Τετάρτη, 13 Μαΐου 2009

Ζώδια και διασκέδαση...



Κριός
περνάτε θαυμάσια σε όποιο μέρος σάς δίνει τη δυνατότητα να επιδοθείτε σε ενδιαφέρουσες αθλητικές δραστηριότητες (π.χ. γυμνασ τήριο, μάθημα σερφ ή ιστιοπλοΐας, διαδρομή με ποδήλατο)
τρόπος διασκέδασης: χορός μέχρι πρωίας στα καλοκαιρινά κλαμπ, στοιχήματα στα γήπεδα.

ταύρος
μπορείτε να περάσετε θαυμάσια κοντά στη φύση, σε ένα πολυτελές κρουαζιερόπλοιο ή ένα μοντέρνο εστιατόριο.
τρόπος διασκέδασης: ατελείωτο ραχάτι πάνω σε μια αιώρα ή ένα στρώμα θαλάσσης.

δίδυμοι
το ιδανικό μέρος για εσάς είναι το πολύβουο μέρος, είτε πρόκειται για μια απλή καφετέρια είτε για ένα εντυπωσιακό κλαμπ. η κίνηση και το γέλιο αρκούν.
τρόπος διασκέδασης: χορός μέχρι πρωίας και ενδιαφέρουσες συζητήσεις με ομοϊδεάτες.

καρκίνος
αναζητάτε την ηρεμία ενός ρομαντικού ξενοδοχείου, μιας βαρκάδας υπό το σεληνόφως ή μιας νυχτερινής τρυφερής επαφής με το σύντροφο σας πάνω στην αμμουδιά.
τρόπος διασκέδασης: οι συζητήσεις που σας αποκαλύπτουν ότι και οι άλλοι αισθάνονται όπως εσείς σας χαροποιούν ιδιαίτερα και δίνουν νέα ώθηση στη διάθεση σας.

λέων
όπου υπάρχει λάμψη βρίσκεστε κι εσείς. ιδανικά μέρη για διασκέδαση είναι, για εσάς, ένα φαντασμαγορικό μπαρ ή κλαμπ, μια πολύβουη ντίσκο ή ακόμη και ο ιππόδρομος.
τρόπος διασκέδασης: η παρακολούθηση ενός αγώνα, μια μουσική εκδήλωση σε δημόσιο χώρο ή η παρακολούθηση μιας όπερας.

παρθένος
σας αρέσουν πολύ τα ομαδικά ταξίδια και ιδιαίτερα αυτά που έχουν κάποιον επιμορφωτικό σκοπό.
τρόπος διασκέδασης: μπορείτε να διασκεδάσετε καλά μόνο όταν έχετε οργανώσει τη διασκέδαση σας. μια νέα γνωριμία θα πρέπει να την περάσετε πρώτα από το φλερτ πριν καταλήξει σε χάδια και σεξ. κάθε πράγμα στον καιρό του.

ζυγός
διασκεδάζετε ιδιαίτερα στα ψώνια, στην περιήγηση αρχαιολογικών χώρων και μουσείων, ακόμη και σε μια συναυλία.
τρόπος διασκέδασης: δεξίωση σε ένα κρουαζιερόπλοιο ή σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο.

σκορπιός
η περιήγηση σε ένα κάστρο, ένα ηφαιστειογενές νησί ή οποιοδήποτε χώρο με αρκετό μυστήριο σας γοητεύει.
τρόπος διασκέδασης: αισθησιασμός και πάθος στην κρεβατοκάμαρα..

τοξότης
εσείς μπορείτε να περάσετε υπέροχα σε οποιοδήποτε μέρος προδιαθέτει για περιπέτεια. το ελεύθερο κάμπινγκ στο βουνό ή την παραλία σας ταιριάζει απόλυτα. μια επίσκεψη σε ένα μοναστήρι σας γοητεύει.
τρόπος διασκέδασης: ξενύχτι, ποτό και αρκετό σεξ.

αιγόκερως
ακόμη κι ένα συνέδριο μπορεί να αποτελέσει για εσάς χώρο διασκέδασης. απολαμβάνετε ιδιαίτερα τα ταξίδια στο βουνό.
τρόπος διασκέδασης: ήπιοι τόνοι, επιμορφωτικές συζητήσεις και βόλτες σε ενδιαφέροντα αξιοθέατα.

υδροχόος
οποιοδήποτε ασυνήθιστο μέρος μπορεί να σας προσφέρει πρωτόγνωρες συγκινήσεις. σας ερεθίζει η ιδέα να πάτε κάπου όπου κανείς άλλος δεν έχει πατήσει το πόδι του.
τρόπος διασκέδασης: χορός μέχρι πρωίας, τρέλες με πολλούς φίλους, ερωτικές προκλήσεις άνευ όρων.

ιχθύες
η επίσκεψη σ ένα εγκαταλελειμμένο χωριό, έναν εθνικό δρυμό, ένα παραμυθένιο κάστρο ή έναν καθεδρικό ναό μπορεί να σας μαγέψει.
τρόπος διασκέδασης: χαμηλοί τόνοι, φιλοσοφικές συζητήσεις, το ημίφως σάς προδιαθέτει για τα πάντα, το φεγγάρι σάς κάνει άλλον άνθρωπο.


σημ. το κείμενο το έλαβα με mail/πηγή: rocking.gr

Bookmark and Share

52 σχόλια:

Laplace είπε...

καλησπερες!
μεσα 100% στα τελεια ψαρακια!

Darthiir the Abban είπε...

Και που να δείς τί γίνεται σε ηφαιστειογενείς κρεβατοκάμαρες!

Darthiir the Abban είπε...

PS: Διακρίνω πολλά λάθη στος κριούς! >:)

Miou είπε...

Γεια χαρούλα!!!
πωπω..τι ξενέρωτοι παρθένοι...έτσι είναι όντως...ψείρες με τα πάντα...φιλιά***

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Απίστευτη η γελοιογραφία!
Απίστευτη και πέρα για πέρα εύστοχη!
Οι Αιγόκεροι μοιάζουν με κατσίκια, αυτό είναι ένα ενδεικτικότατο στοιχείο τους!
Τρελό χιούμορ, έχω πεθάνει!

αντωνης είπε...

Οι Αιγοκεροι με τι μοιαζουν; χαχαχαχαχα, την αφισα για μενα την εβαλες;;;

TO ATOMO είπε...

και οι Ταύροι εύστοχοι...
από αιώρας ορμώμενοι...

Αναστασία είπε...

Τώρα ησύχασα και ετοιμάζω και βαλίτσες για απάτητο μέρος :))
Υδροχόος είμαι

Φιλακια σκουληκάκι

Skouliki είπε...

Laplace... ελα καλε !!!

Darthiir the Abban... πωπω κάϊκα χιχι, ααααααα δεν υπαρχει κανενα λαθος λεμε ...ετσι μου ηρθε σαν μαιλ ετσι το εβαλα :)))

Miou... ναι εντελως και εγω παρθενος ειμαι αχαχ

ΑστροΣυμμοριτες..και εγω γελαγα με αυτο αλλα μοιαζουν ομως ναι !!

αντωνης ..σαφως ..ειναι γεγονος πλεον οτι στην πεφτω ζωδιακα παντα χιχι

Skouliki είπε...

ΤΟΑΤΟΜΟ...καλο ειναι αυτο να υποθεσω εεε :)

Αναστασία... αχ ωραια !!!!!!
τι ομορφα ..παρε με μαζι σου

zekia είπε...

καλα δε το συζητώ, εμείς οι ζυγοί μες την κυρίλα είμαστε...

Radio Marconi είπε...

Ξέρεις κανένα εγκαταλελειμμένο χωριό για να επισκεφτώ ή να ρωτήσω τον Laplace?

Mousikoulis είπε...

Ετσι εμεις οι υδροχοοι οι ερωτιαριδες! τσα!!! γεια σου ρε σκουληκακι! ματς!

korinoskilo είπε...

ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!

αχχαχαχαχα
κιςςςςς

VaD είπε...

νεροκουβαλητής:το πρωτο το ξερεις,
Σουδάν!
Το δευτερο,τώωωωωωρα,ούτε στα νιάτα μας....όχι βεβαίως ότι ήμουν και κανένα παιδάκι της...εκκλησίας τότε...:)))
Καλησπέρα....

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μια χαρά τα λέει για μας τους ....Σκορπιοί...

Καμηλοκαβαλιέρη, κλείσε εισιτήρισ από τώρα, για ηφαίστεια και μυστήρια

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

irthe_h_pitsa είπε...

Μπα, τα κάστρα τα βαριέμαι.
Το σαγηνευτικότερο μυστήριο για μένα είναι αυτό τις κρεβατοκάμαρας. Αν είναι και ηφαιστιογενείς που είπε και κάποιος από πάνω...

Skouliki είπε...

zekia...σιγα τις γραβατες :)))

Radio Marconi..ναι αμε την σπηλια του νταβελι !! αχαχχα

Mousikoulis ..ελα τα σιροπιααααα

korinoskilo...συμφωνουμεεεεε ε??

Skouliki είπε...

VaD ...τι μας λεςςςςςςς
ενδιαφερον !!!!!!!!!! οεο

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ..ελα την πυροσβεστικη φωναχτε

irthe_h_pitsa...η λαβα τρεχει προσεχτε !!:)

Aggelos Spyrou είπε...

Τώρα που εγώ είμαι σύζευξη κριου-ταύρου με καρκίνο ωροσκόπο και γυναίκα παρθένο, τι προτείνεις; Ε, φανταστική αστρολόγα; :ΡΡ

:):):)

Σμούκια! :)

starclub είπε...

Γειά σου σκουληκάκι γλυκό! :)
Πέτυχες 100% το Διδυμάκι μου!!! :)
Μάκια πολλά πολλά ζουζούνα

zoyzoy είπε...

Εγώ την αιώρα την έχω μόνιμα σπίτι έλα όμως που δεν προλαβαίνω να την χαρώ!!
Τι Ταύρος είμαι??

Palirroia είπε...

τι έγινε μόνο εγώ είμαι τοξότης;
και έχω να πω συμφωνώ στο πρώτο μέρος για διασκέδαση τα πολλά ξενύχτια δεν τα μπορούσα πότε πόσο μάλλον τώρα ..........που μεγάλωσα λίγο όσο για το σεξ ........

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Μέσα είσαι!

Έχεις πρόσκληση!

YpNoS είπε...

Σου δινω ενα 90% για τους Ταυρους.. δεν αναφερεται η τρελα που μας πιανει που και που ;p Καλησπερες!

Dokimos είπε...

min asxoleisai me ta zwdia skoulikion, diabolika pramata!
eisai pou eisai anithiko ta mala, twra tha mu gineis k daimonismeno??! pisw sto synthima: skouliki amartwloooo!

island είπε...

Τί σημαίνει capricorn?

zinaa kapa είπε...

χαχαχα ωραιος ο ζυγος!!!!!!

Γιώργος Τ. είπε...

Δεν είμαι οργανωτικός.... Δεν είμαι οργανωτικός... Γιατί λένε τέτοια για τους Παρθένους?? Μήπως δεν είμαι τελικά Παρθένος?? Θα ρωτήσω την μαμά μου......

Skouliki είπε...

Aggelos Spyrou ..υπομονη και κουραγιο !!!

starclub...μα δεν τα γραφω εγω απλα στο μαιλ μου ερχοναται αχαχα

zoyzoy...αμαν και εγω εχω φαντατσικη να κοιμασαι τα καλοκαιρινα βραδια

Palirroia...ελα αφου καταβαθος εισαι party animal

Skouliki είπε...

Gi Gaga Kouni Beli ..πηγα ειδα θα παιξω το σκ

YpNoS...σιγα την τρελα ... μην ενθουσιαζεσαι ειναι λογικοτατοςςςς εως πουφ :)))

Dokimos ...δεν ασχολουμαι απλα τα πειραζω λιγακι

island..ενα παγωτο ειναι

Skouliki είπε...

zinaa kapa ..καλημεραα

Γιώργος Τ. ..και εγω παρθενος ειμαι αλλα λειτουργει το χαος του υδροχοου μεσα μου

koulpa είπε...

axaxaxa άντε τώρα να ψάχνω για κάστρα και ηφεστιακά νησιά.. αμ το πάθος στη κρεβατοκάμαρα;.. αντε να βρεις καλή παρέα.. απαπαπα θα περιμένω την επόμενη έκδοση:):)
καλημερούδιαααααα:):)

MAD είπε...

ερωτικές προκλήσεις? πού? πότε?

ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ???

Ο Υδροχόος δεν ισχύει. Ναι μεν χορεύω μέχρι πρωίας ΑΛΛΑ... μόνος!

Fri είπε...

Καλά τα λέει :)
Πολύ προβληματικά άτομα εμείς τα παρθενάκια, ουφ!

Καλημέρα skoulikάκι :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλέ εγώ είχα γράψει σχόλιο
που πήγε;; εεεεε οεο , θα ξαναγράψω!!!
Έλεγα ότι σαν κριός τι να σου πω,
όλη μέρα στα κέντρα διασκέδασης είμαι!!!!!
Σκουληκάκι το έφαγες το μήνυμά μου;;;;;εεεεεεεεε

TreloKouneli Rules είπε...

έτσι έτσι!!ωραία τα λες!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Το βρήκα, το βρήκα ,σκουλήκιον το σχόλιο το έστειλα στην προηγούμενη ανάρτηση......
Μα είπα και γω!!!!!

Skouliki είπε...

koulpa... παιδι μου μην βαριεσαι εισαι ηφαιστειο λεμεεεεεε

MAD..βρε !! ατιμο ..σε ειδα προχτες με την νοσοκομα που κοιταγες τα μπαλωματα καταχαμα

Fri ... οχ προβληματικα απλα παραγωγικα ..( και ειμαι παρθενος χαχ)

ΦΟΥΛΗ..εκτος απο Party animal εισαι και party lose posts axax

TreloKouneli Rules ..καλως τον ..σε μερσω τρελα

koulpa είπε...

xaxaxa σαν υφαίστιο που ξυπνά..:):)
καληνυχτούδια:):)

fanny-banny είπε...

ναι..ναι..ναι στη ντισκο..

οχι..σε ιπποδρομο..

my dear

NdN είπε...

Το δικό μου (αιγόκερως) ήταν τελείως Off! Ακους εκεί σε βουνό;;!! Το ψηλότερο που έχω ανέβει είναι ο Λυκαβηττός!

Οσον αφορά τις βόλτες κτλ ένα έχω να πω..εγώ με ήπια πράγματα δεν έχω σχέση!

Μάτα είπε...

Τελικά οι Ταύροι ξέρουν από καλοπέραση! Τα ίδια ονειρεύομαι κι εγώ κάθε βράδυ!

stardust30 είπε...

Αν και ταύρος προτιμώ την διασκέδαση του τοξότη..
καλησπέρα σκουληκάκι!

Skouliki είπε...

koulpa... και να τρεχει η λαβαααααα

fanny-banny...ντισκοριτσι με στρασακια

NdN...αλλα ακουγονταιιι παππουλη

Μάτα...χαχα μην απελπιζεσαι

stardust30 ..καλως τον ..εεε θα τα καταφερεις που θα παει

fresco είπε...

πω πωωωωωωωωωωωωωωωω

μιλάμε τελείως....ΕΞΩ έπεσαν οι προβλέψεις! χαχαχα!!!

άντε, για να σε παρηγορήσω, σε κάτι είχαν περίπου δίκιο ;-)

φιλιά σκουλήκιιιιιιιιιιι!!!

Byeee;-)

Alexis B είπε...

Ητω υπο κλύσην η άμπελος, εγευμάτησεν και ο όνος......

Strange little girl είπε...

ρε συ δεν έπεσε και πολύ μέσα στα δικά μου. πιο πολύ με καρκίνο μοιάζω...
καρκίνος: αναζητάτε την ηρεμία ενός ρομαντικού ξενοδοχείου, μιας βαρκάδας υπό το σεληνόφως ή μιας νυχτερινής τρυφερής επαφής με το σύντροφο σας πάνω στην αμμουδιά. τρόπος διασκέδασης: οι συζητήσεις που σας αποκαλύπτουν ότι και οι άλλοι αισθάνονται όπως εσείς σας χαροποιούν ιδιαίτερα και δίνουν νέα ώθηση στη διάθεση σας.

καλησπέρααα!!!

homemade είπε...

φτου ρε γαμώτο και έλεγα φέτος για κανά νησάκι....άντε πάλι βουνά και λαγκαδια........την ΄τυχη μου
την άλλη φορά να βάλεις με το κινέζικο μπάς και αλλάξει....

τα ψάρια μου....
νάσαι καλά πολύ ωραίο

Skouliki είπε...

φρεσκο..δωσε μου κουραγιοοοοοο καλε ναι !!!

Alexis B...
κοιτα αντιρρηση δεν θα σου φερω ειναι γεγονος

Strange little girl... μηπως φταιει ο ωροσκοπος ..δεν ξερω ..δεν τα εγραψα γω ..
ειμαι απλα ο κομιστης εγω

homemade...ναι καλε ιδεα μου εδωσες κινεζικο σωστο !!

NdN είπε...

Εγώ παππούληςςςςςς;;;;!!!

Κάποιος με συκοφαντεί...και θα τον βρω! :))

Καλή σου μέρα skouliki!

Skouliki είπε...

γεια σου πατερουλη