Παρασκευή, 22 Μαΐου 2009

Face Lift joke...

Mια κύρια επισκέπτεται τον γιατρό της καθώς ενδιαφέρεται να κάνει λίφτινγκ στο πρόσωπο
-Λοιπόν, λέει ο γιατρός , μπορώ να σας κανω το λίφτινγκ , αλλά θα πρέπει να με επισκεφτείτε πάλι σε έξι μήνες για παρακολούθηση .
-Α , όχι . απαντάει η κύρια . Θέλω να κάνω την επέμβαση μια και έξω .
Δεν θέλω να ξαναέρθω .

Ο γιατρός το σκέφτεται για λίγο , και της προτείνει :
-Υπάρχει μια νέα μέθοδος , σύμφωνα με την οποία τοποθετείτε μια βίδα στο κεφάλι σας .
Έτσι , όποτε εμφανίζονται ρυτίδες , απλός γυρίζετε λίγο την βίδα , η οποία τραβάει πάλι την επιδερμίδα και οι ρυτίδες εξαφανίζονται .
-Αυτό είναι !" απαντάει η κύρια . Ας το κάνουμε έτσι .

Μετά από έξι μήνες η κύρια ξαναπηγαίνει στο γιατρό .
-Πως πάει η μέθοδος ; ρωτάει ο γιατρός .
- Χαλιά ! απαντάει η κύρια . Ήταν η χειρότερη επιλογή που έκανα ποτέ .
- Ποιο είναι το πρόβλημα ; ρωτάει ο γιατρός .
- Μα κοίταξε τις σακουλές κάτω από τα μάτια μου ! Ούρλιαξε η κύρια .

- Κύρια μου ,απαντάει ο γιατρός , αυτά δεν είναι σακουλές , είναι τα στήθη σας .
Και αν δεν αφήσετε ήσυχη την βίδα , θα αποκτήσετε και μούσι !

Bookmark and Share

40 σχόλια:

Palirroia είπε...

Καλημέρα πολύ καλό!!!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχα

ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ είπε...

Φωτεινή Καλημέρα με χαμόγελο που κάνει τους άλλους να ανησυχούν...

Φιλί

irthe_h_pitsa είπε...

Άκυρος ο γιατρός.
Μπορεί να το ξυρίζει η γυναίκα... :D


Καλημέρα σκουλήκι!

Laplace είπε...

kalooooooo
kalhmeres,kalo PSK

Darthiir the Abban είπε...

Έεεετσιιιι....

Γυναίκες παιδί μου... τί να πεις...
Ανικανοποίητα πλάσματα...

TO ATOMO είπε...

χαχαχααααα... χαχαχαχααααααα... σε καλό να μου βγεί... γέλαγα που γέλαγα σήμερα από την ώρα που έφυγα από το σπίτι, ήρθε και αυτό και με αποτελείωσε !!

φιλιά πολλά, καλημέρες περισσότερες και καλό ΣΚ !!!

Αναστασία είπε...

χαχααχ καλά να πάθει που τους πιάνει μια υστερία με τον χρόνο, ας γεράσουμε, ειναι ευτυχία να προλάβει κάποιος να φτάσει στην ηλικία των γηρατειών,

Καλό σ/κ σκουληκάκι μου

koulpa είπε...

axaxaxa θα περισέψει ηλικό να φτιάξει μποτες και τσάντα..:):)

Miou-Popofotitsa είπε...

χαχαχαχαχα...:)))))καλό απόγευμα!!!!!***

Skouliki είπε...

Palirroia, οδοιπορος, Laplace...
καλημερα παιδια καλο σκ


irthe_h_pitsa...ααχαχχαχαχαχ ελεος αχαχαχαχαχ

Darthiir the Abban.. tpt να μην πεις εσυ αμεσωςςςςςς

Skouliki είπε...

TO ATOMO...και εγω δεν ξερω γιατι αλλα μου φανηκε πολυ αστειοοταν το πηρα με μαιλ αχχαχαχα

Αναστασία...ναι τι κακο και αυτο

koulpa , Miou-Popofotitsa ..
φιλακια παιδια καλημερες

Λουλούδι είπε...

Σκουλικακι,τελειοοοοο!Καλο Σ/Κ,φιλια

Mousikoulis είπε...

χεχεχε την τρέλανε την βίδα η δικιά σου χαχαχαχαχα με άρεσε!!!! Φιλιάααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ο γιατρός φταίει αντί για βίδα έπρεπε να τής βάλει πριτσίνι.....
Καλό!!!!!! σκουληκάκι

ο φιλος του οικονομου είπε...

Το άλλο που ρωτάει ο Θεός... "μα εγώ έβαλα στις κατσίκες το μούσι μπροστά οχι πίσω"

Το ξέρεις;

Dokimos είπε...

Xaxa! auti ti fora omws su exw antidwro skouliki:

Σε μια Ιταλική οικογένεια παντρεύτηκε η κόρη και ως συνήθως μετά το γλέντι ο γαμπρός και η νύφη πήγανε στο σπίτι τους. Η μάνα της νύφης έμενε στον 1ο όροφο και άρχισε να φτιάχνει ιταλική σάλτσα και ανακάτευε συνέχεια.

Ξαφνικά έρχεται η κόρη τρέχοντας και λέει στη μητέρα της:
- Μαμά αρχίζει και βγάζει τα ρούχα του και δε ξέρω τι να κάνω.

Ημάνα της λέει:
- Πήγαινε απάνω και θα μάθεις τι πρέπει να κάνεις.

Σε λίγο κατεβαίνει ξανά και λέει στη μητέρα της:
- Τώρα θέλει να βγάλω εγώ τα ρούχα μου και δε ξέρω τι να κάνω.

Πάλι η μάνα της λέει:
- Πήγαινε απάνω και θα μάθεις τι πρέπει να κάνεις.

Η μάνα συνέχισε να ανακατεύει τη σάλτσα. Σε λίγο κατεβαίνει πάλι η κόρη και της λέει:
- Μαμά έβγαλε τελείως τα ρούχα του και έχει ένα πράγμα ίσαμε 25 πόντους! Δε ξέρω τι να κάνω!

Και τότε η μάνα της λέει:
- Ανακάτεψε εσύ τη σάλτα και θα πάω εγώ επάνω....

korinoskilo είπε...

ο γιατρος οταν εβαζε την βιδα μαλλον ειδε οτι δεν το αποτριχωνει :ρρρρρ

κιςςς

Skouliki είπε...

Λουλούδι..φιλακιααα

Mousikoulis...την ξεπατωσε

ΦΟΥΛΗ...χαχαχα δεν ξερω καλε τι ειναι το πριτσινι λεμε

φιλος του οικονομου...
οχι χαχαχαχαχα καλο και αυτο

δοκιμος...αχαχαχαχχαχαχαχα αμαν και η μανα μου ειναι ιταλιδα λεμε
βρε λες ? αχαχαχχαχα

korinoskilo...χαχα ναι κατοπιν εορτης

zoyzoy είπε...

χα!χα!φοβερό!

an-upomoni είπε...

χαχα καλό!!

info press είπε...

Να είσαι καλά με τα ανεκδοτάκια σου και τις φωτογραφίες σου που μας κάνεις και ξεφεύγουμε λίγο από την κακή καθημερινότητα.
καλό Σ/Κ.

manetarius είπε...

Προχωρημένη τεχνολογία!!

homemade είπε...

πολύ καλό ...νάσαι καλά...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.ΧΕ ΧΕ!!ΑΥΤΑ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

EYA είπε...

Έπρεπε να λασκάρει λίγο τη βίδα :D

island είπε...

xaxaxaxaxaxaxaxaxa

Γειά σου ρε σκουλικάκι με τα ωραία σου :)

zekia είπε...

τραγικό ήταν αυτό.... πω πω..
καλή εβδομάδα σκουλίκι

starclub είπε...

χαχαχαχαχα...
Τρομερό το ανέκδοτο σκουληκάκι μου!
Καιρό είχα να γελάσω έτσι!!! :Ρ
Φιλάκια πολλά γλυκούλα μου! :)

Fri είπε...

Όπως συνήθως άπαιχτο! Άκου εκεί μούσι... χαχα

Skouliki είπε...

zoyzoy, an-upomoni, Homemade...
ευχαριστω παιδια ..φιλακια

info press...σε ευχαριστω μην νομιζεις και εγω αναγκη το εχω

manetarius..μηπως θες και εσυ μια?
αχχαχα

Skouliki είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,island, Fri .. παιδια φιλακια καλο σκ

EYA ...
επρεπε αλλα που χαχ

zekia ..τραγικο αλλα κουκουτσι λεμε φιλακια

starclub ..καλωςτην , και αεγω με τα ανεκδοτα δεν πολυγελαω αλλα αυτο μου αρεσε

Γιώργος Τ. είπε...

Εγώ πάλι θα ήθελα να δω απεικόνιση της κατάστασης του ανεκδότου!! Για φαντάσου το!!!

VaD είπε...

Eίδες μέχρι πού έφτασε η χάρη σου;Και κινέζος στα σχόλια!Δε μας είπες ποτέ ότι ξέρεις και...κινέζικα:)))

Skouliki είπε...

MHN ΠΑΤΗΣΕΤΕ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ SPAM
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΣΩ

ΕΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ Ο BLOGGER

Aggelos Spyrou είπε...

Επειδή ως γνωστόν ξέρω πολύ καλά κινέζικα, σου μεταφράζω από το παραπάνω spam σχόλιο που σου άφησαν:

"Γειά! Με άγγιξε η ανάρτησή σου! Με λένε Λιν Τσου Γιούι, είμαι 60 ετών. Έχω ακολουθήσει την ίδια μέθοδο πλαστικής προσώπου με τη βίδα, που γυρίζεις σιγά σιγά και τσιτώνει το πρόσωπο κάνοντας τις ρυτίδες να εξαφανίζονται. Συγκινήθηκα με την ανάρτησή σου. Δυστυχώς έκανα κι εγώ την ίδια κατάχρηση με τη γυναίκα της ανάρτησης. Τώρα πια με φωνάζουν "Λι Μάο Τσου Τσούνι" που στη γλώσσα σας σημαίνει άνθρωπος με προβοσκίδα.

Υ.Γ. το spam σχολιο δεν μπορεί να σβηστεί διότι στο έχω γράψει με ανεξίτηλη σινική μελάνη".

:ΡΡρρρρ

:)

Skouliki είπε...

χαχαχχαχααχ αει βρε εσυ

VaD είπε...

Κινέζε go home!Διώξτον!Το σχόλιο μου άλλοτε εμφανίζεται,αλλοτε όχι,δεν ξερω αν οφείλεται στον Κινέζο...

Skouliki είπε...

vad μια χαρα το βλεπω εγω το σχολιο σου ...και τωρα και πριν
κανενα προβλημα

moyratos είπε...

χαχαχαχαχαχαχα
χαχαχαχααχαχχαχα
χαχαχαχα

Μούσι!!!!!


χαχχααχχα

Τελικά ... η γυναίκα αυτή τι ήταν ... ξανθιά ... μελαχοινη ... μήπως και ξυρισμένη?

χαχαχαχαχα Πολύ καλό !!!!

Skouliki είπε...

ολα μαζιιιιι μαλλον αχαχχ