Σάββατο, 13 Ιουνίου 2009

Blog game - My Government

Αφού μου έδωσαν τις θέσεις του Πρωθυπουργού ο Ο Κηπουρός, του Υπουργείου Γεωργίας ο Gi Gaga Kouni Beli , του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνίας ο Skroytzakos Ο JKOK και του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης η Sunset colours ειναι η σειρά μου να δώσω πάσα σε :


Πρωθυπουργός: Mad
Υπουργός Παιδείας: Moyratos
Υπουργός Πολιτισμού: Crazy tourists
Υπουργός Υγείας και Πρόνοιας: Sunset colours
Υπουργός Γεωργίας: Leviathan
Υπουργός Άμυνας: Innersilence
Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών: Αστρο-συμμορίτες
Υπουργός Εξωτερικών: Zoo
Υπουργός Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης: Γιώργος Τ
Υπουργός Δικαιοσύνης: Luthien
Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων: Φλαφλάρια
Υπουργός Δημόσιας Τάξης: Γυάλινο δάκρυ
Υπουργός Εθνικής Οικονομίας: Spyros1000
Υπουργείο Αιγαίου: Ολα είναι δρόμος

Οι υπουργοί πρεπει να φτιάξουν τη δική τους κυβέρνηση, υφυπουργούς δεν έβαλα βαρέθηκα :)



σημ. στο Underground σήμερα "Δώσε Φως"

Bookmark and Share

38 σχόλια:

Miou-Popofotitsa είπε...

Αχ!!!Τέλεια!!!Μικρή ήθελα να γίνω γιατρός!!!!Ευχαριστώ σκουληκάκι!!!εγω σε έβαλα σε υπουργείο δημόσιας τάξης για την τάξη που μας βάζεις στο παρεάκι του φόρουμ!!χιχι!!Στη δική μου ανάρτηση ξέχασα κάποια υπουργεία να βάλω και δεν έβαλα πρωθυπουργό...αχαχαχα...δεν πειράζει..είναι πρώτη κυβέρνηση μη πρωθυπουργική!!!φιλιά***

Hfaistiwnas είπε...

Μπράβο παιδιά!
Υφυπυργούς; Φτάνουν και οι Υπουργοί!!!
Καλή διακυβέρνηση!!!

Strange little girl είπε...

Χαχαχα ωχ τώρα σώθηκες! Σαλάτα θα τα κάνω αλλά θα προσπαθήσω, χαχ :D

μου πάει υπουργός άμυνας.. χμ χμ χμ!

spyros1000 είπε...

χα,χα οικονομιας με εβαλες????
παει,φαλιρησε η ελλαδα αν αναλαβω εγω.
καλημερουδια.

γυάλινο δάκρυ είπε...

Υπουργός δημόσιας τάξης;! Ωχ, τη βάψατε!!!! :-Ρ
Το είχα ξαναπαίξει το παιχνίδι αυτό και ως κότα παραιτήθηκα από την κυβέρνηση! Δεν είμαι για πολιτική εγώ, είμαι καλλιτεχνικό πνεύμα :-Ρ
Καλό Σ/Κ σκουληκάκι, φιλάκια!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Σκουληκάκι,γ..ω τα υπουργεία...
Καλό βράδυ....

Skouliki είπε...

Miou-Popofotitsa ..ναι λογω ζωδιου μου ταιριαζει..καλε και εγω θα πρεπει να ξεχασα κατι σιγουρα αχαχ

Hfaistiwnas ...ναι ζητω το νεο κομμα ΡΕΛΑΞ !Ρε Λαμογια Ξουτ

Strange little girl .με τοσο Playstation κατι ο θα εχεις μαθει ντε

spyros1000..ρωτα τον τσιαμτσικα να σε βοηθησει αχαχχαχα

γυάλινο δάκρυ ...και σου παει η στολη !!!!!!!! κουκλα
13/6/09 17:03

ΦΟΥΛΗ ..χαχαχ ακριβως !

Laplace είπε...

καλησπερα πανεμορφη θεα κ μοναδικη mod/admin του υπερφορουμ μας..

ωραια η κυβερνηση..ελπιζω να διαλεξες ατομα με γερο στομαχι..οχι λογω των δυσκολιων που πιθανοτατα να εχουν αλλα λογω μασας χαχαχα

εγω θα πλευρισω οποιον μπορω για μια θεσουλα στο υπουργείο..χαχα

καλησπερες

Hfaistiwnas είπε...

λολολ! Καλό!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΜΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΣΟΥ.ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ;ΧΕ ΧΕ!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

homemade είπε...

καλορίζικη η νέα κυβέρνηση...αντε καλές εισπράξεις.......

καλό σ/κ..σκουλήκι

Lúthien είπε...

Δικαιοσύνης?!?!? Είσαι σίγουρη?... :)

zoo είπε...

ΧΑΧΑ!!!
Τι πάτε και σκαρφίζεστε... :p
ok, πάω για ανασχηματισμό και θα χτυπήσω με νέο κυβερνητικό σχήμα ;)

zekia είπε...

πω πω, είναι 8 το πρωι κυριακή και έχω ξυπνήσει και δε μπορώ να κοιμηθώ γιαί έβλεπα στον ύπνο μου οτι μου κλέβανε το σπίτι και δε μπορούσα να βρω αστυνομία να έρθει να συλλάβει τους κλέφτες πριν το σκάσουν. Και είμαι πολύ εκνευρισμένη με την αστυνομία τώρα, επομένως αμα με έβαζες στο Εσωτερικών, θα έκανα μεγάλο μπατιρντι!!
Αλλά απο την άλλη και το Αιγαίου είναι μια καλή ευκαιρία να ξεχάσω τους κλέφτες και τους αστυνόμους. Χτυπάω το φραπέ μου και φεύγω για Αιγαίο λοιπόν! Φιλιά!

υγ. ευχαριστώ για την τιμή! η σχετική εκδήλωση πότε θα γίνει;;

Leviathan είπε...

xaxa georgias!!!!!!!! paei 8a ti katastrepso!!!! na sai kala!!!! filiaaaaaa!!! kalimera!! :)

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Αααααααααα!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ για το επικοινωνιακό Υπουργείο μανδάμ και αυτή το φορά θα ανταποδώσουμε στο παιχνιδάκι, (αύριο όμως μάλλον ή το βράδυ) και φυσικά θα σε κάνουμε κι εμείς πρωθυπουργό, όπως δήλωσα και στην Zoyzoy μόλις το είχα πρωτοδεί.

Φιλί.

Skouliki είπε...

Laplace ...μισο να σκουπιστω απο τα σαλια χαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχα

Hfaistiwnas...οτι μπορω κανω σε μερσω :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...τι να γινει λες ανασχηματισμος μαλλον αχαχ

homemade...κατσε να ανοιξω τον κουμπαρα μου

Skouliki είπε...

Lúthien..ναι ναι γαματω αχαχαχχα

zoo ...αναμενωωωωωωωω με πολυ λαχταρα

zekia...χαχα βρε συ τι αγχος ειναι αυτο, η τελετη θα γινει σπιτι λογω οικονομκης κρισης

Skouliki είπε...

Leviathan ...να προσεχεις τα σπορια ειναι σημαντικα :))

Αστρο - Συμμορίτες...
ωχ παλι τον χοντρο θα παιξω εγω...παλι θα με βριζουν τα παιδακια

irthe_h_pitsa είπε...

Σκουληκάκι θέλω να με βάλεις στη ΓΓΕΤ, το ξέρω ότι μπορείς τώρα που είσαι πρωθυπουργίνα.

info press είπε...

Ο Πρωθυπουργός είναι όλα τα λεφτά όχι επειδή τον αγαπάμε, αλλά είναι.
Να περνάς όμορφα Skouliki.

Darthiir the Abban είπε...

Κοίτα, όταν με το καλό, ο κωστάκης θα περάσει, θα διαλέξει στην τύχη ένα σχήμα και... βουαλα!

Γιώργος Τ. είπε...

Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις!! Ως νέος Υπουργός Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης υπόσχομαι ότι ΘΑ δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και ΘΑ κάνω ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να έχουμε μια καλύτερη Ελλάδα!!
ΘΑ ανταποκριθώ σύντομα στην πρόσκλησή σου!!
Φιλιά!!

fanny-banny είπε...

Αντε και πρωθυπουργος
εμαθα ε?
εκεινο το ρουσφετακι
θα μου το κανεις?

Skouliki είπε...

irthe_h_pitsa ..αρχισαν οι χαρες ηδη εεεεεεεεεεεεεεε..

info press ..θα μπορω να μπαινω παντου τσαμπα !!!

Darthiir the Abban ...λες ε, κατσε να του κανω χαρουλες μπας και !

Γιώργος ... το πηρες στα σοβαρα εσυ !! κανε και κατι να εχουμε ιδιωτκη παραλια ..λεμε τωρα

fanny-banny ..εγινε κοπελια πρωθυπουργος ηδη 2 φορες ..ποσο αλλο να μεγαλωσω !

KitsosMitsos είπε...

Χειρότερα απ'τους νυν αποκλείεται!

NdN είπε...

Ούτε κλητήρας έγινα...με βλέπω να μένω για πάντα στα Λονδίνα!

Skouliki είπε...

KitsosMitsos ..αυτο να μου πεις

NdN ...χαχαχ ελααααααα πισω να γινει αντιπολιτευση

Johnny M είπε...

Σαν υπουργος εργασιας (μαλλον δικαια γιατι δουλευω απο τα 17 1/2 μου) οφειλω να θεσω τις προγραμματικες μου δηλωσεις:
ΘΑ.....
ΘΑ.....
ΘΑ.....

Παντως το μοναδικο που μπορω να υποσχεθω ειναι οτι θα συναντιεμαι συχνα με τον υπουργο εσωτερικων να μιλησουμε για θεματα των υπουργειων μας: μεταγραφες, κραξιμο-κουτσομπολιο σε φιλους και γνωστους και αλλα υψιστης εθνικης σημασιας θεματα

Skouliki είπε...

κουμπαρια μυριζομαιιιιιιι

Γιάννης Μ είπε...

μπααααα, δεν τον συμφερει
του ειπα οτι πανω απο 300 ευρω για το γαμο δεν ξοδευω
εξαλου 29700 θα μου κοστισει το bachelor!!!!!!!!!

Skouliki είπε...

καλα θα σε παρακολουθω !

MAD είπε...

Σας αγαπώ, σας αγαπώ, σας αγαπώ

ΑΛΛΑ

πρωθυπουργός στην ουσία είναι ο Τζονάκος κι εγώ είμαι υποχείριό του :(

πρότεινα βέβαια στις διαβουλεύσεις του κόμματος να μου δώσουν το ΠΕΧΩΔΕ να βγάλω κανα φράγκο, αλλά δεν εισακούστηκα. άντε τώρα να κάνω δίδυμα και να αναπτύξω κοιλαρα...

MAD είπε...

*μα πόσο καθυστερημένος ήμουνα??? και φαντάσου βρε τρελοσκούληκο ότι ήξερα για την ανάρτηση από την πέμπτη! είμαι μεγάλο ζώον τελικά ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ! Θα αναλάβει ο Τζων τη θέση μου :P

PS. κανέναν δεν έπεισα πάλι?

Skouliki είπε...

οσο και να θες και να γκρινιαζεις δεν θα πεσεις απο την καρεκλα οποτε σταματα και πηγαινε γαι πετικιουρ

moyratos είπε...

Παιδείας? Και τι ακριβώς πρέπει να κάνω σε αυτό? Δεν έχει ψωμί!!!!! ;Ρ

Σε ευχαριστώ σκουλικάκι ... Θα το κάνω ότι να ναι ....

Skouliki είπε...

βγαλε τα αρχαιααααααααααα
πουφ 3 ειχα !!

MAD είπε...

Θεέ και Κύριε! Δε μπορώ να κάνω τίποτα πια??? θα με αναγκάσεις μέσα στην εβδομάδα να κάνω post με τα νέα μέτρα... :(