Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2009

Coffe fly...

Εσείς πως θα αντιδρούσατε αν βρίσκατε μία μύγα μέσα στον καφέ σας;


Άγγλος
Πετάει την κούπα με τον καφέ και φεύγει από την καφετέρια

Αμερικάνος
Βγάζει το έντομο και συνεχίζει να πίνει τον καφέ του.

Κινέζος

Τρώει το έντομο και πετάει τον καφέ

Παλαιστίνιος

Πίνει τον καφέ μαζί με το έντομο

Σκωτσέζος

Πιάνει το έντομο και το σφίγγει φωνάζοντας "φτύσ' τον καφέ ρε!"

Ισραηλινός

α. Πουλάει τον καφέ στον αμερικάνο και το έντομο στον κινέζο
β. Διαμαρτύρεται ότι η προσωπική του ασφάλεια βρίσκεται σε κίνδυνο
γ. Φωνάζει ότι οι παλαιστίνιοι του ρίχνουν έντομα στον καφέ
δ. Κατηγορεί ότι οι Χεζμπολάχ, οι Συρία και το Ιράν υποθάλπουν επιθέσεις με όπλα μαζικών εντόμων
ε. Απαιτεί εφ όρου ζωής δωρεάν καφέ από την καφετέρια ως αποζημίωση.

Έλληνας

Ρίχνει ένα μπινελίκι στη γυναίκα του και πάει στη μάνα του να πιει ένα καφέ της προκοπής.




σημ. στο Underground σήμερα "Στο άπειρο"

Bookmark and Share

45 σχόλια:

Laplace είπε...

καλησπερα!
πολυ ωραιο,το ηξερα απο παλια :)
ολα τα λεφτα η ελληνικη αντιδραση χαχα

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Εμείς οι αγελάδες είμαιστε κολλητάρια με τις μύγες. Θα σε καταγγείλω για δυσφήμιση του ιπτάμενου είδους!
Όσο για τους Έλληνες υπάρχουν άπειρες versions για το τι θα έκαναν σε μια τέτοια περίπτωση!

next_day είπε...

xaxaxaxaxa!!!πολύ καλό!!!!Τρομερή η ελληνική αντίδραση!

tzonakos είπε...

Τζονάκος :
Φτιάχνει νέο καφέ σε νέο καθαρό φλυτζάνι αφου μπινελικώσει τα έντομα !

Darthiir the Abban είπε...

Πιστεύω ότι θα έπρεπε να της ρίξει και ένα χέρι ξύλο...
Ξέεερει αυτήηηη!!!!

KitsosMitsos είπε...

Καφέ τέτοια ώρα; Μόνο άμα έχει μέσα ουίσκι! Χαχα

Nikos.Lioliopoulos είπε...

χα χα χα γέλασα πολυ με το σχόλιο του Darthiir the Abban

Hfaistiwnas είπε...

Έλληνας παιδί μου, τι περιμένεις!

VaD είπε...

Ελλην κατοικών εν Χαρτούμ:-Πρωί-πρωί έχεις λυσσάξει για καφέ,βρίσκεις μια μόνο καφετέρια ανοιχτή,είσαι ο μόνος πελάτης,σερβίρει μόνο ζεστό νες,λες κομμάτια να γίνει,έρχεται ο καφές και πριν απ'την πρωτη ρουφηξιά,αντιλαμβάνεσαι τη μύγα να επιπλέει εντός του καφέ!Τι κάνεις;Σηκωνεσαι και φεύγεις βρίζοντας που εμεινες χαρμάνης από καφέ, και φυσικά δεν ξαναπατάς στο ίδιο μαγαζί...

Mistirios είπε...

Θα ήταν μία καλή δικαιολογία να κάνω μία ακόμη αποτυχημένη προσπάθεια να τον κόψω!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Σκουληκάκι,σε κάποιον γνωστό μου έτυχε,να πίνει φραπέ(σε καφετέρια)
κάποια στιγμή ,ρουφούσε {μα τι έχει το καλαμάκι, τρύπιο είναι};του ανέβηκε στο στόμα το έντομο....φτου φτου φτου...
Καλέ, έφυγες χωρίς κέρασμα, λουκουμάκι;; δεν πήρες,στο φυλάω...

Dreamy Cloud είπε...

Πολύ γνωστό και αστείο!! Ο Έλληνας πάντως κορυφή!!!

Mousikoulis είπε...

χεχε εγώ πιστεύω στον καφέ μου είμαι σκωτσέζος! Όχι και να πιει και η μύγα ΟΧΙ δεν το μοιράζομαι :P

Crazy Tourists είπε...

Το καλοκαίρι είδαμε ένα μυγάκι στο κρασί μας...Το βγάλαμε και συμφωνήσαμε να μην ξαναμιλήσουμε ποτέ γι αυτό!!!

Τρελοτουρίσρια

korinoskilo είπε...

εγω αγγλιδα....

ο ελληνας ας μεινει στην μανουλα του :ρρρ


@μουσικουλη ... το ηξεραααααα:ρρ

I-DIADROMI είπε...

ΑΑΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΤΟ ΔΑΝΕΙΣΤΩ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩ

Δραπέτης είπε...

Πάλι μαμάκιας βγήκε ο Έλληνας....

Raven είπε...

Νομίζω πως ο Άγγλος και ο Αμερικανός θα έπρεπε να είναι αντίθετα γιατί 1)ξέρουμε όλοι την μπίχλα των Άγγλων και 2)ο Αμερικανός θα έκανε μήνυση για ψυχική οδύνη κτλ. και αν έβλεπε πως δεν έπιανε, τότε θα έφευγε από το μαγαζί :)))

Τον Ελληνάρα δεν τον αγγίζουμε, κλασική αντίδραση!

Φιλί!

iLiAs είπε...

...Θα έλεγα οτι ο Ελληνας, πάει στη γκόμενα και πινει καφέ :PP

Καλη βδομαδα Ντόρα!! :)

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Φοβερή ανάρτηση!
Φοβερή!!
Και θα συμφωνήσω με τον Τζονάκο για τη μύγα στον καφέ μου.
χα,χα,χα,χα,χα ρε σκώκηξ!

zoyzoy είπε...

Καφέ με μύγα? και καλά να φαίνεται αν δεν φανεί και τη ρουφήξεις απα πα!
Πάντως τα μπινελίκια του θα'κουγε "το καφέ" και θα διαγραφόταν εις τους αιώνες των αιώνων απ΄τη λίστα μου.
Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!

Aggelos Spyrou είπε...

Σκέψου να έβρισκε ποντίκι στη σούπα του ο ισραηλινός...

:ΡΡ

:)))

thomai είπε...

Εγώ πάλι δε το ήξερα (όπως οι περισσοτεροι)αλλά γέλασα πολύ με το σκωτσέζο...ο Έλληνας...ήταν τόσο προβλέψιμος που μου πέρασε απαρατήρητος! Μπουφ!

Μπλακσαντ είπε...

ολα τα λεφτα ο σκωτσεζος! πολυ καλο

Fri είπε...

καλημέρα :)

παλίο αλλά από τα πολύ καλά! ο ελληνάρας κλασικά γράφει ιστορία...

Skouliki είπε...

Laplace...ε εσενα σκεφτηκα βεβαια !!! και το εβαλα

Gi Gaga Kouni Beli...
κανε κομμα τωρα και με τις μυγες !!! καποτε αγαπουσες σκουλικια ..το οχι !!

next_day ..κλασσικος ελληναρας ~!

τζονακος..χαχαχ ελπιζω να μην σου απαντησουν

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban... axaxax βρε δεν ντρεπεσαι καθολου

KitsosMitsos...αντε καλα εσυ ακομα εμεινες απο το χθεσινο βραδυ αχχα φιλι

Nikos.Lioliopoulos..ναι και εγω τον ατιμο !!

Hfaistiwnas..λατρεμενοι ομως !

Skouliki είπε...

VaD ...πωπω ρε συ προβληματα ..μηπως να ειχες μαζι σου παντα ενα καπακι?

Mistirios...μπα εγω δεν μπορω με τιποτα να το κοψω

ΦΟΥΛΗ ...τι ???/ απαπαπα φοβερο εεεε...εε γλυκα δεν τρωω κανω υγεινη διατροφη , αν εχεις κανενα μηλο , καροτο ευχαριστως :)) ξερω ειμαι ψωνιο !!

Dreamy Cloud ..κλασσικα ο ελληνας

Skouliki είπε...

Mousikoulis...χααχαχαχχα με τον σκωτσεζο γελασα και εγω πολυ

Crazy Tourists...χαχαχ ορκο σιωπης καλε κανατε για ενα μυγακι ?!!

korinoskilo...εγω με βλεπω απλα να το εβγαζα και να συνεχιζει δεν πτοουμαι με τιποτα

I-DIADROMI...βεβαιως !! μετα χαρας

Skouliki είπε...

Δραπέτης ..ενω δενειναι στην πραγματικοτητα !!!?

Raven...προφανως το ανεκδοτο δεν εχειπροσαρμοστει στα νεα δεδομενα αχαχαχ φιλια

iLiAs...καλη βδομαδα ..σωστο και αυτο ..αχαχαχ

Αστρο - Συμμορίτες...μερσι παιδια
χαθηκα το ξερω πολυ δουλεια χαμος

Skouliki είπε...

zoyzoy...χαχαχ εσυ κατευθειαν με το χαρτι διαμαρτυριας στο χερι !

Aggelos Spyrou..εκει θα εξαφανιζει ολο το συμπαν αχαχα

thomai..καλως την ναι και εγω με αυτο γελασα !

Μπλακσαντ...ναι ναι !!!!

Fri ... ναι παιδι μου ειναιπροτυπο λεμε ο ελληνας

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΕΧΕ!!!ΑΠΑΙΧΤΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΑΝΤΑ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.

Darthiir the Abban είπε...

Εγώ;;;
Αυτη θα έπρεπε να ντρέπεται!

Εύα Παραδείσου είπε...

Θα την αφήσω να μάθει κολύμπι :D

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
Όπως πάντα,άπαιχτος ο Έλληνας!
Στη μαμά του για καφέ!!!
Καλό βράδυ νάχουμε.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Είσαι ωραία σαν αμαρτία
κι εγώ παιδάκι της γειτονιάς,
μη με κοιτάζεις με αδιαφορία
από μπροστά μου όταν περνάς.

La Pelle Noir

Κλαζoμένιoς είπε...

Η αφεντιά μου, γνωστός εαμοβούλγαρος, θά 'λεγα στο γκαρσόνι, πετώντας τον καφέ στα ρούχα του:
-Ρέ σύ, αφού ξέρεις ότι είμαι χορτοφάγος, γιατί μού 'φερες κρέας;

Κακό μήνα νά 'χετε και κακή ψήφος να σάς εύρη!

Κλαζoμένιoς είπε...

Υ.Γ.
Η "Αίθρα" μού 'χει κάνει μάγια και ό,τι «ευχηθώ» βγαίνει το αντίθετο.

Skouliki είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...
καλο μην καλε μου

Darthiir the Abban.. μισο να φερω τις παντοφλες!! και γρηγορα !! τρεχω !!

Εύα Παραδείσου..χαχα πολυ καλη απαντηση

Skouliki είπε...

NANTIA-BAD...ναι ο μαμακιας!!

Αστρο-Συμμορίτες... σε μενα κανεις αφιερωση ή στην μυγα του καφε ??

Κλαζoμένιoς...χαχχαχ συμπασχω και εγω χορτοφαγος

Darthiir the Abban είπε...

Έεεετσιιιιι

mahler76 είπε...

σαν Έλληνας φυσικά.

Skouliki είπε...

mahler76 ..κλασσικα εσυ !!

Λινα είπε...

Χιχιχι..καλό..

+1 με τον τζονάκο και εγώ :)

(ναι, είμαι τόοοσο σιχασιάρα το παραδέχομαι.. :))

Skouliki είπε...

απαπαπα χαχαχ