Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2009

Τρίτη και 13

Bookmark and Share

28 σχόλια:

Laplace είπε...

χαχαχα τελειο
καλησπερες κ καλη εβδομαδα σκουληκακι!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Από μικρό κι από τρελό!
Τι έχετε πάθει όλοι με τη σημερινή μέρα; Μια χαρά Θεού είναι!

koulpa είπε...

xaxaxa τρελή σκουλικιάααα :):)
μια χαρά μέρα είναι.. εγώ παρουσιάστηκα στο ναυτικό παρασκευή και 13.. και απολύθηκα τρίτη και 13.. πήρα μια παράξενη ιδικότητα.. και τη φιμολογούενη χειρότερη μετάθεση.. και πέρασα καταπληκτικά.. :):)
καλησπερούδιαααα :):)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ναξερα που πας και τα βρίσκεις;
τρελοσκούλικο, είσαι θεά...

Hfaistiwnas είπε...

λολολ! Το παρεξηγημένο μωρό!!!

next_day είπε...

χαχαχαχα!!!καταπληκτικό για ακόμα μια φορά!!

Mousikoulis είπε...

Είναι γνωστό ότι οι γιατροί είναι οι πιο βιτσιόζοι! Επιστήμονες σου λέει :ppp Φιλάκια ρε σκουληκάκι!!!

Skouliki είπε...

Laplace..επισης :)

Gi Gaga Kouni Beli...τιποτα απλα την αναφερουμε (ουου)

koulpa... καλα εσυ μπορει να εισαι και μαζοχας !!! αχααχχα φιλακι βρε σε πειραζω

ΦΟΥΛΗ..ειναι παντου γυρω μου με εχουν κατακλυσει (βοηθεια!)

Constantinos D είπε...

Ωραίος ο νέος

Skouliki είπε...

Hfaistiwnas..καλησπερα :)

next_day ..φιλακια κοριτσι :)

Mousikoulis..εεε για αυτο και πληρωνονται τοσο πολυ ..!!

Skouliki είπε...

constantinos..καλωςηρθες καλε!!
και απο δω
φιλακια :)))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ Η ΦΩΤΟ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Dreamy Cloud είπε...

Μέσα στα κόλπα απο νωρίς το μικρό!! Πολύ καλό!! Φιλάκια ;)

koulpa είπε...

xaxaxa ο πατέρας μου συμφωνεί μαζί σου.. εγώ λέω ότι απολαμβάνω τις όποιες μικρές χαρές της ζωής.. :):)
καληνυχτούδιαααα :):)

Dokimos είπε...

koita re to mpomphra atakes!
autos paei karfi gia nomiki paidia otan payei na xreiazetai to mpimpero, den yparxei amfibolia!! oute apo proliyeis katalabainei oute tpt...

zoyzoy είπε...

Είσαι άπαιχτη με τις επιλογές σου!!
Καλή εβδομάδα βρε!!

Darthiir the Abban είπε...

Πφφφ...
Άμα δεν κάνετε την τρίχα τριχιά... :p

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Πέρασα για μια καλησπέρα,συχώρεσε την απουσία μου το τελευταίο καιρό,είμαι αλλού και χωρίς υπολογιστή.
Νά είσαι καλά σκουληκάκι μου!

Μετεωρίτης είπε...

με τον glasbergen έχω κολλήσει εδώ και μια δεκαετία. Η σελίδα του είναι το κάτι άλλο, είναι γεμάτη καρτούν και ο τύπος έχει απίστευτο γέλιο! Για να καταλάβεις πόσο τον γουστάρω, με το που είδα το μωρό, κατάλαβα πριν διαβάσω ποια γελοιογραφία ήταν!
"γελοιογραφία"; πω, πω, μάλλον γερνάω με τέτοιες λέξεις...

χαλόου σκουλιξ!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Πάλι βρήκες ανάλογο χιουμοράκι και γι αυτή τη μέρα?
Σκουλικίδιον, πολλά, πολλά φιλιά.

Skouliki είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...επισης καλο μου

Dreamy Cloud ... προφανως κατι τον αγγιξε ααχχαχ

koulpa...μωρε και εγω αρκει να μην τις θυμαμαι μετα !

Dokimos...το εχει πιασει το νοημα σαφως :)

Skouliki είπε...

zoyzoy...φιλακι καλη βδομαδα

Darthiir the Abban...ετσι ειναι οι γυναικες !! αξιαγαπητες

NANTIA...μην αγχωνεσαι καλε ..κανε δουλεια σου ..φιλακια

Μετεωρίτης...ναι ειναι φοβερος ο τυπος

Αστρο - Συμμορίτες...ε ναι αλοιμονο!!

Έξω από τα δόντια είπε...

Που τα βρίσκεις; Τέλεια.

aeroxeimarros είπε...

χαχαχα! Ωραίο ποστ!

Καλησπέρα!

KitsosMitsos είπε...

Αμερικανάκι φαίνεται το παλουκάρι. Με τα όλα του! Χαχαχα

Skouliki είπε...

Έξω από τα δόντια..σε ευχαριστω πολυ , καλωςηρθες

aeroxeimarroς..ευχαριστω φιλε :)

KitsosMitsos.. λες εεεεεε !!

mahler76 είπε...

είμαι σίγουρος που οι δικομανείς Αμερικανοί μπορεί να το κάνουν αυτό κάποια στιγμή.

Skouliki είπε...

χαχ ισως :)