Σάββατο, 16 Μαΐου 2009

Blog game..i wish

Με κάλεσε ο Gi Gaga Kouni Beli σε ενα παιχνίδι όπου πρέπει να ονειρευτώ 5 πράγματα

1. θα ήθελα να ημουν τιραμόλας να φτάνω ότι θέλω ( τεμπέλα )

2. θα ήθελα να εχω πάντα στην ζωη δίπλα μου καλούς φίλους

3. θα ήθελα να έχω μια μαγική δύναμη ... ( θαντερκατς ΟοοΟοοΟοοοοο )

4. θα ήθελα να είχα εξοχικό στο διάστημα

5. θα ήθελα να μην χαλάσει ποτέ το laptop μου

δίνω πρόσκληση για να παίξουν οι : Λουλούδι της κανέλας, Μπορμπότσαλο, Αlexis B, Grimiariko marouli, Taksidia kai ta Ksidia , Strange little girl

Bookmark and Share

36 σχόλια:

Laplace είπε...

καλησπερες σκουληκακι!
τελειοοοοοοοοοοο λεμε...
ειδικα με τιραμολα γελασα πολυ..κ εγω θα τα ηθελα ολα αυτα..καλα αυτο με το λαπτοπ ειναι το ονειρο ολων μας..
φιλια

Αναστασία είπε...

Καλά απίστευτα και τα πεντε :))))
Σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση θα ανταποκριθώ άμεσα !!
Προς το παρον περιμένουμε τι θα κάνει ο Σακης :)))

Skouliki είπε...

Laplace...ναι αλλα δεν βλεπω να εχουμε τιποτα απο ολα αχαχα

Αναστασία...χμ ..προβλεπομενο το νουμερο 7 , δεν πειραζει ομως

korinoskilo είπε...

γιατι με τιρανας? ε? Ε?

υπεροχα τα εκανες ...
τα φανερα ονειρα:Ρρρρ

φιλια

Miou είπε...

και γω θα ήθελα να ήμουν τζίνι-το τζίνι το τζίνι..λαλαλα- και να σου πραγματοποιήσω κάθε σου όνειρο!!!Φοβάμαι μόνο την ευχή με λαπ τοπ-γιατί εγώ το τζίνι δεν είμαι τζίνιους με τεχνολογία;)))φιλία***

ΦΟΥΛΗ είπε...

Η σκουλήκι θα είσαι, η τιραμολα μην τα θέλεις και όλα δικά σου!!!!!
γειααααααα

Strange little girl είπε...

Γειάά!! ευχαριστώ για τη προσκλησούλα, θα ανταποκριθώ όποταν μπορέσω :)
αυτή η εικόνα που αντιπροσωπεύεις τους καλούς φίλους είναι ωλ δε μάνι :))

NdN είπε...

Εξοχικό στο διάστημα;; Να το κάνεις τι δηλαδή; Εχει ξαπλώστρες και beach bar στο διάστημα;! Αν ναι θα ερχομαι να με φιλοξενείς!

TreloKouneli Rules είπε...

τέλειο τέλειο τέλειο!!!

Skouliki είπε...

korinoskilo ..για να σε πειραξω !

Miou...ναι αλλα μην ειχες 3 ευχες μονο..θελωω τοσαααα πολλα

ΦΟΥΛΗ...μαμαααααααααα η φουλη μου την ειπεεεεεεεεεεεεεεε

Strange little girl..ναι ο ιποπποταμος τρελη φαση , την ειχα την εικονα αλλα δεν ηξερα ποτε και που να την βαλω

NdN...
να το πουλησω καλε και να βγαλω τα διπλα ..επενδυσηηηηηη και καλα

TreloKouneli Rules....μερσι

Ενεσούλα είπε...

Πω πω!
Πολύ πρωτότυπα όνειρα!
Τιραμόλα, Θάντερκατς, μα, που τους θυμήθηκες;
Φιλάκια

Theogr ο κηπουρός είπε...

Για μια καλησπέρα πέρασα και λύθηκα στο γέλιο. Καλή εβδομάδα.

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

χα χα χα , πως μαρτυριούνται οι ηλικίες!! χα χα χα
εχω το πρωτο τεύχος του μίκυ...!
χα χα χα
φιλιά

marianaonice είπε...

Λογικά και απλά τα θέλω σου!!
Και δεν αντιστρατεύονται τα πρέπει σου!!
Εύχομαι να τα έχεις όλα όσα λοιπόν επιθυμείς!!
:)))

The Brother είπε...

SUPER ISE KORITSARA!!! DEN YPARXI IDIKA AFTO TO NA MIN XALASI TO LAPTOP SOU EINAI OLA TA LEFTA !

KitsosMitsos είπε...

Όλα καλά και όλα ωραία. Τον Τιραμόλα που τον θυμήθηκες; Χαχαχα!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Τι πλάκα έχεις ρε σκουλικίδιον!
Εξοχικό στο διάστημα δεν θα ήθελα να έχω γιατί δεν έχει βουνό και θάλασσα.
Κι εμείς πάντως θα θέλαμε να μην ξεμείνεις ποτέ από υπολογιστή!!!

χι,χι,χιχ,ιχ,χι!! Φιλί!

Radio Marconi είπε...

Ευτυχώς που δεν θέλεις εξοχικό στην κορυφή του λόφου του Τιραμόλα!
Καλή εβδομάδα!!!

Skouliki είπε...

Ενεσούλα...
ειμαι παιδι στο βαθοςςςςςς ή ακομα να πεταξω τα κομικς μου αχαχ

Theogr ο κηπουρός..καλα εκανες φιλακια πολλα

ΓλυκόΚερασοΖουζούνα ...ωχ σωστα καλε αχαχαχαχαχχαχαχ

marianaonice... και πολυ ευκολα να πραγματοποιηθουν εεεε

Skouliki είπε...

Brother..μα αμα τα παιξει θα τα παιξω και εγω λεμε

KitsosMitsos.. η βαριεστημαρα λεμε θυμαται οτι θες αχαχ

ΑστροΣυμμορίτες ...ουτε εγω θα ηθελααααα , το εξοχικο θα το πουλησω λεμε ανετα

Radio Marconi ... δεν ειναι κακη ιδεααα ξερεις

Marouli είπε...

Σκουληκακι μου καταρχας σε ευχαριστω για την προσκληση θα παιξω συντομα.
Τιραμολας θα ηθελα να ημουν και εγω. Δεν φτανω τα πανω πανω ραφια ποτε ακομα και οταν ανεβαινω σε καρεκλα. Δεν ειμαι κοντη απλα ειναι πολυ ψηλα αυτα :P
Αλη μια αναρτηση που μας ζωγραφισε χαμογελο στο προσωπο!
Μαρουλοφιλακια!

marianaonice είπε...

Ναι ειδικά το εξοχικό στο διάστημα!
Και εγώ εκεί θα το ήθελα...
για να ξεφύγω από την τρέλλα που μας δέρνει εδώ!!
χαχαχαχα!!!
Φιλιά!!

zekia είπε...

Και εξοχικό πάνω σε ένα σύννεφο θα ήταν καλή ιδέα

Γιώργος Τ. είπε...

Καλύτερα να είσαι ο Σεραφίνο για να μην κάνεις τίποτα, ούτε καν να τεντώνεσαι για να πιάσεις τα πράγματα!!!
Τώρα, το εξοχικό στο διάστημα τι να το κάνεις??? Αρκετά UFO δεν βλέπεις καθημερινά εδώ?
Και μία σημείωση.. Ο Lion-O με το μάτι της Θαντέρα δεν αποκτούσε σούπερ δυνάμεις, καλούσε τους υπόλοιπους Θάντερκατς.. Θα έπρεπε να πεις: "Με την δύναμη του Grey-Scalp!!!!"

info press είπε...

Το δεύτερο είναι και το πιο πολύτιμο, καλό κι αυτό με το laptop.

Να περάσεις όμορφο απόγευμα.

eirini είπε...

Τιραμόλας;;;; χαχα... άπαιχτο Σκουλικάκι!
Το εξοχικό στο διάστημα, ναι... ίσως κάμια μέρα σκουλικάκι μου γίνει κι αυτό! Κατα τ'άλλα βατά τα "θέλω" σου!!!!!

Johnny M είπε...

εξοχικο στο διαστημα;
εγω εχω ενα στον ωρωπο και δεν εχω βρει χρονο να παω εδω και 5-6 χρονια

kat. είπε...

πω - πω..
καιρό έχουμε να τα πούμε γλυκό μου σκουλικάκι...
απ' όλα αυτά πάντως εγώ σου εύχομαι να έχεις πάντα δίπλα σου τους φίλους σου!

Skouliki είπε...

μαρουλακι..και εγω εχω ενα σπιτι για τον φασουλα λεμε ..ελεος καλε πλεον θελω σκαλα να παρω μαχαιροπηρουνο

marianaonice...ειναι ωραια εκει εμαθα εχει και ιδιωτικο πισινα δεν κολυμπας αλλα επιπλεεις ναι ναι !!

zekia..φανταστικο ..λες να βρεχει !?

Γιώργος Τ...που το θυμηθηκεςςςςςς αυτον τον σκελετορρρρρρ γαματος !!!!!!!!!!! ναι ναι εχω και την τιγρη καλε να φανταστεις θεικα λεμε

Skouliki είπε...

info press.. mersi , αμα χαλασει χαθηκαμε

eirini ...βατα και πανω απο ολα ανθρωπινα ποιος λες να χρεωσω για ολα ?

Johnny M ...καλα ασε να εχω πρωτα και μετα ας μην πηγαινω

kat...σε ευχαριστωωωωωω ναι καιρο εχουμε .. ερχομαι να σε μπανισω

VaD είπε...

Μην κάνεις όνειρα τρελάαααααα,
κάτσε εδώ πούσαι καλά!

-Ψεμματα λέω,να ονειρεύεσαι,
καλό μου,να ονειρεύεσαι,
τα όνειρα ομορφαίνουν τη ζωή...

Darthiir the Abban είπε...

1) Τιραμόλα ξετιραμόλα, την κίνηση θα την έκανες… :p
2) Όποτε θες call me >:)
3) Έχεις, άμα ψάχνεις να τη βρεις έχουμε πρόβλημα ;)
4) Κοινώς ούτε σκι, ούτε μπάνιο φαντάσου δηλαδή που οι άλλοι δεν μπορούν να συμφωνήσουν περί βουνού ή θάλασσας… Εσύ θα τρίχαζες την παρέα!
5) Κι εγώ, αλλά δε μου δίνει σημασία… σνιφ :(

Skouliki είπε...

VaD ...ναι αλλα θελω και εναν ερωτα σπονσορα να μου τα πραγματοποιησει

Darthiir the Abbanε...
ωραια σου εβαλα το τηλεφωνο μου πιο πανω στο νεοτερο ποστ για να μιλησουμε για την διεκπαιρεωση ολων

Darthiir the Abban είπε...

Σιγά μη το χάψω, σαν κάτι άλλους που κάποτε τηλεφωνούσαν στο 6868357! :p

MAD είπε...

τι μαγική δύναμη? ε? ε? ε? :)

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban..xaxaaxa Μα γιατιιι

MAD ..να εχω την ικανοτητα να φτυνω μακρια :))))))