικότερα!!!
:-D

koulpa είπε...

xaxaxa και το κακό είναι ότι είναι η επικρατούσα πολιτική.. από πάντα.. οι εξαιρέσεις τιμορούνται με θάνατο.. και ακόμα χειρότερα εκμεταλεύσιμη ηρωοποίηση.. :):)
καλησπερούδιαααα:):)

Dreamy Cloud είπε...

Χαχαχα ενταξει το καλό μετα απο αυτό είναι πως ξέρω γιατί μιλάω!! :ΡΡ Φιλάκια!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Καλησπέρα σκώληκα!
Ο Μοντε μπορεί να ξέρει κάτι, εμείς τι κάνουμε?

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΕΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ!!ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΟΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.

Skouliki είπε...

ΑστροΣυμμορίτες..ναι υπαρχουν αλλα την λατρεψα αυτην την φραση ειναι τοσο ουαου !!

Μετεωρίτης..να σαι καλα ρε μανα !
ο αρκας ειναι θεος !! και το εχω ξαναπει στο επαγγελμα εχω την εντυπωση οτι ειανι ψυχολογος

Fri..καθολου κυνικος απλα ρεαλιστης :)

next_day..σε μερσω φιλι!!

Skouliki είπε...

Λινα ..ειμαι μια χαρα και απο τοι βλεπω και εσυ !! εγω τον θεωρω τοσο πανεξυπνο και μιλια μπροστα λεμε φιλακι

Dokimos...ναι και να κανει και τον απαιτουμενο απολογισμο - προϋπολογισμου του τυριου της χωρας !

kikop80...ακριβως ! καλησπερα φιλια

koulpa...να απαγορευτει το τυρι με τις τρυπες παραυτα !

Skouliki είπε...

Dreamy Cloud ..ναι καλε και εγω βρηκα την τελεια δικαιολογια λεμε

Gi Gaga Kouni Beli ..συνεχιζουμε την φετα.. τι ? να παρω ζαμπον ? λες

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...καλο βραδυ φιλακια

ΦΟΥΛΗ είπε...

Εκεί θα καταλήξουμε όλοι...

Μάτα είπε...

Αυτή είναι η πολιτική του παρελθόντος,του παρόντος και του μέλλοντος!

Spy'ce Daughter είπε...

Ωραίο κόμμα!
Αυτό θα ψηφίσω όταν μεγαλώσω.

Χι, χι, χι...

Darthiir the Abban είπε...

Άμα δεν τους βοηθαει στο κόψιμο, δεν θα πάει μπροστά όμως...

Aggelos Spyrou είπε...

Ισοβίτες όλοι μας στο "σύστημα".

Skouliki είπε...

ΦΟΥΛΗ...εγω σιγουρο !!! να ξερεις

Μάτα..ναι ασχετο αν της βαζουμε ωραια λογακια και ....;)

Spy'ce Daughter..εγω που μεγαλωσα το ψηφισ αηδη !

Darthiir the Abban...θα βοηθησει θεμα χρονου

Aggelos Spyrou..ναι !! συμφωνω

zoyzoy είπε...

Πολύ σωστός!
Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!

VaD είπε...

Eσεις στα...Κολωνάκια τα λετε εξευγενισμένα,εμείς οι παλιοχωριαταραίοι τα λέμε αλλιώς:
-Ό,τι φάμε κι ό,τι πιούμε κι ό,τι χέσει ο κώλος μας!
-Μακριά απ'τον κώλο μας κι ας ειναι και δυο μέτρα!:)))

συνvεφάκι είπε...

Ο Μοντεχρίστος είπε την αλήθεια χωρίς να μασάει τα λόγια του.Μακάρι να έκαναν το ίδιο και οι πολιτικοί μας.

KitsosMitsos είπε...

Όλα κρύβουν μέσα τους μια πολύ μεγάάάάάλη αλήθεια τελικά!
Κατοχυρώθηκε!

αναρχόβλαχος είπε...

ΑΡΚΑΣ RESPECT..καλημερες

Μετεωρίτης είπε...

ναι, μάλλον είναι (ψυχολόγος).

Καλησπέρες βρέι! Τι φτιανς;

Skouliki είπε...

zoyzoy...φιλακια

VaD...χαχχαχα μωρε και απο μενα μακρια ( που λεει ο λογος) αχαχχα

συνvεφάκι...σωστα αλλα δεν το βλεπω :)

KitsosMitsos...εννοειται !!

αναρχόβλαχος..φιλακι καλησπερες

Μετεωρίτης .. οπως παντα δουλεια ολα καλα ομως :)

manolog3 είπε...

Ο Αρκας ειναι φοβερος. Απιστευτο χιουμορ και απιστευτη προσεγγιση της ελληνικης πραγματικοτητας. Ειδικα στον Ισοβιτη!! ;)

Skouliki είπε...

ναι !!!

zekia είπε...

μήπως τελικά ο μοντεχρήστος είναι ΘΕΟΣ??? αναρωτιέμαι κάποιες φορές...
έλειψα λίγο καιρό αλλά πάντα επιστρέφω στον τόπο του εγκλήματος! φιλιά