Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2009

Marriage books...

Bookmark and Share

39 σχόλια:

moyratos είπε...

xaxaxaxaxa

Πρώτος είμαι?


Πολύ καλό το παραμυθάκι .... Αλλιώς δεν θα ήταν ευτυχισμένη ε?

Πολύ καλά .... την καλησπέρα μου

ο φιλος του οικονομου είπε...

Ξέχασες το χίλιες και μία κρεβατομουρμούρες....

Laplace είπε...

τελειοοοοοοοοοοοοοοο
καλησπερες

γυάλινο δάκρυ είπε...

Δεν ελπίζω τίποτα..
Δε φοβάμαι τίποτα..
Είμαι παντρεμένος!!! :-Ρ

Skouliki είπε...

moyratos...πρωτος εισαι ετσι τους λεω και εγω αχαχαχχαχαχχαχ

ο φιλος του οικονομου ...α ναι !!! το αιωνιοοοο θεμα

Laplace...καλησπερες :)

γυάλινο δάκρυ... ακριβως !!χιχιι

eirini είπε...

χαχαχα... πόσο πολλά μας χωρίζουν... πολύ καλό!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Χαχαχα... κρατάνε τον καυγά γι' αργότερα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σκορπινα είπε...

Αλήθεια τι έχει πάθει ο κόσμος σήμερα?

Προσπαθούν απελπισμένα να βρούν τον ιδανικο -η να παντρευτούν να κάνουν παιδία και μετά γρήγορα γρήγορα να χωρίσουν για να ζήσουν τη ζωή τους!

Ελεος!
Θα μας πει κάποιος τι θέλουμε??

Φιλί γλυκό για καληνύχτα!

Αναστασία είπε...

έτσι είναι ο γάμος;
Λέω να το ξανά σκεφτούμε :))))

Hfaistiwnas είπε...

Σκουληκάκι!
Γειά!!!

Μαμάτα όλα, αλλά το δεύτερο θεϊκό!!
Πλέον έτσι είναι τα πράγματα!!!

korinoskilo είπε...

αχ πως αλλαζουν ετσι τα παραμυθια ..... αλλιως μας τα λενε:ρρρρρρ


καλημερεςςςςςςςςςςςς

Raven είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχα! Niiiiice :)

Όλα καλά, αλλά το τελευταίο τείνει να γίνει άτοπο και... αντίστροφο. Έτσι διατυπώνονται τα παράπονα των γυναικών τουλάχιστον!

Φιλιά και καλημέρες

Radio Marconi είπε...

Αυτό θα πει ...διαφορετική ματιά!
Καλημέρα!!!

Skouliki είπε...

eirini..τονοι βιβλιων αχχα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ ..πανε τα ποτηρια παλι..φιλαι

Σκορπινα...ανασφαλεια και μοναξια ειναι αυτο .....για μενα

Αναστασία...εε εχει και κατι ψιλικαλουδια μωρε ..ελπιζω

Skouliki είπε...

Hfaistiwnas ..βρεεεεεε που χαθηκες εσυ..καλημεραα

korinoskilo...
τα ιδια ειναι ο αφηγητης κανει τα δικα του :)

Raven...ε καλα θα συμφωνησω τρελα , αλλωστε δεν ξερω τι εχουν παθει τελευταια ολοι κλιμακτηριο περνανε οι αντρες

Radio Marconi..καλημεραααααααα

zekia είπε...

γιούχου γιούχου! φιλάκια!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

αν το κανω τώρα πιά, θα γελάσουν και οι πέτρες, οπότε μια χαρά, δεν τόθελα απο παλιά.
Μακριάααααα!!!
κερασομούτς

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Ο γάμος τείνει να ξεφτίσει σαν θεσμός της κοινωνίας.
Είναι παρατηρημένο πως όση συμβίωση και αν έχεις, μόλις γίνει ο γάμος, κάτι αλλάζει σαν κουμπί που πατιέται αυτόματα.
Ασε μόλις έρθει και το παιδί.
Στις περισσότερες περιπτώσεις...
Ωστόσο αυτό με τα παραμύθια, είναι όλα τα λεφτά!!

Dokimos είπε...

xoxoxo! tragika alithina k ta 3!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ ΠΩ!!!ΤΕΤΟΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ;ΕΙΣΑΙ ΠΡΩΤΗ ΝΤΟΡΟΥΛΑ ΜΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Skouliki είπε...

zekia ..φιλακια καλησπερα :)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα...
καλα κανεις και εγω που μαλλον θα το κανω τι θα καταλαβω ..παλι εδω θα λεω τα δικα μου

Αστρο - Συμμορίτες...
ετσι θα τα κανω και εγω οπως τα λες ..βημα βημα αχαχα..αλλα εσυ τι λες και λες αφου τα ιδια θα κανεις !:)

Dokimos ..η πειρα σου στα λεει εε?

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...ναι ξεχειλισε πλεον

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ.ΠΛΗΗΗΗΖΖΖΖ

ΦΟΥΛΗ είπε...

ΣΚΟΥΛΗΚΆΚΙ ΕΓΏ ΠΡΌΛΑΒΑ ΚΑΙ
ΠΑΝΤΡΕΎΤΗΚΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

Johnny M είπε...

οταν μεχρι να παντρευτεις καποιον "υποκρινεσαι" εναν εαυτο σου που δεν υπαρχει στην πραγματικοτητα (και για τα τρια φυλα αυτο) το αναμενομενο αποτελεσμα ειναι αυτο που περιγραφουν γλαφυροτατα οι φωτο σου.

Skouliki είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ..ok το ειδα μην ανησυχεις

ΦΟΥΛΗ ..περαστικα !!!!!

Johnny M ... η επιλογη του οτι δινω παιρνω ισχυει σε ολα τα πραγματα

iLiAs είπε...

...ας τα σκεφτούν οι παντρεμένοι..εμεις αδιαφορούμε & ξεσαλώνουμε :)

Καλο βράδυ Ντορα!!

fanny-banny είπε...

Τωρα ξερουμε τι κανεις στο
κρεβατι σου..

ΛΕΩΝ είπε...

χαχααχαχαχαχχαχαχααχ1
Πόση αλήθεια μπορεί να πει κανείς με χιούμορ!!!!!!
Καλησπέρα!

starclub είπε...

χαχαχαχαχα...
Είμαι που είμαι "φανατική" με την ιδέα του γάμου,μετά από τέτοια βιβλία,λέω να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια από αυτόν τον θεσμό!!! :Ρ
Φιλάκια πολλά ζουζούνα :)

Skouliki είπε...

iLiAs ..aaaaaaaaaa κακιε αχαχαχχα

fanny-banny ..εεεεεε κοπελια δεν ειμαι παντρεμενηηηηηηηηηηηηηηηηη αντεχω ακομα..λευτερια

ΛΕΩΝ...
πολυυυυυυυ και ακομα πιο πολυ αμα θελησει κανεις :))

starclub...ααααα μην σε αποτρεπω αλλα μετα ελα να μας πεις εμπειριες χαχχα

το φτυαράτσι είπε...

Πολύ κουλοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!Την κουληνύχτα μου!!!

aeroxeimarros είπε...

Με τα ποδοσφαιρικά κριτήρια και μένα σκουλήκι με αποκαλούν, οπότε είπα να περάσω από εδώ και να πω ένα γεια στη συνάδελφο μου!

Σε προσκαλώ και στο δικό μου μπλόγκ!!

KitsosMitsos είπε...

Ειδικά στην τελευταία, τα φώτα από πάνω είναι σαν κεραίες!
Σωστούς τους βρίσκω πάντως! Χαχα!

Darthiir the Abban είπε...

Ο καθένας πονοκεφαλιάζει όπως μπορεί...

Miou-Popofotitsa είπε...

χαχαχαχα!!!!να΄σαι καλά συνεντομάκι!!!!!χαχαχα...είμαστε ό,τι διαβάζουμε τελικά!!!μάκια*** και <>χεράκια αγκαλιές!!!!

Fri είπε...

Μήπως να το ξανασκεφτώ τι πάω να κάνω???
χαχα

Skouliki είπε...

το φτυαράτσι... καλησπέρα

aeroxeimarros..και πολυ καλα εκανες καλωςηρθες λοιπον ...
ερχομαι να σε δω

KitsosMitsos...καλα εσυ μην λες τετοια..θα ερθει και η σειρα σου οπου να ναι

Darthiir the Abban ..χαχα σωστο !

Miou-Popofotitsa..εεε δεν με συμφερει να ειμαι οτι διαβαζω διοτι τοτε θα ειμαι δολοφονος με τοσο εγκληματικο που διαβαζω αχαχχα

Fri ...οχι μωρε καντο μια ψυχη που ειναι να βγει αχαχα

Γιώργος Τ. είπε...

Εξαιρετικές οι γελιογραφίες!!! Ειδικά αυτή με το happy (?) end.. Να υποθέσω ότι είναι το alternative end της Σταχτοπούτας ή της Ωραίας Κοιμωμένης ή της Χιονάτης, που πήραν πρίγκηπες και τώρα θα τους τα φάνε όλα?!!?

Skouliki είπε...

αχαχαχαχαχχα
εντελως !