Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2009

Barbecue...


Ο ΑΝΤΡΑΣ
1. Ο άνδρας βγάζει την ψησταριά και τα κάρβουνα.

Η ΓΥΝΑΙΚΑ
2. Η γυναίκα πλένει την σχάρα.
3. Η γυναίκα πάει στο μπακάλικο.
4. Η γυναίκα πάει στο χασάπικο.
5. Η γυναίκα πάει στο ζαχαροπλαστείο.
6. Η γυναίκα ετοιμάζει την σαλάτα και τα λαχανικά.
7. Η γυναίκα ετοιμάζει τα κρέατα για το ψήσιμο.
8. Η γυναίκα βάζει σε ένα δίσκο τα κρέατα με τα σχετικά μπαχαρικά και τα εργαλεία του ψησίματος.
9. Η γυναίκα φέρνει την σχάρα καθαρή και το δίσκο στον άνδρα που είναι ξαπλωμένος δίπλα στην ψησταριά απολαμβάνοντας την μπύρα του.
10. Ο άνδρας βάζει το κρέας πάνω στην σχάρα.
11. Η γυναίκα μπαίνει στο σπίτι να στρώσει το τραπέζι.
12. Η γυναίκα ρίχνει μια ματιά στα λαχανικά που βράζουν.
13. Η γυναίκα ετοιμάζει το επιδόρπιο.
14. Η γυναίκα ξανά βγαίνει έξω να πει στον άνδρα της ότι καίγεται το κρέας.
15. Ο άνδρας βγάζει το κρέας που παραψήθηκε από την σχάρα και το πάει στην γυναίκα του.
16. Η γυναίκα ετοιμάζει τα πιάτα και τα βάζει στο τραπέζι.
17. Ο άνδρας βάζει να πιούνε.
18. Η γυναίκα ξεστρώνει το τραπέζι και ετοιμάζει τον καφέ.
19. Η γυναίκα σερβίρει τον καφέ και το επιδόρπιο.
20. Μετά το γεύμα, η γυναίκα μαζεύει το τραπέζι και το τραπεζομάντιλο.
21. Η γυναίκα πλένει τα πιάτα και συμμαζεύει την κουζίνα.
22. Ο άνδρας αφήνει την ψησταριά όπως είναι γιατί ακόμη καίγονται τα κάρβουνα.
23. Ο άνδρας ρωτάει την γυναίκα του αν χάρηκε που δεν μαγείρεψε σήμερα.
24. Με ένα απορημένο ύφος ο άνδρας βγάζει συμπέρασμα ότι οι γυναίκες δεν είναι ποτέ ευχαριστημένες.


καλό μήνα σε όλους...


πηγη:me.gr

Bookmark and Share

55 σχόλια:

Laplace είπε...

καλημερα κ καλο μηνα..

απο την δεκαετια του 50 ειναι το σκηνικο..

ποια γυναικα τα κανει ολα αυτα βρε?

Αναστασία είπε...

Χαχαχαχ
Καλά τέλειο τέλειο τέλειο.
Ααααα μα αυτές οι γυναίκες με τίποτα δεν είναι ευχαριστημένες !!

Καλό μήνα σκουληκάκι !!

Αναστασία είπε...

Laplace με την καλή κουβέντα είσαι πρωί πρωί : )))))

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Kαλημέρα,
να προσέχετε λοιπόν για να έχετε!!!! αγαπητοί ανύπαντροι!!!!
φιλιά και καλό μήνα, καλή εβδομάδα

Radio Marconi είπε...

Υπερβάλεις λίγο μου φαίνεται πρωτομηνιάτικα!!! :))

VaD είπε...

Ε,ναι,ισοκατανομή εργασιών,αυτή ειναι ισότητα:))
Κάποιος μπάρμπας μου έλεγε πολύ σοφά:-Οι γ'ναίκις είνι για του σπίτ',οι άντρις για του καφινείου!!!Σοφόν!:)))

Καλό μήνα.....

Γιώργος Τ. είπε...

Γυναικεία προπαγάνδα και υπερβολές..

Αν το 1 το γράψω έτσι:

"Ο άντρας βγάζει την ψησταριά, την κουβαλάει, την στήνει, πάει να αγοράσει τα κάρβουνα, τα φέρνει, τα βάζει στην ψησταριά, τα ανάβει, τα ελέγχει για να μείνουν αναμένα, κάθεται δίπλα στην φωτιά, ελέγχει το κρέας αν έχει ψηθεί κλπ"......

Αν τα 3-4-5 το γράψω:

"η γυναίκα (αν δεχτούμε ότι αυτά τα κάνει η γυναίκα) πάει στο σούπερμαρκετ"

Αν τα 6-7-8-9-11-12-13-16 τα γράψω:

"η γυναίκα ετοιμάζει το τραπέζι"

Αν τα 18-20-21 τα γράψω:

"η γυναίκα μαζεύει το τραπέζι"

Αν τα 13-19 το γράψω:

"η γυναίκα βγάζει από το ψυγείο το κουτί με τα γλυκά και τα φέρνει έξω"




....... ε τότε καταλαβαίνεις ότι υπάρχει μια μικρή διαφορά οπτικής..

Καλό μήνα!!!!

Skouliki είπε...

Laplace..ααχχαχαχαχ..εγω λεμε τα κανωωωωωωωω να ξερεις αλλα μετα κανω και βραδια γκρινιας ..

Αναστασία....εεεεε ετσι ειναι οι γυναικες ..καλο μην α, ο λαπλας με θελει καταβαθος για αυτο λεει τετοια :))))))))))))

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα...
ε καλα αμα παντρευτουμεεεεεε βλεπουμε , φιλια

Skouliki είπε...

Radio Marconi..εγω !!!!??? ποτε !!

VaD...
ωραιος μπαρμπας...μορφη !!! αχαχχα

Γιώργος Τ....
χαχααχαχ δεν παιζεσαι λεμε ...
αντε καλα με επεισες , φιλι

Fri είπε...

Καλή σου μέρα και καλό μήνα skoulikάκι :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Σκουληκάκι καλό μήνα.....
ΟΟΟΟΟΟΟΟλα αυτά που περιγράφεις συν ότι η γυναίκα είναι και ο ψήστης...
Και αν του πεις και κάτι,( σου είπα εγώ ότι θέλω να ψήσεις βάλτα στο φούρνο ) χαχαχαχα.......

irthe_h_pitsa είπε...

Βρε που είναι η γυναίκες που τα κάνουν όλα αυτά, να βρω κι εγώ μια τέτοια :P.

Καλό μήνα σκουλήκι!

Mistirios είπε...

ΚΑΑΑΑΑΛΟΟΟΟ ΜΗΗΗΗΗΗΝΑΑΑΑΑ!

NdN είπε...

Δεν έχει υποπέσει κάτι τέτοιο στην αντίληωη μου...μάλλον σε λάθος BBQ παρτυ πηγαίνω!

Εσύ τα κάνεις όλα αυτά;;!! Εγώ είμαι μικρός ακόμα, αλλά έχω κάτι φίλους σε ηλικία γάμου!

Καλό μήνα skouliki!

Skouliki είπε...

Fri,mistirios ..καλο μηνα επισης σματς :)

ΦΟΥΛΗ ...αχχαχαχ και ομως συμβαινουν αυτα καλε

irthe_h_pitsa...πληροφορω οτι εγω τα κανω !!!!!τρεξε να προλαβεις

NdN..σαφως και τα κανω με τακουνι διποντο και με μια πηρουνα στο χερι ααχαχχα αλλα τα κανω να ξερεις

Σκορπινα είπε...

Καλό μήνα αγαπητή φεμινίστρια!

Μουτς!

:PPPPPPPP

korinoskilo είπε...

μετα γκρινιαζουν οταν τους λεμε να παμε να φαμε εξω:ρρρρρρρ

@λαπλεις...... δεν ξερω σε ποια δεκαετια ζεις εσυ... αλλα εμεις οταν κανουμε τραπεζι .. αυτα κανουμε.... μη σου πω και περισσοτερα;)


καλο μηνα σε ολους :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΕ ΑΝ ΧΑΡΗΚΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΓΕΙΡΕΨΕ.ΧΕ ΧΕ!!!!

lena_zip είπε...

Oh baby baby it's a wild world!
Τι νόμιζες κοπελιάαααα;;;;;;
Δεν είναι απλή υπόθεση το κάρβουνο!

zinaa kapa είπε...

axxaxaxaxxaxaxa
καλεεεεεεεεεεεε υπαρχουν ακομη
αυτες οι γυναικες?????



χαχαχχαχαχαχχαχαχ

Skouliki είπε...

Σκορπινα..καλο μηνα :))))

korinoskilo...χαχαχ σωστο και αυτο,
πες στα στο λαμπλας ..αυτο λεω και εγω !!! αυτα κανουμε !! οι γυναικες στην οικογενεια μου εχουν παθει και ορθοστασια !

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...αμ μη τι αλλο ηταν και ευγενικος δεν μπορεις να πεις

lena_zip ...ναι αλλα και να σπασω νυχι παραπαει

zinaa kapa..ναι εγω πουφ !!



χαχαχχαχαχαχχαχαχ

moyratos είπε...

Έλα ντε ... Λέμε και μεις να μαγειρέψουμε και οι γυναίκες μας την λένε άσχημα!!!! Αμάν ... Τουλάχιστον ας τα ψήνουν κιόλας για να είναι πλήρως ευχαριστημένες.

Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι

iLiAs είπε...

...καλο μηνα Ντόραα!! :)

Darthiir the Abban είπε...

Μα δεν καταλαβαίνω γιατί απορεί...
Είναι δεδομένο το ανικανοποίητο της φύσης σας!!!

an-upomoni είπε...

Kαλό μήνα!

αντωνης είπε...

Δεν ξερω/δεν απαντω που λενε και στις δημοσκοπησεις (για να ειμαι και εντος κλιματος).
Επειδη δεν εχω ταλεντο στο ψησιμο, το εχουν αναλαβει οι υπολοιποι αντρες της πατρικης οικογενειας, ο πατερας μου και τελευταια ο αδελφος μου.

Οπότε δεν μπλεκεται και η γυναικα μου
Πως τα εχω κανονισει ετσι ο *μπιπ*
χαχαχαχαχα

Καλο μηνα!!!
:)

starclub είπε...

Καλό μήνα τρελοσκούληκο... :)
Διαβάζοντάς τα,μου θύμισαν τη μητέρα μου(παρθένος στο ζώδιο σαν εσένα που τα θέλετε όλα στην εντέλεια!)...Άσε που η ερώτηση του άντρα ήταν κλασσική ερώτηση του πατέρα μου!!! :Ρ Χμ,τώρα που το σκέφτομαι,μάλλον μας έχουν βάλει κάμερες!!! :Ρ
Φιλάκια πολλά ζουζούνα!

eirini είπε...

Ξινό της δγήκε της γυναίκας το τραπέζωμα, χαχαχαχα!!!
Πολύ καλό!
Καλό μήνα Σκουλικάκι!

Skouliki είπε...

moyratos... μου αρεσει που κανεις μια ολοκληρωμενη προταση αχαχα

iLiAs,an-upomoni..
καλο μηνα παιδια :)

Darthiir the Abban...χμμμμμ μωρε τωρα που το λες ναι !! ναι !!! αυτο ειναι και ολο γκρινιαζω δεν φταιω εγωωωωωωωω η φυση μου φταιει !!

Skouliki είπε...

αντωνης...αρχοντας εισαι !!!!
αφεντικο !!! καπονε λεγεσαι ?

starclub...εε μα εγω φταιω αφου αφου αφου ολα πρεπει να εχουν μια οργανωση αλλιως ο κακος μαγος θα μας αφανισει ολουςςς..τι οχι ?!

eirini...η δολια η γυναικα λεμε
χαχαχ επισης !

Dokimos είπε...

Nomizw o Darthiir the Abban thetei to problhma stis swstea baseis... ;)

spyros1000 είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ,ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ....
ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ ΣΑΣ ΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ,ΑΜΑΝ....

Πέτσες © είπε...

Τέτοιες ισονομίες θέλω...
Μπράβο...χαχααχαχα
Καληνύχτα!!

Miou-Popofotitsa είπε...

Πώς μου ξέφυγε η ανάρτησή σου;;Χαχαχαχ!!!!Η τρίχα τριχιά στην ποδιά άκρως καλλιτεχνική!!!χαχαχχα!!!φιλιά***

info press είπε...

έξυπνο και πολύ δίκαιο

άσε τον Laplace να λέει..

καλό μήνα αν και καθυστερημένα...

Strange little girl είπε...

kalo mina skoulikaki!:D

Lily είπε...

xaxaxa TELEIO!!! KALO MHNA!!

Raven είπε...

Καλημέρες! :) Και καλό μήνα!

Καλό, πολύ καλό, αλλά θα συμφωνήσω με τον Γιώργο χαχαχαχαχααχχαχα! Με έπεισε και εμένα!

Skouliki είπε...

Dokimos ...κομμα εχετε κανει πουφ !

spyros1000...επισης ! επισης !
δεν εναι γκρινιαααααα
ειναι τσαχοινια

Πέτσες...σε βολεψε βλεπω :)

Miou-Popofotitsa...
να σου αγορασω μια ποδιτσα :)))

Skouliki είπε...

info press...δικαιοτατο καλε τι λες αχαχα

strange little girl,Lily...
καλο μηνα κοριτσια

raven...μωρε εδω επεισα εμενα τι λες τωρα χαχααχχα

koulpa είπε...

xaxaxa λοιπόν τη 10ετία του 60.. η μητέρα μου περιοριζόταν στο μάζεμα μετά.. δε τη συγκινούσε καθόλου το φαί και το μαγείρεμα..
του 70.. άρχισε να ασχολήται με το καθημερινό.. αλλά όχι με το επίσημο..
του 80.. έπαιζε ένα βοηθητικό και στου επίσημου την προετιμασία..
του 90.. άρχισε να ενδιαφέρεται.. ήλθε και η σύνταξη..
του 00.. ε κόψαμε τα επισημα.. στο σπίτι.. τρώμε έξω για επίσημα και πλένουν άλλοι..:):)
καλημε΄ρα και καλό μήν καθυστεριμένο..:):)

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλημέρα σκουλικίδιον!
Ναι βρε αλήθεια είναι, γιατί ακόμα κι αν έχει αλλάξει η νοοτροπία, όλα αυτά συμβαίνουν αναπόφευκτα.
χα,χα,χα,χα,!!!
Να 'σαι καλά βρε να χαίρεσαι το περιβόλι σου.

fanny-banny είπε...

Καλο μηνα σκουλικακι.

και ομως αυτη την σκηνη την εζησα
καποτε..

ετσι ειναι...

νατασσάκι είπε...

Τςςς!

Σκουληκάκι παιδί μου, τα κάνεις εσύ όλα αυτά;;
Χρειάζεσαι επειγόντως μαθήματα!
;)

Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι :)

Φιλάκια

zekia είπε...

το χω ξαναδει αυτό και μου θυμίζει πολύ οικίες εικόνες απο το σπίτι μου!!

Darthiir the Abban είπε...

Βέβαια… Επειδή δεν μπορείς να κλονίσεις τ’ ατράνταχτα επιχειρήματά μου, μας κατηγορείς τώρα και για κομματισμό…
Πού ζούμε…
Ορέ πού ζούμε;;;;

Laplace είπε...

ανωνυμε,δεν ειναι σωστο αυτο που κανεις..
αν εχεις κατι να της πεις(ακομα κ κραξιμο)στειλε της μειλ(το εχει στο προφιλ της)..

δεν ειναι σωστο να πηγαινεις κ να βριζεις σε καθε αναρτηση της..

Skouliki είπε...

thanks laplace

δεν ασχολουμαι ...τα εσβησα
η τρελα του καθενος δεν με αγγιζει

Skouliki είπε...

koulpa... αχαχχαχ Βρε συ αχααχχα
αγια μητερα λεμε !!

Αστρο - Συμμορίτες...
μωρε το ξερω αφου τα κανω λεμε !!

Fanny-banny....εγω που την ζω ακομα ..μαμα μου

νατασσάκι...
ναι φωναξα και την μαμα μου να με βοηθησει :)

zekia... join my house

Darthiir the Abban...
και σε λιγο θα σου βγαλω και διαφημιση με παπαγαλακια και τρυζονια

Prince Of The City είπε...

Πολύ αληθινό δυστυχώς!

Johnny M είπε...

δεν ικανοποιηστε με τιποτα τελικα

Skouliki είπε...

Prince Of The City...
Να ενας αντρας οιυ συμφωνει !!

Johnny M...εγω ικανοποιουμαι ευκολα με ενα μπονους χιχιχι

Spider! είπε...

Σκουλικάκι καλό μήναααααα!
:))))))
Ο Γιώργος Τ. έγραψε πάλι!! χεχε!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Xαχαχα! Το' χετε, η αλήθεια είναι! Δε σας το παίρνει κανείς!!

Skouliki είπε...

Spider!...καλο μηνα !!

Gi Gaga Kouni Beli ..γελας εεεε
καλααααααααααα χιχιιχ