Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2009

Disappointment of Sex...


Bookmark and Share

38 σχόλια:

TreloKouneli είπε...

χαχαχααχχαχαχα!!! πονηρό skouliki :))

ΦΟΥΛΗ είπε...

Είσαι, είσαι,πολύ πονηρό σκουλήκι....

Dokimos είπε...

foukara Bob...............

Prince Of The City είπε...

Καημένε Bob!

Skouliki είπε...

TreloKouneli,ΦΟΥΛΗ ..εγω απλα αποτυπωνω μια καθημερινη αληθεια
εεε σας επεισα ?

Dokimos, Prince Of The City ..
ελα ρε παιδια !!!

Laplace είπε...

καλησπέρα..

επειδή χρειάζεται κ ο αντίλογος: δεν φταιει ο bob...
το πηγαδι της κυριας φταίει...

καλο βραδυ..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAHMENOΣ Βob ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙ.ΧΕ ΧΕ!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

cinejunky είπε...

Poia einai h kathimerini alhtheia bre skouliki????e re ti trabame....emeis oi "bob" xaxaxa

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Κάτι τέτοια κουλά κάνετε και βγαίνει η βρώμα για σας! Την καλησπέρα μου!

NdN είπε...

Δεν "το έχει" ο φουκαράς ο Bob...ας πάει καλύτερα για μπύρες με τους φίλους. Οσο για την κυρία....καλύτερα να μασάει παρά να μιλάει!

zoyzoy είπε...

Αχου τι έπαθε ο φουκαράς!!Αντε τώρα να της εξηγήσεις!!

koulpa είπε...

xaxaxa θυμήθηκα το αρχαίο ανέκδοτο με την κνιτισα και τον πασοκτζη..
μετά το σεξ..
κνιτισα:μικρομεσαίος και προβληματικός..
πασοκτζής:ε με τέτοιο χάος που παραλάβαμε..:):)
καληνυχτουδιαααα:):)

korinoskilo είπε...

αλλο κακο να μην την βρει;Ρρρρ

κιςς

Αναστασία είπε...

xaxaxax
γέλασα πολύ αλλά το σχόλιο του laplace με έστειλε αδιάβαστη :)))))

Hfaistiwnas είπε...

λολολ άβυσσος...

Skouliki είπε...

Laplace ..axxaxa ειχε απονερα λες ?

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ..ναι αλλαααααα

cinejunky ..η αληθεια ειναι οτι θελω καρπουζι ιιιι

Gi Gaga Kouni Beli...αδικιααααααααα
εγω ειμαι απο τους αλλους αχαχ

Skouliki είπε...

NdN ...κακιεεεεεε μπρατσαρα τυπε

zoyzoy ....μπορει και να την φτυσει και να παει παρακατω χιχι

koulpa ..αχαχα αυτα ειναι

korinoskilo ...δοξα τον θεο αχχα

Skouliki είπε...

Αναστασία ..εχει πειρα :)))

Hfaistiwnas..απατη κιολας !

Crazy Tourists είπε...

Εγώ κοπελιά το ψηφαλάκι μου το έριξα οπότε μπορώ να σχολιάζω ελεύθερα!!
Το δεύτερο άθλιο ρε συ....Φαντάζεσαι να σου τύχει τίποτα τέτοιο; Χαχαχα!!!
Καλημέρααααααα!!!!

Τρελοτουρίστρια

Darthiir the Abban είπε...

Τα γνωστά παρατράγουδα του μόνιμου πονοκέφαλου!

Mistirios είπε...

ΕΕΕ παίζει και από την άλλη μεριά η απογοήτευση ε;

ο φιλος του οικονομου είπε...

Ποτέ μην εμπιστεύεσαι γυναίκα που όταν πάτε στο κρεβάτι παίρνει και σουντόκου μαζί...

Raven είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχααχα βρε τον άμοιρο τον Bob...!

Καλησπέρα σκουληκάκι μου

Skouliki είπε...

Tourists δεν φανταζομαι μου εχει τυχει βεβαιως το σαπιο πεπονι !

Darthiir the Abban ..εεεε καπως ετσι ναι ;)

Mistirios..και βεβαια !!!

φιλος του οικονομου..ναι και επισης οταν παιρνει το ταβλι ειναι ενδειξη αρνητικη

Raven ..και δεν ειναι και ο σφουγγαρακης να πεις

Crazy Tourists είπε...

Ωχ...Όχι ρε συ...

fanny-banny είπε...

Xa, xa, xaaaaa......

μακρια απο μας....

iLiAs είπε...

..καλησπέρα Ντορα!! :)

fresco είπε...

γεια σου καλό κ τρελό μου σκουλήκιον!

τι κάνεις; εγώ χαμένος στο διάστημα ως συνήθως τον τελευταίο καιρό...αλλά δε βαριέσαι, υγεία... :-D :-P

φιλιάαααααααααα
Byeee;-)

Skouliki είπε...

Crazy Tourists ..γεματη εμπειριες ιμαι η ατιμη

fanny-banny ..ε ναι !!!!!!!!!1

iLiAs ..καλως τον , καλημερα

fresco..εγω δουλευω και δεν μαυριζω ! ανησυχητικο ..γρηγορα σε μια παραλια

ασημωνης είπε...

Kαλο ΠΣΚ σκουληκακι!!!!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Μου θυμίζει τον Καραμανλή με τον Παπανδρέου στο πολιτικό κρεβάτι.
Το ποιος είναι ποιος είναι ολοφάνερο.
χα,χα,χα,χα!!!!!!!!!!!!!!!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

αχαχαχαχα καλα απιστευτα ομως!!! χιχιχι! πολυ γελιοοοο!!!!!

Eleni είπε...

χε χε .......................!!!!

Skouliki είπε...

ασημωνης ..επισης

Αστρο - Συμμορίτες...
χαχαχαχαχαχαχα καλο !!!

Από μικρό κι από τρελό ...καλο σκ φιλακια !

Eleni..καλωςηρθες στην παρεα μας
καλο σκ :)

zekia είπε...

ααα ρε Μπομπ.... κι αμα την ξαναπάρεις τηλεφώνα μας...!

Skouliki είπε...

αχαχαχα

kledi είπε...

jesus...:P:P

Skouliki είπε...

Καλως ηρθες στην παρεα μας :)