Σάββατο, 12 Σεπτεμβρίου 2009

Βρες την διαφορά...?


Bookmark and Share

47 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Είναι εμφανής! λολολολ!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Εχμμμμμ, νομίζω πως το παιδάκι στα αριστερά δε φοράει φιογκάκι...
Κερδίζω κάτι;

kaliteros είπε...

Το κοριτσάκι δεν έχει μύτη!
Μάλλον λόγω της προηγούμενης ανάρτησής σου.

zoyzoy είπε...

Ναι έχει δίκιο ο Kaliteros!Μα καθόλου μύτη που πήγε??
:)))
Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!!

Laplace είπε...

δεν ξερω χαχα
καλησπερες

Skouliki είπε...

Hfaistiwnas..λες εε

GiGaga Kouni Beli ... μια μπανανα !

kaliteros ναι καλεεε

zoyzoy ...παιδια δεν ξερω μην παει ο νους σας στο κακο χαχαχα

Laplace ...καλησπερες

Miou-Popofotitsa είπε...

Μήπως η διαφορά είναι στις πατούσες ...Κάπως πλατυπόδαρο είναι το αγόρι!!:))))φιλιά****

fresco είπε...

πωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!

που είναι το ΕΣΡ?!?!?!?!?

ντροπήηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!

:-DDDDDDDDD

πολλά φιλιά τρελοσκούληκο!

byeee;-)

Dreamy Cloud είπε...

Ποτέ δεν ήμουν παρατηρητική ρε γαμώτο... :Ρ Καλώς σε βρήκα,φιλάκια!!

Aggelos Spyrou είπε...

Δεν βλέπω διαφορές...



:)

Ευρύνοος είπε...

Το ένα κοιτάει ψηλά, το άλλο χαμηλά..
το ένα κρατάει τις πατούσες του, το άλλο κρατάει τα αυτιά του..
το ένα κοιτάει λιγωμένο, το άλλο ξελιγώθηκε..
το ένα είναι αγοράκι και το άλλο είναι κοριτσάκι..
το ένα έχει την γλώσσα του έξω, το άλλο την κατάπιε..
το ένα του τρέχουν τα σάλια του άλλου του τρέχουν άλλα..

τελικά το ένα έχει την πιπίλα σε ένα μέρος το άλλο σε άλλο μέρος..
δέν θα το πώ.. δέν θα το πώ..

θέτε κι άλλα;)

zinaa kapa είπε...

xaxaxaxaxaxaxxaxaxax
xaxaxaxaxaxxaxaxaxax
xaxaxaxaxxaxaxaxaxax

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

χα χα χα χα χα χα χα χα !


Πάντα να ξυπνάς με τέτοια κέφια ρε μπουμπού!
φιλί γλυκό!

υ.γ. δεν θα με βάλεις εμένα να ψάχνω διαφορές, πρωί πρωί, είμαι στον πρώτο καφέ! χα χ αχα

Mistirios είπε...

Αυτό το blog ειναι ανήθικο! :Ρ

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλά λέω εγώ ότι τα κορίτσια
(ξυπνάνε) πιο γρήγορα,το πρωί!!!!
Βρωμοσκούληκο!!!

KitsosMitsos είπε...

Το ένα είναι χαρούμενο και το απολαμβάνει ενώ το άλλο ό,τι να'ναι :-)

Darthiir the Abban είπε...

Πάντα με λάθος πράματα ασχολείστε...

ο φιλος του οικονομου είπε...

Λυπάμαι αλλά η διάταξη δεν είναι αποδοτική...

το ίδιο αποτέλεσμα θα μπορούσε να προκύπτει και με μια μόνο πιπίλα.

Γίνεται σπατάλη μιας πιπίλας εδώ.

ele είπε...

Η διαφορα; Από τη μία η αδιακρισία και από την άλλη η... 'λογοκρισία'!!!

marilia είπε...

Εχμμμμ! Βρε σαν ποια να 'ναι... βρε σαν ποια να 'ναι... Το ένα φοράει φιογκάκι ενώ το άλλο όχι...;

Skouliki είπε...

Miou-Popofotitsa ... ναι μωρε αυτο ειναι !!!

fresco..ειναι διακοπες ή κοιμουνται.

Dreamy Cloud..καλωςηρθες στην παρεα, η αληθεια ειναι οτι ειναι και δυσκολο

Aggelos Spyrou ..μην φανταστεις δεν εχει και πολλες

Skouliki είπε...

Ευρύνοος..αξιος !!!!!!!! αξιος !! με συγκινεις

zinaa kapa ..καλησπερες !!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα.. να ξυπναω ναι , μακρια απο πιπιλες εγω ομως θα βουλωσω αχαα

Mistirios..ναι μωρε το γλυκο μου !

ΦΟΥΛΗ ..ναι ειναι αυτο που λεμε στα κοριτσια ..ε βουλωστο πια !!

Skouliki είπε...

KitsosMitsos ..σωστο και παραπλανητικο

Darthiir the Abban ..μα ειανι διαχρονικο καλε

ο φιλος του οικονομου ..αχαχχααχα μιλησε ο αλογοσκουφης μεσα σου

ele ...και τα 2 γαματα ειναι !

marilia ...νομιζω δεν ειμαι σιγουρη ρε συ

Nana Tsouma είπε...

Κανονικά Σκουλικάκι μου πρέπει να ερωτηθει η πιπιλα πού της αρέσει!!!!!χαχαχαχα!!!πιπέρι !!!!!!

Γιώργος Τ. είπε...

Το ένα παιδάκι χαμογελάει "ικανοποιημένο", το άλλο δεν κοιτάζει απορημένο, καθώς δεν μπορεί να αντιληφθεί την "ικανοποίηση" αυτή....!!

Raven είπε...

Ιιιιιιι σαν δεν ντρέπεσαι λίγο λέω'γω...

Φιλί και καλή βδομάδα!

iLiAs είπε...

..ψαχνω ψαχνω..μονο ομοιοτητες βλεπω!! :P

Καλη βδομάδα Ντορα!

koulpa είπε...

χαχαχα σκέφτικα αυτό που είπε ο ευρύνοος.. αλλά τελικά ο φίλος του οικονόμου με κάληψε σα σκέψη.. αν και και νομίζω ότι τελικά καμία πιπιλα δε χρηάζεται:):)
καλησπερούδιααααα:):)

NdN είπε...

Μπαίνω στο blog σου και δεν αντιλαμβάνομαι ότι ο Γιαπωνέζος δίπλα κοιτάει την οθόνη μου μέχρι που τον ακούω να γελάει δυνατά!! Α ρε skouliki θα με απολύσουνε...εκτός αν έχει κανείς χιούμορ και μου δώσουνε προαγωγή! Τότε θα σου δώσω ποσοστά...

Skouliki είπε...

Nana Tsouma...ε νομιζω οτι ολοι ξερουμε την απαντηση αχαχα

Γιώργος Τ...νομιζω τελικ ατα κοριτσια παλι κερδισμενα ειναι :)

Raven..εγω ντρεπομαι αλλα δεν φαινεται επειδη ειμαι μαυρισμενη

Skouliki είπε...

iLiAs...ναι ειναι βαρετα μωρε χαχα

koulpa...καλησπερα ναι το σχολιο του οικονομου ηταν πολυ καλο

NdN ... πες του να με παντρευτει !!!! ειμαι οικονομικια

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Οχι ρε συ!
Είσαι απίστευτη.
Εχω ξεραθεί στα γέλια.
Ηθελα να γνώριζα κάποιον που φτιάχνει τόσο ευφυείς γελοιογραφίες, αλλά τι να τον κάνω, όσο ξέρουμε εσένα και τον Τζονάκο.
Φιλιά και Καλησπέρα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΨΑΧΝΩ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΟΥ; ΧΕ ΧΕ!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Leviathan είπε...

xaxaxa... kali evdomada!!! :)

zekia είπε...

ιιιιιιιιοοοοοοοοοουυυουοουοοοουυ

Radio Marconi είπε...

Τα κοριτσάκια είναι πιο ώριμα από τα αγοράκια!

fanny-banny είπε...

Καλα εκανα εγω και φυλαξα
μεχρι σημερα τις πιπιλες μου!
Κατι ηξερα...

Nikos.Lioliopoulos είπε...

Ουδεμια διαφορα βρίσκω!

Skouliki είπε...

ΑστροΣυμμορίτες...αν ναι και εγω θα ηθελα να ξερω !! ενδιαφερονθα ηταν, επισης να ηταν και λιγο πλουσιος δεν θα με χαλαγε

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...μα τα φορας !! καλε

Leviathan..επισης :))

zekia... σε σοκαρα παλι ετσι ?ειναι γεγονος

Skouliki είπε...

Radio Marconi..ναι αλλα τεινει να εξαφανιστει ετσι οπως παμε :)

fanny-banny..χαχαχαχχαχαχχα
χαχαχαχαχαχαχχαχα θα πεθανω !

Nikos.Lioliopoulos ..ειναι βαθια τα αιτια της διαφορας :)

manolog3 είπε...

Η διαφορα ειναι στο μερος που κοιτανε το αγορακι κοιταει κατω και το κοριτσακι πανω!!

Χαχαχα φοβερη εικονα.

Την καλησπερα μου!! :)

Μετεωρίτης είπε...

χαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχααα!!!

Άσε με τώρα, ξέρεις πόσες φορές σκύβουμε τη μέρα (και τη νύχτα) για να βρούμε τις πιπίλες που με χαρά τους εκσφενδονίζουν κάτω από το κρεβάτι-και παντού;

Σακάτηδες γίναμε (για 2 πιπίλες..)

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ

Skouliki είπε...

manolog3 ...το κοριτσακι εχει το μπλαζε υφος χαχα

Μετεωρίτης ..με βλεπω να γινομαι σαν και εσενα πολυ με μαρκαρει ο δικος μου σε αυτο το θεμα και δεν μου αρεσει :)αμαν!!

VaD είπε...

To γνωστό "ρούφα κι έρχεται" από κει "κατω' βγήκε;:))))

Skouliki είπε...

σιγουραααααα

tzonakos είπε...

XAXAXAXAXAXAXAXXAAAAAAXAXXAXA !
Eισαι διαβολικά διαολεμένο αστείο :)

^ Το κοριτσάκι κοιτάει αλλού, το αγο'άκι κοιτάει εκει που πρέπει.

Skouliki είπε...

και καλα ...αχαχα