Σάββατο, 7 Μαρτίου 2009

Game - Story Bloggers...

Με κάλεσε η Γλυκό-Κερασο-Ζουζούνα και η Xaroylita να παίξω το εξής :
πάρτε 10 ονόματα φίλων σας blogger και φτιάξτε μια ιστορία,
αυτοί οι 10 στη συνέχεια πρέπει να φτιάξουν την δική τους ιστορία

----> Γεια σας είμαι ο Aggelos Spyrou και είμαι πολύ γκόμενος σας λέω , trendy cool. Κάθε πρωί που ξυπνάω ανοίγω το Radio Marconi FM και ενώ κοιτάζομαι στον καθρέφτη λικνίζω το Fresco κορμί μου πέρα δώθε με χάρη και τσαχπινιά.
Φούι !!!! είμαι γαμάτος ...
Σήμερα το βράδυ θα πάω στο νέο hot club που άνοιξε το Starclub μαζί με μία τραγουδιάρα την Λίνα που γνώρισα τις προάλλες, Σκορπίνα στο ζώδιο εννοείται. Το κοριτσάκι με θέλει τρελά και είπα να της κάνω χάρη μωρε και να βγούμε, μετά σκέφτομαι να την κουτουπώσω στο σπίτι μου.
Μπορεί να μην έχω τα τεράστια προσόντα αλλα να θυμάστε απο Απο μικρό και τρελό πουλί θα βρείτε την ευτυχία.
Α! το ξέχασα καλέ να πάρω να κλείσω τραπέζι στο μαγαζί ....Ντρίν...
- Tzonakos Λέγετε....
- Ναι, γεια σας , θα ήθελα να κλείσω ένα τραπέζι για 2 άτομα για σήμερα, παρακαλώ
- Μάλιστα κύριε , σε τι όνομα να κλείσουμε το τραπέζι
- Μα φυσικά στο όνομα Αγγελος ο Mistirios
- ...................
Ωραία κλείσαμε και για απόψε , όλα έτοιμα ...Φτού σου αγόρι μου εισαι Θεός , σκέτος NdN (nude dancing navigator) <----

H ιστορία βασίζεται σε αληθινά γεγονότα !!!!!


σημ. στο Underground σήμερα "Ονομασία προέλευσης"

Bookmark and Share

49 σχόλια:

starclub είπε...

Ναιιιιι...Πρώτο σχόλιο!
Έγραψες και σήμερα σκουληκάκι!!! Τρομερό παιχνιδάκι και θα παίξω σύντομα!
Φιλάκια ζουζουνίτσα! :)

laplace είπε...

xaxaxa wraio paixnidaki!
trelika thn exeis 'koutoupwsei' thn skorpina?
elege tipota?

oses skorpines exw gnwrisei einai mono logia k apo prakseis...tipota..

xaxa

kalo brady [paixnidiariko skoulikaki :)0

skouliki είπε...

starclub....μερσι , απο παιχνιδια χαμος γινεται απο οτι βλεπω...
ναι οκ οποτε μπορεσεις φιλακια

laplace...ααα δεν ξερω τον aggelo spyrou ρωτα αχαχαχχαχαχαχα...καλο βραδυ

Mistirios είπε...

Μερσί για την πρόσκληση σκουλικάκι αλλά ταλαιπωρούμαι άσχημα από φρονιμίτη και οδεύω προς γναθοχειρούργο.
Υπόσχομαι να ανταποδόσω.
Καλό ΣΚ!

gremiii είπε...

Μα καλά...
"Φούι!!!" ρε τυπάκι;;;
χεχεχεχεχε

koulpa είπε...

axaxaxaxaxa μπράβοοοο:):)
καλά θά γελώ για ώρα λέμε:):)
εγώ έλεγα αύριο να παίξω.. αλλά δουλεύω και δε ξέρω αν μου μήνει όρεξη.. και πνέυμα..:):)
καληνυχτούδιααααααα:):)

Μικρός ήρωας είπε...

Είσαι τόσο απίστευτη σκουλικίνα!!Έσκασα πάλι...φουιιι!!Μάκια γλυκιά μου,έτσι να μας κάνεις να γελάμε!!

skouliki είπε...

Mistirios...περαστικα σου ευχομαι , το εχω κανει και εγω αυτο και ξερω

gremiii..ε ναι αχαχααχαχαχ

koulpa....και εγω γελαω που το εγραψα αχαχχα , φιλια καλη ξεκουραση βρε

Μικρός ήρωας...να σαι καλα εγω χαιρομαι πιο πολυ αμα γελατε

Hfaistiwnas είπε...

Αλήθεια πως περάσατε στο τραπέζι; χεχεχε!

xaroylita είπε...

Nα πώ ότι δεν τό'ξερα.. ψέματα θα πώ...

Ήμουν σίγουρη.. Ήμουν 100/% σιγουρη ότι θα φτοιάξεις ιστορία τρελή..

Και αν βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα, ακόμα καλύτερη...

Είσαι θεά....

Τα λέμε.

ο φιλος του οικονομου είπε...

ΠΑΟΚ?!?

Aggelos Spyrou είπε...

Τι να σου πω παιδάκι μου...

Συμφωνώ με τα "πολύ γκόμενος" και "είμαι γαμάτος".

Αλλά... ο τζονάκος τηλεφωνητής σε μαγαζί;

Τι διάλο, σε κλαμπ γυμνιστών πήρα να κλείσω τραπέζι;

:ΡΡΡ

:))))

tzonakos είπε...

Ειδες ;
Τηλεφωνητή με έκανε.
Θέλει να πει οτι ειμαι ξεκούδουνος ντριν ντριν...
Να δεις τι θα την κάνω εγω Αγγελε :)

Λοιπόν καλό παιχνιδάκι.
Πρέπει να βρώ 10 άτομα τωρα που να σηκώνουν αστεία μη ΄φάμε κανα ΚΣύλο :-)

skouliki είπε...

Hfaistiwnas....εγω τελικα δεν πηγα αχχαχαχα αφησα τα παιδια να διασκεδασουν μονα τους

xaroylita...ναι ναι σε αληθινα γεγονοτα αλλα ο αγγελος δεν θελει να το λεμε επειδη ειναι σεμνος και ντροπαλος

ο φιλος του οικονομου..ανετα

Aggelos Spyrou..χαχχαχαχ με μικρο πουλι που θες να πας και εσυ καλε αχαχαχχαχ

skouliki είπε...

τζονακος αχαχχαχαχαα
σκεφτομαι απο τωρα τι θα κανεις και γελαω

tzonakos είπε...

Ετσι, έτσι συνέχισε να με προκαλείς και θα γράψω ενα ...χόλλιγουντ τριπ :))))

marianaonice είπε...

Άντε και καλή σας διασκέδαση!!
Σούπερ παρέααα!!!

Spider! είπε...

Από μικρό κ από τρελό πουλί θα βρείτε την ευτυχία??? Τέλειο!!
χεχε!!!
Μάκια!

skouliki είπε...

tzonakos...με βλεπω παλι με αξυριστο χαχααχ

marianaonice..με τις υγιες σας χιχι

Spider... ειδες η πειρα μου με βοηθαει να γραφω ολε !!!

KitsosMitsos είπε...

Καλό λιτό και απέριττο!
Καλημέρες!

if.. ιγένεια είπε...

χαχαχ.. Η φαντασια σου ειναι εκτος ελεγχου.. Σαν τρελο φορτηγοοο

Λετα είπε...

Τρομερή φαντασία!! Μπράβο! Ωραία η ιστοριούλα σου!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Πολύ ωραία έστησες την ιστορία σου πολλά φιλιά...........

Skouliki είπε...

KitsosMitsos ..εγω και η ΝΔ χααχχα

ifιγένεια...εχεις δικιο να θυμηθω να την μαντρωσω αλλα μαλλον δεν...χιχιιχ

Λετα...καλωςηρθες στην παρεα μας , ναι απο βλακεις αλλο τιποτα εγω αχαχ

ΦΟΥΛΗ...καλωςηρθες στη παρεα μας , φιλακια

zoyzoy είπε...

Απαιχτη όπως πάντα!!Τι σκαρώνεις !!

agapi είπε...

Είμαι βιαστική σήμερα. Ήρθα να πω "Χρόνια Πολλά!" στο γλυκό μου σκουληκάκι (δεν περίμενα ότι θα το πω αυτό, ποτέ στην ζωή μου…), να είσαι γερή, δυνατή και να σε αγαπάνε!
Πολλά φιλιά.

iLiAs είπε...

..καλο απογευμα Ντορααα :)

Skouliki είπε...

zoyzoy... ηταν καλο το θεμα χιχι

agapi... σε ευχαριστω παραπαρα πολυ καλο μου !!

iLiAs... επισης !

manetarius είπε...

Ωραίοοοοο!!!!
υ.γ. τι εννοείς πραγματικά γεγονότα; Το κλαμπάκι υπάρχει; :ΡΡ

if.. ιγένεια είπε...

Δεν μαντρώνονται τα θερια ωρε..

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Interesting....
γιορτάζετε και σήμερα, χρόνια σας πολλά!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Είσαι απίστευτη!!!
Το εξέλιξες το παιχνίδι σε....γαργαλιστική ιστορία
:-D

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Skouliki είπε...

manetarius... xaax ολα υπαρχουν σου λεω

ifιγένεια...χαχα καλε φερε τσοπανη τοτε

GiGagaKouniBeli...ναι μερσι πολυ :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ... αλιμονο καλε χαχα

NdN είπε...

Πολύ καλή η ιστορία και φυσικά θα συμμετέχω, αφού φυσικά πρώτα περιμένω τον Τζονάκο για να δω τι θα κάνει και αυτός μήπως και χρειαστεί να παρέμβω δυναμικά με την δική μου ιστορία!

Καλή εβδομάδα skouliki!

tzonakos είπε...

Σωστόςςςςςςςςςς :)))

Skouliki είπε...

παιδια σαν τους χιωτες πατε 2-2
τι συγχρονισμος ηταν αυτος
χαχαχα

Radio Marconi είπε...

Μήπως να βάλω και μερικές ασκήσεις γυμναστικής το πρωϊ???

fresco είπε...

τέλειο! :-D

θα ανεβάσω κ εγώ κάτι σύντομα!

kisses
byeee;-)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Δεν παίζεσαι ρε μεγάλη!!! Δεν παίζεσαι!!!!
Φιλιά !!!

Skouliki είπε...

Radio Marconi.. αν ταυτιζεσαι ναι αχαχχ

fresco..μερσι οκ αντε να δουμε

ΓλυκόΚερασοΖουζούνα...καλημερα φιλακια

Darthiir the Abban είπε...

Αν πιστεύεις ότι είσαι ο άγγελος σπύρου, τότε έχουμε πρόβλημα :ppp

Λοιπόν; Τί ώρα ξεκινάμε την εξέταση; ;)

γυάλινο δάκρυ είπε...

Μα πού τα σκέφτεσαι κάθε φορά;! lol!
Καλό βράδυ!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΚΟΥΛΙΚΑΚΙ.ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ.

Fri είπε...

χαχα
Ωραίο το παιχνιδάκι, αλλά και εσύ από έμπνευση δεν πας πίσω skoulikάκι ;)
Άλλο που δεν ήθελες όμως να βγάλεις τα λερωμένα τα άπλυτα του bloggόσκοσμου στην φόρα :Ρ
χαχα χαχα

Skouliki είπε...

Darthiir the Abban...και να ηταν το μονο που πιστευω αχαχαχ αστα να πανε

γυάλινο δάκρυ...βρυκολιακαζω τα βραδια

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS...για να δω τι ετοιμαζεις

Fri...με τρωει ναι αχαχαχ

Darthiir the Abban είπε...

Ε τώρα κοίτα, αν μου πεις ότι πιστεύεις ότι τα κοριτσάκια ξεπηδούν από παπαρούνες και τα αγοράκια τα φέρνει ο πελαργός...
ε δε θα σε πιστέψω κι όλας....

[Περιμένω την απάντησή σου, ε; >:) ]

Skouliki είπε...

οχι θεωρω οτι τα κοριτσακι τ αφερνει ο cartie και τα αγορακια η pamela

Mara Lisha είπε...

αυτό μου άρεσε!
είναι αλήθεια τόσο γκόμενος;
:)

Skouliki είπε...

ουουουοουουουουοουυοου
παρα πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ