Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2009

Chat...

Bookmark and Share

37 σχόλια:

Laplace είπε...

τελειο λεμεεεεε
ποιος δεν την εχει πατησει εξαλλου
χαχα
φιλια

Hfaistiwnas είπε...

Σίγουρα η ειλικρίνεια είναι το μόνο που διακρίνει το ίντερνετ!!!!

VaD είπε...

Κάποτε προσπαθούσα να σε πεισω ότι είμαι άσχημος,εσύ εκεί,όμορφε και όμορφε,όταν με το καλό θα διαπιστώσεις ότι την πάτησες,δε θα φταίω εγώ:))

Darthiir the Abban είπε...

Δρυοκολάπτης...

Crazy Tourists είπε...

Χαχαχα!!!

next_day είπε...

ΧΑΧΑ!Πολύ καλό και πάνω απ'όλα πραγματικό!
Καλώς σε βρήκα!

ο φιλος του οικονομου είπε...

"Γλυκέ μου έλα για ύπνο"
"Δεν μπορώ αγάπη μου, απλά δεν μπορώ. Κάποιος είπε ψέματα στο internet"

Miou-Popofotitsa είπε...

χαχαχαχαχαχα!!!!! σκουληκάκι!!!!!φιλια****

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μα γίνονται τετοια πράματα, στο ιντερνετ;;;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ.ΛΕΕΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ.ΧΕ ΧΕ!!!ΑΚΟΥ ΧΟΡΕΥΤΗΣ.

koulpa είπε...

xaxaxa η αλήθεια είναι σκληρή.. ποιός τη θέλει;.. κάποια εκατομήρια ψηφοφοροι ούτε να τη δούν μπροστά τους.. ΄μπλιαξ.. σορυ.. πάλι εκεί το γύρισα.. αλλά περνώ τον συνηθισμένο προεκλογικό ιυό.. των γουρουνιών..:):)
καληδπερούδιααααα:):)

kikop80 είπε...

Έλα!
Κατάφερα να αφήκω σκόλιο???
ΧΕ!!
Γειά σκουλικάκι!!!
:-DD

Skouliki είπε...

Laplace...χαχ και εγω την εχω πατησει ..αλλωστε

Hfaistiwnas..και η διαφανεια !!

VaD ...αχαχαχαχαχ που το θυμηθηκες βρε αυτο ναι ετσι ειναι αλλα εσυ εισαι μετριοφων και δεν θες να βγει παραεξω οτι εισαι ομορφος !!

Darthiir the Abban..εισαι εννοεις?

Skouliki είπε...

Crazy Tourists..καλησπερες :)

next_day ..καλωςηρθες στην παρεα μας φιλακια

ο φιλος του οικονομου...χαχαχ και αυτο τον διαλογο τον εχω κανει πιστεψε με

Miou-Popofotitsa...φιλακι ομορφο

Skouliki είπε...

ΦΟΥΛΗ ..και εγω απορω διοτι οταν λεω ειμαι πενταμορφη οντως ειμαι !!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...δεν μοιαζει εε? αχαχχα

koulpa...καλα δεν εχεις αδικο εδω που τα λεμε ..πολιτικη και αληθεια δεν πανε πακετο

kikop80...επιτελους ολο καλα ελπιζω ..φιλια

zoyzoy είπε...

Τι μπορείς να πάθεις απ'το ιστό??
Γιαυτό προσγειωθείτε!όλοι λέμε!!
Άντε να σε πείσω έγώ τώρα ότι είμαι βουνίσια!!
Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Εγω μπορώ και μιλάω.......
Ναι αλλά εγώ είμαι αγελάδα!!!
Κάτι τέτοιο θυμίζει!

Ευρύνοος είπε...

Εδώ ο Τζιμάκος τα λέει όλα!!!

είμαι ψηλός, μελαχρινός με γαλανά μάτια αδύνατος..

χαχαχαχαχαχαχαχαχα

συνvεφάκι είπε...

Δίνεται στον καθένα η ευκαιρία πίσω από την οθόνη ενός υπολογιστεί να υποδυθεί όποιον θέλει.Δεν είναι απαραίτητα κακό.Θέλει προσοχή.Φαντάσου να περιμένεις τον Μπραντ Πιτ και να σου βγεί ο Αυλωνίτης.

eirini είπε...

χαχαχαχα!!! Σκουλίκι έγραψες για άλλη μια φορά! Την καλησπέρα μου και πολλά φιλιά!!!

Darthiir the Abban είπε...

Ναι βρε ΤΟ ζώδιο ;)

gremiii είπε...

η φάτσα από το λαγούδι στην παντόφλα δεν υπάρχει, απλά!

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Εγω παντως αν δεν συνοδεύεται απο webcam, δεν επιχειρώ!
Αν καείς στο χυλό...

Σκορπινα είπε...

Έτσι....

Trelofantasmeni είπε...

Σκέτη μπερδεψοδουλειά οι γνωριμίες μέσω Internet

ο καθένας ότι θέλει λέει...χιχιχι

KitsosMitsos είπε...

Όλα τα λεφτά οι εκφράσεις από τα λαγουδοπάπουτσα της χορεύτριας! Χχαχαα!

ΦΟΥΛΗ είπε...

http://foulicats.blogspot.com/
ηρθααααα για να σε δω τώρα!!

NdN είπε...

Μόνο εγώ λέω πάντα την αλήθεια ότι είμαι παιδαράς δηλαδή;!!

Δραπέτης είπε...

cool... :)

Skouliki είπε...

zoyzoy...οχι αυτο δεν γινεται να το πιστευω που να χτυπιεσαι !

Gi Gaga Kouni Beli..κοιτα εσυ εισαι οντως !!! ομως κλωνοποιημενο ειδος αχχα

Ευρύνοος..ναι ναι τωρα που σε φανταζομαι εισαι ..και φορα και κολλητο μπλουζακι ετσι ??

συννεφακι..μπορει να ειναι απο αθωα φαρσα μεχρι κακουργημα η ολη ιστορια
διοτι παιζει να πεσεις και σε αρρωστος

Skouliki είπε...

eirini..φιλακια ομορφη

Darthiir the Abban ..καλα το υποψιαστηκα λοιπον

gremiii .. μην το λες διοτι εγω εχω τετοιες παντοφλες !!!1 και σε τιγρη !!

Nikos.Lioliopoulos..σωστος και εσυ εχεις και φωτο σου αβαταρ οποτε δεν "κρυβεσαι"

Skouliki είπε...

Σκορπινα ..καλησπερα :)

Trelofantasmeni ..ναι καλε ειδικα αν εισαι και πιο αγαθος την πατησες παει

KitsosMitsos...τι παρατηρησες και εσυ αχαχα

ΦΟΥΛΗ ..επιτελυυς ρε συ
τσακιζομαι και ερχομαι

Skouliki είπε...

NdN..εσενα προηγειται η φημη σου ρε


Δραπέτης ..καλησπερα :)

marianaonice είπε...

Πέρασα να ευχηθώ καλό Σ/Κ και να πάρω μία δόση γέλιου!
Το είχα ανάγκη άλλωστε!!
:)))))))

Skouliki είπε...

καλα εκανες

Ναπoλέων είπε...

Θες πίστεψέ το, θες όχι, μού έχει τύχει ακριβώς αυτό!

Μόνο που στον «δεξιά» πρέπει να προσθέσεις πυκνά μαλλιά (σε κότσο) και γενιάδα. Φτυστός θα είμαι! {αλλά δεν δήλωσα μοντέλο...}

Skouliki είπε...

καλως τον ..
xaxaaxaxx απιστευτο βρε συ