Τετάρτη, 25 Μαρτίου 2009

Tits and Tips...

Bookmark and Share

36 σχόλια:

Laplace είπε...

xaAXAXAXAXAXAXAXA TO DEYTERO EINAI OLA TA LEFTA!
KALHSPERA SKOULIKAKI!

zoyzoy είπε...

Φοβερά είναι και τα 2χα!χα!
Μπήκες δυναμικά ξανά ??

Aggelos Spyrou είπε...

Πάντα μου άρεσαν τα μπαλκόνια!

Skouliki είπε...

Laplace ...εε αμα το εχεις το μεγαλο πρεπει και να το προσεχεις

zoyzoy...να δω τι θ απρωτοπρολαβω η αμοιρη

Aggelos Spyrou...ξερω σε μαγευει η θεα

xaroylita είπε...

xaxaxaxaxaxaxa.... Θεά...

Τρέχουμε όμως.... Έχουμε πολλές υποχρεώσεις τώρα... Αλλά είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις εσύ..

Τί Skouliki είσαι εξάλλου...

Φιλί τεράστιο και τα λέμε

korinoskilo είπε...

οι αβυζες θα ζηλευουν λοοοοοοολλλλ
( οχι δεν ειμαι ) :Ρ

homemade είπε...

όπως πάντα καταπληκτικό...
νάσαι καλα...πολύ ωραία επιλογή σου

Dokimos είπε...

popw aisxiiiii.....
de bazeis myalo esy, e?!

Skouliki είπε...

xaroylita..εχω παρει φωτια ή φορα δεν θυμαμαι ..

korinoskilo..θα κανω εγω τον διαιτητη ειμαι η μεσαια ταξη με κατηφορικη προελευση αχχα

homemade...σε ευχαριστω ..

Dokimos...γυρνα σελιδα γρηγορα

manetarius είπε...

χαχαχαχαχααα..απίθανοοο!!! Το πρώτο είναι απίθανο... τί καλά που αποφεύγω τα εξτρίμ σπορτς...αν κι εδώ που τα λέμε, δεν έχω φόβο να πάθω ποτέ κάτι τέτοιο...με Νο 0!! χαχαχαχαχαα!

ο φιλος του οικονομου είπε...

Οι κίνδυνοι των σύγχρονων αθλητριών bungee lumping είναι ανυπολόγιστοι...
απαιτείται σκληρή προπόνηση και εισητήριο διαρκείας στο φουστανηστήριο...

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αυτά δεν είναι μπαλκόνια,πλάκα δευτέρου ορόφου είναι.
μπράβο σκουληκάκι,καλό βράδυ.

starclub είπε...

xaxaxaxaxa
Το δεύτερο είναι απίστευτο!!!
Καλησπέρα και πολλά φιλάκια! :)

Strange little girl είπε...

ααααα....
αηδίααααα το πρώτοοοο ρεεε...
καφρίλα

χαχαχα

Skouliki είπε...

manetarius...ελα της ιδιας ομαδας κοπιτσας ειμαστε

φιλος του οικονομου...και πιο ισχυρη μπανελα

ΦΟΥΛΗ ..χαχα κουπαστη ε

starclub..το καρουμπαλο ε!!

Strange little girl...εντελως αχαχχα αλλα γελαγα μονη μου

Γιώργος Τ. είπε...

Γκρινιάζει το παιδάκι, ε??? Δεν πειράζει, θα μεγαλώσει και θα καταλάβει πόσο προνομιούχα είναι η θέση του!!!

Crazy Tourists είπε...

Χαχα!!!
Ευτυχώς εγώ δε θα χω ποτέ τέτοια προβλήματα!!! Χαχα!!!

Τρελοτουρίστρια

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

SKOULIKI ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ ΚΑΙ ΕΦΕΥΡΕΤΙΚΟ.ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ.ΧΕ ΧΕ!!ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

J. Luna [X-GoteEngeL] είπε...

OK Η πρώτη είναι Highlight!!
χαχαχαχ!!

Skouliki είπε...

Γιώργος Τ..χαχα εντελως γαματη παρατηρηση

Crazy Tourists...ουτ εεγω ευτυχωςςςςς δεν ειμαι νταμπο ελεφαντακι εκει

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS..σε μερσω καλο απογευμα και σε σενα

Luna ..εντελως !!!!!!ελπιζω να μην εχει ηχο αχαχ

VaD είπε...

Το πρωτο νομιζω οτι το επιχειρησε καποτε ο Ψωμιάδης απ'το Λευκό Πύργο,απορώ πως δεν ξεχειλώσαν τα...μεμέ του:)))

The Brother είπε...

xaxaxaxaaxa vizia ki afta .....

Darthiir the Abban είπε...

Επιταχύνοντας τη φυσική πορεία των πραγμάτων...

Skouliki είπε...

VaD ..... χαχαχ λες να ηταν ασφαλισμενα ..ποια μεμε τα πανω η τα κατω ?

Brother...ενταξει εχουν αερα και χαρη

Darthiir the Abban...μαλιστα κυριε επιστημονα

ο φιλος του οικονομου είπε...

Μην το βαράς στο κεφάλι το παιδί... Θα ξεχάσει και αυτά που ξέρει..

Σκορπινα είπε...

Χαχαχα!Αυτό το πρώτο αφιερωμένο στις "κυρίες" της Showbizz....:PPPP

Φιλιά τρελλοσκούλικο!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Και μετά απο όλα τούτα, εγώ έχω το ακατάλληλο περιεχόμενο στο μπόγκ μου!
Μη χ@@@ !!!
Οτι έχει ανοδική πορεία μια χαρά το βρίσκω!!!
φιλιά

ILive2LoveMe είπε...

χαχαχα βρε το καυμένο το παιδάκι. Αλλά που να ήξερε ίσως πως θα μπορούσε να αναζήτησει κάτι ανάλογο της μαμάς όταν θα γινόταν μεγάλο παιδί? λολ
Φιλιά, καλό απόγευμα!

Skouliki είπε...

φιλος του οικονομου...χαχ σωστο αι αυτο

Σκορπινα..θα σε ευγνωμονουν ..φιλακια

Ζουζούνα...γιατι εχω εγωωωωω
απλα εγω δινω βημα στην ελευθερια αποψη της βαρυτητα ς

ILive2LoveMe... ειναι αυτο που λεμε ποτε μην πεις ποτε

marianaonice είπε...

Χαχαχαχ!!
Ανεπανάληπτο!!!
Και να φανταστείς ότι αρέσουν τα μεγάλα μπαλκόνια που λέει κι ο Άγγελος...
:)))

vlavo είπε...

Καλώς σας βρήκα!!!

Skouliki είπε...

marianaonice... αμα αρεσουν να εχουν και χαζαπλαστ μαζι τους τοτε χιχιχ

vlavo...ααααα καλωςηρθεςςςςςςς !!

KitsosMitsos είπε...

Βρε τι τραβάνε οι βυζιζούδες!

Skouliki είπε...

χαααχαχαχαχ

zekia είπε...

καλά μου λέει η μάνα μου "αχάριστα είστε όλα τα παιδι"... τσ τσ τσ...

Skouliki είπε...

xixix θεα μαμα !