Κυριακή, 22 Μαρτίου 2009

Keep on Blogging with us...

Keep on Blogging

Η ιδέα για την δημιουργία του forum "Κeep on Blogging " εχει σκοπό να καλύψει ενα κομμάτι που αφορά την ενημέρωση των μπλόγκερς για θέματα που αφορούν τα μπλογκς, δημοσιεύονται σε μπλογκς και φέρνουν τους μπλόγκερς πιο κοντά.

Επίσης μπορείς να προβάλλεις το blog σου στις υποκατηγορίες του φόρουμ ανάλογα με την θεματολογία του.

Πολιτικά και ειδησεογραφικά blogs,
Κοινωνικά και γενικού περιεχομένου blogs
Οικολογικά και περιβαλλοντικά blogs, Αθλητικά blogs, Τεχνολογικά blogs
Μουσικά blogs, Λογοτεχνικά blogs, Ταξιδιωτικα blogs
Blogs Ελληνων του εξωτερικού, Blogs Μαγειρικής
Χιουμοριστικά blogs, Diary blogs, Ξενόγλωσσα blogs
Podcast blogs, Αστρολογικά blogs, Φωτογραφικά blogs κ.α

Mιά ακόμα γωνιά στο διαδίκτυο που φιλοδοξεί να δώσει όσα μπορεί να δώσει με μεράκι και κέφι. Ακόμα και όσοι δεν διαθέτουν ενα μπλογκ μπορούν να συμμετέχουν στην μεγάλη μας παρέα σαν @φίλοι. Χρειάζεται απλά να εισαι όπως εισαι, φορώντας μόνο χαμόγελο και θετική διάθεση.


update : ευχαριστώ πολυ όλους τους φίλους που βοηθούν στην διάδοση του φόρουμ .

Bookmark and Share

48 σχόλια:

Laplace είπε...

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!ΤΕΛΕΙΟ ΦΟΡΟΥΜ!
ΜΠΑΙΝΩ 10-12 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΦΟΡΟΥΜΣ Κ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΦΙΛΙΚΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ Κ ΑΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ Κ ΣΥΜΜΕΤΕΧΌΝΤΩΝ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ

Skouliki είπε...

να σαι καλα εγω ευχαριστω που βοηθας

marianaonice είπε...

Kαλορίζικοοοο!!!!
Μπήκα, περιηγήθηκα, είδα και θαύμασαα!!
Φαίνεται εξαιρετική δουλειά! Μπράβο παιδιά! έκανα κιόλας εγγραφή!!
Ελπίζω να τα κατάφερα... χαχαχα!!
Τώρα πώς και πόσο θα συμμετέχω, θα δείξει...
:)))

NdN είπε...

Ωραίο ακούγεται...θα κάνω και εγώ ρέτζιστερ για να το δω και φυσικά να εγγραφώ στα "Blogs Ελλήνων του Εξωτερικού".

Καλή εβδομάδα!!

Skouliki είπε...

marianaonice ...
ευχαριστω πολυ ..οτι θες ρωτα με ...δεν υπαρχει κανενα προβλημα
μια χαρα τα καταφερες :)

NdN ..ευχαριστουμεεεεεε
φιλακι

Roadartist είπε...

Καλή αρχή, γράφτηκα.. :)
Μόλις βρω χρόνο θα το ψάξω καλύτερα!!

starclub είπε...

Πολύ ωραίο το φόρουμ παιδιά,μπράβο σας! Μπήκα,γράφτηκα και είναι σούπερ...Άξιζε η αναμονή αλλά δεν μας άφησες παραπονεμένους σκουληκάκι,μας το ανέβασες και πριν τη Δευτέρα!!! :Ρ
Φιλάκια πολλάαααα

Skouliki είπε...

ευχαριστω κοριτσια
κανουμε οτι μπορουμε ολοι
με σπασμενα νευρα και νυχια αχχαχα

xaroylita είπε...

Tα έσπασες τα νυχάκια σου Σκουλικάκι μου;;; Δεν πειράζει. Μάλλον άξιζε τον κόπο..

Συγχαρητήριαααααααααα σε όλους.. Εννοείται έκανα εγγραφή και ψαχουλεύω...

Φιλούρες κοπελιά..

Η ρόζ καλτσούλα.. (πολύ μου άρεσε)

agapi είπε...

Σκουληκάκι μου, μου έλειψες. Πολύ ωραία ιδέα. Θα γραφτώ οπωσδήποτε. Μπορώ να εγγράφω σε 2 ενότητες: πολιτικά και κοινωνικά; Για μένα αυτά συνδέονται, έτσι και αλλιώς.
Πολλά φιλιά και μια μεγααααααααααααααάλη αγκαλιά.

Skouliki είπε...

xaroylita ..ευχαριστω πολυ

agapi ...ναι βεβαιως
αν και εσενα σε εχω πιο πολυ κοινωνικο διοτι πολιτικα ειναι πιο πολυ με την επικαιροτητα

VaD είπε...

Φυσικά και ειμαστε μέσα,κατσε να δώσω εντολή στο τεχνικό επιτελείο μου για τα περαιτέρω:)

Καλή επιτυχία στο εγχείρημα...

Palirroia είπε...

Σαν ιδέα πάρα πολύ καλή, η υλοποίηση ακόμα καλύτερη, χαλάλι τα νυχάκια!!! Άμα καταφέρω να πάρω και το baneraki θα είναι όλα τέλεια

Καλή αρχή λοιπόν:)))))))

Crazy Tourists είπε...

Έχω μία απορία και μία παρατήρηση:
Ο handsome blogger ποιός είναι και
δεν είναι σπαστικό να σπας νύχια;

Τρελοτουρίστρια

ΥΓ. Μπαίνω να δω!

Skouliki είπε...

VaD ... thanksssssssss

Palirroia... προσπαθουμεεε και για καλυτερευση και για να μην σπασω αλλα

Crazy Tourists ...εντελως σπαστικο
και επισηε εγω καλεεεεεεεεεεεεεεε

Γιώργος Τ. είπε...

Καλή αρχή σε όλους μας!! Εύχομαι να πάει καλά, αν και τα πρώτα δείγματα είναι πολύ ενθαρρυντικά!!
*πώς μπορώ να βάλω στο blog μου μπανεράκι του φόρουμ???

Skouliki είπε...

γιωργο
δες εδω http://keeponblogging.forumotion.com/portal.htm

fanny-banny είπε...

εσπασες νυχι???!!!

Crazy Tourists είπε...

Ααααααααα!!!!! ξέρεις τι ξεχάσατε; Ταξιδιωτικά blog!!!

Τρελοτουρίστρια

ΥΓ. Βλέπω, βλέπω!!

Skouliki είπε...

μπορω να προσθεσω κατηγοριες

αυτο με τα ταξιδιωτικα ειναι κατι σαν φωτο απο ταξιδιa που υπαρχει φωτογραφικα μπλγοκς
η εμπειριες που υπαρχει σαν diary

αλλωστε προσπαθησαμε να βαλουμε χοντρες κατηγοριες ....

αλλα αν δεν βρισκεις κατι αλλο εσυ σαν κατηγορια θα το κοιταξω να στηνν προσθεσω

Darthiir the Abban είπε...

Ο κόσμος σπάει σαμπάνιες στα βαφτίσιααααα...

Όχι νύχιαααα...

Skouliki είπε...

ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΟΚ
ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΑΝ*

iLiAs είπε...

καλη αρχη και καλη βδομάδα :)

Fri είπε...

Καλορίζικο, καλή αρχή και καλή συνέχεια παιδιά! :)
Πάω να γραφτώ, δε θέλω να μείνω έξω από τις εξελίξεις!
Καλή εβδομάδα :)

Skouliki είπε...

ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΦΟΡΟΥΜ Η ΘΕΛΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ
ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝΜΠΟΡΕΙ ΜΕΣΩ ΦΟΡΟΥΜ ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ

skouliki04@hotmail.com


φιλακια παιδια ,ευχαριστω

ΦΟΥΛΗ είπε...

ΑΦΟΎ ΣΟΥ ΈΧΟΥΝ ΜΕΊΝΕΙ ΝΎΧΙΑ ΜΕΤΆ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΣΚΆΨΙΜΟ,ΜΗ ΜΙΛΆΣ ΚΑΘΌΛΟΥ
ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

mahler76 είπε...

αααα παώ να δώ.

Skouliki είπε...

ΦΟΥΛΗ... τραγικα σωστο αχχαχ

mahler76 ..ναι ναι

The Brother είπε...

supeeeerrrr poly kali idea kai poly xrisimo tha periigitho sindoma.... smak pola!

MAD είπε...

εγώ γιατί δε μπαίνω σε καμιά κατηγορία??? επίτηδες τα κάνατε έτσι! χμφ!

*καλή επιτυχία πάντως σκουληκάκι μου, στείλε την ορίτζιναλ εικόνα να το βάλω κι εγώ το banner :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλορίζικο... αν και η γυναίκα δεν κατέχω από forums.

Φιλί και Γλαρενιες αγκαλιές

Skouliki είπε...

The Brother... thanks φιλακια

MADε... γιατι εισαι ξανθος γιατρος ισωςςςςςςςςςς!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ...σε ευχαριστω
δεν ειναι δυσκολο ..αν θες να μαθεις πες μου

Matrix είπε...

Καλή αρχή boys και girls.

Θα περνάω και εγώ από εκεί :)

Skouliki είπε...

σε ευχαριστω πολυ

Oι Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Τώρα πλέον που γράφτηκα, το εμπέδωσα, το γνώρισα, ήρθα και από δω να σου πω πως είσαι μεγάλη φάτσα και πως όσοι έχουν στόχους καθαρούς και ενωτικούς, απολαμβάνουν πάντα χαμόγελα.
Μπράβο σου για εκεί που μας πήγες και μπράβο και στον Τζονάκο που έχει μεράκι.

Φιλούρες.

Astrocat

Oι Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Λυπούμαι που εις το εξής δεν θα δύναμαι να σου καταθέτω την υψηλή μου ποίηση δημοσίως, αλλά από εδώ όλο και κάτι θα μπορώ να γράφω.
Εις το καινούριο φόρουμ που μας στέγασες, έχεις την ευλογίαν μου καθώς και την διακριτικήν μου παρουσίαν.
Ευλογώ εσένα και τον συνάδελφον Τζον πάντα με το μεσαίο δάχτυλο, χο,χο,χο!!!

Τους χαιρετισμούς μου
Από το παλιό στέκι της Φρύνης που βάφτισες.

La Pelle De Ντουβάρ.

Skouliki είπε...

παιδια ευχαριστω πολυ

και μην ανησυχειτε ολα θα τα προσθεσω εν καιρο αχαχ

dyosmaraki είπε...

Λοιπόοοοοον κατ΄αρχήν κάθε νέα κίνηση σηκώνει ουζοκατάνυξη.
Καλορίιιιιζικιιιιικοοοοο!!!
Σίγουρα ύπάρχει και χαμόγελο και καλή διάθεση...
Εκεί που έχω μια δυσκολία είναι στην κατάταξη....
Επειδή το blog μου είναι τουρλού-τουρλού (λίγο απ΄όλα αναλόγως της διάθεσης της ημέρας) άραγε σε ποιά κατηγορία θα έπρεπε να ενταχθώ???? Η μήπως να έμπαινα σε όλες????λολ

Skouliki είπε...

σε ευχαριστω πολυυυυυυυ

μαλλον στα κοινωνικα σε εχω εσενα
εγω :))

zoyzoy είπε...

Ωραίο το φόρουμ "σκουλίκιον" με αρκετό κέφι και χιούμορ εύχομαι να έχει την επιτυχία που προσδοκάτε.
Θα τα λέμε εν καιρώ!!

Mousikoulis είπε...

Καταρχάς έχω να πω ότι μας κοροιδεύεις αγαπητό σκουλίκι!
Την μια μας λες Δευτέρα θα βγάλεις ανακοίνωση και μετά το δημοσιεύεις Κυριακή! Τς Τς Τς :p Για τιμωρία πάω να γραφτώ στο φορουμ!

Skouliki είπε...

ευχαριστω παιδια

οχιι και κοροιδευωωωωω
απλα παιζω αχαχαχχαχα

ο φιλος του οικονομου είπε...

Μπορεί το δικό μου να καταχωρηθεί στα blogs αχαλίνοτης βίας, νοθείας και συνταγών με παστουρμά??

Skouliki είπε...

προφανως !!

KitsosMitsos είπε...

Πολύ καλή προσπάθεια και εύγε!

Skouliki είπε...

ευχαριστουμεεε

zekia είπε...

πολύ καλή προσπάθεια και πολύ χρήσιμη όταν θέλεις να εντοπίσεις και να ανακαλύψεις blogs συγκεκριμένου τύπου που σε ενδιαφέρουν. Θα το κοιτάξω σύντομα! Μπράβο σας, ήταν κάτι που το χρειαζόμασταν

Skouliki είπε...

αχ !!!!!! ευχαριστουμε !!!!