Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2009

Back soon...

Bookmark and Share

50 σχόλια:

Miou-Popofotitsa είπε...

Τι τέλεια εικονίτσα-χαχαχα!!!!!Να περάσεις όμορφα!!!!!!φιλιά****

Hfaistiwnas είπε...

Άντε καλά να περάσεις!
Όσο πιο όμορφα γίνεται, με πολύ θάλασσα και ήλιο!

korinoskilo είπε...

μονο εσυ κανεις τετοια !!!

που πας ειπες?????
φευγεις?????????
ουαααα ουαααα


καλα ........ να ...... περασειςςςςςςςςςςςς.......

να ποτιζω κανα λουλουδι?:ρρρρ

Dokimos είπε...

Apo twwwwwwwwra??!

Laplace είπε...

να περασεις ΤΕΛΕΙΑ σκουληκακι..
σε περιμενουμε πισω

Skouliki είπε...

Miou-Popofotitsa, Hfaistiwnas, laplace.. thanks παιδια !!


korinoskilo...παω αμοργο να δω τι καιρο κανει ..να ξερω να σας ενημερωσω μετα

Dokimos...για λιγο :)))

Darthiir the Abban είπε...

Νιανιανιανιανιανιανια

Αναστασία είπε...

ΝΑΙ για πες μας τι εννοείς ότι θα λείψεις 10 ολόκληρες μερες; :)))

Να περάσει τέλεια ότι κι αν κάνεις και να μας φέρεις νέα ναι;

Φιλάκια πολλά

VaD είπε...

Να πας,να καλοπεράσεις,νάχει πολλά μήλα στην Αμοργό(για την τροφή σου ως skouliki λέμε!) και να χορτάσεις ψάρι,αχόρταγη:))

-Α,ναι,πέρνα και αυριο μια βόλτα απ'το τσαντίρι μου,αν μπορείς...

Καλό μήνα νάχεις...

zoyzoy είπε...

Καλά άπαιχτη!Ωραίο τρόπο βρήκες να μας το πεις!!
Μας αφήνεις μωρέ?
Καλά να περάσεις και καλό μήνα!!

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban ..ζηλεψες εεε

Αναστασία...
μια αμοργο λιτη να αραξω το μυαλο μου για λιγο ..μωρε ...ετσι χαλαρα , φιλακι

VaD...καλο μηνα και σενα ναι το εχω στο νου μου για αυτο που λες θα περασω μην ανησυχεις

zoyzoy ..καλο μηνα οχι δεν σας αφηνω απλα το σωμα μου εκανε απεργια και ειπα να το ξεκουρασω

twelf είπε...

μαζί με τη γιαγιά μου φεύγεις? kalimeraa :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλό μήνα...
Καλά σκουλικομπάνια

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Να περάσεις τέλεια, είναι ένα μαγικό νησί, θα προσαρμοστούν τα γούστα σου, ειδικά αν πας προς Αιγιάλη, γιατί από Κατάπολα συνορεύουν, μην ξεχάσεις να πας με τη βάρκα στην απέναντι από την Αιγιάλη παραλία δεν θυμάμαι πως τη λένε από Δ είναι, να πιεις πολλά ρακόμελα και να αφήσεις το στίγμα της πατούσας σου κι εκεί.
Πολλά φιλιά σε περιμένουμε με εντυπώσεις!

m.blanco είπε...

Σου εύχομαι να περάσεις τέλεια κάτι που είναι σίγουρο στην Αμοργό.
Καλές Διακοπές !!!:-))

Γιώργος Τ. είπε...

Καλά να περάσεις ότι κι αν κάνεις!!! Καλή ξεκούραση!!! Καλό μήνα!! Καλή αντάμωση!! Καλά γενικά!!!! Φιλιά!!!

Γιώργος Τ. είπε...

Και έλεγα πού τα ξέρω αυτά τα σκουλήκια..!!! Υπέθεσα ότι θα πήγαινες Μύκονο, αλλά τελικά Αμοργό διαβάζω! Καλά να περάσεις! Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια!!

fanny-banny είπε...

Αμα περασεις με τη βαρκα
απεναντι, αστην στην στερια
και γυρνα κολuμπωντας.
Το σετ μανικιουρ κρατα το
με τα δοντια!

Θα μου πεις πως περασες
απο κοντα με ενα φρεντο
παλι στο Κολωνακι!

1/7/09 15:58

iLiAs είπε...

..τελεια εικονα!!

Καλο σου μηνα!! :)

TreloKouneli είπε...

δεν υπάρχεις έτσι!!! τι μυαλό είσαι εσυ!! καλά να περάσεις ότι και αν κάνεις :))

Skouliki είπε...

twelf...χαχαχαχ ναι ναι !!! θα την δω στο πλοιο

ΦΟΥΛΗ ..ευχαριστω κοριτσακι

Αστρο - Συμμορίτες.. ε καλα μην φανταστεις οτι θα παω μακρια παο το ξενοδοχειο ..η θαλασσα ειναι απεναντι ακριβως και δεν θα το κουνησω ρουπι ..δεν ειμαι εγω για γυρω γυρω ολοι

m.blanco ... σε ευχαριστω πολυ και σε σενα καλες διακοπες

Skouliki είπε...

Γιώργος ..αμοργο θα παω τωρα
αυγουστου θα λειψω ενα μηνα και θα ειμαι μυκονο αχαχαχ μπορει και λιγο απο κεφαλλονια

fanny-banny...κουραστηκα και μονο που τα διαβασαααα...
ναι ναι ναι !!!!!! απο κοντα !!
αν και γυρναω και μετα θα λειπω παλι ενα μηνα σερι..
πες μου ποτε θα εισαι εδω

iLiAs..ε[ισης καλο μηνα !

TreloKouneli..ειμαι κλωνοποιηση μυαλου με στηθους ααχαχαχ :)

NdN είπε...

Καλά νά περάσεις αγαπητό μου skouliki, να μαυρίσεις, να ξεκουραστείς και να πιεις πολλές τεκίλες!

Φιλιά!

eirini είπε...

Καλά να περάσεις Σκουλικάκι!!!
Καλή ξεκούραση! Περιμένουμε τα νέα σου!

Τέλεια η εικονίτσα σου χαχα!!!
Φιλιά πολλά!!!

αναρχόβλαχος είπε...

χααχ,λοιπον,για λιγο ψαρωσα κανονικα με την εικονα,πολυ καλη...

zekia είπε...

τέλειο! καλά να περάσεις!

Skouliki είπε...

NdN ..θα ακουληθησω πιστα τις οδηγιες σου

eirini...μερσι και συ οπου και να πας να περασεις τελεια

αναρχόβλαχος, zekia...
ευχαριστω παιδια φιλακια και καλο μηνα

mahler76 είπε...

τρελή, πάς διακοπές κι μας αφήνεις μόνους?

moyratos είπε...

Διακοπούλες? Καλά να περάσεις και με το καλό να γυρίσεις, να ξεφαντώσεις και να γυρίσεις κουρασμένη!!!!!

Άντε και στα δικά μας!!!!

Crazy Tourists είπε...

Άντε ρε σκουληκάκι!! Καλά νε περάσεις!!! Καλή ξεκούραση!!! Φιλιά!!

Τρελοτουρίστρια

Δραπέτης είπε...

Καλά να περάσεις ... Για που λές ?

Skouliki είπε...

mahler76...ε ναι καιρος ειναι

moyratos...θα ακολουθησω τις οδηγιες πιστα ..φιλακια

Crazy Tourists...μερσι ταμαλα μικρη μου ηλιαχτιδα

Δραπέτης..παω ανδρο μια και ειναι η μικρη μου αδεια στην μεγαλη κλασσικα μυκονο και κεφαλλονια

spyros1000 είπε...

που πας καλε?

Spider! είπε...

Σκουλικάκι να περάσεις τέλειαααααααα!!!!!!!!!
Να βρείς κ άλλα έντομα να κάνετε παρέα!
Με θέλετε?????
(χίλια συγνώμη που δεν απάντησα όταν μου έφτιαξες τα animation... ειμαι γουρούνα, αλλά δεν προλάβαινα... μέχρι να γυρίσεις θα έχω μπει...!ευχαριστώωωωωωωω!!!!)
Φιλάκια πολλά πολλά!

info press είπε...

Σκουλικάκι να περνάς καλά και μακριά από το πληκτρολόγιον...

Fri είπε...

Καλά να περάσεις skoulikάκι!
Σε αναμονή των ιστοριών σου λοιπόν...

Marouli είπε...

Εγω γτ το εμαθα τωρα? Γτ δεν μας το ειπες και στο φορουμ? Αν το ειπες κανε τα στραβα γτ δεν το ειδα.. :((((((( κλαιω γτ θα μας λειψεις αλλα και για να εχεις να σφουγγαριζεις χαχαχα!

Καλα να περασεις σκουλικακι μου και φερε μου ενα κοχυλι, μια πεταλουδα, ενα βραχιολι, σκουλαρικια, καπελο ασπρο, ομορφες εικονες, αναμνηστικα διαφορα, αν σκεφτω κατι αλλο θα σου πω... χαχαχα!

Μαρουλοφιλακιαααααα!

Δραπέτης είπε...

Ooooo!!!! Wraia... :)

KitsosMitsos είπε...

Πολύ καλά να περάσεις, κοπελιά!
Πολλά φιλιά!

homemade είπε...

πέρνα όμορφα....νάσαι καλά..προσοχή στην άμμο...μην σε χάσουμε κιόλας....χαχαχα
σε πειράζω σόρρυ....καλά νάσαι

Nana Tsouma είπε...

Καλες διακοπές σκουλικάκι και την Παρασκευη..εισαι δεν εισαι εδω ...εγω θα διαβασω στην εκπομπή τις Θερμιδες!!!!!χαχαχα!!!

Ταχυδρόμοοοοοοοοοος ! ! είπε...

Εκπληκτικό! Καλά να περάσεις!

marianaonice είπε...

Απίστευτο!
Πως τα κάνεις??
Κσλές διακοπές!!!
Να περνάς όμορφα!!
Φιλιά!
:)))

ioannis_the_great είπε...

Αμοργό ε? Θέλω ρεπορταζ μετά . Καλα να περάσεις, να γεμίσεις μπαταρίες και να είσαι πλέον ενα Μαυρισμένο σκουλήκι μόνο απο τον ήλιο.
Καλημέρα

an-upomoni είπε...

Ελπίζω να περάσεις πολύ όμορφα κ να ξεκουραστειίς!!

Skouliki είπε...

spyros1000...αμοργο ημουν

Spider!..σε ευχαριστω οσο για τα αλλα μην ανησυχεις βρε ..φιλακια

info press...προσπαθησα 7 μερες χωριες ειναι θεμα μεγαλο

Fri...ηρθαααααααα μπουμπου

Skouliki είπε...

Marouli...ναι το ειχα πει καπου , μαζεψα και κοχυλακια ολα οκ, προσεχως θα μπει και αναρτηση

Δραπέτης,KitsosMitsos, homemade ...
ευχαριστω παιδιααααα

Skouliki είπε...

Nana Tsouma...
οχι δεν ημουν το εχασα ..αλλα σε ευχαριστω παρα πολυυυυυυυυυ για την αναφορα σου κοριτσι..και καλα εκανες ..μην ρωτας οτι θες :)

Ταχυδρόμος, marianaonice, ioannis, an-upomoni ..παιδια σας ευχαριστω πολυ για τις ευχες

Marouli είπε...

Μονο κοχυλια μαζεψες? Τα υπολοιπα που ηθελα δεν τα ειδες? Θα συμβιβαστω με τις εικονες μονο να το ξερεις..

Μαρουλοφιλακια!

Skouliki είπε...

ποσα να κουβαλησω η δολια ντε αχαχα