Τρίτη, 16 Ιουνίου 2009

Bloggers wanted dead or alive...


Bookmark and Share

51 σχόλια:

Laplace είπε...

καλησπερα σκουληκάκι!
με αναγνώρισα!!!χαχαχαχα
τελειο ειναι!!!!!
ολους τους αναγνωρισα!!
φιλια

VaD είπε...

Πάσες τράπεζες ληστέψανε;:)))

Radio Marconi είπε...

Καλά, τι σου έκαναν παιδάκι μου? χα,χα,χα
Φιλιά!

Αναστασία είπε...

Χαχαχαχ γιατί τι κάνανε πάλι;

Crazy Tourists είπε...

Τέλειοοοοοοοοοο!!!!!!!!

Τρελοτουρίστρια

Skouliki είπε...

Laplace.....μπραβο !! χαχχαα

VaD,Radio Marconi,Αναστασία... εινα η διαβοητη συμμορια
ΧΑΡΑΣΤΑΣΚΕΛΙΑ ΜΑΣ !!!

Crazy Tourists..χχα ευχαριστω

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Aαααα, θέλω το 1.000.000! Τους έχω όλους σε συλλογή!!!!
φιλια καλημέρα, άπαιχτη!!!

Γιώργος Τ. είπε...

Χεχε!! Όσο και να ανεβάσουν την αμοιβή, η ομάδα αυτή θα παραμείνει ασύλληπτη!!!
Καλημέρα!!!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

τους έχω δει!!! Αλλά δε δίνω πληροφορίες αν δε δω το cash πρώτα!

ο φιλος του οικονομου είπε...

Dead 1,000,000 δολάρια
Alive 50 λεπτά.

Εδώ να σε ενημερώσω οτι πολλοί έχουν προσπαθήσει να σκοτώσουν τον Belkar αλλά κανείς ως τώρα δεν τα κατάφερε...

zoyzoy είπε...

Τέλειο είναι!Καλέ τι σου'καναν??

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Έχετε και την τιμητική σας στο blog. Για περάστε μια βόλτα!

koulpa είπε...

xaxaxaxa είσαι ένα ασύληπτο σκουλίκι:):)

Skouliki είπε...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα...
aaaaa ωραια να ανταλλαξουμε καρτελες

Γιώργος Τ....χαχαχα θα σας πιασω τι σκουλικι ειμαι

Gi Gaga Kouni Beli...θα σου στειλω τσεκ επιταγων !!

φιλος του οικονομου...χμ θα εχω την πρωτια ..θα τους εξοντωσω ολους !!

zoyzoy ..δεν μου καθονται ! χαχαχ

Skouliki είπε...

Gi Gaga Kouni Beli ... a! τι καλα ερχομαι να βω τι εχεις κανει παλι !!!!

koulpa..εγω ειμαι παρθενα και αγια τελος !

Hfaistiwnas είπε...

Γιατί δεν βλέπω τίποτα;

Dokimos είπε...

same here..

ΦΟΥΛΗ είπε...

Και εγώ όπως ο Hfaistiwnas,δεν βλέπω τίποτα.....χαχαχαχα ......

fanny-banny είπε...

Τι αναγνωρισατε ρε παιδια?
εγω γιατι δε βλεπω τιποτα?

Prince Of The City είπε...

Σκωληκα, η εικονα πεθανε!

mahler76 είπε...

ναι ρε παίδες ούτε εγώ βλέπω κάτι...

Skouliki είπε...

ok ok ok


το εφτιαξαααααααααα

irthe_h_pitsa είπε...

Οι 3 στην πίσω σειρά, στη μέση, ποιοί είναι; :D

Skouliki είπε...

bloggers
marconi, prince of the city kai dokimos

Dokimos είπε...

popw rompa giname...
esy den exeis to Theo su kali mu ;pp

zekia είπε...

τι θα τους κάνουμε αφού τους συλλάβουμε;;;

Skouliki είπε...

Dokimos..ναι καπου πηγε και οτν εχασα

zekia ..μαρεγκα !!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Βρε θεόμουρλο!
Τι σκαρφίστηκες πάλι!
Νομίζω πως κάποιους τους αναγνώρισα.
Δεν υπάρχει σύλληψη για την ομάδα αυτή.
Αλλωστε είναι υπεράπνω υποψίας!
χα,χα,χα!!

Darthiir the Abban είπε...

Πίσσα και πούπουλαααααα

mahler76 είπε...

xaxaxaxa όντως τρελή η φωτό!!!

KitsosMitsos είπε...

Όταν τους βρεις, φάτους όλους!

Μετεωρίτης είπε...

Καλησπέρα!!

Επέστρεψα (στην δουλειά) όπου διαπίστωσα:
1. ότι μπορώ επιτέλους να μπλογκάρω τρελά!
2. ότι ΔΕΝ μπορώ να παίξω σκραμπλ (όλο κάποιος με διακόπτει και παραιτούμαι-βλέποντας τους βαθμούς μου να μειώνονται!

Εξαφανίστηκα, αλλά πριν σχετικά λίγο καιρό, πέθανε ο πατέρας μου και δεν ήμουν και πολύ καλά. Σου χρώσταγα και κάτι που με ρώτησες στη zoo (κάτι για τον υπολογιστή) που δεν ήξερα την απάντηση, αλλά... τέλος πάντων... αν και σκουλήκι, ξέρω πως δεν κρατάς κακία. Εγώ θα σου κρατήσω: ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ στην φωτό; Εεεε; Πουθενά; Γιατί ρε συ;! Επειδή έγινα μάνα και χάθηκα για έναν χρόνο; Παρακαλώ, να αποκατασταθεί το όνομά μου. Και να μπει η φάτσα μου στην αφίσα. Άντε γιατί δεν ξέρεις ποια είμαι εγώ! Γκρρρρ..

φιλιά απαίσιο σκουλήκι!

Prince Of The City είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Μου αρεσω!!! Να χορεψω ενα καν καν στα γρηγορα??? :D

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μαρί σκουληκαντέρα, έμενα γιατί με επικήρυξες;;;;

NdN είπε...

Αν τους πιάσουμε να τους στείλουμε στη Σιβηρία να κόβουν παγάκια για τον φραπέ μας!

twelf είπε...

αχαχαχαχ ζωγράφισες πάλι!
ρε είμαι κι εγώ εκεί, αχ :P :P :P

Skouliki είπε...

Αστρο - Συμμορίτες ...θα κανω οτι μπορω για τα βρω τις "ΚΟΥΚΛΕΣ"

Darthiir the Abban ..φτερα και ανεμοι :)

mahler76... μερσι !!!

KitsosMitsos..χαχαχ θα προσπαθησω τι λιπαρα εχουν?

Skouliki είπε...

Μετεωρίτης ...μην ανυσηχεις
για τιποτα
συλληπητηρια για τον μπαμπα σου γνωριζω ποσο δυσκολο θα σου ηταν
οσο για το ζοο ασε τις δικαιολογησεις και παραδεξου οτι εισαι καταωτερη μου !!:))

δεν σε εβαλα και γενικα δεν σε βαζω διοτι δεν εχεις αβαταρ-εικονα και δεν κανω οσους δεν εχουν

Skouliki είπε...

Prince Of The City..αχαχαχ ακου καν καν,και να φανταστεις οτι εχω χορεψει λογω μπαλετου

ΦΟΥΛΗ ... γιατι δεν εχεις ΜΠΛΟΓΚ?

NdN...ναι πολυ καλη ιδεα!!! γιουπι θα σε κανω συμβουλο !!

twelf ... αλλαξες καλε και ονομα !

Hfaistiwnas είπε...

Ευτυχώς δεν είμαι πουθενά!!!

MAD είπε...

Αν σου δώσω το Μαρκόνι που τον ξέρω, τι κερδίζω? ελπίζω πάνω από πεντοδόλαρο!

Κούκος είπε...

Tη γλύτωσα πάλι! (Για πόσο ακόμα;)

Skouliki είπε...

Hfaistiwnas ..προς στιγμην χιχι

MAD..ε καλα αυτον τον ξερω και εγω σιγα ..δεν πιανει μια!

Κούκος...οχι για πολυ αχαχαχ

TreloKouneli είπε...

έγραψες σκουλικάκι!!! τρελή φώτο... πάλι καλά που δεν καταζητούμαι!!! πάντως για το κουνέλι που ψάχνεται κάτι ξέρω..μου τρώει συνέχεια τα καλύτερα καρότα :))

starclub είπε...

Καλησπέρα γλυκειά σκουληκαντέρα! :Ρ
Άπεχτη η δημιουργία σου!
Φιλάκια πολλά τρελοσκουληκάκι μας! :)

moyratos είπε...

Να τους πεις πως εγώ δεν παραδίνομαι. Εάν θέλουν τους προσκαλώ σε μια οπλομαχία αλλά Φαρ Ουέστ στο μεγάλο ρολόι μπροστά από το κεντρικό Saloon στις 13:00 ... στον τρίτο χτύπο τραβάμε!!!!

info press είπε...

Είσαι καλλιτέχνης Dora...

Μπράβο σου...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ ΠΩ!!ΑΠΑΙΧΤΗ ΕΙΣΑΙ!!!ΤΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑ;ΚΛΑΨ ΚΛΙΨ!!!

Skouliki είπε...

TreloKouneli ..Περιμενε και θα ερθει και η σειρα σου εσενα !

starclub..ε ναι θα την εκθεσω μετα να παρω φραγκο αχαχ

moyratos..και εγω τι να κανω ?? ν αφτιαχνω κουλουρακια !!

info press..εε οχι δα απλα παιζω καλα το φωτοσοπ :)))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...δεν φορας βρακι αχαχαχαχχα

marianaonice είπε...

Χαχαχα!!
Όπως πάντα παίζεις μαζί μας!!
χαχα!!
Είσαι απίθανη!!

Skouliki είπε...

μερσι ομορφη μικρη μαρια