Τετάρτη, 1 Απριλίου 2009

Καλό μήνα...




Bookmark and Share

55 σχόλια:

Roadartist είπε...

xaax kalo!
Oloi auto tha thelame.. moneyyyyyyyy ;D filakia!

Darthiir the Abban είπε...

Ποιός σε δουλεύει και τονε πιστεύεις βρε;

koulpa είπε...

xaxaxa δε ξέρω αν τα χρήματα φέρνουν την ευτυχία.. αλλά σίγουρα όταν φέυγουν την πε΄ρνουν μαζί τους..:):)
καλημερούδια και καλό μήνααααα:):)

γυάλινο δάκρυ είπε...

A million dollars ε;
Λίγα δεν είναι; Χεχε
Καλημέρα και καλό μήνααα!

Skouliki είπε...

Roadartist, Darthiir the Abban, koulpa, γυάλινο δάκρυ...

καλό μήνα παιδια , δεν με χαλανε ειτε λιγα ειτε πολλα ειτε τα φερει ο αγιος βασιλης ειτε ο γκομενος μου , αρκει να ερθουν
πουφ!! μην ξυπνησω χιχι

Radio Marconi είπε...

Πες μου που νάρθω με τη Group4 να φορτώσω!
Καλό μήνα!!!

Darthiir the Abban είπε...

Σσσσσσσσσσσσσσσσσσς....

Lúthien είπε...

Funny...
¬¬

Φιλιά!!!

korinoskilo είπε...

φερτα!!! ΤΩΡΑ!!!! :ρ


φιλια καλο μηνα

TO ATOMO είπε...

καλό μήνα βρε... και μην ξεχνιόμαστε, δώσε κάτι τις και στο φτωχό atomo !!! ΤΩΡΑ !!!!

Skouliki είπε...

Radio Marconi..ισα ρε ρομποκοπ , συγκινησες και τον Darthiir the Abban με την προσφορα σου αχαχχα
καλο μηνα

Lúthien, korinoskilo, TO ATOMO... καλο μηνα παιδια... κατσε να τα κανω χαρτοπολεμο να μοιρασω

zouzouna είπε...

καλημέρα, καλό μήνα
Τις μύτες του Πινόκιο, που τις μοιράζουν?

Side21 είπε...

Για ψιλά θα μιλάμε τώρα
Πρωταπριλιάτικα !!!

Fri είπε...

Θες αριθμό λογαριασμού ή θα φέρεις αυτοπροσώπως την επιταγή?
χαχα

Καλό μήνα!

manetarius είπε...

Να άφήσω ένα λογαριασμό τραπέζης ή θα μου τα δώσετε μετρητά;

VaD είπε...

αν τα παιρναμε πραγματικά με όλα αυτά τα χαζοemail που μας ερχονται,λάκι γουίνερ και τέτοιες μ@λ@κίες,...δε θα ειχαμε ανάγκη την προσφορά σου!Αντε,στείλε το κατιτίς μπας και γλυτώσουμε από δω:)))

Καλό μήνα...

Γιώργος Τ. είπε...

Να υποθέσω πως ήμουν και ο εκατομυριοστός επισκέπτης του blog??
Επειδή το δολάριο πέφτει και η οικονομία καταρρέει, μπορώ να έχω το κέρδος μου σε χρυσό?

Skouliki είπε...

zouzouna ..παντου καλε καλο μηνα !

Side21..χαχα ασφαλως κυριος

Fri, manetarius...
εγω κοριτσια θα τα φερω να θαυμασετε και την γαμπα μου ! καλο μηνα

VaD...δηλαδη εμενα με παιρνεις στα σοβαρα ..ανησυχητικο , καλο μηνα !

Γιώργος Τ... ασφαλως μαζι με εναν χρυσο χαπι αντοχης χιχι καλο μηνα !

Palirroia είπε...

Καλό μήνα και του χρόνου να είμαστε καλα με ή χωρίς εκατομύρια

φιλιααααααααα

Λετα είπε...

Έλα δώστα!! Καλό μήνα!!

MAD είπε...

καλό μήνα!

*δεν κάνουν πλάκα μ'αυτά! :(

Strange little girl είπε...

Kalo mina!!! :D

ο φιλος του οικονομου είπε...

ΚΕΡΔΙΣΑ!!! ΚΕΡΔΙΣΑ!!!
ΜΟΥΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ

ΚΕΡΔΙΣΑ... κάθε μέρα θα πλένομαι με χαβιάρι και θα σκουπίζομαι με μεταξι

θα τρώω δολαριόσουπα... θα λαδώσω έναν δικαστή να καταδικάσει την πεθερά μου ισόβια...

ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

(Η ευτυχία δεν φέρνει τα λεφτά)

Fri είπε...

Τη γάμπα σου?
Τώρα με κάνεις και ανυπομωνώ πραγματικά!
Πότε με το καλό θα το φέρεις το μετρητό?

info press είπε...

Θα πάθει η καρδιά μας παιδάκι μου, πρόσεχε λίγο.

Skouliki είπε...

Palirroia, Λετα,MAD, Strange girl,info press ...
καλο μηνα παιδια ,μα αμα δωσω σε ολους παλι στα ιδια θα μεινω ντε , καλααααααααααα δινω σιωπη

φιλος του οικονομου..axou το εχεις χασει αχχαχαχαχχαχαχαχ

Fri...ναι εχω γαματη γαμπα..
συντομα καλεεεεε

Ms Colourfull είπε...

που? που? που?
δε τα βλεπω...

J. Luna [X-GoteEngeL] είπε...

Καλό μας μήνα σκουλικάκι!

Λουλούδι είπε...

Σκουλικακι,καλο μηνα!Φιλακια

marianaonice είπε...

Wowoo!!! realy???
Thanksss.....
Καλό μήνααααα!!!
:))))

Ιoli είπε...

Καλό μήνα!
Μάλλον άργησα... next time!!!

Skouliki είπε...

Ms Colourfull..eeee να εκει , περααααα καμπο

Luna ,Λουλούδι marianaonice,Ιoli ..
καλο μηνα παιδιαααααα
ναι αληθειααααααααα τι δεν πιστευω να μην ειμαι πιστευτη

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ήρθα στο τέλος και μοίρασες όλο το χαρτί;;;;;;;
Καλό μήνα σκουληκάκι!!!!!!!!!!!!!

Laplace είπε...

καλο μην σκουληκάκι!
αν ηταν σε κλωτσιες θα το πιστευα!
χαχαχα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ ΠΩ!!ΜΟΝΟ ΤΟΣΑΑΑΑ;
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Xαχα ωραία.... θα ξανάρθω για το επόμενο

aplisti, aplisti, aplisti.xanarxomai.com
;-)

Και του χρόνουυυυυυ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

starclub είπε...

χαχαχα
Καλό μήνα σκουληκάκι γλυκό!
Καλό το αστείο!!! :Ρ

an-upomoni είπε...

Καλό μήνα Skoulikaki!!

NdN είπε...

Εγώ θα τα έδινα στους φτωχούς γιατί είμαι μεγάλη καρδιά!

Καλό βράδυ και φυσικά καλό μήνα skouliki!

Φιλιά!

Skouliki είπε...

ΦΟΥΛΗ, JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, starclub,
an-upomoni...
καλο μηνα παιδια ! απο το πολυ μοιρασμα πιαστηκε το χερι μου

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ ..xaxaxaxa με κανες και γελασε ρε χαχαχχα ...

Laplace..xaxaxa που τετοια τυχη αχαχα

NdN ..εγω το μονο μεγαλο που εχω ειναι το ποδι μου 41 νουμερο σου κανει ?

mahler76 είπε...

Αλήθεια? κερνάς σουβλάκια δηλαδή?

fanny-banny είπε...

Κατω τα χερια απ τα λεφτα μου!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Παραδόπιστη...

zoyzoy είπε...

Πάντα γενναιόδωρο το σκουλίκιον!!
Καλό μήνα!!

eirini είπε...

χαχαχα!!! θέλω τα λεφτά τώρα!!!!!!!!

Κούκος είπε...

Εγώ μέσω των email έχω κερδίσει (αν κάνω την πρόσθεση) one billion dollars.

ασημωνης είπε...

Καλο μηνα και σε σενα!!!!!

Mistirios είπε...

O Γούντυ Άλεν είχε πει ότι θα πιστέψει ότι υπάρχει θεός όταν δει από το πουθενά κατάθεση ενός εκατομμυρίου δολαρίων στο λογαριασμό του!
Λες;

Καλό μήνα!

Skouliki είπε...

mahler76 ,fanny-banny, Ασκαρδαμυκτί ,zoyzoy ,eirini , Κούκος ,ασημωνης ,Mistirios


σας μιλαει ο αυτοματος τηλεφωνητης
το σκουλικι ειναι Μπαχαμες
θα επιστρεψει συντομα με νεο μπικινι

μερσι....

Spider! είπε...

Καλό μήνα σκουλικάκι!!!!!

The Brother είπε...

xaxaxaxa ti kala pou tha itane flaki akai kalo mina

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Τα χρήματα από πού τα εισπράττω?

Skouliki είπε...

παιδια καλο μηνα !!

Λίνα είπε...

Αν και λίιιιγο καθυστερημένα, σαν και εμένα, καλό μήνα σκουλικάκι μου

Φιλιά

:-)

zekia είπε...

έτσι ναι, με το φτυάρι στην αποθήκη τα λεφτά!

Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά σε ετεροχρονισμένη άποψη!