Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2009

Blog award - again !!!


Lovely Blog Award
Η Ms Colourful , η RavenPalirroia , η Zouzouna , οι Συμμορίτες και ο Mousikoulis έδωσαν αυτο το βραβείο στο Skouliki Fan Club και η Miou, ο Irthe_h_pitsa και το Marouli στο Skouliki Underground. Η Starclub το έδωσε και στα 2 μου blogs.
Ευχαριστώ πολύ παιδιά !!!

Οι κανόνες της βράβευσης είναι οι εξής:
1. Δεχτείτε αυτό το βραβείο, αναρτήστε το στο blog σας, μαζί με το όνομα του ατόμου που σας βράβευσε, και το λινκ στο blog
2. Απονείμετε το βραβείο αυτό σε άλλα 15 αξιαγάπητα blogs.

Λοιπόν με τυχαία σειρά το δίνω στους : Eirini, Dyosmaraki, Hfaistiwnas, Mata, NdN, Raven, Δραπέτης, Μετεωρίτης, Το λουλούδι, Φύρδην Μίγδην, Mousikoulis, Mistirios, An upomoni, Fri, Zoyzoy




* όλα τα βραβεία υπάρχουν εδώ Skouliki Fan Club - Blog Awards

Bookmark and Share

35 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Άντε και στα όσκαρ......
Πολύ ψωνάρα το σαλιγκάρι....

Mousikoulis είπε...

Thanks σκουληκάκι μου!!! Καινουρια αναρτηση δεν ξανακανω το δηλώνω :Pp

Παω να κάνω edit την προηγούμενη!!!
χεχεχε

φιλι!

Laplace είπε...

χαχαχα εχω πεθανει με την εικονα!αχαχαχαχαχαχαχαχα

καλα....οι αντρες να καταλαβω γιατι σου δινουν τα οσκαρ...λόγικα επειδη εισαι ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΘΕΑ(καλα δεν τα γραφω φοβερη mod μας???χαχαχα)αλλα οι γυναικες?τι τους κανεις κ σου δινουν οσκαρ?

τις απειλεις?
τις δωροδοκείς?
θα το ψαξω κ θα επανελθω...

an-upomoni είπε...

Skouliki σ ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!

Miou-Popofotitsa είπε...

Μπράβοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!Είσαι κορυφαίο Σκουλήκι!!!!!!Σε αγαπάμε πολύ!!!καλό απόγευμα,φιλιά****

Miou-Popofotitsa είπε...

χαχαχαχχα μόλις πρόσεξα αυτό με την ψωνάρα εικονάκι!!!!!κακές παιδί μου οι σαλιγκαρίνες....χαχαχαχ

Skouliki είπε...

ΦΟΥΛΗ ..ναι πρεπει να ραφτω τελικα

Mousikoulis... ναι καλε ! φιλακι

Laplace...τους ταζω αστρακια και κολιε και σκατουλακια
σταματα να λες τετοια διοτι θα σε πιστεψουν μετα μερικοι και θα τρεχω αχαχχαχα

Skouliki είπε...

an-upomoni..να σαι καλα

Miou-Popofotitsa...
στριγγλεςςςςςςς - κατινεςςς
καλα εσυ παλι με την δευτερη το επιασες ? αχαχαχχαχαχχ

twelf είπε...

loool γαμάτη η εικόνα ρε συ! τα'σπασε. και μου θύμισες και αρκά, αλήθεια :P

Δραπέτης είπε...

Asto to vravio to fili pote tha mou dwseis? :)

TreloKouneli είπε...

να δω που θα τα βάλεις όλα :)) μάλλον πρέπει να μετακομίσεις!!

zoyzoy είπε...

Μα γιατί? τι σου'κανα?
Σ'ευχαριστώ σκουλήκι άντε βρέ και στα mad σύντομα!!
Πάω να το κρεμάσω!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.ΑΣΕ ΤΙΣ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙΝΕΣ ΝΑ ΖΗΛΕΥΟΥΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΑΞΙΑ skoulik-Ω μου!!!!

Από δω το πάτε...από 'κει το πάτε...
στο τέλος θα γίνω κι' εγώ ψωνάρα σαν τη ...σαλιγκαρίτσα
;-)
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, αν και δε σου κρύβω πως κάθε φορά έρχομαι σε δύσκολη θέση. Το δέχομαι μόνο ως ένδειξη φιλίας και εκτίμησης

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Skouliki είπε...

twelf ..Ναι εχει πλακα αχαχ
την πειραξα λιγο και βγηκε ετσι !

Δραπέτης..κατσε να φωναξω τον γιο του ταχυδρομου να στο φερει

TreloKouneli...θα παω ικεα παλι!

Skouliki είπε...

zoyzoy ..οχιιιιιιιιι με το ζορι να το παρειςςςςςςςςςςςςςς :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS..σκυλες !!! πουφ !

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ...μα σαφως ως ενδειξη φιλιας και σβουριχτιον φιλακιον εις την μουρην

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

γεια σου ρε σκουλίκι παινεμένο!!!
φιλί στη μούρη

eirini είπε...

Ευχαριστώ Σκουλικάκι μου!!! θα το στολίσω στο μπλοκόσπιτό μου!

Αυτό με το σαλιγκάρι στο τέλος... χαχαχα! Άπαιχτο!
Φιλιά πολλά!!!!!

Ms Colourfull είπε...

συγχαρητηρια σκουλικιδι!!!!!!!
και σ'ανωτερα!!!!

Λουλούδι είπε...

Σκουλικακι μου,σε ευχαριστω για το βραβειο,πολλα φιλακια!

Mistirios είπε...

Ωχ, βραβεύτηκα; και δεν έχω ετοιμάσει τον λόγο μου! Έστω, πάμε:

Ευχαριστώ τον παραγωγό που έβαλε τα λεφτά, τον σεναριογράφο για το φοβερό σενάριο, τον σκηνοθέτη που με ώθησε σε νέα ύψη ερμηνειών και πάνω από όλα το skouliki που πίστεψε σε εμένα και με προώθησε στον κόσμο του Bloggywood! (κλάματα...)

Γιώργος Τ. είπε...

Χαχαχα!!! Συγχαρητήρια.. ψωνάρα!!!

Darthiir the Abban είπε...

"Παλιοψωνάρα" θα έλεγα!
Μη μειώνεις τον εαυτό σου!!!

:ppp

moyratos είπε...

Όντως τα σαλιγκάρια καλά σου την λένε!!!!

Τίμησα το υπουργείο (μ@μω τα υπουργεία μου!!!!! ;Ρ)

Γιάννης Μ είπε...

απιστευτη η "ψωναρα"

Skouliki είπε...

ΓλυκόΚερασοΖουζούνα ... επισης !

eirini..ναι εβγαλα την πικρα μου με κσιτσο αχαχ

Ms Colourfull..ευχαριστω !!!!!1

Λουλούδι..να σαι καλα :)

Skouliki είπε...

mistirios...η προωθηστρα σου σε χαιρετα !!

Γιώργος Τ. , Γιαννης Μ..
ευχαριστω αγορια ..


Darthiir the Abban...εεε αμα ζηλευεις ομως πως φαινεται βρε συ :))

moyratos..εκανες υπουργειοφαση
ερχομαι να δω !

Raven είπε...

Ευχαριστώ είπα ή όχι ακόμα;

Ευχαριστωωωωωωώ! :))

Φιλιά

iLiAs είπε...

..εσυ και ο Micheal :)

καλημερα Ντορααα :)

fanny-banny είπε...

Καλημερα ψθωνιο...

Skouliki είπε...

Raven ...
παρακαλωωωωω

iLiAs ..αχ παει και ο θρυλος κριμα

fanny-banny ..καλημερα ομορφη

Ταχυδρόμοοοοοοοοοος ! ! είπε...

Και εις ανώτερα! Άντε άντε!

Hfaistiwnas είπε...

αααααα τώρα το είδα κοπελιά! Έλλειπα για τριήμερο!!!
Ευχαριστώ πάρα πολύ! Αύριο θα φέρω και τα γλυκά να φιλέψω!!:)

Skouliki είπε...

Ταχυδρόμος...μερσι !!!!!!!

Hfaistiwnas...οκ !! ελπιζω να περασες καλα μικρουλι

dyosmaraki είπε...

Ευχαριστώ πολύ σκουλικάκι μου για την τιμή που μου κάνεις.
Καλά το σκίτσο απίστευτο!!!