Δευτέρα, 2 Μαρτίου 2009

Blog game ...Εγώ Weird...?

Η πρόσκληση για παιχνίδι του The Brother και της Σκορπίνας λέει να πω δέκα παραξενιές μου...

1. Είμαι παράξενη στο φαγητό , τρώω συγκεκριμένα πράγματα μόνο ( όχι κρέας)
2. Είμαι παράξενη στο σεξ, βαριέμαι εύκολα για αυτο βάλε φαντασία
3. Είμαι παράξενη στα πράγματα μου, μην τα πειράζεις χωρίς λογο, αν υπάρχει λόγος ειναι οκ
4. Είμαι παράξενη στον ύπνο μου, κοιμάμαι πολυ αργα μετά τις 3:00 , νωρίτερα δεν παίζει
5. Είμαι παράξενη στην βλακεία, αν είσαι βλάκας με ενοχλείς, αν είσαι έξυπνος με κερδιζεις
6. Ειμαι παράξενη με τα παιδιά, μην τσιρίζετε
7. Ειμαι παράξενη στο πως ξεδιψάω, δεν πίνω νερό αλλά καφέ
8. Είμαι παράξενη στο ρολόι μου, το φοράω πάντα στο δεξί, δεν το αλλάζω και δεν το βγάζω ποτέ
9. Είμαι παράξενη με τα έργα που βλέπω, αν δεν είναι εγκληματολογικής φύσης δεν μου αρέσουν
10. Είμαι παράξενη στο στυλ ανθρώπους που διαλέγω για σχέση , αν δεν είναι παράξενος, μυστήριος, αλλόκοτος, ανώμαλος, ιδιόρρυθμος κτλ δεν κάνω σχέση


Δινω πάσα (5 άτομα) στους Fri, Mara Lisha, Ελενα-Πολύχρωμα Ονειρα, Yet another και Crazy tourists

Bookmark and Share

47 σχόλια:

Mara Lisha είπε...

Την αποδέχομαι την πρόσκληση οεο!
Μήπως είσαι παράξενη; χα χα χα

laplace78 είπε...

καλησπερα σκουλικακι
εκτος απο το ξεδιψασμα με καφε,οι αλλες ειναι νορμαλ παραξενιες πιστευω χαχα

καλη εβδομαδα

Aggelos Spyrou είπε...

Γεροντοκορισμοί...

:Ρ:Ρ

:))) χχχ

zekia είπε...

χαχαχαα η φωτογραφία είναι καταπληκτική!! εσύ δε θα σκέφτεσαι "παράξενη" αλλά "ξεχωριστή"!

skouliki είπε...

Mara Lisha... οχι καλεεεεεεεεεεε

laplace78... εισαι και εσυ του κλαμπ ε χιχιιχι

Aggelos Spyrou...μαζεψε την μασελα γερο λεμε

zekia... χαχαχαχαχαχαχα σωστο και αυτο αχαχχααχαχ

Hfaistiwnas είπε...

Καλησπέρα!
Καλά είσαι, είπαμε ο καθένας με τις δικές του παραξενιές.. που δεν είναι παραξενιές βέβαια απλά έτσι συνηθίζει κάποιος..

VaD είπε...

Πολύ αυτοκριτική κανετε εσεις εκεί στα ...Κολωνάκια:)))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΙΠΕ ΠΑΡΑΞΕΝΗ;ΜΠΑ !!ΠΑΝΕΞΥΠΝΗ ΕΙΣΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ .

ώρα του τέλους είπε...

Μόνο αυτά κατάλαβα τι άνθρωπος πολύ δύσκολος.
Καλή Σαρακοστή!!

marianaonice είπε...

Αμαρτία εξομολογουμένη αμαρτία δεν είναι!!
χαχαχα!!!
Σιγά τις παραξενιές!!
Άντε καλό μήνα και καλή Σαρακοστή ...παράξενη!!
:)))

skouliki είπε...

Hfaistiwnas... ναι οι αλλοι φταινε οχι εγω αχαχχα

VaD..αυτοβελτιωνομαστε ετσι μεταξυ μας μωρε να περανει η ωρα στα ψωνια

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS..καλο μηνα ευτυχως και τα 2 απο πα..ξεκινουν οποτε αχαχ καλο ειναι

ώρα του τέλους... ασε πικρα ρωτα και τον δολιο που καθεται διπλα μου χιχι

marianaonice...καλο μηνα βασικα αρχαια επαιρνα 3 αλλα για να το λες εσυ καλο θα ειναι μαλλον καλε

NdN είπε...

Αν έτρωγες κρέας θα σε έβρισκα πολύ νορμάλ, αλλά τώρα...σε λέω μέχρι και παράξενη!

Οσο για την εξυπνάδα μην με γνωρίσεις γιατί θα καταγοητευτείς. Ενα σκαλοπατάκι κάτω από τον Αλβέρτο είμαι (αυτόν με τη Θεωρία της Σχετικότητας).

Καλό μήνα skouliki!

J. Luna [X-GoteEngeL] είπε...

Δε σε βρίσκω weirdo, σκουλικάκι...

Είσαι ΠΟΛΥ ΝΟΡΜΑΛ αν θες τη γνωμη μου!

Φιλιά!

Dokimos είπε...

kala to eixa yiliastei loipon oti eisai anwmalara tu ker@ta....................... ;ppp

Radio Marconi είπε...

...και δεν σου φαίνεται!
Καλημέρα και καλό μήνα!!!!

Fri είπε...

Καλέ και εγώ την αποδέχομαι την πρόσκληση! Και μετά να δούμε ποιόν θα λένε πραγματικά παράξενο:Ρ

Καλό μήνα εύχομαι:)

skouliki είπε...

NdN...εχεις και εσυ τα ελαττωματα σου μικρε μου

Luna... ωραιααααα ειμαι νορμαλ γιουχου !!!!

Dokimos... ναι αλλα εχω νομπελ στο συρταρι μου ..ωωω!

Radio Marconi... ειμαι μυστικιά εγω και ο τζειμς

Fri είπε...για να δω τι θα δω χιχι

Mistirios είπε...

Τώρα θα πρέπει να μας πεις τι από αυτά που ανέφερες διαθέτει η σχέση σου... :Ρ

koulpa είπε...

xaxaxa ωραία.. πές μας τώρα και τις παραξενιές..:):)
καλημέρα καλό μήναααααα:):)

Σύσσι... το καλητεχνικό μου είπε...

Ταιριάζουμε, Σκουλίκη! Είμαι εντελώς αλλόκοτη...
Καλό μήνα!

skouliki είπε...

Mistirios... οχιιιιιιιιιιιιι δεν θα πω :)

koulpa... καλο μηνα , νταξει μωρε εχω και αλλα , αλλα τα κρατω μυστικο μην τρομαξετε κιολα ς

Σύσσι... join the club γιουχου!

island είπε...

Με τόσες παραξενιές ήδη σε αγαπάω!!!

mahler76 είπε...

δεν τρώς κρέας? ε όχι!!! δεν διαβάζω τίποτα άλλο.

Crazy Tourists είπε...

Κι εγώ που σε είχα για νορμάλ άτομο!!! Χαχα!!!

Τρελοτουρίστρια

skouliki είπε...

island... αχ αληθειαααααααα? τι καλα !!!

mahler76..σε σοκαρα εεε... ε ναι εδω και 7-8 χρονια δεν...

Crazy Tourists...ποσο λαθος εκανες αχααχαχ

zoyzoy είπε...

Πώπω παραξενιές σκουλήκιον πως σ'αντέχει ο Μεταξοσκώληξ??
Καλό Μήνα να'χεις και καλή Σαρακοστή!!

ο φιλος του οικονομου είπε...

Αν σου πειράξω τα πράγματα χωρίς λόγο... και σε πείσω οτι υπήρχε λόγος???

Το μυστικό για το 1 και το 2 είναι ένα
Ατζούγιες

xaroylita είπε...

Εεεεεε, όχι και παράξενη κοριτσάκι...

Απλά ιδιορυθμη... ;) Καλημέρα, καλησπέρα, καλή εβδομάδα, καλό μήνα και όλα τα καλά..

Φιλακια πολλά.

iLiAs είπε...

..ετσι..στις ιδιοτροπιες λεμε ναι..ετσι ειμαστε!! :)

Καλο μηνα!

skouliki είπε...

zoyzoy...ειναι αγιος !!! χαχα για αυτο :)))

ο φιλος του οικονομου..χαχαχα λες ε και εγω ο βλακας δοκιμαζα τραχανα αχαχαχ

xaroylita...το λες και επιλεκτικη εεεεε? ...:) επισης καλο μηνα καλο ...καλο....καλο....κτλ

iLiAs...σωστοςςςςςςςςς!!

νατασσάκι είπε...

Έλα καλέ που είσαι παράξενη!
(εκτός από τα 2 τελευταία, όλα τα άλλα άνετα θα μπορούσα να τα έχω γράψει κι εγώ! Κι επιτέλους, κάποιος που καταλαβαίνει ότι ο καφές ξεδιψάει!!!)

Σκουληκάκι παιδί μου, εύγε!
:)

Καλο Μήνα, Καλή Άνοιξη
Φιλιά :)

KitsosMitsos είπε...

Πες τα όλα! Όχι μόνο τα απλά! Χαχαχα!

fresco είπε...

"I" love you με όλες τις παραξενιές σου!!!...(σε κάποιες ταιριάζουμε γάντι κιόλας...δεν θα πω σε ποιές...)

φιλιά τρελοσκούληκο!

byeee;-)

Alexis B είπε...

αν δεν ήσουν έτσι δεν θα ήσουν
SKOULIKI!!!!!!

skouliki είπε...

νατασσάκι... εεεε η αληθεια ειναι οτι ειμαι τοσο νορμαλ που απορει κανεις

KitsosMitsos...σιωπη εσυ αναιδεστατε

fresco... ελα να γινουμε πολλες

Alexis B...σωστο και αυτο !!!

Darthiir the Abban είπε...

Μάνα μ' εσύ δεν είσαι παράξενη, τέρας της φύσης είσαι!!!!


>:)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Αει καλέ που είναι παραξενιές αυτές. Ο χαρακτήρας του καθ' ενός είναι. Ελαααααααα συγκεντρωθείτε πιά.Τα διάβασα κι αλλού, δεν θυμάμαι που.

Ο καθ΄ένας είναι διαφορετικός απο τον άλλον και σε μερικά μοιάζει.
Ακου παραξενιές.... τσ τσ τσ !!

Παραξενιές, είναι άλλα πράγματα... Βάλτε την φαντασία να δουλέψει...

ioannis_the_great είπε...

Χμ αυτό με το σεξ δεν το περίμενα απο εσένα..... Μάλλον δεν βρήκες τον κατάλληλο που θα σε συναρπάσει. Επίσης κρατώ το οτι ξεδιψάς με καφέ και σε καλώ για ενα ποτό το καλοκαίρι (χαχαχα)

skouliki είπε...

Darthiir the Abban... ζηλεψες παλιιιιιι την καταπληκτικη προσωπικοτητα μου ?????

Γλυκοκερασοζουζουνα..ετσι ειναι !! ειμαι απολυτα νορμαλ μεχρι αηδιας

ioannis the_great...ειδες ολο εκπληξεις ειμαι η ατιμη , ναι ναιποτο το καλοκαιρι γιουπι !

Darthiir the Abban είπε...

Τί να σου πω!
Δεν προλαβαίνουμε να μαζεύουμε τα σάλια απ' το πάτωμα δηλαδής....!!!!!

:ppp

starclub είπε...

Καλό μήνα κουκλίτσα μου...
Παραξενιές δεν τις λες...Όπως έχει συνηθίσει κανείς!!! ;)
Φιλάκια πολλά σκουληκάκι τρελό!

Κούκος είπε...

Άπαπα! Τι κάρφωμα ήταν αυτό που του έριξες του ανθρώπου εκεί στο δέκα!

skouliki είπε...

Darthiir the Abban...παρε vileda

starclub... καλο μηνα , ξερω ειμαι τοσο ονειρεμενα καλη θεε μου
απορω !!!

Κούκος... η κοινωνια φταιει οχι εγω αχαχα

Roadartist είπε...

Γίνεται να μην έχει κάποιος παραξενιές?? Μια χαρά σε βρίσκω!

skouliki είπε...

που να τον βρεις τον τελειο καλε τετοια εποχη

ΕΛΕΝΑ-ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΟΝΕΙΡΑ είπε...

Σκουλικάκι μου....δεν σε ξέχασα...μόλις καταγράψω τις παραξενιές μου θα τις αναρτήσω...Καλό σου βράδυ...φιλιά πολλά καλή μου....

skouliki είπε...

ναι μην ανησυχεις
φιλακια